Více než 1300 videorozhovorů a podcastů o byznysu

Inzerce

Inzerce

Jak správně propagovat svůj projekt? Jaká reklama je nejlepší?

Jana Janáčková
Před 12 roky

Začínáte svůj projekt, jste si jistí, že jste v oboru nejlepší a nejlevnější, a přesto se vám příliš nedaří? Nevíte, co s tím? Propagace vašeho projektu, webových stránek či firmy je stejně důležitá jako kvalita vaší práce. Můžete být nejlepší na trhu, ale bez správné propagace je to téměř k ničemu. Alespoň ze začátku.

Dobrá rada nad zlato

Na svých stránkách můžete mít kromě produktu či služby samotné také pár dobrých rad z daného oboru, kterým se zabýváte. Potenciálního zákazníka tak zaujmete mnohem víc, než když na něj z monitoru budou skákat kusé informace o tom, kdo jste, co děláte, proč to děláte, jak to děláte a za kolik to děláte. Rady zaujmou, pomůžou, potěší a zároveň splní svůj úkol reklamy.

Stejně tak, pokud se chystáte tisknout a roznášet letáčky, je dobré, aby na nich byly užitečné rady. Je zde velká šance, že adresát, pokud je téma pro něj aktuální nebo zajímavé, váš leták nehodí do kamen, ale přečte si ho. A nejen to, pokud mu budou rady připadat užitečné, leták si schová, aby si je přečetl, až je bude znovu potřebovat. A jen tak mimochodem si s letákem schová i název vaší firmy a kontakt na vás – jako odborníka, který mu pomáhá.

Reklama, kde je dobrá rada, má dlouhodobě mnohem větší ohlas, než reklama, kde je třeba i akční, super výhodná cena.

Inzerce

Nejlepší reklama je doporučení od dobrého kamaráda

Kromě toho, že si adresát vaší reklamy rady schová, s největší pravděpodobností je doporučí i svým známým. Buď jim okopíruje leták nebo sdělí adresu vašeho webu.

Takováto reklama je naprosto nejspolehlivější. Nikdo totiž nepředpokládá, že by mu dobrý kamarád doporučil něco špatného.

Psát o něčem zajímavém

Dalším dobrým tahem, jak přilákat na své stránky větší počet lidí, je zveřejnit článek na oblíbené nebo hodně diskutované téma, na téma, které má hodně čtenářů. Vůbec se nemusí týkat vašeho oboru. Pokud například prodáváte zahradní techniku, můžete klidně napsat článek o úžasném místě na dovolenou nebo tipu na romantické rande.

Tento článek pak můžete nechat sdílet na některé ze sociálních sítí. Lidé si ho přečtou a možná se ze zvědavosti podívají na vaše stránky. A možná budou někteří z nich zrovna potřebovat vaše služby.

Jak získat kontakty?

Opět přes dobré rady a zajímavé či užitečné články. Pár takových si umístěte na své stránky. Musí být opravdu hodně zajímavé. Další už nabízejte jen zasláním na mail. Takže pod články a rady umístěte formulář, kam klient, v případě zájmu o další, napíše svou emailovou adresu. A máte kontakt.

Tento kontakt však nesmíte zneužívat! Zasílejte na něj opravdu jen další užitečné články a rady. Jakýmkoliv spamováním byste docílili akorát toho, že si uděláte špatnou reklamu. I když klient nenakoupí hned, může si na vás vzpomenout za pár týdnů, měsíců… Nebo si na vás vzpomene, když se nějaký jeho známý zmíní, že by potřeboval služby, kterými se právě vy zabýváte.

A jsme zpátky u doporučení.

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

Komentáře

Tomáš Karkoška

Před 11 roky

Mno nevím jestli je ideální psát jinde o něčem populárním. K čemu mi bude návštevnost tisíce lidi, když nikdo nic nekoupí? To rovnou mohu udělat mini site na sex apod a směřovat pak lidi na mou stránku se zahradní technikou :-)

Odpovědět »

Aldafalda

Před 10 roky

Na propagaci jakéhokoliv projektu existuje Spusteno.cz. Je to zdarma, snad to pomůže.

Odpovědět »

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

Vybraná témata

Nenechte si ujít

Premium
denisa-havrdova-web

Prodala přes 500 tisíc diářů a zápisníků. Jak Denisa Havrdová řídí papelote?

konstantin-margaretis-web

Posílá zboží do 180 zemí a sbírá světová ocenění. Jak se buduje Skladon? | Konstantin Margaretis

marek-cech-web

Jak se řídí agentura malá digitální agentura? | Marek Čech (Digitální architekti)

jiri-rostecky-smb-web

Nejčastější chyby majitelů malých a středních firem. Přednáška Jirky Rosteckého

Premium
ondrej-machala-web

Ovečkárna se osamostatnila od zakladatele. Jak se změnila? | Ondřej Machala

jiri-jemelka-web

Loni řídili 113 firem s tržbami 21 miliard. Jak se dostávají z krizí? | Jiří Jemelka (JPF)

juraj-harkabuzik-web

Outsourcing v podnikání: Kdy dává smysl? | Juraj Harkabuzík (CustomerHero)

petr-macek-web

Vybudoval úspěšný nástroj od nuly a bez investora. Díky čemu Caflou vyrostlo? | Petr Macek