Inzerce

Inzerce

Jak prodávat své zboží a služby přímo? Podívejte se na hlavní tipy!

Říká se, že dobré zboží a dobrá služba se prodává sama. Na tomto tvrzení je rozhodně něco pravdy, jelikož mnozí experti potvrzují, že marketing označovaný jako word of mouth skutečně funguje. Stačí mít skutečně dobrý produkt. Zde se nejedná o nic jiného, než že se lidé o produktu a službě baví a vzájemně si ho doporučují. Jedná se o celkem dobrou formu marketingu, která je levná a efektivní. Jedinou podmínkou je skutečná dokonalost nabízeného produktu, nebo dokonalost nabízené služby. Jedině tak dojde k tomu, že lidem přijde vhod a začnou o ní vzájemně mluvit. To ale není jediný možný kanál, jak své zboží a služby prodávat. Podívejte se společně s námi na další.

Prodej po telefonu je stále hitem

Patříte do skupiny těch, kteří při telefonní nabídce ihned zavěsí? Pokud ano, neposuzujte telefonní trh jenom podle sebe. Aktivní telemarketing je oborem, který fungoval a stále funguje. Lidí s telefonním číslem je stále více a právě ti mohou být potencionálními zákazníky. Že tento obor stále funguje, to potvrzuje nejenom velké množství call center, ale i to, že je stále nabízena celá řada věcí. Pokud se podíváme na ty hlavní, patří sem:

  • Telefonní tarify
  • Služby z oblasti televizní zábavy
  • Produkty pro firmy

Prodávat tímto způsobem dnes není nic těžkého. Můžete dát dohromady tým lidí, těm rozdat telefony a začít. Není to však příliš dobrá cesta. Pokud hledáte profesionální cestu spojenou s prodejem po telefonu, využijte služby call centra. Získáte profesionální operátory, správné postupy oslovení i nabídky, stejně jako nebude chybět ani důkladný reporting spojený s úspěšností prodeje. Profesionální call centra mají vše zvládnuté doslova do posledního detailu.

Prodávat lze také osobně

U přímého prodeje ještě zůstaneme. Tentokrát u metody, kdy se prodej neřeší přes telefonní linku, ale skutečně přímo. Tedy tváří v tvář. Jak na to, pomůže Vám obchodní zástupce. Tedy osoba, která chodí na předem vytipovaná místa a zde váš produkt nebo službu aktivně nabízí. Doba, kdy se takto prodávaly i věci do domácnosti, je dávno pryč. Éra bytových předváděcích akcí na vysavače, nádobí a mnoho dalšího je minulostí. Dnes se tímto způsobem nabízejí hlavně firemní produkty. Obchodní zástupci tak kontaktují jednotlivé firmy a nabízejí jim vaše produkty. Nakolik se prodej daří, záleží hned na několik faktorech. Předně je to:

  • Prodejní schopnosti konkrétního člověka
  • Kvalita produktu nebo služby
  • Požadovaná cena

I tato forma prodeje je celkem efektivní a v posledních letech stále velmi oblíbená. Na druhou stranu platí, že najít správného člověka je poměrně obtížné. Ti nekvalitní obvykle hledají fixní plat a ti chtějící provizí z prodeje jsou často v jiných firmách, a je velmi složité je získat na svou stranu.

Nebojte se výstav ani veletrhů

Třetí cesta, jak prodávat vaše zboží nebo služby přímo, je spojena s tím, že vyrazíte na výstavu, nebo na veletrh. V posledních letech se takových tematických událostí pořádá stále více. Právě sem následně míří lidé, kteří hledají konkrétní produkt nebo službu. A právě vy jim můžete nabídnout své řešení. Prodej na takovém veletrhu není nic složitého. Obvykle si stačí pronajmout stánek, mít dokonale zvládnutou prezentaci a poté už stačí jenom all in one PC, ve kterém budete vyřizovat jednotlivé objednávky, nebo také požadavky zákazníků. Ne vždy se vám podaří na veletrhu prodat, což není nic neobvyklého. Důležité je nechat na sebe kontakt, jelikož mnoho lidí potřebuje čas na rozmyšlenou. Buďte si jisti, že řada těch, které takto oslovíte, nakonec objedná právě u vás. I proto můžeme tuto cestu také označit za jednu z těch efektivních, která se v segmentu přímého prodeje nachází.

inzerce

Publikujeme každý den, což nás něco stojí. Označený reklamní článek zde můžete mít i vy!

Nenechte si ujít

ales-skoupy-web

Nábor zaměstnanců do firmy bez HR oddělení | Aleš Skoupý (In creative)

bergsmith-web

V Česku rozjíždí novou značku švýcarských hodinek. Lidem radí, aby si vážili svého času

marek-dvorak-web

Jak se dělá úspěšná videoreklama? | Marek Dvořák (Markusfilm)

Právě vyšlo

martina-jiraskova-web

Nejstarší kamenná prodejna v Česku | Martina Jirásková (Moser)

tomas-malovec-web

Rozjezd nové firmy a vydělávání peněz od začátku | Tomáš Malovec (Born Digital)

david-brenner-web

SEO e-shopu jako hlavní zdroj objednávek? | David Brenner (Klenota.cz)

Nejoblíbenější

petr-borkovec-web

Vize a strategie firmy, práce s OKR | Petr Borkovec (Partners)

pavel-minar-web

Procesní řízení, systém práce a růst v podnikání na volné noze | Pavel Minář

marek-lecian-web

Zvyšování odbornosti u specialistů na volné noze | Marek Lecián

Komentáře

Doporučené články

SEO audit

Základní SEO analýza v kostce: Jak je na tom váš web?

sarka-litvinova-web

Šárka Litvinová (ASIANA, Letuška.cz): Budování úspěšné firmy, boj s konkurencí, tendry a nové technologie

muz-pc-unava-web

3 chyby, kterých se dopouštíme při sebevzdělávání

marie-stouracova-web

Marie Štouračová: Co to jsou rich snippets a proč je využít?

Inzerce