Doporučujeme

Rozhovory o řízení firem prakticky a do hloubky

Získejte praktické tipy pro řízení vaší firmy
Podrobné rozhovory se zkušenými podnikateli
Vytvořte úspěšnou strategii pro váš byznys
Zjistit více

Inzerce

Jak prodávat své zboží a služby přímo? Podívejte se na hlavní tipy!

Říká se, že dobré zboží a dobrá služba se prodává sama. Na tomto tvrzení je rozhodně něco pravdy, jelikož mnozí experti potvrzují, že marketing označovaný jako word of mouth skutečně funguje. Stačí mít skutečně dobrý produkt. Zde se nejedná o nic jiného, než že se lidé o produktu a službě baví a vzájemně si ho doporučují. Jedná se o celkem dobrou formu marketingu, která je levná a efektivní. Jedinou podmínkou je skutečná dokonalost nabízeného produktu, nebo dokonalost nabízené služby. Jedině tak dojde k tomu, že lidem přijde vhod a začnou o ní vzájemně mluvit. To ale není jediný možný kanál, jak své zboží a služby prodávat. Podívejte se společně s námi na další.

Prodej po telefonu je stále hitem

Patříte do skupiny těch, kteří při telefonní nabídce ihned zavěsí? Pokud ano, neposuzujte telefonní trh jenom podle sebe. Aktivní telemarketing je oborem, který fungoval a stále funguje. Lidí s telefonním číslem je stále více a právě ti mohou být potencionálními zákazníky. Že tento obor stále funguje, to potvrzuje nejenom velké množství call center, ale i to, že je stále nabízena celá řada věcí. Pokud se podíváme na ty hlavní, patří sem:

  • Telefonní tarify
  • Služby z oblasti televizní zábavy
  • Produkty pro firmy

Prodávat tímto způsobem dnes není nic těžkého. Můžete dát dohromady tým lidí, těm rozdat telefony a začít. Není to však příliš dobrá cesta. Pokud hledáte profesionální cestu spojenou s prodejem po telefonu, využijte služby call centra. Získáte profesionální operátory, správné postupy oslovení i nabídky, stejně jako nebude chybět ani důkladný reporting spojený s úspěšností prodeje. Profesionální call centra mají vše zvládnuté doslova do posledního detailu.

Prodávat lze také osobně

U přímého prodeje ještě zůstaneme. Tentokrát u metody, kdy se prodej neřeší přes telefonní linku, ale skutečně přímo. Tedy tváří v tvář. Jak na to, pomůže Vám obchodní zástupce. Tedy osoba, která chodí na předem vytipovaná místa a zde váš produkt nebo službu aktivně nabízí. Doba, kdy se takto prodávaly i věci do domácnosti, je dávno pryč. Éra bytových předváděcích akcí na vysavače, nádobí a mnoho dalšího je minulostí. Dnes se tímto způsobem nabízejí hlavně firemní produkty. Obchodní zástupci tak kontaktují jednotlivé firmy a nabízejí jim vaše produkty. Nakolik se prodej daří, záleží hned na několik faktorech. Předně je to:

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Praktické know-how pro řízení vašeho byznysu. Rady a tipy TOP podnikatelů a manažerů. Podrobné videorozhovory a podcasty.

Zjistit více

  • Prodejní schopnosti konkrétního člověka
  • Kvalita produktu nebo služby
  • Požadovaná cena

I tato forma prodeje je celkem efektivní a v posledních letech stále velmi oblíbená. Na druhou stranu platí, že najít správného člověka je poměrně obtížné. Ti nekvalitní obvykle hledají fixní plat a ti chtějící provizí z prodeje jsou často v jiných firmách, a je velmi složité je získat na svou stranu.

Nebojte se výstav ani veletrhů

Třetí cesta, jak prodávat vaše zboží nebo služby přímo, je spojena s tím, že vyrazíte na výstavu, nebo na veletrh. V posledních letech se takových tematických událostí pořádá stále více. Právě sem následně míří lidé, kteří hledají konkrétní produkt nebo službu. A právě vy jim můžete nabídnout své řešení. Prodej na takovém veletrhu není nic složitého. Obvykle si stačí pronajmout stánek, mít dokonale zvládnutou prezentaci a poté už stačí jenom all in one PC, ve kterém budete vyřizovat jednotlivé objednávky, nebo také požadavky zákazníků. Ne vždy se vám podaří na veletrhu prodat, což není nic neobvyklého. Důležité je nechat na sebe kontakt, jelikož mnoho lidí potřebuje čas na rozmyšlenou. Buďte si jisti, že řada těch, které takto oslovíte, nakonec objedná právě u vás. I proto můžeme tuto cestu také označit za jednu z těch efektivních, která se v segmentu přímého prodeje nachází.

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

inzerce

Publikujeme každý den, což nás něco stojí. Označený reklamní článek zde můžete mít i vy!

Nenechte si ujít

adamcak-endler-web

Jak předat firmu novému CEO? Příklad 2 firem | Pavol Adamčák a Vít Endler

ondrej-vodehnal-web

Jak zlepšit výkon PPC kampaní? | Ondřej Vodehnal (Filipesmedia)

tomas-mitana-web

Největší technologické překážky v růstu e-shopů | Tomáš Mitana (Shoptet)

Právě vyšlo

jiri-jemelka-web

Růst vs. ziskovost. Na co se zaměřit? | Jiří Jemelka (JPF)

Premium
petr-miklik-web

Ziskovost e-shopu: Jak zvyšovat marže a snižovat PNO? Příklad Grizly.cz | Petr Miklík

Premium
tomas-matejcek-web

Systém odměňování zaměstnanců: Jak funguje v Megapixelu? | Tomáš Matějček

Nejoblíbenější

Premium
rozhon-bernatek-web

Oba prodali firmu. Oba úplně jinak. Příběhy Vivantisu a Ovečkárny | Martin Rozhoň a Martin Bernátek

Premium
jan-hanus-web

Řídil firmy jako Mall či Kostelecké uzeniny. Co se naučil o zvládání krizí a transformací? | Jan Hanuš

Premium
bednar-dlouhy-web

2 miliardáři, 2 přístupy k řízení firmy. V čem se liší Shipmonk a Kiwi.com? | Jan Bednář a Oliver Dlouhý

Komentáře

TOP header

Premium
rozhon-bernatek-web

Oba prodali firmu. Oba úplně jinak. Příběhy Vivantisu a Ovečkárny | Martin Rozhoň a Martin Bernátek

Premium
jitka-dvorakova-web

Jitka Dvořáková: Co brzdí růst firem v e-commerce?

Premium
martina-horka-web

dm drogerie: Jak se řídí 4 tisíce zaměstnanců? | Martina Horká

Premium
martina-svadbikova-web

Firma nezávislá na zakladateli. Jak to udělat? | Martina Svadbíková (Bella Rose)

Inzerce