Více než 1300 videorozhovorů a podcastů o byznysu

Inzerce

Inzerce

Jak prodávat své zboží a služby přímo? Podívejte se na hlavní tipy!

inzerce
Před 7 roky

Říká se, že dobré zboží a dobrá služba se prodává sama. Na tomto tvrzení je rozhodně něco pravdy, jelikož mnozí experti potvrzují, že marketing označovaný jako word of mouth skutečně funguje. Stačí mít skutečně dobrý produkt. Zde se nejedná o nic jiného, než že se lidé o produktu a službě baví a vzájemně si ho doporučují. Jedná se o celkem dobrou formu marketingu, která je levná a efektivní. Jedinou podmínkou je skutečná dokonalost nabízeného produktu, nebo dokonalost nabízené služby. Jedině tak dojde k tomu, že lidem přijde vhod a začnou o ní vzájemně mluvit. To ale není jediný možný kanál, jak své zboží a služby prodávat. Podívejte se společně s námi na další.

Prodej po telefonu je stále hitem

Patříte do skupiny těch, kteří při telefonní nabídce ihned zavěsí? Pokud ano, neposuzujte telefonní trh jenom podle sebe. Aktivní telemarketing je oborem, který fungoval a stále funguje. Lidí s telefonním číslem je stále více a právě ti mohou být potencionálními zákazníky. Že tento obor stále funguje, to potvrzuje nejenom velké množství call center, ale i to, že je stále nabízena celá řada věcí. Pokud se podíváme na ty hlavní, patří sem:

  • Telefonní tarify
  • Služby z oblasti televizní zábavy
  • Produkty pro firmy

Prodávat tímto způsobem dnes není nic těžkého. Můžete dát dohromady tým lidí, těm rozdat telefony a začít. Není to však příliš dobrá cesta. Pokud hledáte profesionální cestu spojenou s prodejem po telefonu, využijte služby call centra. Získáte profesionální operátory, správné postupy oslovení i nabídky, stejně jako nebude chybět ani důkladný reporting spojený s úspěšností prodeje. Profesionální call centra mají vše zvládnuté doslova do posledního detailu.

Prodávat lze také osobně

U přímého prodeje ještě zůstaneme. Tentokrát u metody, kdy se prodej neřeší přes telefonní linku, ale skutečně přímo. Tedy tváří v tvář. Jak na to, pomůže Vám obchodní zástupce. Tedy osoba, která chodí na předem vytipovaná místa a zde váš produkt nebo službu aktivně nabízí. Doba, kdy se takto prodávaly i věci do domácnosti, je dávno pryč. Éra bytových předváděcích akcí na vysavače, nádobí a mnoho dalšího je minulostí. Dnes se tímto způsobem nabízejí hlavně firemní produkty. Obchodní zástupci tak kontaktují jednotlivé firmy a nabízejí jim vaše produkty. Nakolik se prodej daří, záleží hned na několik faktorech. Předně je to:

Inzerce

  • Prodejní schopnosti konkrétního člověka
  • Kvalita produktu nebo služby
  • Požadovaná cena

I tato forma prodeje je celkem efektivní a v posledních letech stále velmi oblíbená. Na druhou stranu platí, že najít správného člověka je poměrně obtížné. Ti nekvalitní obvykle hledají fixní plat a ti chtějící provizí z prodeje jsou často v jiných firmách, a je velmi složité je získat na svou stranu.

Nebojte se výstav ani veletrhů

Třetí cesta, jak prodávat vaše zboží nebo služby přímo, je spojena s tím, že vyrazíte na výstavu, nebo na veletrh. V posledních letech se takových tematických událostí pořádá stále více. Právě sem následně míří lidé, kteří hledají konkrétní produkt nebo službu. A právě vy jim můžete nabídnout své řešení. Prodej na takovém veletrhu není nic složitého. Obvykle si stačí pronajmout stánek, mít dokonale zvládnutou prezentaci a poté už stačí jenom all in one PC, ve kterém budete vyřizovat jednotlivé objednávky, nebo také požadavky zákazníků. Ne vždy se vám podaří na veletrhu prodat, což není nic neobvyklého. Důležité je nechat na sebe kontakt, jelikož mnoho lidí potřebuje čas na rozmyšlenou. Buďte si jisti, že řada těch, které takto oslovíte, nakonec objedná právě u vás. I proto můžeme tuto cestu také označit za jednu z těch efektivních, která se v segmentu přímého prodeje nachází.

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

Autor: inzerce

Publikujeme každý den, což nás něco stojí. Označený reklamní článek zde můžete mít i vy!

Komentáře

Vybraná témata

Nenechte si ujít

jiri-rostecky-kariera-web

Jak na úspěšnou kariéru? Přednáška Jirky Rosteckého

Premium
denisa-havrdova-web

Prodala přes 500 tisíc diářů a zápisníků. Jak Denisa Havrdová řídí papelote?

konstantin-margaretis-web

Posílá zboží do 180 zemí a sbírá světová ocenění. Jak se buduje Skladon? | Konstantin Margaretis

marek-cech-web

Jak se řídí malá digitální agentura? | Marek Čech (Digitální architekti)

jiri-rostecky-smb-web

Nejčastější chyby majitelů malých a středních firem. Přednáška Jirky Rosteckého

Premium
ondrej-machala-web

Ovečkárna se osamostatnila od zakladatele. Jak se změnila? | Ondřej Machala

jiri-jemelka-web

Loni řídili 113 firem s tržbami 21 miliard. Jak se dostávají z krizí? | Jiří Jemelka (JPF)

juraj-harkabuzik-web

Outsourcing v podnikání: Kdy dává smysl? | Juraj Harkabuzík (CustomerHero)