Inzerce

Jak prodávat online i bez e-shopu? Startuje marketplace Memark

Chcete se vrhnout do podnikání online, ale nemůžete si dovolit investici do vlastního moderního e-shopu? Do Česka přichází revoluce v online podnikání. Přesycený trh s e-shopy, kterých je v Česku přes 40 tisíc, zažívá změny. Dnes už nepotřebujete k úspěchu velký kapitál pro rozjezd, platformu a především marketing. Prodávat na internetu už může úplně každý. Jak? Snadno, díky nové platformě – marketplace a jeho české variantě Memarku. Co to vlastně marketplace je? A jaké jsou jeho výhody?

Inzerce

Internetová tržnice, která dává stejné šance všem

Když se zeptáte lidí na ulici, co je to marketplace, pravděpodobně nebudou vědět. Přitom se s ním setkala už většina lidí aktivních na internetu. Vždyť kdo z nás někdy nenakoupil přes Amazon nebo AliExpress? Oba fungují jako marketplace, oba jsou ve světě extrémně oblíbené. Proč tedy svěřit svůj byznys Memarku? Obchodník nepotřebuje vlastní platformu, e-shop ani velké investice do marketingu. Na rozdíl od velkých e-shopů marketplace Memark také nijak nezasahuje do konkurence.

Nemusíte se tak bát, že by Memark upřednostnil vlastní spotřebiče, knihy nebo módní doplňky před těmi vašimi. Memark sám o sobě nic neprodává, a tak si nepotřebuje vytvářet lepší konkurenční podmínky, dává všem stejnou šanci uspět.

Platíte, jen když prodáte

Zapomeňte na platbu za proklik nebo zobrazení produktu, na Memarku platíte, jen když něco opravdu prodáte. V tom se marketplace liší zejména od zbožových vyhledávačů a srovnávačů. Na nich můžete utratit za reklamu a prokliky běžně 20 i 30 % z ceny zboží, na Memarku se platí jen provize z prodeje maximálně 15 %, nejčastěji je to ale 11 %. Pokud si proto někdo vaše zboží jen prohlédne, ale nákup si rozmyslí, nebude vás to stát ani korunu.

Jak to funguje? Jako prodejce se jednoduše zaregistrujete a přidáte své zboží. Když si je pak někdo koupí, Memark vám dá vědět stav platby a na vás už je jen odeslání zboží zákazníkovi. Každých 14 dnů vám pak na účet budou chodit vydělané peníze.

Starosti s chodem e-shopu necháte na profících

Nechcete už řešit možné reklamace, problémy s nákupem nebo technické potíže? Naprosto vás chápeme a máme jednoduché řešení – profesionální tým zákaznické podpory, který se o vše postará. Samostatnému oddělení marketplace můžete klidně svěřit i marketing, zajistí vám propagaci v médiích i na sociálních sítích.

Až vám pak bude Česká republika malá, snadno a bezplatně se s Memarkem dostanete i na Slovensko. Cíle marketplace nejsou malé, a tak má v plánu další rozšiřování do světa, aktuálně třeba do Maďarska nebo Rumunska.

Nákup už nemůže být jednodušší

Pro nakupující byla, je a bude důležitá rychlost, jednoduchost a přehlednost celého nákupu. A ve všech třech těchto bodech Memark vyniká. Nakupující se totiž nemusí nikde složitě proklikávat různými e-shopy, tak jako je to na srovnávačích. Na marketplace pohodlně vyberou a koupí knihy, elektroniku, drogerii, oblečení i další věci. Vše najednou zaplatí a pak už se těší, až jim prodejci zboží zašlou.

Prodávejte téměř cokoliv

Od autokosmetiky, až po zubní pastu – na Memarku může uspět téměř všechno, klidně i originální umělecká díla. Jaké zboží má největší šanci?

  • knihy, hudba, papírnictví, hračky
  • elektronika, telefony, počítače, domácí spotřebiče
  • oblečení, obuv a kosmetika
  • nábytek, doplňky, vybavení pro zahrádkáře
  • ruční výtvory, domácí výrobky i umělecká díla

inzerce

Publikujeme každý den, což nás něco stojí. Označený reklamní článek zde můžete mít i vy!

Nenechte si ujít

michal-koubek-jaroslav-baier-web

Finanční potíže firmy: Jak je řešit? | Michal Koubek a Jaroslav Baier

petr-macek-web

Automatizace procesů pro firmy i živnostníky + ukázky | Petr Macek (Caflou.cz)

marek-odehnal-web

Investování v roce 2021 | Marek Odehnal

Právě vyšlo

michal-hudecek-web

Marketing a prodej aplikace, výhry v soutěžích | Michal Hudeček (Včelka.cz)

frantisek-suchan-web

Bez frází: Rozjezd úspěšného projektu, tvorba a monetizace obsahu | František Suchan

ondrej-bereckei-web

Vylepšování webu e-shopu a zvyšování konverzního poměru | Ondřej Bereckei (Cycology.cz)

Nejoblíbenější

jaromir-ranek-web

B2B v e-commerce podle Alza.cz | Jaromír Řánek

vit-endler-2-web

E-commerce trendy v roce 2021 | Vít Endler (finGOOD.cz)

michal-koubek-web

Aktuální stav české ekonomiky a výhled do budoucna | Michal Koubek

Komentáře

TOP obsah

janka-chudlikova-web

Janka Chudlíková: Byznys lektorky na volné noze, tvorba on-line produktů, dva neúspěšné starty podnikání

jakub-nesetril-web

Jakub Nešetřil (Apiary): Růst startupu, obchodní model, začátky v Americe

tomas-cupr-web

Tomáš Čupr: Rozjíždění nových projektů, výběr lidí do firmy, osobní brandbuilding

michal-koubek-jaroslav-baier-web

Finanční potíže firmy: Jak je řešit? | Michal Koubek a Jaroslav Baier