Doporučujeme

Rozhovory o řízení firem prakticky a do hloubky

Získejte praktické tipy pro řízení vaší firmy
Podrobné rozhovory se zkušenými podnikateli
Vytvořte úspěšnou strategii pro váš byznys
Zjistit více

Inzerce

Jak prodávat online i bez e-shopu? Startuje marketplace Memark

Chcete se vrhnout do podnikání online, ale nemůžete si dovolit investici do vlastního moderního e-shopu? Do Česka přichází revoluce v online podnikání. Přesycený trh s e-shopy, kterých je v Česku přes 40 tisíc, zažívá změny. Dnes už nepotřebujete k úspěchu velký kapitál pro rozjezd, platformu a především marketing. Prodávat na internetu už může úplně každý. Jak? Snadno, díky nové platformě – marketplace a jeho české variantě Memarku. Co to vlastně marketplace je? A jaké jsou jeho výhody?

Internetová tržnice, která dává stejné šance všem

Když se zeptáte lidí na ulici, co je to marketplace, pravděpodobně nebudou vědět. Přitom se s ním setkala už většina lidí aktivních na internetu. Vždyť kdo z nás někdy nenakoupil přes Amazon nebo AliExpress? Oba fungují jako marketplace, oba jsou ve světě extrémně oblíbené. Proč tedy svěřit svůj byznys Memarku? Obchodník nepotřebuje vlastní platformu, e-shop ani velké investice do marketingu. Na rozdíl od velkých e-shopů marketplace Memark také nijak nezasahuje do konkurence.

Nemusíte se tak bát, že by Memark upřednostnil vlastní spotřebiče, knihy nebo módní doplňky před těmi vašimi. Memark sám o sobě nic neprodává, a tak si nepotřebuje vytvářet lepší konkurenční podmínky, dává všem stejnou šanci uspět.

Platíte, jen když prodáte

Zapomeňte na platbu za proklik nebo zobrazení produktu, na Memarku platíte, jen když něco opravdu prodáte. V tom se marketplace liší zejména od zbožových vyhledávačů a srovnávačů. Na nich můžete utratit za reklamu a prokliky běžně 20 i 30 % z ceny zboží, na Memarku se platí jen provize z prodeje maximálně 15 %, nejčastěji je to ale 11 %. Pokud si proto někdo vaše zboží jen prohlédne, ale nákup si rozmyslí, nebude vás to stát ani korunu.

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Praktické know-how pro řízení vašeho byznysu. Rady a tipy TOP podnikatelů a manažerů. Podrobné videorozhovory a podcasty.

Zjistit více

Jak to funguje? Jako prodejce se jednoduše zaregistrujete a přidáte své zboží. Když si je pak někdo koupí, Memark vám dá vědět stav platby a na vás už je jen odeslání zboží zákazníkovi. Každých 14 dnů vám pak na účet budou chodit vydělané peníze.

Starosti s chodem e-shopu necháte na profících

Nechcete už řešit možné reklamace, problémy s nákupem nebo technické potíže? Naprosto vás chápeme a máme jednoduché řešení – profesionální tým zákaznické podpory, který se o vše postará. Samostatnému oddělení marketplace můžete klidně svěřit i marketing, zajistí vám propagaci v médiích i na sociálních sítích.

Až vám pak bude Česká republika malá, snadno a bezplatně se s Memarkem dostanete i na Slovensko. Cíle marketplace nejsou malé, a tak má v plánu další rozšiřování do světa, aktuálně třeba do Maďarska nebo Rumunska.

Nákup už nemůže být jednodušší

Pro nakupující byla, je a bude důležitá rychlost, jednoduchost a přehlednost celého nákupu. A ve všech třech těchto bodech Memark vyniká. Nakupující se totiž nemusí nikde složitě proklikávat různými e-shopy, tak jako je to na srovnávačích. Na marketplace pohodlně vyberou a koupí knihy, elektroniku, drogerii, oblečení i další věci. Vše najednou zaplatí a pak už se těší, až jim prodejci zboží zašlou.

Prodávejte téměř cokoliv

Od autokosmetiky, až po zubní pastu – na Memarku může uspět téměř všechno, klidně i originální umělecká díla. Jaké zboží má největší šanci?

  • knihy, hudba, papírnictví, hračky
  • elektronika, telefony, počítače, domácí spotřebiče
  • oblečení, obuv a kosmetika
  • nábytek, doplňky, vybavení pro zahrádkáře
  • ruční výtvory, domácí výrobky i umělecká díla

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

inzerce

Publikujeme každý den, což nás něco stojí. Označený reklamní článek zde můžete mít i vy!

Nenechte si ujít

jiri-kawulok-web

E-commerce v Česku: Co ji čeká a jak se připravit? | Jiří Kawulok (Lemonero)

jiri-peslar-web

Jak dosáhnout svých snů? | Jiří Peslar

patrik-babinec-web

Balení zboží e-shopů: Jak se v něm odlišit od konkurence? | Patrik Babinec (Skladon)

Právě vyšlo

Premium
petr-cernansky-web

Má prý zákaznickou podporu lepší než většina e-shopů. Jak ji Rybízák dělá? | Petr Čerňanský

ruslan-skopal-web

Jak zvýšit ziskovost e-shopu? | Ruslan Skopal (Trenýrkárna.cz)

Premium
viktor-kustein-web

Z mladých talentů budoucí hvězdy firmy. Takhle to dělá Vivantis nebo Rockaway | Viktor Kustein

Nejoblíbenější

Premium
rozhon-bernatek-web

Oba prodali firmu. Oba úplně jinak. Příběhy Vivantisu a Ovečkárny | Martin Rozhoň a Martin Bernátek

Premium
jan-hanus-web

Řídil firmy jako Mall či Kostelecké uzeniny. Co se naučil o zvládání krizí a transformací? | Jan Hanuš

Premium
bednar-dlouhy-web

2 miliardáři, 2 přístupy k řízení firmy. V čem se liší Shipmonk a Kiwi.com? | Jan Bednář a Oliver Dlouhý

Komentáře

TOP header

Premium
rozhon-bernatek-web

Oba prodali firmu. Oba úplně jinak. Příběhy Vivantisu a Ovečkárny | Martin Rozhoň a Martin Bernátek

Premium
petr-borkovec-web

Petr Borkovec: Jak se tvoří byznys modely?

Premium
jitka-dvorakova-web

Jitka Dvořáková: Co brzdí růst firem v e-commerce?

Premium
jan-hanus-web

Řídil firmy jako Mall či Kostelecké uzeniny. Co se naučil o zvládání krizí a transformací? | Jan Hanuš

Inzerce