Více než 1300 videorozhovorů a podcastů o byznysu

Inzerce

Inzerce

Marek Čevelíček (Liquid Design): Jak připravit tvorbu vlastního webu?

Získat premium obsah

Přidejte se
mezi předplatitele

Poslouchejte
neomezeně
Rozhovory
více do hloubky
Exkluzivní
hosté
Audio podcast
na cesty
VYBRAT TARIF

Asi to nebude příliš velká nadsázka, když řekneme, že většina klientů neumí správně poptat svoje webové stránky. Neví, jaké materiály pro webdevelopery připravit, jak si stanovit cíle, kterých chtějí díky webu dosáhnout, a jak k jeho tvorbě nakonec přistoupit. A právě to se tým webdesignového studia Liquid Design snaží změnit.

Využívá k tomu nový projekt pojmenovaný JakJeToMožné.cz. V jeho rámci nabízí bezplatné konzultace všem, co potřebují pomoci s přípravou jejich webových stránek. Pomohou s tvorbou zadání pro webdevelopery, definováním celkové strategie a očekávání od nového webu, ale třeba i s výběrem bezplatných alternativ, které se na trhu nachází.

CEO studia Marek Čevelíček se tvorbě webů věnuje už přes 10 let a přiznává, že se situace na straně klientů příliš nemění. Sice jsou občas trochu vzdělanější, přesto ale často podceňují přípravu na tvorbu jejich webů, nedokáží zodpovědět základní otázky a utrácí peníze za věci, které jejich byznysu ve skutečnosti nepomohou.

Rozhodl jsem se proto Marka pozvat a zeptat se ho na nejčastější chyby, které u klientů při poptávání nových webů vidí, a doporučení, která by jim předal. Zjišťoval jsem ale i to, zda projekt JakJeToMožné.cz není jen vábičkou na nové klienty a co od něj firma vlastně očekává.

Inzerce

Co se v rozhovoru dozvíte?

  • Proč studio nabízí bezplatné konzultace a investuje do nich tolik času?
  • Co od projektu očekává a jak má podpořit jejich byznys?
  • Jakých chyb se klienti při tvorbě webů dopouští nejčastěji?
  • Jak se těchto chyb vyvarovat a na koho se při řešení obrátit?
  • Kde hledat specialisty pro tvorbu vašich webů?
  • Jak by mělo vypadat zadání nových webových stránek?
  • Kdy investovat do různých analýz, klíčovek, strategií a průzkumů?
  • Kdy se vyplatí tvořit web od nuly a kdy třeba krabicové řešení?
  • Jak posuzovat nabídky od webdeveloperů a různých specialistů?

Našprtat se můžete i zde. Odborníci s vámi zdarma sdílí své know-how:

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

Autor: Jiří Rostecký

Jirka ve svých 18 letech založil MladýPodnikatel.cz. Posledních 8 let na něj zpovídá úspěšné osobnosti ze světa byznysu a vydává s nimi videorozhovory a podcasty, kterých má za sebou už více než 1 300. Jeho posláním je vzdělávat české a slovenské podnikatele, živnostníky, majitele firem a jejich zaměstnance. Pořádá také off-line akce, přednáší na vysokých školách a pomáhá s podnikáním ostatním v rámci konzultací. Časopis Forbes ho zařadil do žebříčku 30 pod 30 a získal řadu dalších ocenění a nominací.

Komentáře

Oldřich Pospíšilík

Před 7 roky

V článku chybí video :)

Odpovědět »

Jiří Rostecký Sledovat @jirirostecky

Před 7 roky

Omlouvám se, opravil jsem to hned ráno, jak jsem si toho všiml. Omylem jsem tam to video nedal. :D

Odpovědět »

Filip Sledovat @orjacko

Před 7 roky

Toto se moc nepovedlo. Ani nevím, co si z toho vzít…
Marek na mě rozhodně v rozhovoru nepůsobil jako člověk, který by měl vizi a držel se jí

Odpovědět »

Otakar

Před 7 roky

Z toho není co si brát. Za hodinu toho nemůže nikdo moc stihnout. Prostě se něco rozdělá a pak se počítá s tím, že to klient bude chtít dotáhnout a zaplatí si jejich služby. Tím, že je to setkání řešené real, to vlastně dává pocit nějaké závazku. A dotyčný konzultant předpokládám nad projektem žádný čas mimo hodinu nestráví, tzn až na místě vlastně uvidí co se bude řešit, o tom méně se toho za hodinu vyřeší.

Kdyby chtěli opravdu radit, tak to budou dělat online. Prostě otázky a odpovědi. Jenže o to jim nejde, z toho by opravdu nic neměli. Vcelku dobrá marketingová strategie pod záštitou toho, že děláme něco zadarmo. I kdyby jeden klient z pěti si pak u nich něco objednal, tak je to vcelku dobrý poměr.

Odpovědět »

milos

Před 7 roky

Opravdu jsem nechtel, fak ne. Video necham bez komentare. Co se tyce toho jejich webu, tak pro zacinajici je to i tak neuchopitelne – nemluvi jejich jazykem. Pro ty, co jiz neco mensiho maji, tak tam neni zadny argument – proc bych mel? Pro stredni, tak ty si budou jenom myslet, jak je to mozne!?? Je to stejne, jako to video… vlastne nevi, co maji byt.

Odpovědět »

Marek Čevelíček Sledovat @mcevel

Před 7 roky

Ahoj Otakare,
1 hodina konzultace není sice kdo ví jaký zázrak, ale u dlouhých konzultací hrozí, že si z toho člověk neodnese dohromady nic. Stalo se mi to s několika lidmi (hlavně začátečníci) a je to pak ztráta času, když po konzultaci dojde domů a nedokáže ty informace zpracovat. Nic z toho pak nemá.

Zatím mám právě na 1h dobrou zpětnou vazbu od lidí a i já jsem s tou kvalitou spokojený.
Provádět to online si nedokážu představit. Záleží asi na člověku, ale já toho osobně dokážu předat více. Po telefonu mám já i klient tendenci spěchat a nebyl jsem spokojený s kvalitou konzultace. Ale možná tomu ještě dám šanci.

Jinak přiznávám na rovinu, že pokud bude chtít klient delší a placenou konzultaci, rád ji poskytnu. To by bylo asi hloupé omezení to striktně utnout. (Tento týden se zrovna stalo, že trvala konzultace 1,5h – klient nic nedoplácel. Bylo to užitečné a já měl zrovna dost času.)
Tento projekt opravdu neděláme pro peníze ani žádný závazek. Náš hlavní zdroj příjmů jsou návrhy webů a programování, konzultace tvoří mizivou část.

Díky za tvůj komentář. Je mi jasné, že se tyhle obavy vyskytují.

Odpovědět »

Tomáš Tramín

Před 5 roky

Marek je nejlepší. dík za článek. :D fandíme mu tu fšeci z Uherského Hradiště :)

Odpovědět »

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

Vybraná témata

Nenechte si ujít

petr-macek-web

Vybudoval úspěšný nástroj od nuly a bez investora. Díky čemu Caflou vyrostlo? | Petr Macek

Premium
vladimir-kvas-web

650 milionů ročně. Přesto firma málem zkrachovala | Vladimír Kvaš (Geetoo)

jaroslav-pokorny-web

Jak řídit firmu přes čísla? | Jaroslav Pokorný (ÚČTO.TEAM)

braverman-babinec-web

E-commerce: S čím se nyní potýkají české e-shopy? | Tomáš Braverman a Patrik Babinec

Premium
martin-komarek-web

Sklad pro rychle rostoucí e-shop. Jak ho buduje Grizly.cz? | Martin Komárek

marek-odehnal-web

Jak investuje největší hedge fond světa? | Marek Odehnal

katka-luskova-web

Z korporátu na volnou nohu. Jak rozjet úspěšný byznys? | Jiří Rostecký & Katka Lusková

Premium
gabriela-teissing-web

Expanze do zahraničí za 100 milionů. Jak Creative Dock dobývá svět? | Gabriela Teissing