Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Konkrétní a praktické tipy pro řízení malé i velké firmy.
TOP podnikatelé, manažeři a další specialisté na byznys.
Témata, o kterých se jinde nemluví. Důležité pro každého podnikatele.
Zjistit více

Inzerce

Jak na výrobu vizitek? Máme pro vás 3 tipy od odborníků

I když by se mohlo zdát, že vizitky jsou v dnešní přímo předigitalizované době již minulostí, není to vůbec pravda. Ať už jste firma nebo drobný podnikatel plnící si své sny, zcela nejrychlejší a nejefektivnější způsob předání vašeho kontaktu je stále ještě vizitka v tištěné podobě. Když se totiž s potenciálním klientem nečekaně potkáte na ulici, nemusíte hledat přístup k internetu či čerpat mobilní data, abyste se přihlásili do e-mailové schránky nebo jiné aplikace a odeslali mu elektronickou vizitku. To trvá dlouho a vypadá to dost amatérsky.

Sáhnout do tašky a předat druhému vkusný a věcný papírek se všemi potřebnými informacemi je prostě jednodušší, rychlejší, a působí to profesionálněji. Navíc v momentě, kdy vašich služeb bude za nějakou dobu klient chtít využít, se podívá do vizitkáře a kontakt tam najde. Kdežto jinak by se ve své e-mailové schránce musel přehrabovat spoustou obsahu a dost možná by e-mail s elektronickou vizitkou ani nenašel.

Proto je lepší se prezentovat kvalitně zpracovanými tištěnými vizitkami. Pokud nemáte zrovna moře času nebo konkrétní vizi, jak by měla kartička vypadat, nezoufejte. Výroba vizitek online je skvělým způsobem, jak vše jednoduše vyřešit. V tomto článku také naleznete tři základní body, na kterých je třeba si dát záležet, aby vaše nové vizitky přinášely kýžené ovoce.

Vkusné zpracování

Co se týče grafického zpracování, záleží na odvětví, ve kterém podnikáte. Advokát si na svou vizitku, na rozdíl třeba od cateringové společnosti, barevnou fotografii asi jen tak neumístí. Rčení, že méně je někdy více, tak nachází své uplatnění i v rámci designu vizitek.

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Praktické know-how pro řízení vašeho byznysu. Rady a tipy TOP podnikatelů a manažerů. Podrobné videorozhovory a podcasty.

Zjistit více

Text by se rozhodně neměl ztrácet na pestrobarevném pozadí a jeho správné vycentrování je opravdu velmi důležité. Folii, do níž je vizitka zatavena, si můžete zvolit lesklou či matnou a také v mnoha tvrdostech. Nejnovější technologie nabízejí dokonce možnost vrchního disperzního laku s antivirovými a antibakteriálními vlastnostmi.

Kvalitní papír

Při výběru papíru, na který necháte své vizitky vytisknout, máte poměrně mnoho možností. Některé firmy nabízejí i desítky druhů papírů v různých gramážích, barvách, texturách a o různém počtu vrstev. Vybírat můžete lesklý či matný papír. Syntetický papír vypadá hezky, stejně jako perleťový papír s texturou vlákna. Jednou z důležitých věcí, aby vizitka působila co nejvíce profesionálně, je dokonale ostrý ořez vizitky. Nikdy se nesmí stát, že okraje budou roztřepené nebo se budou oddělovat jednotlivé vrstvy papíru. Vizitka vás má přeci reprezentovat v tom nejlepším světle.

Výstižný obsah

Na vizitce by měly být pouze ty nejdůležitější informace k účelům obchodní propagace. Název společnosti, popřípadě titul a jméno člověka, jehož má vizitka reprezentovat, sídlo společnosti, telefonní číslo, web a e-mail jsou údaje, bez nichž se vizitka jednoduše neobejde. Většinou je ale také na místě uvést na kartičku krátký firemní slogan, natisknout logo společnosti, pár slov vystihujících firemní filosofii nebo takzvaně vypíchnout dosažené úspěchy.

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

inzerce

Publikujeme každý den, což nás něco stojí. Označený reklamní článek zde můžete mít i vy!

Nenechte si ujít

adam-neuberger-web

Začátek recese kryptoměn? | Adam Neuberger (Probinex)

jiri-peslar-web

Podnikatel na cestách. Proč myslet na pojištění? | Jiří Peslar

odehnal-endler

Duel: Investování pro podnikatele a manažery | Vít Endler a Marek Odehnal

Právě vyšlo

Premium
jan-karel-web

Výkon obchodníků: Jak ho zvýšit? | Jan Karel

monika-kleckova-web

Jak řídit projekt pro klienta? | Monika Klečková

Premium
gentlemanstore-web

Zdroje růstu e-shopu GentlemanStore.cz | Pavel Králíček a Jan Moravčík

Nejoblíbenější

Premium
dalibor-dedek-web

Dalibor Dědek: Jak vybudoval Jablotron?

Premium
karol-gulas-web

Marketing Astratexu | Karol Guláš

Premium
vojtech-boril-web

SaaS byznys: Jak s ním růst? | Vojtěch Bořil (Kentico)

Komentáře

TOP obsah

tomas-malovec-web

Rozjezd nové firmy a vydělávání peněz od začátku | Tomáš Malovec (Born Digital)

jiri-hlavenka-web

Jiří Hlavenka: Začátky podnikání na českém internetu, (ne)úspěch inovací, nápady na podnikání

michal-koubek-web

Jak spočítat náklady na vytvoření managementu firmy? | Michal Koubek

Premium
jan-simkanic-web

Deník N: Cesta ze ztráty k provoznímu zisku | Ján Simkanič

Inzerce