Inzerce

Jak na výrobu vizitek? Máme pro vás 3 tipy od odborníků

I když by se mohlo zdát, že vizitky jsou v dnešní přímo předigitalizované době již minulostí, není to vůbec pravda. Ať už jste firma nebo drobný podnikatel plnící si své sny, zcela nejrychlejší a nejefektivnější způsob předání vašeho kontaktu je stále ještě vizitka v tištěné podobě. Když se totiž s potenciálním klientem nečekaně potkáte na ulici, nemusíte hledat přístup k internetu či čerpat mobilní data, abyste se přihlásili do e-mailové schránky nebo jiné aplikace a odeslali mu elektronickou vizitku. To trvá dlouho a vypadá to dost amatérsky.

Inzerce

Sáhnout do tašky a předat druhému vkusný a věcný papírek se všemi potřebnými informacemi je prostě jednodušší, rychlejší, a působí to profesionálněji. Navíc v momentě, kdy vašich služeb bude za nějakou dobu klient chtít využít, se podívá do vizitkáře a kontakt tam najde. Kdežto jinak by se ve své e-mailové schránce musel přehrabovat spoustou obsahu a dost možná by e-mail s elektronickou vizitkou ani nenašel.

Proto je lepší se prezentovat kvalitně zpracovanými tištěnými vizitkami. Pokud nemáte zrovna moře času nebo konkrétní vizi, jak by měla kartička vypadat, nezoufejte. Výroba vizitek online je skvělým způsobem, jak vše jednoduše vyřešit. V tomto článku také naleznete tři základní body, na kterých je třeba si dát záležet, aby vaše nové vizitky přinášely kýžené ovoce.

Vkusné zpracování

Co se týče grafického zpracování, záleží na odvětví, ve kterém podnikáte. Advokát si na svou vizitku, na rozdíl třeba od cateringové společnosti, barevnou fotografii asi jen tak neumístí. Rčení, že méně je někdy více, tak nachází své uplatnění i v rámci designu vizitek.

Text by se rozhodně neměl ztrácet na pestrobarevném pozadí a jeho správné vycentrování je opravdu velmi důležité. Folii, do níž je vizitka zatavena, si můžete zvolit lesklou či matnou a také v mnoha tvrdostech. Nejnovější technologie nabízejí dokonce možnost vrchního disperzního laku s antivirovými a antibakteriálními vlastnostmi.

Kvalitní papír

Při výběru papíru, na který necháte své vizitky vytisknout, máte poměrně mnoho možností. Některé firmy nabízejí i desítky druhů papírů v různých gramážích, barvách, texturách a o různém počtu vrstev. Vybírat můžete lesklý či matný papír. Syntetický papír vypadá hezky, stejně jako perleťový papír s texturou vlákna. Jednou z důležitých věcí, aby vizitka působila co nejvíce profesionálně, je dokonale ostrý ořez vizitky. Nikdy se nesmí stát, že okraje budou roztřepené nebo se budou oddělovat jednotlivé vrstvy papíru. Vizitka vás má přeci reprezentovat v tom nejlepším světle.

Výstižný obsah

Na vizitce by měly být pouze ty nejdůležitější informace k účelům obchodní propagace. Název společnosti, popřípadě titul a jméno člověka, jehož má vizitka reprezentovat, sídlo společnosti, telefonní číslo, web a e-mail jsou údaje, bez nichž se vizitka jednoduše neobejde. Většinou je ale také na místě uvést na kartičku krátký firemní slogan, natisknout logo společnosti, pár slov vystihujících firemní filosofii nebo takzvaně vypíchnout dosažené úspěchy.

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

inzerce

Publikujeme každý den, což nás něco stojí. Označený reklamní článek zde můžete mít i vy!

Nenechte si ujít

marketa-danisova-web

Nejčastější chyby v e-mail marketingu | Markéta Danišová (SmartEmailing.cz)

max-kovar-web

Jak se staví sklad? | Max Kovář (Skladon)

pavla-arnoldova-web

Hledání nových zaměstnanců do digitální agentury | Pavla Arnoldová (Fragile)

Právě vyšlo

vit-endler-web

Aktuálně v e-commerce: Na čem teď pracovat? | Vít Endler (finGOOD.cz)

andrea-tesakova-web

Překlady a lokalizace webu. Jak to procesně zvládnout? | Andrea Tesáková (Expandeco)

adam-neuberger-web

Kryptoměny: Aktuální situace na trhu, regulace a postoj miliardářů | Adam Neuberger

Nejoblíbenější

zdenek-jahoda-web

30 let v byznysu, budování značky Emco, řízení lidí | Zdeněk Jahoda

miroslav-tesar-web

Stabilizace rozpadající se firmy | Miroslav Tesař (Astratex)

michal-koubek-web

Jak získat bankovní úvěr pro váš e-shop? | Michal Koubek

Komentáře

TOP obsah

frantisek-suchan-web

Bez frází: Rozjezd úspěšného projektu, tvorba a monetizace obsahu | František Suchan

jakub-unger-web

Jakub Unger (Seznam Zprávy): Tvoříme médium budoucnosti. Sleduje nás 3,5 milionu lidí měsíčně

karel-novotny-web

Karel Novotný: Podnikání na volné noze, naceňování práce klientům, popularita v komunitě

jaromir-ranek-web

B2B v e-commerce podle Alza.cz | Jaromír Řánek