Inzerce

Jak na výrobu vizitek? Máme pro vás 3 tipy od odborníků

I když by se mohlo zdát, že vizitky jsou v dnešní přímo předigitalizované době již minulostí, není to vůbec pravda. Ať už jste firma nebo drobný podnikatel plnící si své sny, zcela nejrychlejší a nejefektivnější způsob předání vašeho kontaktu je stále ještě vizitka v tištěné podobě. Když se totiž s potenciálním klientem nečekaně potkáte na ulici, nemusíte hledat přístup k internetu či čerpat mobilní data, abyste se přihlásili do e-mailové schránky nebo jiné aplikace a odeslali mu elektronickou vizitku. To trvá dlouho a vypadá to dost amatérsky.

Inzerce

Sáhnout do tašky a předat druhému vkusný a věcný papírek se všemi potřebnými informacemi je prostě jednodušší, rychlejší, a působí to profesionálněji. Navíc v momentě, kdy vašich služeb bude za nějakou dobu klient chtít využít, se podívá do vizitkáře a kontakt tam najde. Kdežto jinak by se ve své e-mailové schránce musel přehrabovat spoustou obsahu a dost možná by e-mail s elektronickou vizitkou ani nenašel.

Proto je lepší se prezentovat kvalitně zpracovanými tištěnými vizitkami. Pokud nemáte zrovna moře času nebo konkrétní vizi, jak by měla kartička vypadat, nezoufejte. Výroba vizitek online je skvělým způsobem, jak vše jednoduše vyřešit. V tomto článku také naleznete tři základní body, na kterých je třeba si dát záležet, aby vaše nové vizitky přinášely kýžené ovoce.

Vkusné zpracování

Co se týče grafického zpracování, záleží na odvětví, ve kterém podnikáte. Advokát si na svou vizitku, na rozdíl třeba od cateringové společnosti, barevnou fotografii asi jen tak neumístí. Rčení, že méně je někdy více, tak nachází své uplatnění i v rámci designu vizitek.

Text by se rozhodně neměl ztrácet na pestrobarevném pozadí a jeho správné vycentrování je opravdu velmi důležité. Folii, do níž je vizitka zatavena, si můžete zvolit lesklou či matnou a také v mnoha tvrdostech. Nejnovější technologie nabízejí dokonce možnost vrchního disperzního laku s antivirovými a antibakteriálními vlastnostmi.

Kvalitní papír

Při výběru papíru, na který necháte své vizitky vytisknout, máte poměrně mnoho možností. Některé firmy nabízejí i desítky druhů papírů v různých gramážích, barvách, texturách a o různém počtu vrstev. Vybírat můžete lesklý či matný papír. Syntetický papír vypadá hezky, stejně jako perleťový papír s texturou vlákna. Jednou z důležitých věcí, aby vizitka působila co nejvíce profesionálně, je dokonale ostrý ořez vizitky. Nikdy se nesmí stát, že okraje budou roztřepené nebo se budou oddělovat jednotlivé vrstvy papíru. Vizitka vás má přeci reprezentovat v tom nejlepším světle.

Výstižný obsah

Na vizitce by měly být pouze ty nejdůležitější informace k účelům obchodní propagace. Název společnosti, popřípadě titul a jméno člověka, jehož má vizitka reprezentovat, sídlo společnosti, telefonní číslo, web a e-mail jsou údaje, bez nichž se vizitka jednoduše neobejde. Většinou je ale také na místě uvést na kartičku krátký firemní slogan, natisknout logo společnosti, pár slov vystihujících firemní filosofii nebo takzvaně vypíchnout dosažené úspěchy.

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

inzerce

Publikujeme každý den, což nás něco stojí. Označený reklamní článek zde můžete mít i vy!

Nenechte si ujít

petr-macek-web

Vracíme se z home-officu do kanceláří? | Petr Macek (Caflou.cz)

vladislav-hanak-web

Finanční řízení firmy: Jak ho nastavit? | Vladislav Hanák (Sophia Solutions)

gejza-nagy-web

Budoucnost vyhledávání na e-shopech | Gejza Nagy (Luigi’s Box)

Právě vyšlo

Pro předplatitele
miroslav-tesar-web

Astratex: Jak dobývá Evropu? | Miroslav Tesař

Pro předplatitele
vaclav-stanek-web

Václav Staněk: Jak Vasky vyrostly díky marketingu?

Pro předplatitele
bronislav-soborka-web

Broňa Sobotka: Tvorba produktů a marketing na volné noze

Nejoblíbenější

Pro předplatitele
robert-stipek-web

Jak řídit kvalitu práce v digitální agentuře? | Robert Štípek (KOFEIN)

Pro předplatitele
petr-kasa-web

Petr Kasa: Jak budujeme hodnotu Pilulka.cz?

Pro předplatitele
ivana-sediva-web

Růst firmy: Jak mu postavit pevné základy? | Ivana Šedivá

Komentáře

TOP obsah

martin-kasa-web

Martin Kasa: Investice do startupů, nemovitostí i bitcoinů, byznys s Pilulkou, ochrana spotřebitele

marek-lecian-web

Zvyšování odbornosti u specialistů na volné noze | Marek Lecián

karolina-topolova-web

Karolína Topolová (AAA Auto): Budování kariéry manažerky, byznys s ojetými vozy, budoucnost firmy

Pro předplatitele
petr-kasa-web

Petr Kasa: Jak budujeme hodnotu Pilulka.cz?