Inzerce

Jak hledat zaměstnance

pavel-milan-cerny-web

Pavel Milan Černý: Jak se buduje firemní kultura v Econea.cz?

V dnešním rozhovoru nahlédneme do zákulisí e-shopu a inspiračního portálu Econea.cz. Jeho spoluzakladatel Pavel Milan Černý mi vyprávěl, jak přistupuje k vedení zaměstnanců a budování firemní kultury. S Pavlem jsem natočil už jeden rozhovor, ve kterém jsme si povídali o jeho…

Před 2 roky

ondrej-hajek-web

Ondřej Hájek (eHub.cz): Jak správně přistupovat k vašemu affiliate manažerovi?

Pozice affiliate manažera je v oblasti affiliate marketingu velmi důležitá. Většina firem s nimi ale neumí pracovat správně, a tak jsem se zeptal spoluzakladatele affiliate sítě eHub.cz Ondřeje Hájka, jak to mohou napravit. V rozhovoru zjistíte, co affiliate manažer potřebuje, aby mohl…

Před 2 roky

Inzerce

marie-havlickova-web

Marie Havlíčková (Slevomat): Transformace ze slev na zážitky, změna firemní kultury, výsledek akvizice firmy

S Marií Havlíčkovou jsem natáčel rozhovor už v roce 2016. Tehdy mi vyprávěla o tom, co všechno čeká Slevomat a jak se postupem času vyvíjí. Dnes si povídáme o tom, jak transformace firmy proběhla, co na ní bylo nejtěžší a jak…

Před 2 roky

petr-skondrojanis-web

Petr Skondrojanis (COCUMA.cz): Jak budovat firemní kulturu v malé firmě?

S Petrem Skondrojanisem pro vás natáčíme rozhovory o tom, jak budovat kulturu ve vaší firmě. Často se nás ptáte, jak k jejímu budování mají přistupovat menší firmy, a právě o tom je tento rozhovor. Dozvíte se v něm, jak mohou…

Před 2 roky

Rozhovory na cesty. Odebírejte podcast Jirky Rosteckého

Jirka Rostecký
petr-andrysek-web

Petr Andrýsek: Založení agentury Socialsharks, škálování agenturního byznysu, předání firmy CEO

Pohledem agenturního byznysu je Petr Andrýsek velmi úspěšným podnikatelem. Povedlo se mu vybudovat agenturu, která každým rokem roste, na trhu si získala velmi dobré jméno a obsluhuje zajímavé klienty. Její vedení Petr navíc předal nové CEO a pusti se do…

Před 2 roky

petr-skondrojanis-web

Petr Skondrojanis (COCUMA.cz): Jak poznat skutečného lídra a jak se jím můžete stát i vy?

Pokud podnikáte a zaměstnáváte lidi, určitě byste se chtěli stát skutečným lídrem, který je pro své zaměstnance vzorem, dokáže je vést k úspěšným cílům a na kterého se mohou spolehnout. Lídrů ale máme v Česku zatím poměrně málo. Společně s…

Před 2 roky

zdenek-pejcel-web

Zdeněk Pejcel (mooza inspire): Jak pracuje moderní obchodník, firemní kultura pro obchodní tým, budoucnost obchodu

Zdeněk Pejcel je zakladatelem společnosti mooza inspire, která pomáhá firmám implementovat SalesForce a lépe tak řídit vztahy s jejich klienty. S obchodem začínal před 20 lety a v našem rozhovoru se podělil o své zkušenosti. Protože Zdeněk zrovna hledá nové…

Před 2 roky

tomas-rehor-web

Tomáš Řehoř (Pipedrive): Jak správně přemýšlet nad prací vývojářů?

Tomáš Řehoř je zkušený vývojář, který získal zkušenosti ve společnostech jako Skype, Microsoft nebo Košík.cz. Dnes pracuje jako šéf české pobočky mezinárodního startupu Pipedrive, pro který vybudoval tým zkušených vývojářů. Spolupráce s vývojáři je pro technologické firmy velmi důležitá. Přesto…

Před 2 roky

petr-skondrojanis-web

Jak (ne)prezentovat firmu na trhu práce?

Některé firmy se ve svých náborových inzerátech prezentují nějak, realita je ale úplně odlišná. O tom, jak se může veřejná prezentace firmy lišit od skutečnosti a jaký dopad to může mít na pověst firmy na trhu práce, mluvil v našem…

Před 2 roky

petr-skondrojanis-5-web

Jaké lidi potřebujete do týmu pro naplnění vaší firemní vize?

Každý člověk je jiný a má jiné kvality. Podnikatelé se však potřebují obklopovat lidmi, kteří jim pomohou dosáhnout jejich firemní vize. V dnešním videu se dozvíte, jak takové lidi najít a podle čeho je vybírat. Společně s Petrem Skondrojanisem z…

Před 3 roky

petr-skondrojanis-web

Petr Skondrojanis: Proč je firemní kultura strategickou součástí byznysu a jak ji budovat?

První díl série rozhovorů o tom, jak české firmy budují svou firemní kulturu a jak se jimi můžete inspirovat i vy.

Před 3 roky

daniel-kafka-web

Daniel Kafka (Fragile): 10 let budování agentury, vytváření firemní kultury, hledání odborníků na trhu práce

Letos slaví 10 let. Agentura pro digitální marketing Fragile je na trhu od roku 2008 a dnes pro ni pracuje 40 specialistů, dosahuje ročního obratu kolem 100 milionů korun a podle slov svých zaměstnanců má „dost plochou firemní hierarchii“. To…

Před 3 roky

TOP obsah

tomas-malovec-web

Rozjezd nové firmy a vydělávání peněz od začátku | Tomáš Malovec (Born Digital)

karel-novotny-web

Karel Novotný: Podnikání na volné noze, naceňování práce klientům, popularita v komunitě

ondrej-fryc-web

Ondřej Fryc (Reflex Capital): Odvrácená strana spolupráce startupů a investorů

michal-koubek-10-web

Michal Koubek: Služby pro zákazníky e-shopů jako nový zdroj příjmu firmy