Inzerce

Inzerce

VIDEO: Jak funguje vyhledávač Seznam.cz? Odpoví Roman Dušek

Dozvíte se nejen to, jak vyhledávač funguje, ale i jak pro něj dělat SEO, jak v něm získat co nejvyšší pozice a v čem se nejvíce liší (a chce lišit) od Googlu. Pozvání přijal Roman Dušek, který se na vývoji vyhledávače podílí.

Co vše v rozhovoru zaznělo?

  • Jak vyhledávač Seznam.cz funguje?
  • Kdo rozhoduje o tom, jak se vyhledávač bude vyvíjet?
  • Jaké jsou největší rozdíly mezi Seznamem a Googlem?
  • Je personalizace vyhledávání výhodou, nebo nevýhodou?
  • V čem se chce Seznam odlišit od Googlu? A v čem už dnes vidí svou největší výhodu?
  • Jak získat první pozice ve vyhledávání?
  • Jakou váhu mají nadpisy H1, H2, tučná klíčová slova apod.?
  • Co všechno vyhledávač na webu hodnotí?
  • Má cenu platit SEO agenturu? Nebo zkusit něco jiného?
  • Jakých chyb se webmasteři nejčastěji dopouští?
  • Kdo chodí na Google a kdo chodí na Seznam?
  • Jak bude vyhledávání vypadat v budoucnosti?
  • A mnoho dalšího.

Kde se dozvědět o vyhledávači více?

Seznam.cz otevřel spoustu nových pracovních pozic. Pokud by se vám práce v jedné z nejúspěšnějších českých technologických společností líbila, zkuste své štěstí zde. Hledají se produktoví manageři, programátoři, scrum masteři a další.

Chcete-li se dozvědět více o vyhledávači Seznamu, využijte k tomu následující zdroje:

Roman Dušek a Jiří Rostecký

Použitá melodie: Steve Combs – Zero (CC BY 4.0)

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirkovi je 27 let a je zakladatelem MladýPodnikatel.cz. Podnikat začal ještě na střední škole, ale jeho první firma mu vůbec nevyšla. Po ní se začal naplno věnovat natáčení rozhovorů a podcastů, kterých má za sebou už bezmála 7 stovek. Ročně pořádá desítky akcí pro podnikatele a často přednáší na vysokých školách. Časopis Forbes ho umístil do českého výběru 30pod30, několikrát byl nominován na Osobnost digitálního marketingu WebTOP100 a opakovaně se umísťuje i v Křišťálové Lupě. Píše blog a sledovat ho můžete třeba na Facebooku.

Nenechte si ujít

robert-stipek-web

Robert Štípek (KOFEIN): Kvalita marketérů v Česku

vojta-bulir-web

Vojta Bulíř (SmartEmailing.cz): E-mail marketing pro obsahové weby, případová studie Czech News Center

daniel-krasny-web

Daniel Krásný: Jak vytvořit úspěšný blog?

Právě vyšlo

pavel-roder-web

Jak mohou startupy získat velké klienty? | Pavel Röder (OMG Nest)

vit-endler-web

Financování e-shopu: Crowdfunding jako nedoceněná možnost | Vít Endler (finGOOD.cz)

marek-lecian-web

Zvyšování odbornosti u specialistů na volné noze | Marek Lecián

Nejoblíbenější

andrej-kiska-web

Jak získat investora a vybudovat úspěšný startup? | Andrej Kiska (Credo Ventures)

petr-bena-web

Budoucnost e-commerce a role marketplaces | Petr Bena z Alza.cz

margareta-krizova-web

Margareta Křížová: Rozjezd podnikání, ženy a kariéra, podnikání ve vyšším věku

Komentáře

Lukas

Před 5 roky

Dobrý rozhovor, ale pan Dušek mi přišel až moc skoupý na slovo! Něco z něj dostat muselo být velmi těžké.

Odpovědět »

matejbajer

Před 5 roky

Zajímavý rozhovor, ale jak říká Lukáš, pan Dušek byl takový zaražený. Myslím si, že vždy přemýšlel nad tím, co může říct a co ne :D

Odpovědět »

Marek Domanický

Před 4 roky

Bože, uspávač hadov ten Dušek. :D Zhodujem sa s chalanmi vyššie, nič som si nepoznačil, povedal a omielal všeobecné frázy. Slabý rozprávač.

Odpovědět »

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

Doporučené články

lukas-korinek-2-web

Lukáš Kořínek (Bubble): Finanční řízení agentury, cashflow, investice, spolupráce s klienty

milan-duda-web

Milan Duda (CZC.cz): Proč být dvojka na trhu, nová reklamní kampaň, marketing e-shopu

eshop-klub-pilulka-web

E-shop Klub #4: Michal Hanáček (Pilulka.cz) o firemní kultuře, trade marketingu a expanzi do zahraničí

martin-henych-web

Martin Henych: Jak se buduje vývojářská firma?

Inzerce