Inzerce

Jak financovat e-shop před Vánoci?

Venku to tak možná nevypadá, ale Vánoce se blíží. A e-shopy, které mají v zimních měsících nejvíce nových objednávek, se na ně už musí začít připravovat. Jenomže to není tak lehké.

Nakoupit dostatek zásob a naskladnit nové zboží si vyžaduje velké investice. E-shopy navíc musí investovat do marketingu a do pracovních sil, které jim pomohou s prodejem, logistikou i expedicí nových objednávek. To vše stojí spoustu peněz a řada e-shopů jich nedokáže vynaložit tolik naráz. A právě proto hledají nové zdroje financování, které jim v tom pomohou.

Michal Koubek z IdeaSupport.cz pomáhá podnikatelům s jejich finančním řízením firmy. Zkušenosti má i s internetovými obchody a se získáváním nových finančních prostředků pro ně. Proto jsme v našem dnešním rozhovoru rozebrali možnosti, které e-shopy mají a které mohou využít.

Michal nezastupuje žádnou finanční instituci, takže jednotlivé možnosti rozebírá nezaujatě. Vedle tohoto videa jsme spolu natočili už i několik dalších:

Celý rozhovor si můžete přehrát i v našem podcastu o podnikání. V dalších rozhovorech zjistíte například to, jak prodat firmu, co to je customer lifetime value, jak získat sponzora pro svůj projekt nebo jak uspět v podnikání.

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirkovi je 28 let a je zakladatelem MladýPodnikatel.cz. Podnikat začal ještě na střední škole, ale jeho první firma mu vůbec nevyšla. Po ní se začal naplno věnovat natáčení rozhovorů a podcastů, kterých má za sebou už bezmála 8 stovek. Ročně pořádá desítky akcí pro podnikatele a často přednáší na vysokých školách. Časopis Forbes ho umístil do českého výběru 30pod30, několikrát byl nominován na Osobnost digitálního marketingu WebTOP100 a opakovaně se umísťuje i v Křišťálové Lupě. Píše blog a sledovat ho můžete třeba na Facebooku nebo na LinkedIn.

Nenechte si ujít

vit-endler-web

Aktuálně v e-commerce: Na čem teď pracovat? | Vít Endler (finGOOD.cz)

andrea-tesakova-web

Překlady a lokalizace webu. Jak to procesně zvládnout? | Andrea Tesáková (Expandeco)

pavel-kunes-web

Vlastní grafika na Shoptetu: Co vše je možné a jak se připravit? | Pavel Kuneš

Právě vyšlo

pavla-arnoldova-web

Hledání nových zaměstnanců do digitální agentury | Pavla Arnoldová (Fragile)

adam-neuberger-web

Kryptoměny: Aktuální situace na trhu, regulace a postoj miliardářů | Adam Neuberger

jiri-mrazek-web

Finanční řízení a diverzifikace příjmů malé firmy | Jiří Mrázek (Nanovo)

Nejoblíbenější

zdenek-jahoda-web

30 let v byznysu, budování značky Emco, řízení lidí | Zdeněk Jahoda

miroslav-tesar-web

Stabilizace rozpadající se firmy | Miroslav Tesař (Astratex)

michal-koubek-web

Jak získat bankovní úvěr pro váš e-shop? | Michal Koubek

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

TOP obsah

pavel-baudis-web

Pavel Baudiš (Avast): Jak se buduje firma se 400 milióny uživateli po celém světě?

jaroslav-baier-web

Růst e-shopu očima právníka | Jaroslav Baier

petr-bena-web

Budoucnost e-commerce a role marketplaces | Petr Bena z Alza.cz

zuzana-petrofova-web

Zuzana Ceralová Petrofová: Krizové řízení firmy, navazování na rodinnou historii, dlouhodobý úspěch v podnikání