Více než 1300 videorozhovorů a podcastů o byznysu

Inzerce

Inzerce

Jak efektivně spravovat produktovou reklamu na srovnávačích zboží

inzerce
Před 2 roky

Srovnávače zboží jsou pro e-shopy ideální zdroje objednávek. Nabízí vysoký konverzní poměr a nižší nákladovost inzerce. Ale velké množství e-shopařů produktovou reklamu spouští jen začátečnicky. Pokud se ji naučíte spravovat pokročilým způsobem, pravděpodobně předčíte mnoho konkurentů a zvýšíte své prodeje.

Bidding je základ profesionální inzerce

Řekněme, že chcete inzerovat na Heurece a v e-shopu už jste si vytvořili XML feed. Máte v něm všechna povinná data (názvy položek, URL adresy, ceny, identifikátory apod.) i volitelné informace (pojmenované kategorie a parametry, alternativní obrázky, dárky atd.) a nastavili jste cenu za dopravu a cenu za proklik. To je však jen odrazový můstek k pokročilé inzerci. Základním způsobem, jak předběhnout konkurenční obchody, je bidding.

Na Heurece cenu za proklik nastavíte v elementu HEUREKA_CPC. Abyste mohli bidovat, potřebujete získat certifikát Ověřeno zákazníky. Zboží.cz pro bidding používá elementy MAX_CPC na produktové karty a MAX_CPC_SEARCH pro fulltextové vyhledávání.

Zautomatizujte vaše biddingové strategie

Práci s biddingem si usnadníte pomocí biddingových automatů. Pro správu inzerce na Heurece a Zboží.cz slouží Bidding Fox. V aplikaci si nastavíte strategie na míru a ona dohlédne na inzerci, bude monitorovat konkurenci, pomůže vám zvýšit tržby i snížit náklady.

Inzerce

Jste v biddingu noví a potřebujete se v něm zorientovat? Na blogu Bidding Foxu najdete přehledného průvodce nastavováním ceny za proklik.

Správně ho rozjedete s diagnostikou sortimentu

Bidding, tedy nastavování ceny za proklik, je efektivní cesta, jak zviditelnit svůj e-shop na velkých srovnávačích typu Heureka a Zboží.cz. Obchody, které prodávají stejný či podobný sortiment mezi sebou soupeří o zákazníky cenami produktů, dárky k objednávce či dopravou zdarma. Pomocí biddingu svou nabídku zviditelníte. Například tím, že se dostanete do boxu doporučených e-shopy, který je před výpisem nejlevnějších e-shopů.

Společnost Bidding Fox nabízí užitečné nástroje pro přesnější bidding

Než se do biddingu dáte, měli byste zkontrolovat aktuální stavproduktů. Bidding Audit vám zdarma poskytne cenná data a tipy, jakým směrem se při inzerci na Heurece vydat. Navíc ve feedu umí odhalit jeho nedostatky a nabídne doporučení, jak chyby upravit a posílit konkurenceschopnost.

Pricing Audit e-shopům na Heurece nabízí bezplatnou analýzu produktů, která se zaměřuje na cenotvorbu. Jeho pomocí tak dokážete odhalit její konkrétní nedostatky.

Nemáte Ověřeno zákazníky? Nastavujte cenotvorbu v aplikaci Pricing Fox

Pricing Fox vám pomůže vytvořit přijatelné ceny a hlídat je s ohledem na konkurenci. Na pohyb konkurenčních cen umí reagovat tak, aby na tom byl váš produkt co nejlépe. Zároveň bude zohledňovat vaši nákupní cenu a další faktory, které si nastavíte. Vaše cenotvorba bude díky této aplikaci fungovat na základě kritérií, které jsou pro vás a váš e-shop nejpřijatelnější.

Zajímá vás, jak Pricing Fox funguje? Na všechny otázky vám odpoví tyto články:

Využijte nové elementy Heureky

Heureka v lednu 2022 přidala možnost zasílat informace o slevových voucherech v elementu SALES_VOUCHER, které mohou zákazníci při nákupu uplatnit.

Chcete přesněji cílit inzerci, automatizaci nebo doplnit nová data do feedu? Výkonnost vašeho e-shopu pomůže zvýšit nástroj Bidding Fox Elements, který poskytuje další informace o inzerci prostřednictvím stovek elementů. Pracuje nejen se statistickými daty ze srovnávačů zboží a Google Analytics, ale i s informacemi o počasí, měnových kurzech a podobně.

Většinu pokročilých nastavení feedu musíte udělat sami. Mnoho času při tom ušetříte využitím nástrojů společnosti Bidding Fox technologies. Analýzu provedete s šikovnými audity. A bidding, pricing i cílení inzerce do detailu připravíte v jeho aplikacích.


Autor článku: Bidding Fox technologies

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

Autor: inzerce

Publikujeme každý den, což nás něco stojí. Označený reklamní článek zde můžete mít i vy!

Komentáře

Vybraná témata

Nenechte si ujít

andrea-horniczka-web

Umělá inteligence a Meta. Jak se mění reklamy na Facebooku? | Andrea Horniczká (Dexfinity)

dan-nytra-web

E-mail marketing a AI. Co už dnes funguje v praxi? | Dan Nytra

dan-nytra-web

Umělá inteligence v marketingu. Co už dnes funguje a kde ušetřit peníze? | Dan Nytra

matej-astary-web

Retenční marketing e-shopu: Jak ho dělat správně? | Matej Aštary (Dexfinity)

demanova-rezort-web

Jak se dělá marketing populárního slovenského rezortu? | Jozef Droppa a Ondřej Lipták

ondrej-vodehnal-web

Jak zlepšit výkon PPC kampaní? | Ondřej Vodehnal (Filipesmedia)

martin-jares-web

Ponákupní marketing e-shopu. Jak se dělá? | Martin Jareš (Foxdeli)

milan-pichlik-web

Marketing bez cookies a měření na internetu | Milan Pichlík (eHub)