Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Inspirujte se a vytvořte úspěšnou strategii pro Váš byznys
Získejte ihned použitelné praktické tipy, jak zefektivnit Vaše podnikání
Učte se od Vašich nových mentorů- TOP byznysmenů
Zjistit více

Inzerce

Jak efektivně spravovat produktovou reklamu na srovnávačích zboží

Srovnávače zboží jsou pro e-shopy ideální zdroje objednávek. Nabízí vysoký konverzní poměr a nižší nákladovost inzerce. Ale velké množství e-shopařů produktovou reklamu spouští jen začátečnicky. Pokud se ji naučíte spravovat pokročilým způsobem, pravděpodobně předčíte mnoho konkurentů a zvýšíte své prodeje.

Bidding je základ profesionální inzerce

Řekněme, že chcete inzerovat na Heurece a v e-shopu už jste si vytvořili XML feed. Máte v něm všechna povinná data (názvy položek, URL adresy, ceny, identifikátory apod.) i volitelné informace (pojmenované kategorie a parametry, alternativní obrázky, dárky atd.) a nastavili jste cenu za dopravu a cenu za proklik. To je však jen odrazový můstek k pokročilé inzerci. Základním způsobem, jak předběhnout konkurenční obchody, je bidding.

Na Heurece cenu za proklik nastavíte v elementu HEUREKA_CPC. Abyste mohli bidovat, potřebujete získat certifikát Ověřeno zákazníky. Zboží.cz pro bidding používá elementy MAX_CPC na produktové karty a MAX_CPC_SEARCH pro fulltextové vyhledávání.

Zautomatizujte vaše biddingové strategie

Práci s biddingem si usnadníte pomocí biddingových automatů. Pro správu inzerce na Heurece a Zboží.cz slouží Bidding Fox. V aplikaci si nastavíte strategie na míru a ona dohlédne na inzerci, bude monitorovat konkurenci, pomůže vám zvýšit tržby i snížit náklady.

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Praktické know-how pro řízení vašeho byznysu. Rady a tipy TOP podnikatelů a manažerů. Podrobné videorozhovory a podcasty.

Zjistit více

Jste v biddingu noví a potřebujete se v něm zorientovat? Na blogu Bidding Foxu najdete přehledného průvodce nastavováním ceny za proklik.

Správně ho rozjedete s diagnostikou sortimentu

Bidding, tedy nastavování ceny za proklik, je efektivní cesta, jak zviditelnit svůj e-shop na velkých srovnávačích typu Heureka a Zboží.cz. Obchody, které prodávají stejný či podobný sortiment mezi sebou soupeří o zákazníky cenami produktů, dárky k objednávce či dopravou zdarma. Pomocí biddingu svou nabídku zviditelníte. Například tím, že se dostanete do boxu doporučených e-shopy, který je před výpisem nejlevnějších e-shopů.

Společnost Bidding Fox nabízí užitečné nástroje pro přesnější bidding

Než se do biddingu dáte, měli byste zkontrolovat aktuální stavproduktů. Bidding Audit vám zdarma poskytne cenná data a tipy, jakým směrem se při inzerci na Heurece vydat. Navíc ve feedu umí odhalit jeho nedostatky a nabídne doporučení, jak chyby upravit a posílit konkurenceschopnost.

Pricing Audit e-shopům na Heurece nabízí bezplatnou analýzu produktů, která se zaměřuje na cenotvorbu. Jeho pomocí tak dokážete odhalit její konkrétní nedostatky.

Nemáte Ověřeno zákazníky? Nastavujte cenotvorbu v aplikaci Pricing Fox

Pricing Fox vám pomůže vytvořit přijatelné ceny a hlídat je s ohledem na konkurenci. Na pohyb konkurenčních cen umí reagovat tak, aby na tom byl váš produkt co nejlépe. Zároveň bude zohledňovat vaši nákupní cenu a další faktory, které si nastavíte. Vaše cenotvorba bude díky této aplikaci fungovat na základě kritérií, které jsou pro vás a váš e-shop nejpřijatelnější.

Zajímá vás, jak Pricing Fox funguje? Na všechny otázky vám odpoví tyto články:

Využijte nové elementy Heureky

Heureka v lednu 2022 přidala možnost zasílat informace o slevových voucherech v elementu SALES_VOUCHER, které mohou zákazníci při nákupu uplatnit.

Chcete přesněji cílit inzerci, automatizaci nebo doplnit nová data do feedu? Výkonnost vašeho e-shopu pomůže zvýšit nástroj Bidding Fox Elements, který poskytuje další informace o inzerci prostřednictvím stovek elementů. Pracuje nejen se statistickými daty ze srovnávačů zboží a Google Analytics, ale i s informacemi o počasí, měnových kurzech a podobně.

Většinu pokročilých nastavení feedu musíte udělat sami. Mnoho času při tom ušetříte využitím nástrojů společnosti Bidding Fox technologies. Analýzu provedete s šikovnými audity. A bidding, pricing i cílení inzerce do detailu připravíte v jeho aplikacích.


Autor článku: Bidding Fox technologies

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

inzerce

Publikujeme každý den, což nás něco stojí. Označený reklamní článek zde můžete mít i vy!

Nenechte si ujít

richard-kondas-web

Marketing značky outdoorového oblečení ZAJO | Richard Kondáš (Dexfinity)

ondrej-hajek-web

E-shopům roste podíl affiliate na obratu. Jak to? | Ondřej Hájek (eHub)

katka-fiserova-web

Trendy v e-mail marketingu | Kateřina Fišerová (SmartEmailing.cz)

Právě vyšlo

Premium
martin-penicka-web

Zažité metody nefungují. Řízení firmy je velmi komplexní | Martin Pěnička (TisknuLevně.cz)

petr-macek-web

Finanční řízení firmy v nepříznivé době | Petr Macek (Caflou)

Premium
karel-parizek-web

Jak řídit marketingový tým? | Karel Pařízek

Nejoblíbenější

Premium
alex-mlatilik-web

Zľavomatu hrozilo zavření a musel se vybudovat skoro od nuly | Aleš Mlátilík

Premium
petr-ludwig-web

Petr Ludwig: 18 let v byznysu a kampaň s dosahem 1,3 miliardy lidí

Premium
pavel-voparil-web

Zvládání krize v e-commerce. Co pomohlo Bonami? | Pavel Vopařil

Komentáře

TOP header

Premium
jiri-hlavenka-web

Jiří Hlavenka: Jak vybudovat skutečně hodnotný e-shop?

Premium
martin-stibor-web

Rebranding e-shopu Korálky.cz na Manumi | Martin Stibor

Premium
martin-hausenblas-web

Martin Hausenblas: Jak předat firmu nástupci a posunout se do role majitele?

jitka-dvorakova

Jitka Dvořáková živě na E-shop Klubu. Co prozradila o řízení CZC.cz?

Inzerce