Doporučujeme

Rozhovory o řízení firem prakticky a do hloubky

Získejte praktické tipy pro řízení vaší firmy
Podrobné rozhovory se zkušenými podnikateli
Vytvořte úspěšnou strategii pro váš byznys
Zjistit více

Inzerce

Inzerce

Jak efektivně spravovat produktovou reklamu na srovnávačích zboží

Srovnávače zboží jsou pro e-shopy ideální zdroje objednávek. Nabízí vysoký konverzní poměr a nižší nákladovost inzerce. Ale velké množství e-shopařů produktovou reklamu spouští jen začátečnicky. Pokud se ji naučíte spravovat pokročilým způsobem, pravděpodobně předčíte mnoho konkurentů a zvýšíte své prodeje.

Bidding je základ profesionální inzerce

Řekněme, že chcete inzerovat na Heurece a v e-shopu už jste si vytvořili XML feed. Máte v něm všechna povinná data (názvy položek, URL adresy, ceny, identifikátory apod.) i volitelné informace (pojmenované kategorie a parametry, alternativní obrázky, dárky atd.) a nastavili jste cenu za dopravu a cenu za proklik. To je však jen odrazový můstek k pokročilé inzerci. Základním způsobem, jak předběhnout konkurenční obchody, je bidding.

Na Heurece cenu za proklik nastavíte v elementu HEUREKA_CPC. Abyste mohli bidovat, potřebujete získat certifikát Ověřeno zákazníky. Zboží.cz pro bidding používá elementy MAX_CPC na produktové karty a MAX_CPC_SEARCH pro fulltextové vyhledávání.

Zautomatizujte vaše biddingové strategie

Práci s biddingem si usnadníte pomocí biddingových automatů. Pro správu inzerce na Heurece a Zboží.cz slouží Bidding Fox. V aplikaci si nastavíte strategie na míru a ona dohlédne na inzerci, bude monitorovat konkurenci, pomůže vám zvýšit tržby i snížit náklady.

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Praktické know-how pro řízení vašeho byznysu. Rady a tipy TOP podnikatelů a manažerů. Podrobné videorozhovory a podcasty.

Zjistit více

Jste v biddingu noví a potřebujete se v něm zorientovat? Na blogu Bidding Foxu najdete přehledného průvodce nastavováním ceny za proklik.

Správně ho rozjedete s diagnostikou sortimentu

Bidding, tedy nastavování ceny za proklik, je efektivní cesta, jak zviditelnit svůj e-shop na velkých srovnávačích typu Heureka a Zboží.cz. Obchody, které prodávají stejný či podobný sortiment mezi sebou soupeří o zákazníky cenami produktů, dárky k objednávce či dopravou zdarma. Pomocí biddingu svou nabídku zviditelníte. Například tím, že se dostanete do boxu doporučených e-shopy, který je před výpisem nejlevnějších e-shopů.

Společnost Bidding Fox nabízí užitečné nástroje pro přesnější bidding

Než se do biddingu dáte, měli byste zkontrolovat aktuální stavproduktů. Bidding Audit vám zdarma poskytne cenná data a tipy, jakým směrem se při inzerci na Heurece vydat. Navíc ve feedu umí odhalit jeho nedostatky a nabídne doporučení, jak chyby upravit a posílit konkurenceschopnost.

Pricing Audit e-shopům na Heurece nabízí bezplatnou analýzu produktů, která se zaměřuje na cenotvorbu. Jeho pomocí tak dokážete odhalit její konkrétní nedostatky.

Nemáte Ověřeno zákazníky? Nastavujte cenotvorbu v aplikaci Pricing Fox

Pricing Fox vám pomůže vytvořit přijatelné ceny a hlídat je s ohledem na konkurenci. Na pohyb konkurenčních cen umí reagovat tak, aby na tom byl váš produkt co nejlépe. Zároveň bude zohledňovat vaši nákupní cenu a další faktory, které si nastavíte. Vaše cenotvorba bude díky této aplikaci fungovat na základě kritérií, které jsou pro vás a váš e-shop nejpřijatelnější.

Zajímá vás, jak Pricing Fox funguje? Na všechny otázky vám odpoví tyto články:

Využijte nové elementy Heureky

Heureka v lednu 2022 přidala možnost zasílat informace o slevových voucherech v elementu SALES_VOUCHER, které mohou zákazníci při nákupu uplatnit.

Chcete přesněji cílit inzerci, automatizaci nebo doplnit nová data do feedu? Výkonnost vašeho e-shopu pomůže zvýšit nástroj Bidding Fox Elements, který poskytuje další informace o inzerci prostřednictvím stovek elementů. Pracuje nejen se statistickými daty ze srovnávačů zboží a Google Analytics, ale i s informacemi o počasí, měnových kurzech a podobně.

Většinu pokročilých nastavení feedu musíte udělat sami. Mnoho času při tom ušetříte využitím nástrojů společnosti Bidding Fox technologies. Analýzu provedete s šikovnými audity. A bidding, pricing i cílení inzerce do detailu připravíte v jeho aplikacích.


Autor článku: Bidding Fox technologies

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

inzerce

Publikujeme každý den, což nás něco stojí. Označený reklamní článek zde můžete mít i vy!

Nenechte si ujít

ondrej-vodehnal-web

Jak zlepšit výkon PPC kampaní? | Ondřej Vodehnal (Filipesmedia)

martin-jares-web

Ponákupní marketing e-shopu. Jak se dělá? | Martin Jareš (Foxdeli)

richard-kondas-web

Marketing značky outdoorového oblečení ZAJO | Richard Kondáš (Dexfinity)

Právě vyšlo

Premium
jan-moravcik-web

Jak zvýšit ziskovost e-shopu? Příklad GentlemanStore.cz | Jan Moravčík

jiri-rostecky-jiri-jemelka-web

Jirka Rostecký o řízení firem: Vytvořte si dobré majitelské zadání | Jiří Jemelka (JPF)

Premium
ondrej-vanek-web

Proč jsou malé firmy tak křehké? A jak to změnit? | Ondřej Vaněk (Blindspot)

Nejoblíbenější

jakub-oska-web

Jirka Rostecký o rozjezdu podnikání: Pokud opravdu chcete, cestu si najdete | Jakub Oška (BYMFIT.cz)

Premium
daniel-kmoch-web

Finanční ředitel Bonami: Na záchranu firmy jsme měli 6 měsíců | Daniel Kmoch

Premium
dominik-stroukal

Byznys pohledem ekonoma. Na co se teď zaměřit a je správný čas na prodej firmy? | Dominik Stroukal

Komentáře

TOP header

jakub-oska-web

Jirka Rostecký o rozjezdu podnikání: Pokud opravdu chcete, cestu si najdete | Jakub Oška (BYMFIT.cz)

Premium
lukas-uhl-web

Jak řešit krize firem? Příběh Pietro Filipi a Zootu | Lukáš Uhl

Premium
vit-horky-web

Jak prodat firmu? Příběh Brand Embassy | Vít Horký

Premium
martin-hausenblas-web

Martin Hausenblas: Jak předat firmu nástupci a posunout se do role majitele?

Inzerce