Srovnávače zboží jsou pro e-shopy ideální zdroje objednávek. Nabízí vysoký konverzní poměr a nižší nákladovost inzerce. Ale velké množství e-shopařů produktovou reklamu spouští jen začátečnicky. Pokud se ji naučíte spravovat pokročilým způsobem, pravděpodobně předčíte mnoho konkurentů a zvýšíte své prodeje.
Řekněme, že chcete inzerovat na Heurece a v e-shopu už jste si vytvořili XML feed. Máte v něm všechna povinná data (názvy položek, URL adresy, ceny, identifikátory apod.) i volitelné informace (pojmenované kategorie a parametry, alternativní obrázky, dárky atd.) a nastavili jste cenu za dopravu a cenu za proklik. To je však jen odrazový můstek k pokročilé inzerci. Základním způsobem, jak předběhnout konkurenční obchody, je bidding.
Na Heurece cenu za proklik nastavíte v elementu HEUREKA_CPC. Abyste mohli bidovat, potřebujete získat certifikát Ověřeno zákazníky. Zboží.cz pro bidding používá elementy MAX_CPC na produktové karty a MAX_CPC_SEARCH pro fulltextové vyhledávání.
Práci s biddingem si usnadníte pomocí biddingových automatů. Pro správu inzerce na Heurece a Zboží.cz slouží Bidding Fox. V aplikaci si nastavíte strategie na míru a ona dohlédne na inzerci, bude monitorovat konkurenci, pomůže vám zvýšit tržby i snížit náklady.
Praktické know-how pro řízení vašeho byznysu. Rady a tipy TOP podnikatelů a manažerů. Podrobné videorozhovory a podcasty.
Jste v biddingu noví a potřebujete se v něm zorientovat? Na blogu Bidding Foxu najdete přehledného průvodce nastavováním ceny za proklik.
Bidding, tedy nastavování ceny za proklik, je efektivní cesta, jak zviditelnit svůj e-shop na velkých srovnávačích typu Heureka a Zboží.cz. Obchody, které prodávají stejný či podobný sortiment mezi sebou soupeří o zákazníky cenami produktů, dárky k objednávce či dopravou zdarma. Pomocí biddingu svou nabídku zviditelníte. Například tím, že se dostanete do boxu doporučených e-shopy, který je před výpisem nejlevnějších e-shopů.
Než se do biddingu dáte, měli byste zkontrolovat aktuální stavproduktů. Bidding Audit vám zdarma poskytne cenná data a tipy, jakým směrem se při inzerci na Heurece vydat. Navíc ve feedu umí odhalit jeho nedostatky a nabídne doporučení, jak chyby upravit a posílit konkurenceschopnost.
Pricing Audit e-shopům na Heurece nabízí bezplatnou analýzu produktů, která se zaměřuje na cenotvorbu. Jeho pomocí tak dokážete odhalit její konkrétní nedostatky.
Pricing Fox vám pomůže vytvořit přijatelné ceny a hlídat je s ohledem na konkurenci. Na pohyb konkurenčních cen umí reagovat tak, aby na tom byl váš produkt co nejlépe. Zároveň bude zohledňovat vaši nákupní cenu a další faktory, které si nastavíte. Vaše cenotvorba bude díky této aplikaci fungovat na základě kritérií, které jsou pro vás a váš e-shop nejpřijatelnější.
Zajímá vás, jak Pricing Fox funguje? Na všechny otázky vám odpoví tyto články:
Heureka v lednu 2022 přidala možnost zasílat informace o slevových voucherech v elementu SALES_VOUCHER, které mohou zákazníci při nákupu uplatnit.
Chcete přesněji cílit inzerci, automatizaci nebo doplnit nová data do feedu? Výkonnost vašeho e-shopu pomůže zvýšit nástroj Bidding Fox Elements, který poskytuje další informace o inzerci prostřednictvím stovek elementů. Pracuje nejen se statistickými daty ze srovnávačů zboží a Google Analytics, ale i s informacemi o počasí, měnových kurzech a podobně.
Většinu pokročilých nastavení feedu musíte udělat sami. Mnoho času při tom ušetříte využitím nástrojů společnosti Bidding Fox technologies. Analýzu provedete s šikovnými audity. A bidding, pricing i cílení inzerce do detailu připravíte v jeho aplikacích.
Autor článku: Bidding Fox technologies
Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.
Před 6 dny
Před 6 dny
Před 2 týdny
Před 2 týdny
Před 2 roky
Před 2 roky