Více než 1300 videorozhovorů a podcastů o byznysu

Inzerce

Inzerce

Jak dostat holky do podnikání? Akademie pro budoucí zakladatelky od #HolkyzMarketingu navyšuje procento žen, které v Česku podnikají. 

inzerce
Před 2 roky

#HolkyzMarketingu běžně školí marketing, ale minulý rok se rozhodly začít podporovat holky ve vlastním podnikání. Jejich vzdělávací program Akademie pro budoucí zakladatelky sdružuje experty z oboru, zkušené mentory a hlavně ženy, které spolu tvoří navzájem se podporující komunitu. Během programu mají účastnice šanci potkat se i se zkušenými investory a úspěšnými podnikateli.

Proč je vůbec potřeba podporovat holky v podnikání?

Ženy často musí čelit specifickým podmínkám, které je od podnikání odrazují. Diskriminace, které ženy čelí, často není vidět hned na první pohled. Překážky jako nedostatek školek a jeslí jsou často první komplikací, na kterou žena narazí, pokud řeší jakoukoliv práci. Vybudovat vlastní firmu vyžaduje velké úsilí a vysokou časovou dotaci. #HolkyzMarketingu se budoucím zakladatelkám snaží vyjít maximálně vstříc, a proto výuka Akademie probíhá v sobotu, aby mohly podnikání rozjíždět buď při své hlavní práci nebo mohly mít o víkendu hlídání dětí. Všechny akce jsou uzpůsobené tak, aby se daly studovat online.

Součástí Akademie pro budoucí zakladatelky je také mentoring. „Přirozeně si samy sebe dokážeme představit na nějaké pozici, pokud tam vidíme někoho, s kým se můžeme ztotožnit, kdo má podobnou životní zkušenost. Náš mentoring je postavený na tom, že vidíte holku, která rozjela úspěšný byznys, a tím pádem víte, že to někdo jako vy dokázal taky. Podobná zkušenost je neuvěřitelné nakopnutí a je dobré podobné příklady vidět nejen v médiích, ale právě i v rámci komunity,“ říká projektová manažerka Akademie pro budoucí zakladatelky Nicole Karráová.

Kdo jsou studentky a absolventky Akademie pro budoucí zakladatelky?
Hodně žen, které Akademii pro budoucí zakladatelky studovaly, řešilo návrat z mateřské dovolené, změnu kariéry po čtyřicítce nebo stěhování do nového města či země. Holky často přicházely s nápady, které řešily jejich problémy, a právě takhle vznikl třeba projekt Rodičoff od Michaely Jeřábkové.

Míša měla pocit, že se v práci neposouvá a s podporou kamarádky se rozhodla poslední možný den přihlásit do Akademie. Její projekt Rodičoff se probojoval mezi 10 nejlepších projektů, které se prezentovaly na závěrečném galavečeru s porotou a před investory. Rodičoff má za cíl podporovat rodiče v tom, že svou rodičovskou roli dělají dobře. Nabízí skupinová i individuální setkání a koučink. Svým projektem chce vypnout obavy rodičů a tlak okolí na způsob jejich výchovy a dodávat jim sebevědomí v tom, že to dělají správně.

Holky se v Akademii pro budoucí zakladatelky naučily proces jak vytvořit nápad, ověřit ho, promeňovat ho a neustále ho zdokonalovat. Tenhle proces nekončí Akademií pro budoucí zakladatelky, ale můžou ho využít pro jakýkoliv další podnikatelský nápad, který budou v budoucnu mít.

Další třídy Akademie pro budoucí zakladatelky se otevírá už 4.9. Více informací tady: https://holkyzmarketingu.cz/akademie-pro-budouci-zakladatelky/.

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

Autor: inzerce

Publikujeme každý den, což nás něco stojí. Označený reklamní článek zde můžete mít i vy!

Komentáře

Omlouváme se, ale z technických důvodů nejde na celém webu momentálně přidávat nové komentáře. Na chybě pracujeme a brzy ji opravíme. Děkujeme za trpělivost.

Vybraná témata

Nenechte si ujít

martin-komarek-web

Dokáže e-shopům ušetřit miliony v logistice. Co řeší nejčastěji? | Martin Komárek

marek-odehnal-web

Investování do firem v Asii. Jak vypadá tamní trh? | Marek Odehnal

petr-macek-web

Největší chyby v projektovém řízení malých a středních firem | Petr Macek (Caflou)

martin-horsky-web

Když firma přeroste zakladatele. Příklad dvou firem, kterým se to stalo | Martin Horský (JPF)

jaroslav-pokorny-web

Skupuje konkurenci a navyšuje svůj podíl na trhu. Jak to funguje? | Jaroslav Pokorný (ÚČTO.TEAM)

jemelka-odehnal-web

Umí podnikatelé s penězi? Dva zkušení byznysmeni o rodinném rozpočtu i investicích | Jiří Jemelka a Marek Odehnal

jiri-jemelka-web

Zaměstnanci chtějí přidat? Jak na to reagovat? | Jiří Jemelka (JPF)

petr-macek-web

Okurková sezóna: Jak si zauditovat vlastní firmu? | Petr Macek (Caflou)