Doporučujeme

Rozhovory o řízení firem prakticky a do hloubky

Získejte praktické tipy pro řízení vaší firmy
Podrobné rozhovory se zkušenými podnikateli
Vytvořte úspěšnou strategii pro váš byznys
Zjistit více

Inzerce

Jak dostat holky do podnikání? Akademie pro budoucí zakladatelky od #HolkyzMarketingu navyšuje procento žen, které v Česku podnikají. 

#HolkyzMarketingu běžně školí marketing, ale minulý rok se rozhodly začít podporovat holky ve vlastním podnikání. Jejich vzdělávací program Akademie pro budoucí zakladatelky sdružuje experty z oboru, zkušené mentory a hlavně ženy, které spolu tvoří navzájem se podporující komunitu. Během programu mají účastnice šanci potkat se i se zkušenými investory a úspěšnými podnikateli.

Proč je vůbec potřeba podporovat holky v podnikání?

Ženy často musí čelit specifickým podmínkám, které je od podnikání odrazují. Diskriminace, které ženy čelí, často není vidět hned na první pohled. Překážky jako nedostatek školek a jeslí jsou často první komplikací, na kterou žena narazí, pokud řeší jakoukoliv práci. Vybudovat vlastní firmu vyžaduje velké úsilí a vysokou časovou dotaci. #HolkyzMarketingu se budoucím zakladatelkám snaží vyjít maximálně vstříc, a proto výuka Akademie probíhá v sobotu, aby mohly podnikání rozjíždět buď při své hlavní práci nebo mohly mít o víkendu hlídání dětí. Všechny akce jsou uzpůsobené tak, aby se daly studovat online.

Součástí Akademie pro budoucí zakladatelky je také mentoring. „Přirozeně si samy sebe dokážeme představit na nějaké pozici, pokud tam vidíme někoho, s kým se můžeme ztotožnit, kdo má podobnou životní zkušenost. Náš mentoring je postavený na tom, že vidíte holku, která rozjela úspěšný byznys, a tím pádem víte, že to někdo jako vy dokázal taky. Podobná zkušenost je neuvěřitelné nakopnutí a je dobré podobné příklady vidět nejen v médiích, ale právě i v rámci komunity,“ říká projektová manažerka Akademie pro budoucí zakladatelky Nicole Karráová.

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Praktické know-how pro řízení vašeho byznysu. Rady a tipy TOP podnikatelů a manažerů. Podrobné videorozhovory a podcasty.

Zjistit více

Kdo jsou studentky a absolventky Akademie pro budoucí zakladatelky?
Hodně žen, které Akademii pro budoucí zakladatelky studovaly, řešilo návrat z mateřské dovolené, změnu kariéry po čtyřicítce nebo stěhování do nového města či země. Holky často přicházely s nápady, které řešily jejich problémy, a právě takhle vznikl třeba projekt Rodičoff od Michaely Jeřábkové.

Míša měla pocit, že se v práci neposouvá a s podporou kamarádky se rozhodla poslední možný den přihlásit do Akademie. Její projekt Rodičoff se probojoval mezi 10 nejlepších projektů, které se prezentovaly na závěrečném galavečeru s porotou a před investory. Rodičoff má za cíl podporovat rodiče v tom, že svou rodičovskou roli dělají dobře. Nabízí skupinová i individuální setkání a koučink. Svým projektem chce vypnout obavy rodičů a tlak okolí na způsob jejich výchovy a dodávat jim sebevědomí v tom, že to dělají správně.

Holky se v Akademii pro budoucí zakladatelky naučily proces jak vytvořit nápad, ověřit ho, promeňovat ho a neustále ho zdokonalovat. Tenhle proces nekončí Akademií pro budoucí zakladatelky, ale můžou ho využít pro jakýkoliv další podnikatelský nápad, který budou v budoucnu mít.

Další třídy Akademie pro budoucí zakladatelky se otevírá už 4.9. Více informací tady: https://holkyzmarketingu.cz/akademie-pro-budouci-zakladatelky/.

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

inzerce

Publikujeme každý den, což nás něco stojí. Označený reklamní článek zde můžete mít i vy!

Nenechte si ujít

kaufland

Online expanze s novými online marketplaces Kaufland.cz a Kaufland.sk

marek-odehnal-web

2022: Rok inflace a zvyšování úrokových sazeb

marek-odehnal-web

2021: Přebytek peněz v systému a rekordní výnosy napříč investičním spektrem

Právě vyšlo

adamcak-endler-web

Jak předat firmu novému CEO? Příklad 2 firem | Pavol Adamčák a Vít Endler

ondrej-vodehnal-web

Jak zlepšit výkon PPC kampaní? | Ondřej Vodehnal (Filipesmedia)

Premium
tomas-matejcek-web

Systém odměňování zaměstnanců: Jak funguje v Megapixelu? | Tomáš Matějček

Nejoblíbenější

Premium
rozhon-bernatek-web

Oba prodali firmu. Oba úplně jinak. Příběhy Vivantisu a Ovečkárny | Martin Rozhoň a Martin Bernátek

Premium
jan-hanus-web

Řídil firmy jako Mall či Kostelecké uzeniny. Co se naučil o zvládání krizí a transformací? | Jan Hanuš

Premium
bednar-dlouhy-web

2 miliardáři, 2 přístupy k řízení firmy. V čem se liší Shipmonk a Kiwi.com? | Jan Bednář a Oliver Dlouhý

Komentáře

TOP header

Premium
martin-hausenblas-web

Martin Hausenblas: Jak předat firmu nástupci a posunout se do role majitele?

Premium
tomas-budnik-web

Udělejte z nuly jedničku. Bývalý ředitel O2 Tomáš Budník o řízení firem

Premium
martina-svadbikova-web

Firma nezávislá na zakladateli. Jak to udělat? | Martina Svadbíková (Bella Rose)

Premium
margareta-krizova-web

Průvodce začátky podnikání | Margareta Křížová

Inzerce