Více než 1300 videorozhovorů a podcastů o byznysu

Inzerce

Inzerce

Jak dostat holky do podnikání? Akademie pro budoucí zakladatelky od #HolkyzMarketingu navyšuje procento žen, které v Česku podnikají. 

inzerce
Před 2 roky

#HolkyzMarketingu běžně školí marketing, ale minulý rok se rozhodly začít podporovat holky ve vlastním podnikání. Jejich vzdělávací program Akademie pro budoucí zakladatelky sdružuje experty z oboru, zkušené mentory a hlavně ženy, které spolu tvoří navzájem se podporující komunitu. Během programu mají účastnice šanci potkat se i se zkušenými investory a úspěšnými podnikateli.

Proč je vůbec potřeba podporovat holky v podnikání?

Ženy často musí čelit specifickým podmínkám, které je od podnikání odrazují. Diskriminace, které ženy čelí, často není vidět hned na první pohled. Překážky jako nedostatek školek a jeslí jsou často první komplikací, na kterou žena narazí, pokud řeší jakoukoliv práci. Vybudovat vlastní firmu vyžaduje velké úsilí a vysokou časovou dotaci. #HolkyzMarketingu se budoucím zakladatelkám snaží vyjít maximálně vstříc, a proto výuka Akademie probíhá v sobotu, aby mohly podnikání rozjíždět buď při své hlavní práci nebo mohly mít o víkendu hlídání dětí. Všechny akce jsou uzpůsobené tak, aby se daly studovat online.

Součástí Akademie pro budoucí zakladatelky je také mentoring. „Přirozeně si samy sebe dokážeme představit na nějaké pozici, pokud tam vidíme někoho, s kým se můžeme ztotožnit, kdo má podobnou životní zkušenost. Náš mentoring je postavený na tom, že vidíte holku, která rozjela úspěšný byznys, a tím pádem víte, že to někdo jako vy dokázal taky. Podobná zkušenost je neuvěřitelné nakopnutí a je dobré podobné příklady vidět nejen v médiích, ale právě i v rámci komunity,“ říká projektová manažerka Akademie pro budoucí zakladatelky Nicole Karráová.

Inzerce

Kdo jsou studentky a absolventky Akademie pro budoucí zakladatelky?
Hodně žen, které Akademii pro budoucí zakladatelky studovaly, řešilo návrat z mateřské dovolené, změnu kariéry po čtyřicítce nebo stěhování do nového města či země. Holky často přicházely s nápady, které řešily jejich problémy, a právě takhle vznikl třeba projekt Rodičoff od Michaely Jeřábkové.

Míša měla pocit, že se v práci neposouvá a s podporou kamarádky se rozhodla poslední možný den přihlásit do Akademie. Její projekt Rodičoff se probojoval mezi 10 nejlepších projektů, které se prezentovaly na závěrečném galavečeru s porotou a před investory. Rodičoff má za cíl podporovat rodiče v tom, že svou rodičovskou roli dělají dobře. Nabízí skupinová i individuální setkání a koučink. Svým projektem chce vypnout obavy rodičů a tlak okolí na způsob jejich výchovy a dodávat jim sebevědomí v tom, že to dělají správně.

Holky se v Akademii pro budoucí zakladatelky naučily proces jak vytvořit nápad, ověřit ho, promeňovat ho a neustále ho zdokonalovat. Tenhle proces nekončí Akademií pro budoucí zakladatelky, ale můžou ho využít pro jakýkoliv další podnikatelský nápad, který budou v budoucnu mít.

Další třídy Akademie pro budoucí zakladatelky se otevírá už 4.9. Více informací tady: https://holkyzmarketingu.cz/akademie-pro-budouci-zakladatelky/.

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

Autor: inzerce

Publikujeme každý den, což nás něco stojí. Označený reklamní článek zde můžete mít i vy!

Komentáře

Vybraná témata

Nenechte si ujít

konstantin-margaretis-web

Posílá zboží do 180 zemí a sbírá světová ocenění. Jak se buduje Skladon? | Konstantin Margaretis

jiri-jemelka-web

Loni řídili 113 firem s tržbami 21 miliard. Jak se dostávají z krizí? | Jiří Jemelka (JPF)

juraj-harkabuzik-web

Outsourcing v podnikání: Kdy dává smysl? | Juraj Harkabuzík (CustomerHero)

petr-macek-web

Vybudoval úspěšný nástroj od nuly a bez investora. Díky čemu Caflou vyrostlo? | Petr Macek

jaroslav-pokorny-web

Jak řídit firmu přes čísla? | Jaroslav Pokorný (ÚČTO.TEAM)

marek-odehnal-web

Jak investuje největší hedge fond světa? | Marek Odehnal

jiri-jemelka-web

Do čeho ve firmě investovat peníze? | Jiří Jemelka (JPF)

kovar-gabco-web

Fulfillment: Je pro každého? A co firmy se specifickými produkty? | Max Kovář a Roman Gabčo (Skladon)