17. května 2017 úrpběhne v pražském Microsoft – BB Centru konference pro přibližně 100 lidí, která vás seznámí s tím, jak využívat inovativní digitální technologie a špičkové know-how k budování vztahu se zákazníky.
Program je rozdělen do tří bloků: znalost zákazníka a práce s ním, automatizace marketingu a obchodu a péče o zákazníka. Na akci vystoupí zástupci společnosti Acomware, LLP a Microsoft a spolu se svými klienty, kteří využívají inovativní technologie a přístupy v digitální komunikaci představí přínosy spolupráce.
Akce je určena marketingovým a obchodním ředitelům a všem těm, kteří vnímají online prostředí jako příležitost pro zvyšování loajality svých zákazníků. Celý program naleznete zde.
Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.
Před 1 týdnem
Před 1 týdnem