Více než 1300 videorozhovorů a podcastů o byznysu

Inzerce

Inzerce

Jak budovat vztah se zákazníkem nejen v eCommerce?

inzerce
Před 7 roky

17. května 2017 úrpběhne v pražském Microsoft – BB Centru konference pro přibližně 100 lidí, která vás seznámí s tím, jak využívat inovativní digitální technologie a špičkové know-how k budování vztahu se zákazníky.

Program je rozdělen do tří bloků: znalost zákazníka a práce s ním, automatizace marketingu a obchodu a péče o zákazníka. Na akci vystoupí zástupci společnosti Acomware, LLP a Microsoft a spolu se svými klienty, kteří využívají inovativní technologie a přístupy v digitální komunikaci představí přínosy spolupráce.

Akce je určena marketingovým a obchodním ředitelům a všem těm, kteří vnímají online prostředí jako příležitost pro zvyšování loajality svých zákazníků. Celý program naleznete zde.

Inzerce

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

Autor: inzerce

Publikujeme každý den, což nás něco stojí. Označený reklamní článek zde můžete mít i vy!

Komentáře

Vybraná témata

Nenechte si ujít

jiri-rostecky-kariera-web

Jak na úspěšnou kariéru? Přednáška Jirky Rosteckého

Premium
denisa-havrdova-web

Prodala přes 500 tisíc diářů a zápisníků. Jak Denisa Havrdová řídí papelote?

konstantin-margaretis-web

Posílá zboží do 180 zemí a sbírá světová ocenění. Jak se buduje Skladon? | Konstantin Margaretis

marek-cech-web

Jak se řídí malá digitální agentura? | Marek Čech (Digitální architekti)

jiri-rostecky-smb-web

Nejčastější chyby majitelů malých a středních firem. Přednáška Jirky Rosteckého

Premium
ondrej-machala-web

Ovečkárna se osamostatnila od zakladatele. Jak se změnila? | Ondřej Machala

jiri-jemelka-web

Loni řídili 113 firem s tržbami 21 miliard. Jak se dostávají z krizí? | Jiří Jemelka (JPF)

juraj-harkabuzik-web

Outsourcing v podnikání: Kdy dává smysl? | Juraj Harkabuzík (CustomerHero)