Inzerce

Inzerce: Zapomeňte na tradiční firemní dress code, vyberte si u Danielson.cz

Čím dál více firem se rozhoduje pro firemní dress code. Zpravidla má podobu vytahaného firemního trička, anebo nesedící košile. Přestože těchto firem přibývá, je i mnoho jiných, které se od podobného nápadu distancují. Je to hlavně proto, že jim dress code v podobě bílé košile přijde nudný. Kýženého efektu však můžete dosáhnout i mnohem originálnější formou, například kravatou, šátkem anebo mikinou. A právě tuto kategorii reklamního textilu nabízí společnost Danielson.

Inzerce

Řešte firemní kulturu komplexně

Ať již začínáte teprve s podnikáním, anebo již máte rozběhnutou firmu, je možné, že se rozhodujete pro redesign loga, nové firemní barvy anebo dát firemně tu správnou firemní filozofii. Pro takhle velké změny je asi nejvhodnější najmout si reklamní agenturu, která vám ve snažení pomůže. Firemní kultura a její podoba spojená do symbolického loga a barev není jen obrázek na produktu, je to mnohem víc. Protože právě kvůli tomu obrázku, barvách a typu písma, se kupující rozhodne, jestli se mu víc líbí barevnost vašeho loga, a tím i produktu anebo cizí konkurenční firmy. Nepodceňujte význam firemní identity, právě ta vás totiž drží před konkurencí v jasném předstihu.  Stejně tomu tak je i u firemního odívání. Pokud podnikáte v oblasti služeb, vaším „produktem“, který zákazník kupuje, není jen masáž nebo jízda v autobuse, je to celkový dojem. Pocit, který má zákazník v prvním okamžiku, kdy vyzkouší vaši službu, může změnit jeho rozhodnutí do budoucna. Kromě kvality poskytované služby se také hodnotí barvy a vzhled okolí, vůně a zaměstnanci. U zaměstnanců je zapotřebí dbát jednak na chování, vystupování a příjemném vzhledu. Zaměstnanec ve službách má mnohdy stejnou funkci jako obal produktu v maloobchodech. Proto mnozí zaměstnavatelé dbají na firemní dress code, který nese kompletní brand firmy.

Obrandujte si zaměstnance

Jak už bylo řečeno firemní dress code nemusí mít nudnou a tradiční podobu, může být originální a vypadat dobře. Můžete si vybrat prakticky jakékoli oblečení, které vám sedne k typu podnikání. Pokud otevíráte posilovnu, zajistěte si firemní tepláky, nebo legíny, masérské centrum může nabídnout pro odpočinek deky s logem a v barvách firmy. Možností je nespočet.

Co se týče technologie potisku textilu, máte na výběr hned z několika možností. Společnost Danielson nabízí množství technik potisku reklamní předmětů. Z těch klasický je to klasický potisk textilu, který zajišťuje skvělý výsledek u složitějších a vícebarevných motivů, a také digitální potisk textilu, ten zase nabízí možnost potisku švů a zipů. Originální je i volba výšivky, například loga. Kromě toho můžete kombinovat výšivku i s potiskem, čímž dosáhnete vyššího efektu. Jednou z nejmodernějších technologií je tzv. sublimace. Ta zajišťuje maximální sytost a kvalitu potištěného vzoru, který vydrží navěky. Chcete-li rozzářit firemní dress code použijte kamínky na textil. Díky nim je možné vytvořit prakticky jakýkoli obrázek včetně loga. V neposlední řadě, za to ale velice oblíbený dárek pro stálé zákazníky či obchodní partnery je lisovaný textil. Vyrábíte-li nůžky, můžete firemní tričko vylisovat do tvaru nůžek, nebo tvaru stromečku, pokud jim chcete dát hezký dárek na vánoce. Nejedná se jen o vtipný dárek, ale také upomínku vašich obchodních vztahů.

Ať se již jedná o firemní dress code nebo propagační předměty, můžete vybírat ze široké škály produktů. Nezapomeňte, že právě drobnosti dělají vaše podnikání jedinečným.

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

inzerce

Publikujeme každý den, což nás něco stojí. Označený reklamní článek zde můžete mít i vy!

Nenechte si ujít

marek-odehnal-web

Finanční krize: Co se z nich můžeme naučit pro naše investování? | Marek Odehnal

marketa-danisova-web

Nejčastější chyby v e-mail marketingu | Markéta Danišová (SmartEmailing.cz)

max-kovar-web

Jak se staví sklad? | Max Kovář (Skladon)

Právě vyšlo

pavla-arnoldova-web

Hledání nových zaměstnanců do digitální agentury | Pavla Arnoldová (Fragile)

vit-endler-web

Aktuálně v e-commerce: Na čem teď pracovat? | Vít Endler (finGOOD.cz)

andrea-tesakova-web

Překlady a lokalizace webu. Jak to procesně zvládnout? | Andrea Tesáková (Expandeco)

Nejoblíbenější

zdenek-jahoda-web

30 let v byznysu, budování značky Emco, řízení lidí | Zdeněk Jahoda

miroslav-tesar-web

Stabilizace rozpadající se firmy | Miroslav Tesař (Astratex)

michal-koubek-web

Jak získat bankovní úvěr pro váš e-shop? | Michal Koubek

Komentáře

TOP obsah

karel-novotny-web

Karel Novotný: Podnikání na volné noze, naceňování práce klientům, popularita v komunitě

janka-chudlikova-web

Janka Chudlíková: Byznys lektorky na volné noze, tvorba on-line produktů, dva neúspěšné starty podnikání

andrej-kiska-web

Andrej Kiska ml. (Credo Ventures): Jak uvažují investoři a čím je zaujmout?

miroslav-tesar-web

Stabilizace rozpadající se firmy | Miroslav Tesař (Astratex)