Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Naučte se strategicky přemýšlet nad vaším byznysem.
Získejte praktické tipy, jak řídit vaši firmu chytřeji a efektivněji.
Poslechněte si zkušenosti TOP byznysmenů.
Zjistit více

Inzerce

Inzerce: Zapomeňte na tradiční firemní dress code, vyberte si u Danielson.cz

Čím dál více firem se rozhoduje pro firemní dress code. Zpravidla má podobu vytahaného firemního trička, anebo nesedící košile. Přestože těchto firem přibývá, je i mnoho jiných, které se od podobného nápadu distancují. Je to hlavně proto, že jim dress code v podobě bílé košile přijde nudný. Kýženého efektu však můžete dosáhnout i mnohem originálnější formou, například kravatou, šátkem anebo mikinou. A právě tuto kategorii reklamního textilu nabízí společnost Danielson.

Inzerce

Řešte firemní kulturu komplexně

Ať již začínáte teprve s podnikáním, anebo již máte rozběhnutou firmu, je možné, že se rozhodujete pro redesign loga, nové firemní barvy anebo dát firemně tu správnou firemní filozofii. Pro takhle velké změny je asi nejvhodnější najmout si reklamní agenturu, která vám ve snažení pomůže. Firemní kultura a její podoba spojená do symbolického loga a barev není jen obrázek na produktu, je to mnohem víc. Protože právě kvůli tomu obrázku, barvách a typu písma, se kupující rozhodne, jestli se mu víc líbí barevnost vašeho loga, a tím i produktu anebo cizí konkurenční firmy. Nepodceňujte význam firemní identity, právě ta vás totiž drží před konkurencí v jasném předstihu.  Stejně tomu tak je i u firemního odívání. Pokud podnikáte v oblasti služeb, vaším „produktem“, který zákazník kupuje, není jen masáž nebo jízda v autobuse, je to celkový dojem. Pocit, který má zákazník v prvním okamžiku, kdy vyzkouší vaši službu, může změnit jeho rozhodnutí do budoucna. Kromě kvality poskytované služby se také hodnotí barvy a vzhled okolí, vůně a zaměstnanci. U zaměstnanců je zapotřebí dbát jednak na chování, vystupování a příjemném vzhledu. Zaměstnanec ve službách má mnohdy stejnou funkci jako obal produktu v maloobchodech. Proto mnozí zaměstnavatelé dbají na firemní dress code, který nese kompletní brand firmy.

Obrandujte si zaměstnance

Jak už bylo řečeno firemní dress code nemusí mít nudnou a tradiční podobu, může být originální a vypadat dobře. Můžete si vybrat prakticky jakékoli oblečení, které vám sedne k typu podnikání. Pokud otevíráte posilovnu, zajistěte si firemní tepláky, nebo legíny, masérské centrum může nabídnout pro odpočinek deky s logem a v barvách firmy. Možností je nespočet.

Co se týče technologie potisku textilu, máte na výběr hned z několika možností. Společnost Danielson nabízí množství technik potisku reklamní předmětů. Z těch klasický je to klasický potisk textilu, který zajišťuje skvělý výsledek u složitějších a vícebarevných motivů, a také digitální potisk textilu, ten zase nabízí možnost potisku švů a zipů. Originální je i volba výšivky, například loga. Kromě toho můžete kombinovat výšivku i s potiskem, čímž dosáhnete vyššího efektu. Jednou z nejmodernějších technologií je tzv. sublimace. Ta zajišťuje maximální sytost a kvalitu potištěného vzoru, který vydrží navěky. Chcete-li rozzářit firemní dress code použijte kamínky na textil. Díky nim je možné vytvořit prakticky jakýkoli obrázek včetně loga. V neposlední řadě, za to ale velice oblíbený dárek pro stálé zákazníky či obchodní partnery je lisovaný textil. Vyrábíte-li nůžky, můžete firemní tričko vylisovat do tvaru nůžek, nebo tvaru stromečku, pokud jim chcete dát hezký dárek na vánoce. Nejedná se jen o vtipný dárek, ale také upomínku vašich obchodních vztahů.

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Praktické know-how pro řízení vašeho byznysu. Rady a tipy TOP podnikatelů a manažerů. Podrobné videorozhovory a podcasty.

Zjistit více

Ať se již jedná o firemní dress code nebo propagační předměty, můžete vybírat ze široké škály produktů. Nezapomeňte, že právě drobnosti dělají vaše podnikání jedinečným.

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

inzerce

Publikujeme každý den, což nás něco stojí. Označený reklamní článek zde můžete mít i vy!

Nenechte si ujít

juraj-harkabuzik-web

Zákaznická podpora: Nejčastější chyby a nevyužité příležitosti | Juraj Harkabuzík (CustomerHero.cz)

jiri-jemelka-web

Jak budovat management ve firmě? | Jiří Jemelka (JPF)

denisa-vavrova-web

E-mail marketing v e-shopu NEBBIA store | Denisa Vávrová (SmartEmailing.cz)

Právě vyšlo

Premium
jiri-navratil-web

Ziskovost v e-commerce. Naučte vaši firmu počítat | Jiří Navrátil (Dr. Max)

Premium
samuela-davidova-web

Práce na dálku v praxi. Česká Remote Girl o životním stylu budoucnosti | Samuela Davidova

jana-sopoci-web

Jak řídit projekty pro klienty, když tvoříte rodokmeny? | Jana Sopóci

Nejoblíbenější

Premium
vladimir-slavik-web

Strategie pro e-shop, který chce růst | Vladimír Slavík

Premium
ondrej-kratky-web

Strategie modrého oceánu v praxi. Takhle se řídí Liftago | Ondřej Krátký

Premium
ondrej-fryc-web

Ondřej Fryc: Budování managementu firmy (Mall, Reflex Capital)

Komentáře

TOP obsah

tomas-malovec-web

Rozjezd nové firmy a vydělávání peněz od začátku | Tomáš Malovec (Born Digital)

Premium
piero-sestak-web

Strategie a řízení agentury: Jak firmu nastavit, aby rostla? | Piero Sestak

andrej-kiska-web

Jak získat investora a vybudovat úspěšný startup? | Andrej Kiska (Credo Ventures)

petr-borkovec-web

Vize a strategie firmy, práce s OKR | Petr Borkovec (Partners)

Inzerce