Inzerce

Inzerce: Vysokorychlostní připojení k internetu od UPC

Připojení k internetu rozhoduje o kvalitě přijímaných informací. V současné době se informace stala nejdůležitějším principem spojení se světem. Podle dat společnosti Akamai se vysokorychlostní internet dostal díky UPC v České republice na vyšší úroveň než v okolních zemích. Přenos dat dosáhl průměrné rychlosti připojení 7 Mbps  za období od 1. Q 2008 do 1. Q 2012. Rychlost internetového připojení u našich sousedů, jako je Rakousko, Německo, Slovensko a Polsko, zaostává o 1,5 až 2 Mbps.

Inzerce

UPC podstatně zvýšila rychlost celé ČR

Společnosti UPC se díky kabelovému připojení a nesdílenému přenosu podařilo podstatně zvýšit průměrnou maximální rychlost připojení, a to na 24,5 Mbps. Díky tomu získala náskok před sousedními zeměmi, a v rámci vysokorychlostního internetu tak zaujala čelní pozici. A protože společnost UPC poskytuje opravdu vysokorychlostní internet s hodnotou nad 10 Mbps, je ČR, s 52% podílem obyvatel, v procentuálním zastoupení této rychlosti na prvním místě mezi sledovanými zeměmi, a dokonce za sebou nechává i Německo.

Skvělé místo ve světovém měřítku

UPC se s rychlostí internetového připojení, která je vyšší než 4 Mbps, umístila na 9. místě světového žebříčku. Což znamená, že v tomto segmentu připojení předehnala i USA. Co se týká vysokorychlostního internetu nad 10 Mbps je ČR celkově na 14. místě, a pokud by každá společnost poskytovala takové služby jako UPC internet pro podnikatele, stala by se Česká republika evropským tygrem.

Spolehlivý internet

UPC poskytuje nesdílený internet, což znamená, že datový tok není rozdělený mezi více zdrojů. Vysokorychlostní internet od UPC tedy nepředává rychlost žádnému dalšímu zařízení. Například při využití wifi připojení může klient sdílet rychlost třeba s 20 uživateli, kteří přenos dat zpomalují. Právě takovým situacím může nesdílený internet od UPC zabránit.

Internet pro podnikatele

Domácnostem plně dostačuje rychlost stahování s UPC 30 Mbps za 399 Kč měsíčně. Internet pro malé podnikatele, kteří potřebují vyšší rychlost připojení pro online video, hry nebo pro více počítačů, nabízí dvojnásobek rychlosti za cenu jen o 100 Kč vyšší. A pro náročné podnikatele je v nabídce skvělých 120 Mbps za cenu 599 Kč za měsíc.

UPC v dosahu kabelové televize nabízí a zaručuje skutečné, jisté a objemné přenosy dat z internetu. Uživatel dostává pravidelný, nesdílený datový tok, který může využít k práci, zábavě nebo k řízení podniku. Garancí kvality internetu od UPC jsou výše uvedená první místa ve světových žebříčcích, která UPC zaujímá. Čímž uživatelům zaručuje trvalý přístup do světa vyspělých technologií a datových přenosů.

inzerce

Publikujeme každý den, což nás něco stojí. Označený reklamní článek zde můžete mít i vy!

Nenechte si ujít

michal-koubek-jaroslav-baier-web

Finanční potíže firmy: Jak je řešit? | Michal Koubek a Jaroslav Baier

petr-macek-web

Automatizace procesů pro firmy i živnostníky + ukázky | Petr Macek (Caflou.cz)

marek-odehnal-web

Investování v roce 2021 | Marek Odehnal

Právě vyšlo

michal-hudecek-web

Marketing a prodej aplikace, výhry v soutěžích | Michal Hudeček (Včelka.cz)

frantisek-suchan-web

Bez frází: Rozjezd úspěšného projektu, tvorba a monetizace obsahu | František Suchan

ondrej-bereckei-web

Vylepšování webu e-shopu a zvyšování konverzního poměru | Ondřej Bereckei (Cycology.cz)

Nejoblíbenější

jaromir-ranek-web

B2B v e-commerce podle Alza.cz | Jaromír Řánek

vit-endler-2-web

E-commerce trendy v roce 2021 | Vít Endler (finGOOD.cz)

michal-koubek-web

Aktuální stav české ekonomiky a výhled do budoucna | Michal Koubek

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

TOP obsah

martin-rozhon-1-web

Transakční ekonomika e-shopu: Jak na ni podle Martina Rozhoně?

simona-kijonkova-web

Simona Kijonková: Byznys Zásilkovny, budoucnost logistiky, úspěch v podnikání

jaromir-ranek-web

B2B v e-commerce podle Alza.cz | Jaromír Řánek

frantisek-suchan-web

Bez frází: Rozjezd úspěšného projektu, tvorba a monetizace obsahu | František Suchan