Inzerce

Inzerce: Úspěšnost firmy určuje také poloha sídla

Obracíme se na vás, začínající podnikatele, neboli slangově start-upisty, s malým zamyšlením nad důležitostí vhodné volby sídla vaší nové firmy. Věděli jste, že sídlo vaší společnosti je jedním z prvních údajů, které si o vás zákazníci zjišťují?  

Inzerce

Mít sídlo patří mezi zákonné povinnosti

Podle stávající legislativy musí uvádět každá společnost ve své zakladatelské smlouvě nebo zakladatelské listině (záleží na počtu společníků) své sídlo firmy. To se posléze povinně zapisuje do Obchodního rejstříku, který je veřejným seznamem vedeným v elektronické podobě – podle sídla vaší firmy vás teda každý může snadno identifikovat.

Mohu mít sídlo odlišné od místa podnikání?

Ano, samozřejmě. Sídlo má každá firma jedinečné, může mít ale neomezené množství poboček. Dceřinné společnosti ale budou potřebovat svá vlastní sídla. Je přitom na vás, zda budete v sídle firmy přítomni nebo si ji necháte jen jako virtuální kancelář. Fakticky podnikat přitom můžete třeba z druhého konce republiky.

Výhody zřízení virtuální kanceláře

  • ušetříte za reálný nájem kanceláře – ten se v  Praze pohybuje v průměru kolem 15.000,- Kč (v závislosti na lokalitě a velikosti kanceláře) – zřídíte-li si virtuální kancelář, budou se vaše měsíční náklady pohybovat na částce kolem 400,- Kč
  • podnikat můžete přitom klidně z domu – klienti ale do vašeho soukromí nezasáhnou, protože navenek budete vystupovat pod svým sídlem
  • máte-li zaměstnance, nechte je pracovat také z domova, nebo místa, které uznají za vhodné – ušetří tak náklady a čas vynaložený na dopravu a stravování v restauracích
  • ani vaši klienti, ani vaši zaměstnanci nemusejí vědět odkud ve skutečnosti podnikáte – váš majetek je tak v bezpečí
  • můžete si sami vybrat vhodnou lokalitu, kde si přejete sídlo mít – ceny se většinou různí podle atraktivity místa

Vyberte si sídlo v top lokalitě Prahy jedním kliknutím!

Vybírejte si jen takové firmy, které nabízejí poskytnutí sídla ve svých vlastních nemovitostech. Jinak mohou vyvstat zbytečné problémy – například s vyzvedáváním došlé pošty. Sídlo v Praze působí na klienty serióznějším dojmem, než v menších městech. Nejlukrativnější, ale samozřejmě také nejdražší je úplné centrum – Praha 1 nebo 2. Širší centrum Prahy se stále zvětšuje, a tak se výhodně jeví třeba sídlo na Praze 5, což je lukrativní, ale zatím levná lokalita. Vybírejte adresy s dobrou dopravní dostupností!

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

inzerce

Publikujeme každý den, což nás něco stojí. Označený reklamní článek zde můžete mít i vy!

Nenechte si ujít

jiri-hlavka-web

Obalové materiály: Aktuální situace na trhu a jak na nich ušetřit? | Jiří Hlávka (Packung)

konstantin-margaretis-web

Řízení rychle rostoucí firmy | Konstantin Margaretis (Skladon)

jaroslav-baier-web

Expanze do zahraničí: Jak ji zvládnout po právní stránce? | Jaroslav Baier

Právě vyšlo

martin-kames-web

Rozjezd e-shopu, nákup zboží, B2B byznys | Martin Kameš (Espeon)

ondrej-koudela-web

Nejčastější chyby při řízení menších firem | Ondřej Koudela

petr-pilin-web

Růst firmy a její řízení | Petr Pilin (iPodnik)

Nejoblíbenější

zdenek-jahoda-web

30 let v byznysu, budování značky Emco, řízení lidí | Zdeněk Jahoda

miroslav-tesar-web

Stabilizace rozpadající se firmy | Miroslav Tesař (Astratex)

michal-koubek-web

Jak získat bankovní úvěr pro váš e-shop? | Michal Koubek

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

TOP obsah

miroslav-tesar-web

Stabilizace rozpadající se firmy | Miroslav Tesař (Astratex)

adam-neuberger-web

Kryptoměny: Jak fungují, jak probíhá těžba a kdy do nich investovat? | Adam Neuberger

andrej-kiska-ml-web

Andrej Kiska ml.: Osobnost podnikatelů, získávání investora, úspěch startupů

simona-kijonkova-web

Simona Kijonková: Byznys Zásilkovny, budoucnost logistiky, úspěch v podnikání