Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Inspirujte se a vytvořte úspěšnou strategii pro Váš byznys
Získejte ihned použitelné praktické tipy, jak zefektivnit Vaše podnikání
Učte se od Vašich nových mentorů- TOP byznysmenů
Zjistit více

Inzerce

Inzerce: Úspěšnost firmy určuje také poloha sídla

Obracíme se na vás, začínající podnikatele, neboli slangově start-upisty, s malým zamyšlením nad důležitostí vhodné volby sídla vaší nové firmy. Věděli jste, že sídlo vaší společnosti je jedním z prvních údajů, které si o vás zákazníci zjišťují?  

Mít sídlo patří mezi zákonné povinnosti

Podle stávající legislativy musí uvádět každá společnost ve své zakladatelské smlouvě nebo zakladatelské listině (záleží na počtu společníků) své sídlo firmy. To se posléze povinně zapisuje do Obchodního rejstříku, který je veřejným seznamem vedeným v elektronické podobě – podle sídla vaší firmy vás teda každý může snadno identifikovat.

Mohu mít sídlo odlišné od místa podnikání?

Ano, samozřejmě. Sídlo má každá firma jedinečné, může mít ale neomezené množství poboček. Dceřinné společnosti ale budou potřebovat svá vlastní sídla. Je přitom na vás, zda budete v sídle firmy přítomni nebo si ji necháte jen jako virtuální kancelář. Fakticky podnikat přitom můžete třeba z druhého konce republiky.

Výhody zřízení virtuální kanceláře

  • ušetříte za reálný nájem kanceláře – ten se v  Praze pohybuje v průměru kolem 15.000,- Kč (v závislosti na lokalitě a velikosti kanceláře) – zřídíte-li si virtuální kancelář, budou se vaše měsíční náklady pohybovat na částce kolem 400,- Kč
  • podnikat můžete přitom klidně z domu – klienti ale do vašeho soukromí nezasáhnou, protože navenek budete vystupovat pod svým sídlem
  • máte-li zaměstnance, nechte je pracovat také z domova, nebo místa, které uznají za vhodné – ušetří tak náklady a čas vynaložený na dopravu a stravování v restauracích
  • ani vaši klienti, ani vaši zaměstnanci nemusejí vědět odkud ve skutečnosti podnikáte – váš majetek je tak v bezpečí
  • můžete si sami vybrat vhodnou lokalitu, kde si přejete sídlo mít – ceny se většinou různí podle atraktivity místa

Vyberte si sídlo v top lokalitě Prahy jedním kliknutím!

Vybírejte si jen takové firmy, které nabízejí poskytnutí sídla ve svých vlastních nemovitostech. Jinak mohou vyvstat zbytečné problémy – například s vyzvedáváním došlé pošty. Sídlo v Praze působí na klienty serióznějším dojmem, než v menších městech. Nejlukrativnější, ale samozřejmě také nejdražší je úplné centrum – Praha 1 nebo 2. Širší centrum Prahy se stále zvětšuje, a tak se výhodně jeví třeba sídlo na Praze 5, což je lukrativní, ale zatím levná lokalita. Vybírejte adresy s dobrou dopravní dostupností!

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Praktické know-how pro řízení vašeho byznysu. Rady a tipy TOP podnikatelů a manažerů. Podrobné videorozhovory a podcasty.

Zjistit více

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

inzerce

Publikujeme každý den, což nás něco stojí. Označený reklamní článek zde můžete mít i vy!

Nenechte si ujít

lukas-chadraba-web

Budoucnost internetu: Co Immersive tech, Metaverse a web3 znamenají pro firmy? | Lukáš Chadraba (DesignDev)

vit-endler-web

Investice přes crowdfunding pohledem investora. Jak nad nimi přemýšlet? | Vít Endler (finGOOD)

juraj-harkabuzik-web

Zákaznická podpora: Jak na ni najít nejlepší lidi? | Juraj Harkabuzík (CustomerHero.cz)

Právě vyšlo

Premium
pavel-voparil-web

Zvládání krize v e-commerce. Co pomohlo Bonami? | Pavel Vopařil

Premium
jiri-hlavenka-web

Krize ve firmě nikoho nebaví. Jak z ní vzejít silnější? | Jiří Hlavenka

marco-marinucci-web

Udržitelnost v byznysu v praxi | Marco Marinucci (Generali Investments CEE)

Nejoblíbenější

Premium
miroslav-udan-web

Vybudoval Shoptet. Díky čemu firma utekla konkurenci? | Miroslav Uďan

Premium
vydrzel-budnik-web

Microsoft, PPF, O2. Duel dvou TOP manažerů o řízení firmy | Michal Vydržel a Tomáš Budník

Premium
ruslan-skopal-web

Marketplaces. Jak na nich prodává Trenýrkárna? | Ruslan Skopal

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

TOP obsah

Premium
ondrej-kratky-web

Strategie modrého oceánu v praxi. Takhle se řídí Liftago | Ondřej Krátký

Premium
vit-horky-web

Jak prodat firmu? Příběh Brand Embassy | Vít Horký

Premium
margareta-krizova-web

Průvodce začátky podnikání | Margareta Křížová

Premium
michal-mesko-web

Strategie knihkupectví Martinus | Michal Meško

Inzerce