Doporučujeme

Rozhovory o řízení firem prakticky a do hloubky

Získejte praktické tipy pro řízení vaší firmy
Podrobné rozhovory se zkušenými podnikateli
Vytvořte úspěšnou strategii pro váš byznys
Zjistit více

Inzerce

Inzerce

Inzerce: Účinný direct marketing

Nasměrujte své zboží a služby konkrétním zákazníkům. Platíte za dlouhodobé marketingové akce, jejichž účinek se počítá v několika procentních bodech? Za mnoho peněz získáte jen několik zákazníků, kteří navíc nechápou, proč jste je oslovili? Plaťte méně a získejte víc. Databáze Albertina vám ušetří peníze a zajistí zisk. A procenta porostou geometrickou řadou.

Inzerce

Vyhledávání podle různých kritérií

Vytvořit databáze firem není složité. Ale vytvořit marketingový nástroj, který vyhoví vašim požadavkům, to je geniální. Přes 2,7 milionů podnikatelských subjektů je obsáhlá firemní databáze, ale nemá přece smysl oslovovat všechny společnosti. Potřebujete přesná kritéria. Vyberte si podle počtu zaměstnanců, podle platební morálky, vylučte problémové firmy s náběhem na likvidaci nebo konkurz a berte jen ty, které mají obrat a zisk. Databáze Albertina zhodnotí váš čas a finanční prostředky na základě přesně utříděných informací. A informovanost je přece nejcennější nástroj účinného marketingu.

Firemní databáze

Albertina umí třídit a zásobovat potřebnými údaji. Přes identifikační čísla, telefony, emaily a webové stránky se dostáváte k potřebným datům. Bez ztráty času a nesmyslného hledání, jako u jiných databází, sledujete přesně svoje zájmy a cíle. Sídlo společnosti vám ukáže GPS nástroj podle souřadnic. Počet zaměstnanců předznamenává velikost a obrat ukazuje na ekonomickou sílu.

Databáze firem – ekonomické hodnocení

Nebo si vyberte z ekonomických údajů. Neriskujte obchody s neznámými společnostmi. Problémy vznikají z neznalosti, ale databáze firem Albertina umí předvídat. Systém Report určuje ekonomickou jistotu vašich obchodních vztahů. Nebo zkuste Predictor – skóringový modul, který obsahuje 10 stupňů hodnocení. Denně probíhá aktualizace až 2,3 milionů ekonomických subjektů ve 30 parametrech. Nízké riziko znamená, že váš partner plní svoje závazky. Naopak si musíte dát pozor na firmy, které jsou na chvostu hodnocení. Přece neobchodujete naslepo a nespoléháte se na náhodu?

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Praktické know-how pro řízení vašeho byznysu. Rady a tipy TOP podnikatelů a manažerů. Podrobné videorozhovory a podcasty.

Zjistit více

Propojení společností

Cennou informací je majetkové a manažerské propojení společností. Mozaika vztahů v obchodních společnostech vám ukáže, s kým jednat a jak se vyvarovat chyb v obchodních vztazích. Databáze Albertina umí přesně rozklíčovat všechny podnikatelské vztahy. Víte, s kým jednáte a jaký je vztah ke konkurenci nebo jaké zájmy konkrétní jednatelé, živnostníci nebo představenstva hájí.

Ekonomické údaje

Sledujte obchodní partnery přes ekonomické ukazatele. Databáze firem Albertina denně kontroluje ekonomickou činnost spřízněných firem i konkurence. Ekonomické údaje sledujete v podrobných grafech a včas se můžete vyhnout problémům. Naopak prosperita partnerů může znamenat váš vyšší zisk, pokud včas využijete příznivé situace.

Ročně vstupuje do insolvence přes 1.000 firem. Databáze firem Albertina vás včas varuje před vztahy s těmito subjekty. Každý měsíc zanikne kolem 6.000 společností a vy jste opět včas upozorněni. Znáte přesná data o 105.000 ekonomických subjektech z 250.000, které založily účetní závěrku do Obchodního rejstříku. Pro svoje podnikání tak máte nejen připravenou a propracovanou marketingovou databázi, ale denně jste v kontaktu s ekonomickými údaji, které mohou uchránit vaše společnosti nebo vaše podnikání před problémy. Mohou vás včas varovat před velkými finančními ztrátami nebo problémy či dokonce vlastní insolvencí nebo likvidací. Využití firemní databáze vám dává optimální nástroj pro podnikání. Bez informací budete jinak prodělávat, vstupovat do přílišného rizika a nedokážete předvídat problémy. Databáze Albertina je nezbytný nástroj každého úspěšného podnikatele.

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

inzerce

Publikujeme každý den, což nás něco stojí. Označený reklamní článek zde můžete mít i vy!

Nenechte si ujít

petr-macek-web

Průzkum: Jak vidí české firmy svou budoucnost? | Petr Macek (Caflou)

gabriela-mrkvicova-web

Zkušená networkerka: Jak v byznysu budovat kvalitní vztahy? | Gabriela Mrkvicová (Smart Network)

jan-astary-web

Jak se buduje e-commerce agentura? | Ján Aštary (Dexfinity)

Právě vyšlo

Premium
jan-moravcik-web

Jak zvýšit ziskovost e-shopu? Příklad GentlemanStore.cz | Jan Moravčík

jiri-rostecky-jiri-jemelka-web

Jirka Rostecký o řízení firem: Vytvořte si dobré majitelské zadání | Jiří Jemelka (JPF)

Premium
ondrej-vanek-web

Proč jsou malé firmy tak křehké? A jak to změnit? | Ondřej Vaněk (Blindspot)

Nejoblíbenější

jakub-oska-web

Jirka Rostecký o rozjezdu podnikání: Pokud opravdu chcete, cestu si najdete | Jakub Oška (BYMFIT.cz)

Premium
daniel-kmoch-web

Finanční ředitel Bonami: Na záchranu firmy jsme měli 6 měsíců | Daniel Kmoch

Premium
dominik-stroukal

Byznys pohledem ekonoma. Na co se teď zaměřit a je správný čas na prodej firmy? | Dominik Stroukal

Komentáře

TOP header

Premium
vydrzel-budnik-web

Microsoft, PPF, O2. Duel dvou TOP manažerů o řízení firmy | Michal Vydržel a Tomáš Budník

Premium
vladimir-slavik-web

Strategie pro e-shop, který chce růst | Vladimír Slavík

Premium
dominik-stroukal

Byznys pohledem ekonoma. Na co se teď zaměřit a je správný čas na prodej firmy? | Dominik Stroukal

Premium
ondrej-klega

Hledáte investora pro váš e-shop? Takhle získáte eRockets | Ondřej Klega

Inzerce