Inzerce

Inzerce

Inzerce: Účinný direct marketing

Nasměrujte své zboží a služby konkrétním zákazníkům. Platíte za dlouhodobé marketingové akce, jejichž účinek se počítá v několika procentních bodech? Za mnoho peněz získáte jen několik zákazníků, kteří navíc nechápou, proč jste je oslovili? Plaťte méně a získejte víc. Databáze Albertina vám ušetří peníze a zajistí zisk. A procenta porostou geometrickou řadou.

Inzerce

Vyhledávání podle různých kritérií

Vytvořit databáze firem není složité. Ale vytvořit marketingový nástroj, který vyhoví vašim požadavkům, to je geniální. Přes 2,7 milionů podnikatelských subjektů je obsáhlá firemní databáze, ale nemá přece smysl oslovovat všechny společnosti. Potřebujete přesná kritéria. Vyberte si podle počtu zaměstnanců, podle platební morálky, vylučte problémové firmy s náběhem na likvidaci nebo konkurz a berte jen ty, které mají obrat a zisk. Databáze Albertina zhodnotí váš čas a finanční prostředky na základě přesně utříděných informací. A informovanost je přece nejcennější nástroj účinného marketingu.

Firemní databáze

Albertina umí třídit a zásobovat potřebnými údaji. Přes identifikační čísla, telefony, emaily a webové stránky se dostáváte k potřebným datům. Bez ztráty času a nesmyslného hledání, jako u jiných databází, sledujete přesně svoje zájmy a cíle. Sídlo společnosti vám ukáže GPS nástroj podle souřadnic. Počet zaměstnanců předznamenává velikost a obrat ukazuje na ekonomickou sílu.

Databáze firem – ekonomické hodnocení

Nebo si vyberte z ekonomických údajů. Neriskujte obchody s neznámými společnostmi. Problémy vznikají z neznalosti, ale databáze firem Albertina umí předvídat. Systém Report určuje ekonomickou jistotu vašich obchodních vztahů. Nebo zkuste Predictor – skóringový modul, který obsahuje 10 stupňů hodnocení. Denně probíhá aktualizace až 2,3 milionů ekonomických subjektů ve 30 parametrech. Nízké riziko znamená, že váš partner plní svoje závazky. Naopak si musíte dát pozor na firmy, které jsou na chvostu hodnocení. Přece neobchodujete naslepo a nespoléháte se na náhodu?

Propojení společností

Cennou informací je majetkové a manažerské propojení společností. Mozaika vztahů v obchodních společnostech vám ukáže, s kým jednat a jak se vyvarovat chyb v obchodních vztazích. Databáze Albertina umí přesně rozklíčovat všechny podnikatelské vztahy. Víte, s kým jednáte a jaký je vztah ke konkurenci nebo jaké zájmy konkrétní jednatelé, živnostníci nebo představenstva hájí.

Ekonomické údaje

Sledujte obchodní partnery přes ekonomické ukazatele. Databáze firem Albertina denně kontroluje ekonomickou činnost spřízněných firem i konkurence. Ekonomické údaje sledujete v podrobných grafech a včas se můžete vyhnout problémům. Naopak prosperita partnerů může znamenat váš vyšší zisk, pokud včas využijete příznivé situace.

Ročně vstupuje do insolvence přes 1.000 firem. Databáze firem Albertina vás včas varuje před vztahy s těmito subjekty. Každý měsíc zanikne kolem 6.000 společností a vy jste opět včas upozorněni. Znáte přesná data o 105.000 ekonomických subjektech z 250.000, které založily účetní závěrku do Obchodního rejstříku. Pro svoje podnikání tak máte nejen připravenou a propracovanou marketingovou databázi, ale denně jste v kontaktu s ekonomickými údaji, které mohou uchránit vaše společnosti nebo vaše podnikání před problémy. Mohou vás včas varovat před velkými finančními ztrátami nebo problémy či dokonce vlastní insolvencí nebo likvidací. Využití firemní databáze vám dává optimální nástroj pro podnikání. Bez informací budete jinak prodělávat, vstupovat do přílišného rizika a nedokážete předvídat problémy. Databáze Albertina je nezbytný nástroj každého úspěšného podnikatele.

inzerce

Publikujeme každý den, což nás něco stojí. Označený reklamní článek zde můžete mít i vy!

Nenechte si ujít

david-vurma-web

Zákaznická retence e-shopu v praxi | David Vurma (ACOMWARE)

max-kovar-web

Skladník e-shopu: Jak se připravit na sezónu a jak řídit sklad? | Max Kovář (Skladon)

vit-endler-web

Jsou e-shopy zajímavé pro investory? | Vít Endler (finGOOD.cz)

Právě vyšlo

martina-jiraskova-web

Nejstarší kamenná prodejna v Česku | Martina Jirásková (Moser)

ales-skoupy-web

Nábor zaměstnanců do firmy bez HR oddělení | Aleš Skoupý (In creative)

tomas-malovec-web

Rozjezd nové firmy a vydělávání peněz od začátku | Tomáš Malovec (Born Digital)

Nejoblíbenější

petr-borkovec-web

Vize a strategie firmy, práce s OKR | Petr Borkovec (Partners)

pavel-minar-web

Procesní řízení, systém práce a růst v podnikání na volné noze | Pavel Minář

marek-lecian-web

Zvyšování odbornosti u specialistů na volné noze | Marek Lecián

Komentáře

Doporučené články

ondrej-obluk-web

Ondřej Obluk (Ogilvy): Úspěch v reklamě, propichování bublin, odkaz Davida Ogilvyho

lukas-zahor-web

Lukáš Záhoř: Jak funguje Stream.cz a jak se připravují nové pořady?

lubos-volkov-web

Luboš Volkov: Lepšího designéra od horšího odlišuje schopnost nabídnout řešení problému

marie-stouracova-web

Marie Štouračová: Co to jsou rich snippets a proč je využít?

Inzerce