Inzerce

Inzerce: Tvorba vizitek má svá pravidla. Řiďte se jimi.

Rychlé a snadno zapamatovatelné předání kontaktu zajistí nejlépe klasická papírová vizitka. I proto má i v dnešní době moderních technologií své nezastupitelné místo. Abyste s nimi ale sklidili úspěch, musíte zaujmout.

Inzerce

Informace na prvním místě

Není to nic překvapivého, nejdůležitější součástí vizitky jsou vaše kontaktní údaje. A hned jsme u problému č. 1: co všechno je třeba na vizitku uvést? Uvádějte o sobě vždy takové údaje, které vašeho partnera či klienta s vámi spojí co nejrychleji. Jinak řečeno, poštovní adresa již není v dnešní době to nejnutnější.

Stále si nejste jisti? Využijte tzv. pravidlo 3, tedy uveďte na vizitce pouze 3 nejzásadnější informace. Váš protějšek stejně víc nevyužije.

Nevíte, jak informace správně rozmístit? Nikdy to nepoznáte lépe než při samotném plánování tisku vizitekve vaší tiskárně. Obecné pravidlo říká, že po logu vaší společnosti by mělo být největší jméno, které obvykle hledáme ve středu vizitku. Do spodní části patří kontakt.

Na co ještě dát pozor

Při tvorbě vizitek se často setkáváme ještě s několika dalšími „problémy“. Jedním z nich je otázka vysokoškolských titulů. Používat, nebo ne? V tomto případě jde především o váš osobní pocit. Stále častěji se však přikláníme k zahraničnímu trendu titul neuvádět.

Pokud ses rozhodnete jej na vizitku vepsat, dejte si pouze pozor, zda je umístěn na správném místě a především gramaticky správně.

Pravopis se týká i druhého problému, a sice uvádění názvu pozice. Pokud si nejste jisti přesným a správným zněním své pozice, neriskujte a vše si řádně dohledejte. Pozor si dejte i při samotném psaní: v češtině píšeme název funkce s malými písmeny (například obchodní ředitel), v angličtině se užívají naopak vždy všechna velká (Sales Manager).

Přehlednost vs. poutavost

Je jasné, že vizitka nemá pouze informovat, ale také získat si pozornost. Té dosáhnete nevšedním zpracováním. Nebojte se využívat rozličné barvy, tvary a neobvyklé materiály nebo způsoby zpracování. Vždy však střídmě! Jeden výrazný prvek je optimální volba.

Chcete na vizitku natisknout obrázek? Jestliže charakterizuje vás a vaši firmu, nebraňte se tomu. Myslete ale na to, že na zadní straně vizitky by měl vždy zůstat dostatečný volný prostor k napsání vzkazu či poznámky.

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

inzerce

Publikujeme každý den, což nás něco stojí. Označený reklamní článek zde můžete mít i vy!

Nenechte si ujít

eliska-flasarova-web

Jak řídit marketing vaší firmy? | Eliška Flasarová (SmartEmailing.cz)

adam-neuberger-web

Bitcoin: Co to je a kdy do něj investovat? | Adam Neuberger

pilin-macek-web

Power BI a automatizace reportů: Jak ušetřit práci zaměstnancům? | Petr Pilin a Jáchym Macek (iPodnik)

Právě vyšlo

max-kovar-web

Jak se staví sklad? | Max Kovář (Skladon)

pavla-arnoldova-web

Hledání nových zaměstnanců do digitální agentury | Pavla Arnoldová (Fragile)

vit-endler-web

Aktuálně v e-commerce: Na čem teď pracovat? | Vít Endler (finGOOD.cz)

Nejoblíbenější

zdenek-jahoda-web

30 let v byznysu, budování značky Emco, řízení lidí | Zdeněk Jahoda

miroslav-tesar-web

Stabilizace rozpadající se firmy | Miroslav Tesař (Astratex)

michal-koubek-web

Jak získat bankovní úvěr pro váš e-shop? | Michal Koubek

Komentáře

TOP obsah

jaroslav-baier-web

Růst e-shopu očima právníka | Jaroslav Baier

jaromir-ranek-web

B2B v e-commerce podle Alza.cz | Jaromír Řánek

tomas-cupr-web

Tomáš Čupr: Rozjíždění nových projektů, výběr lidí do firmy, osobní brandbuilding

michal-koubek-web

Jak získat bankovní úvěr pro váš e-shop? | Michal Koubek