Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Inspirujte se a vytvořte úspěšnou strategii pro Váš byznys
Získejte ihned použitelné praktické tipy, jak zefektivnit Vaše podnikání
Učte se od Vašich nových mentorů- TOP byznysmenů
Zjistit více

Inzerce

Inzerce: Tvorba vizitek má svá pravidla. Řiďte se jimi.

Rychlé a snadno zapamatovatelné předání kontaktu zajistí nejlépe klasická papírová vizitka. I proto má i v dnešní době moderních technologií své nezastupitelné místo. Abyste s nimi ale sklidili úspěch, musíte zaujmout.

Informace na prvním místě

Není to nic překvapivého, nejdůležitější součástí vizitky jsou vaše kontaktní údaje. A hned jsme u problému č. 1: co všechno je třeba na vizitku uvést? Uvádějte o sobě vždy takové údaje, které vašeho partnera či klienta s vámi spojí co nejrychleji. Jinak řečeno, poštovní adresa již není v dnešní době to nejnutnější.

Stále si nejste jisti? Využijte tzv. pravidlo 3, tedy uveďte na vizitce pouze 3 nejzásadnější informace. Váš protějšek stejně víc nevyužije.

Nevíte, jak informace správně rozmístit? Nikdy to nepoznáte lépe než při samotném plánování tisku vizitekve vaší tiskárně. Obecné pravidlo říká, že po logu vaší společnosti by mělo být největší jméno, které obvykle hledáme ve středu vizitku. Do spodní části patří kontakt.

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Praktické know-how pro řízení vašeho byznysu. Rady a tipy TOP podnikatelů a manažerů. Podrobné videorozhovory a podcasty.

Zjistit více

Na co ještě dát pozor

Při tvorbě vizitek se často setkáváme ještě s několika dalšími „problémy“. Jedním z nich je otázka vysokoškolských titulů. Používat, nebo ne? V tomto případě jde především o váš osobní pocit. Stále častěji se však přikláníme k zahraničnímu trendu titul neuvádět.

Pokud ses rozhodnete jej na vizitku vepsat, dejte si pouze pozor, zda je umístěn na správném místě a především gramaticky správně.

Pravopis se týká i druhého problému, a sice uvádění názvu pozice. Pokud si nejste jisti přesným a správným zněním své pozice, neriskujte a vše si řádně dohledejte. Pozor si dejte i při samotném psaní: v češtině píšeme název funkce s malými písmeny (například obchodní ředitel), v angličtině se užívají naopak vždy všechna velká (Sales Manager).

Přehlednost vs. poutavost

Je jasné, že vizitka nemá pouze informovat, ale také získat si pozornost. Té dosáhnete nevšedním zpracováním. Nebojte se využívat rozličné barvy, tvary a neobvyklé materiály nebo způsoby zpracování. Vždy však střídmě! Jeden výrazný prvek je optimální volba.

Chcete na vizitku natisknout obrázek? Jestliže charakterizuje vás a vaši firmu, nebraňte se tomu. Myslete ale na to, že na zadní straně vizitky by měl vždy zůstat dostatečný volný prostor k napsání vzkazu či poznámky.

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

inzerce

Publikujeme každý den, což nás něco stojí. Označený reklamní článek zde můžete mít i vy!

Nenechte si ujít

lukas-chadraba-web

Budoucnost internetu: Co Immersive tech, Metaverse a web3 znamenají pro firmy? | Lukáš Chadraba (DesignDev)

radek-klein-web

Trdelníky. Jak funguje byznys, do kterého se může zapojit každý? | Radek Klein (Trdlokafé)

jan-lastuvka-web

Expanze Lemonera do zahraničí | Jan Laštůvka

Právě vyšlo

Premium
michal-pohludka-web

Jak vybudovat dlouhodobě úspěšnou firmu? | Michal Pohludka

samuel-ondrisak-web

Jak připravit e-shop na rok 2023? | Samuel Ondrišák (Dexfinity)

huba-babinec-web

Česká e-commerce v roce 2023. Jaká bude? Duel Shoptetu a Skladonu

Nejoblíbenější

Premium
pavel-voparil-web

Zvládání krize v e-commerce. Co pomohlo Bonami? | Pavel Vopařil

Premium
miroslav-udan-web

Vybudoval Shoptet. Díky čemu firma utekla konkurenci? | Miroslav Uďan

Premium
vydrzel-budnik-web

Microsoft, PPF, O2. Duel dvou TOP manažerů o řízení firmy | Michal Vydržel a Tomáš Budník

Komentáře

TOP obsah

Premium
dominik-pichal-web

Privátní značky: Jak je vytvořit? | Dominik Píchal (Grizly.cz)

martin-hausenblas-web

Martin Hausenblas (ADLER): Strategie v podnikání, řízení firmy, zvládání krize

jiri-hlavenka-web

Jiří Hlavenka: Začátky podnikání na českém internetu, (ne)úspěch inovací, nápady na podnikání

michal-koubek-10-web

Michal Koubek: Služby pro zákazníky e-shopů jako nový zdroj příjmu firmy

Inzerce