Inzerce

Inzerce

Inzerce: Tvorba vizitek má svá pravidla. Řiďte se jimi.

Rychlé a snadno zapamatovatelné předání kontaktu zajistí nejlépe klasická papírová vizitka. I proto má i v dnešní době moderních technologií své nezastupitelné místo. Abyste s nimi ale sklidili úspěch, musíte zaujmout.

Informace na prvním místě

Není to nic překvapivého, nejdůležitější součástí vizitky jsou vaše kontaktní údaje. A hned jsme u problému č. 1: co všechno je třeba na vizitku uvést? Uvádějte o sobě vždy takové údaje, které vašeho partnera či klienta s vámi spojí co nejrychleji. Jinak řečeno, poštovní adresa již není v dnešní době to nejnutnější.

Stále si nejste jisti? Využijte tzv. pravidlo 3, tedy uveďte na vizitce pouze 3 nejzásadnější informace. Váš protějšek stejně víc nevyužije.

Nevíte, jak informace správně rozmístit? Nikdy to nepoznáte lépe než při samotném plánování tisku vizitekve vaší tiskárně. Obecné pravidlo říká, že po logu vaší společnosti by mělo být největší jméno, které obvykle hledáme ve středu vizitku. Do spodní části patří kontakt.

Na co ještě dát pozor

Při tvorbě vizitek se často setkáváme ještě s několika dalšími „problémy“. Jedním z nich je otázka vysokoškolských titulů. Používat, nebo ne? V tomto případě jde především o váš osobní pocit. Stále častěji se však přikláníme k zahraničnímu trendu titul neuvádět.

Pokud ses rozhodnete jej na vizitku vepsat, dejte si pouze pozor, zda je umístěn na správném místě a především gramaticky správně.

Pravopis se týká i druhého problému, a sice uvádění názvu pozice. Pokud si nejste jisti přesným a správným zněním své pozice, neriskujte a vše si řádně dohledejte. Pozor si dejte i při samotném psaní: v češtině píšeme název funkce s malými písmeny (například obchodní ředitel), v angličtině se užívají naopak vždy všechna velká (Sales Manager).

Přehlednost vs. poutavost

Je jasné, že vizitka nemá pouze informovat, ale také získat si pozornost. Té dosáhnete nevšedním zpracováním. Nebojte se využívat rozličné barvy, tvary a neobvyklé materiály nebo způsoby zpracování. Vždy však střídmě! Jeden výrazný prvek je optimální volba.

Chcete na vizitku natisknout obrázek? Jestliže charakterizuje vás a vaši firmu, nebraňte se tomu. Myslete ale na to, že na zadní straně vizitky by měl vždy zůstat dostatečný volný prostor k napsání vzkazu či poznámky.

inzerce

Publikujeme každý den, což nás něco stojí. Označený reklamní článek zde můžete mít i vy!

Nenechte si ujít

vit-endler-2-web

Vít Endler (finGOOD.cz): Jak si vybudovat finanční nezávislost?

martin-lonsky-web

Martin Lonský (ApuTime): Umělá inteligence a startupy, její dnešní využití, strach z technologií

lenka-hrudikova-web

Lenka Hrudíková (CBRE): Proč firmy stále častěji využívají sdílené kanceláře?

Právě vyšlo

marek-lecian-web

Zvyšování odbornosti u specialistů na volné noze | Marek Lecián

cerny-prokes-web

Výroba hmotného produktu, tvorba e-shopu a práce s invalidy | Jan Prokeš a Jiří Černý

martin-mates-web

Růst firmy a budování managementu | Martin Mates (Econea.cz)

Nejoblíbenější

andrej-kiska-web

Jak získat investora a vybudovat úspěšný startup? | Andrej Kiska (Credo Ventures)

petr-bena-web

Budoucnost e-commerce a role marketplaces | Petr Bena z Alza.cz

margareta-krizova-web

Margareta Křížová: Rozjezd podnikání, ženy a kariéra, podnikání ve vyšším věku

Komentáře

Doporučené články

petr-pouchly-1-web

Petr Pouchlý: Jak přemýšlet nad osobním rozvojem?

sarka-strossova-web

Šárka Štrossová: Zákulisí WebExpo 2018, budoucnost konferencí, byznys s eventy

sarka-litvinova-web

Šárka Litvinová (ASIANA, Letuška.cz): Budování úspěšné firmy, boj s konkurencí, tendry a nové technologie

tomas-rehor-web

Tomáš Řehoř (Pipedrive): Jak správně přemýšlet nad prací vývojářů?

Inzerce