Více než 1300 videorozhovorů a podcastů o byznysu

Inzerce

Inzerce

Inzerce: Tvorba vizitek má svá pravidla. Řiďte se jimi.

inzerce
Před 10 roky

Rychlé a snadno zapamatovatelné předání kontaktu zajistí nejlépe klasická papírová vizitka. I proto má i v dnešní době moderních technologií své nezastupitelné místo. Abyste s nimi ale sklidili úspěch, musíte zaujmout.

Informace na prvním místě

Není to nic překvapivého, nejdůležitější součástí vizitky jsou vaše kontaktní údaje. A hned jsme u problému č. 1: co všechno je třeba na vizitku uvést? Uvádějte o sobě vždy takové údaje, které vašeho partnera či klienta s vámi spojí co nejrychleji. Jinak řečeno, poštovní adresa již není v dnešní době to nejnutnější.

Stále si nejste jisti? Využijte tzv. pravidlo 3, tedy uveďte na vizitce pouze 3 nejzásadnější informace. Váš protějšek stejně víc nevyužije.

Nevíte, jak informace správně rozmístit? Nikdy to nepoznáte lépe než při samotném plánování tisku vizitekve vaší tiskárně. Obecné pravidlo říká, že po logu vaší společnosti by mělo být největší jméno, které obvykle hledáme ve středu vizitku. Do spodní části patří kontakt.

Inzerce

Na co ještě dát pozor

Při tvorbě vizitek se často setkáváme ještě s několika dalšími „problémy“. Jedním z nich je otázka vysokoškolských titulů. Používat, nebo ne? V tomto případě jde především o váš osobní pocit. Stále častěji se však přikláníme k zahraničnímu trendu titul neuvádět.

Pokud ses rozhodnete jej na vizitku vepsat, dejte si pouze pozor, zda je umístěn na správném místě a především gramaticky správně.

Pravopis se týká i druhého problému, a sice uvádění názvu pozice. Pokud si nejste jisti přesným a správným zněním své pozice, neriskujte a vše si řádně dohledejte. Pozor si dejte i při samotném psaní: v češtině píšeme název funkce s malými písmeny (například obchodní ředitel), v angličtině se užívají naopak vždy všechna velká (Sales Manager).

Přehlednost vs. poutavost

Je jasné, že vizitka nemá pouze informovat, ale také získat si pozornost. Té dosáhnete nevšedním zpracováním. Nebojte se využívat rozličné barvy, tvary a neobvyklé materiály nebo způsoby zpracování. Vždy však střídmě! Jeden výrazný prvek je optimální volba.

Chcete na vizitku natisknout obrázek? Jestliže charakterizuje vás a vaši firmu, nebraňte se tomu. Myslete ale na to, že na zadní straně vizitky by měl vždy zůstat dostatečný volný prostor k napsání vzkazu či poznámky.

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

Autor: inzerce

Publikujeme každý den, což nás něco stojí. Označený reklamní článek zde můžete mít i vy!

Komentáře

Vybraná témata

Nenechte si ujít

Premium
vladimir-kvas-web

650 milionů ročně. Přesto firma málem zkrachovala | Vladimír Kvaš (Geetoo)

Premium
tomas-mikolov-web

Tomáš Mikolov: Jak AI změní byznys a řízení firem?

Premium
pavel-hadrbolec-web

Finanční ředitel T-Mobilu: Jak se buduje zdravá firma? | Pavel Hadrbolec

pravdik-hlisnikovska-web

Jak se zachránila firma se ztrátou 37 milionů korun? | Elena Hlisnikovská a Michal Pravdík

petr-macek-web

Průzkum: Jak vidí české firmy svou budoucnost? | Petr Macek (Caflou)

Premium
david-grudl-web

David Grudl: Umělá inteligence je v plenkách a firmy mají nereálné představy

jiri-peslar-web

Jak dosáhnout svých snů? | Jiří Peslar

petr-macek-web

Řízení firem: Jak se mění a co byste měli vědět? | Petr Macek (Caflou)