Inspirace pro vaše podnikání a marketing

Inzerce: SROVNÁNÍ PŮJČEK: Nejlepší je Zuno, staré banky zcela pohořely

Komerční sdělení

Velkým krachem tradičních kamenných bank skončilo srovnání 18 neúčelových úvěrů ve výši 100 000 Kč s dobou splatnosti 6 let nabízených na českém trhu. Na předních pozicích se umístily nové nízkonákladové banky. Vítězem je online banka Zuno, mBank skončila na čtvrtém místě, Equa Bank na pátém a Air Bank na šesté pozici srovnávače.

Nelichotivé zadní příčky obsadila Česká spořitelna na patnáctém, Komerční banka na šestnáctém a ČSOB na sedmnáctém místě. Srovnání provedl finanční portál Chytryhonza.cz.

zunopujcka

Měsíční splátka bonitního klienta u Zuno by činila 1711 Kč, u poslední ČSOB by se vyšplhala na 2 329 Kč, úspora zákazníka by tedy mohla být přes 600 korun měsíčně.

Lidé půjčky neporovnávají

„Problém u půjček z pohledu klientů vidím v tom, že si lidé tento produkt nesrovnávají, jako tak činí u jiných svých nákupů. Kdyby tak činili, mohli by ušetřit řádově stovky až tisíce měsíčně a desítky tisíc za celou dobu trvání úvěru,“ podotýká k problematice půjček Patrik Nacher, provozovatel serveru Bankovnipoplatky.com.

Pro úvěry ve výši 50 001 Kč až 500 000 Kč Zuno klientům garantuje nejnižší nabídku na trhu. Pro klienty s dobrou bonitou úroková sazba začíná na 6,9 % ročně. Půjčka u Zuno je bez poplatků. Poskytnutí a vedení půjčky je zdarma, stejně jako pojištění proti neschopnosti splácet.

Půjčka u Zuno je pro naše zákazníky komfortní nejen tím, že je úplně bez poplatků, bez ručitele a bez nutnosti udávat účel půjčky, ale navíc jde vyřídit přes internet. Naši klienti se vůbec nemusí zdržovat chozením na nějaké pobočky a vyplňováním stohů dokumentů,“ říká Lenka Hritzová, šéfka produktového managementu a CRM online banky Zuno.

Online banka Zuno zahájila svou činnost v roce 2010 na Slovensku, po kterém následovala v polovině roku 2011 Česká republika. Patří mezi vůbec první online banky působící v regionu střední a východní Evropy. Jako jediná banka v Česku ani na Slovensku nedisponuje žádnými fyzickými pobočkami, funguje pouze online. Během 3 let se ze start-up společnosti stala online banka s 200 000 klienty nabízející široké produktové portfolio (běžný účet s debetní kartou, spořicí účet, online půjčka a refinancování, kreditní karta nebo kontokorent).

 

 

 

 

 

Okomentovat článek

Sdílejte článek přátelům:

Autor: inzerce

Publikujeme každý den, což nás něco stojí. Označený reklamní článek zde můžete mít i vy!

Skrýt reklamu