Inzerce

Inzerce

Inzerce: Reklama a marketing, to je to, co hýbe tímto světem…

Kdo ovládá dnešní svět? Kdo určuje jeho směr a tempo? Jsou to vědci, vynálezci, političtí představitelé, bankéři, nebo někdo jiný? Ne, je to reklama a marketing v jedné síle, která hýbe touto zeměkoulí…

Inzerce

Reklama je dnes všude kolem nás. Nedá se přehlédnout, je neúprosná. Reklamní billboardy, televizní šoty, znělky v rádiích a mnoho dalšího. Reklama se za poslední roky stala nedílnou součástí našich životů, na internetu tomu není jinak. Pomalu si na ni však zvykáme, mnohdy ji dokonce ignorujeme a vytváříme si jakési imunitní systémy vůči bannerům, ikonkám a dalším reklamním prvkům. Když se v televizi přeruší námi sledovaný film a objeví se reklama, přepneme na jiný kanál, nebo na chvíli odejdeme…

To je však impulzem pro marketéry, aby vymysleli nové způsoby, jak upoutat pozornost návštěvníků webových stránek. To je mnohdy velice těžké a firmy se snaží vymyslet něco, co přivede na jejich stránky davy návštěvníků, a nepovede se jim to přehlédnout. Co dokáže jejich produkt co nejlépe prezentovat a diváky přinutit jej vyzkoušet. Správná reklama by měla být zábavná, trefná, jasně viditelná a třeba by mohla nabízet nějaký zajímavý efekt, například změnu banneru po najetí myší nebo odkrytí nových částí reklamy. V televizi a v rádiích se zase může použít vtipná básnička, chytlavá melodie, zajímavá scénka a podobně.

S tím vším souvisí i guerilla marketing. Ten spočívá v tom, že si člověk sledující reklamu snadno zapamatuje její obsah a jinými slovy se mu „vryje do hlavy“. Pokud se mu bude líbit, může ji sdílet svým přátelům na sociálních sítích, nebo o něm někde někomu povědět. V poslední době jsme byli svědky mnoha podobných reklam, například Vojta Kotek coby trenér fitness a jeho tablety, reklama na Kofolu a v něm sex učitelky se žákem a další.

Historie reklamy je velice dlouhá. Existuje vlastně odpradávna a má obrovskou budoucnost. Právě díky ní jsme spojeni se světem, byť si to možná ani neuvědomujeme. Jsme informováni o zajímavých věcech a můžeme používat informační prostředky, které jsou díky ní živy.

inzerce

Publikujeme každý den, což nás něco stojí. Označený reklamní článek zde můžete mít i vy!

Nenechte si ujít

ales-skoupy-web

Nábor zaměstnanců do firmy bez HR oddělení | Aleš Skoupý (In creative)

bergsmith-web

V Česku rozjíždí novou značku švýcarských hodinek. Lidem radí, aby si vážili svého času

marek-dvorak-web

Jak se dělá úspěšná videoreklama? | Marek Dvořák (Markusfilm)

Právě vyšlo

martina-jiraskova-web

Nejstarší kamenná prodejna v Česku | Martina Jirásková (Moser)

tomas-malovec-web

Rozjezd nové firmy a vydělávání peněz od začátku | Tomáš Malovec (Born Digital)

david-brenner-web

SEO e-shopu jako hlavní zdroj objednávek? | David Brenner (Klenota.cz)

Nejoblíbenější

petr-borkovec-web

Vize a strategie firmy, práce s OKR | Petr Borkovec (Partners)

pavel-minar-web

Procesní řízení, systém práce a růst v podnikání na volné noze | Pavel Minář

marek-lecian-web

Zvyšování odbornosti u specialistů na volné noze | Marek Lecián

Komentáře

Jasmine

Před 8 roky

Secili prej nesh reagon ndrsyhe ne poziten konsumator, dhe ndrsyhe ne poziten ofrues te mallit/sherbimit. Aq me teper reagimi shfaqet kur ti (dhe une) jemi marketere ose mbrojme tezat e marketingut, dhe duhet pranuar faktin se pritshmeria per produktin eshte teper me e larte nese shihet ne nje reklame, per dallim nese produkti eshte me pak i ekspozuar. Fjala ishte nese edhe ne realitet produktet do te ishin te tilla, pa fjale te fryera, pa epitete. Edhe ato 2 zgjidhjet qe i ke cekur edhe vet, paraqesin reaksione pasi te jete konsumuar produkti, dhe artikulli nuk flet per konsumatore te rastit ose konsumatore qe ne menyre te vazhdueshme konsumojne te njejtin produkt.Te gjithe jemi te vetedijshem qe CC permban sasi te madhe kofeini, dhe tani me trego reagimin e konsumatorit nese kompania do te nderronte moton nga Enjoy ne nje te tipit Kujdes: permban kofeine . Pra, sikur te ishte pak me e sinqerte. Mendoj qe nuk kemi te bejme me rast te njejte sikurse te cigaret, me gjithe paralajmerimet dhe imazhet tmerruese. Me nje fjale, qellimi nuk ishte se reklamat e tyre jane mashtruese, por vete produktet ne vete permajne nje fshehtesi publike. ;)

Odpovědět »

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

Doporučené články

michal-koubek-1-web

Michal Koubek (IdeaSupport.cz): Co podnikatelé nejčastěji podceňují ve finančním řízení?

freelance-klub-petr-mara-web

Odstartoval první Freelance Klub. Petr Mára sdílel svoje zkušenosti z podnikání

marek-odehnal-web

Jak v podnikání vytvořit skutečné jmění? | Marek Odehnal

konstantin-margaretis-web

Konstantin Margaretis (Skladon): Outsourcing logistiky, validace produktu, bankovní financování startupu

Inzerce