Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Konkrétní a praktické tipy pro řízení malé i velké firmy.
TOP podnikatelé, manažeři a další specialisté na byznys.
Témata, o kterých se jinde nemluví. Důležité pro každého podnikatele.
Zjistit více

Inzerce

Inzerce: Reklama a marketing, to je to, co hýbe tímto světem…

Kdo ovládá dnešní svět? Kdo určuje jeho směr a tempo? Jsou to vědci, vynálezci, političtí představitelé, bankéři, nebo někdo jiný? Ne, je to reklama a marketing v jedné síle, která hýbe touto zeměkoulí…

Inzerce

Reklama je dnes všude kolem nás. Nedá se přehlédnout, je neúprosná. Reklamní billboardy, televizní šoty, znělky v rádiích a mnoho dalšího. Reklama se za poslední roky stala nedílnou součástí našich životů, na internetu tomu není jinak. Pomalu si na ni však zvykáme, mnohdy ji dokonce ignorujeme a vytváříme si jakési imunitní systémy vůči bannerům, ikonkám a dalším reklamním prvkům. Když se v televizi přeruší námi sledovaný film a objeví se reklama, přepneme na jiný kanál, nebo na chvíli odejdeme…

To je však impulzem pro marketéry, aby vymysleli nové způsoby, jak upoutat pozornost návštěvníků webových stránek. To je mnohdy velice těžké a firmy se snaží vymyslet něco, co přivede na jejich stránky davy návštěvníků, a nepovede se jim to přehlédnout. Co dokáže jejich produkt co nejlépe prezentovat a diváky přinutit jej vyzkoušet. Správná reklama by měla být zábavná, trefná, jasně viditelná a třeba by mohla nabízet nějaký zajímavý efekt, například změnu banneru po najetí myší nebo odkrytí nových částí reklamy. V televizi a v rádiích se zase může použít vtipná básnička, chytlavá melodie, zajímavá scénka a podobně.

S tím vším souvisí i guerilla marketing. Ten spočívá v tom, že si člověk sledující reklamu snadno zapamatuje její obsah a jinými slovy se mu „vryje do hlavy“. Pokud se mu bude líbit, může ji sdílet svým přátelům na sociálních sítích, nebo o něm někde někomu povědět. V poslední době jsme byli svědky mnoha podobných reklam, například Vojta Kotek coby trenér fitness a jeho tablety, reklama na Kofolu a v něm sex učitelky se žákem a další.

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Praktické know-how pro řízení vašeho byznysu. Rady a tipy TOP podnikatelů a manažerů. Podrobné videorozhovory a podcasty.

Zjistit více

Historie reklamy je velice dlouhá. Existuje vlastně odpradávna a má obrovskou budoucnost. Právě díky ní jsme spojeni se světem, byť si to možná ani neuvědomujeme. Jsme informováni o zajímavých věcech a můžeme používat informační prostředky, které jsou díky ní živy.

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

inzerce

Publikujeme každý den, což nás něco stojí. Označený reklamní článek zde můžete mít i vy!

Nenechte si ujít

jiri-peslar-web

Pojištění podnikatelů: Na jaká rizika se často zapomíná? | Jiří Peslar (Allrisk)

adam-neuberger-web

Kryptoměny a regulace | Adam Neuberger (Probinex)

ondrej-pavelek-web

Expanze do zahraničí a sociální sítě. Co vás překvapí? | Ondřej Pavelek (Httpool)

Právě vyšlo

Premium
martina-kneiflova-web

Jak nastavit vnitřní infrastrukturu firmy? | Martina Kneiflová (EY)

tomas-reytt-web

Jak se odlišit od konkurence? | Tomáš Reytt (mBank)

Premium
jakub-tizek-web

Začátky podnikání: Největší výzvy, které musíte překonat | Jakub Tížek (Podnikni.to)

Nejoblíbenější

Premium
vojtech-boril-web

SaaS byznys: Jak s ním růst? | Vojtěch Bořil (Kentico)

Premium
lenka-oneill-web

Pietro Filipi: Příčiny pádu módní značky | Lenka O’Neill

Premium
pavel-hrstka-web

Jak si spočítat investice do firmy? | Pavel Hrstka (CityZen)

Komentáře

Jasmine

Před 10 roky

Secili prej nesh reagon ndrsyhe ne poziten konsumator, dhe ndrsyhe ne poziten ofrues te mallit/sherbimit. Aq me teper reagimi shfaqet kur ti (dhe une) jemi marketere ose mbrojme tezat e marketingut, dhe duhet pranuar faktin se pritshmeria per produktin eshte teper me e larte nese shihet ne nje reklame, per dallim nese produkti eshte me pak i ekspozuar. Fjala ishte nese edhe ne realitet produktet do te ishin te tilla, pa fjale te fryera, pa epitete. Edhe ato 2 zgjidhjet qe i ke cekur edhe vet, paraqesin reaksione pasi te jete konsumuar produkti, dhe artikulli nuk flet per konsumatore te rastit ose konsumatore qe ne menyre te vazhdueshme konsumojne te njejtin produkt.Te gjithe jemi te vetedijshem qe CC permban sasi te madhe kofeini, dhe tani me trego reagimin e konsumatorit nese kompania do te nderronte moton nga Enjoy ne nje te tipit Kujdes: permban kofeine . Pra, sikur te ishte pak me e sinqerte. Mendoj qe nuk kemi te bejme me rast te njejte sikurse te cigaret, me gjithe paralajmerimet dhe imazhet tmerruese. Me nje fjale, qellimi nuk ishte se reklamat e tyre jane mashtruese, por vete produktet ne vete permajne nje fshehtesi publike. ;)

Odpovědět »

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

TOP obsah

Premium Nyní zdarma
jitka-dvorakova-web

Jitka Dvořáková: Co brzdí růst firem v e-commerce?

Premium
piero-sestak-web

Strategie a řízení agentury: Jak firmu nastavit, aby rostla? | Piero Sestak

Premium
michal-zelinka-web

Biano: Budování managementu a změna strategie firmy | Michal Zelinka

martin-kasa-web

Martin Kasa: Investice do startupů, nemovitostí i bitcoinů, byznys s Pilulkou, ochrana spotřebitele

Inzerce