Doporučujeme

Rozhovory o řízení firem prakticky a do hloubky

Získejte praktické tipy pro řízení vaší firmy
Podrobné rozhovory se zkušenými podnikateli
Vytvořte úspěšnou strategii pro váš byznys
Zjistit více

Inzerce

Inzerce: Podnikání chytře a levně

Chystáte se skočit rovnýma nohama do podnikání? V tom případě jistě uvítáte praktické rady, jak ušetřit na daních, ale i samotném založení firmy. Neplaťte více, než musíte a dělejte to tak, jak to dělají „velké ryby“. Jestlipak jste věděli o tom, že si můžete bez problému založit společnost v zahraničí? Že netušíte, proč byste to měli dělat? Důvod je prostý, pokud si necháte založit společnost v některém, z daňových rájů, ušetříte spoustu peněz na daních. Nebo snad opravdu toužíte investovat do nového vozového parku našich pánů poslanců?

Inzerce

Podnikání v rámci zahraniční společnosti zatím není v České republice tak rozšířené, jako v zahraničí. I tak však za posledních pár let vzniklo několik tisíc offshore společností. Offshore podnikanie s sebou přináší celou řadu výhod, což ale neznamená, že bude moct polevit na svém podnikatelském úsilí. Jak celý proces zakládání offshore společnosti vypadá? Dal by se shrnou do několika kroků.

Samotnému založení offshore společnosti předchází odborná konzultace s člověkem z firmy, kterou jste si pro založení zahraniční společnosti vybrali. Budou vám vysvětlena všechna pro a případně i proti. Dalším krokem bude samotné založení zahraniční společnosti či přepis některé z ready-made zahraničních společností. Zde vás čeká pouze několik podpisů, zbytek zařídí zprostředkovatel. Posledním, ale neméně důležitým bodem je monitorování aktuální situace v zemi, ve které jste si nechali společnost založit. Zákony se mohou měnit ze dne na den a je dobré je znát. Drtivá většina zprostředkovatelů nabízí monitorování zahraniční situace v rámci svých služeb, takže vám tato starost odpadá.

Pokud se na zahraniční společnost necítíte, mohlo by vás zajímat založenie s.r.o. na míru či ready made s.r.o.  I v tomto ohledu totiž můžete velmi pěkně ušetřit.

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Praktické know-how pro řízení vašeho byznysu. Rady a tipy TOP podnikatelů a manažerů. Podrobné videorozhovory a podcasty.

Zjistit více

Nezbývá, než dodat jednu radu na závěr. Zjistěte si, zda  je volná doména s názvem společnosti, kterou kupujete a rezervujte si ji. Doména, která by neměla název totožný se jménem firmy, může být pro klienty špatně zapamatovatelná. A nezapomeňte na kvalitní webhosting, protože nefunkční web má stejný význam, jako žádný web.

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

inzerce

Publikujeme každý den, což nás něco stojí. Označený reklamní článek zde můžete mít i vy!

Nenechte si ujít

tomas-mitana-web

Největší technologické překážky v růstu e-shopů | Tomáš Mitana (Shoptet)

jiri-kawulok-web

E-commerce v Česku: Co ji čeká a jak se připravit? | Jiří Kawulok (Lemonero)

jiri-peslar-web

Jak dosáhnout svých snů? | Jiří Peslar

Právě vyšlo

Premium
adam-kolesa-web

Jak hledat prostor pro další růst? Takhle to dělá Dáme jídlo | Adam Kolesa

Premium
petr-cernansky-web

Má prý zákaznickou podporu lepší než většina e-shopů. Jak ji Rybízák dělá? | Petr Čerňanský

ruslan-skopal-web

Jak zvýšit ziskovost e-shopu? | Ruslan Skopal (Trenýrkárna.cz)

Nejoblíbenější

Premium
rozhon-bernatek-web

Oba prodali firmu. Oba úplně jinak. Příběhy Vivantisu a Ovečkárny | Martin Rozhoň a Martin Bernátek

Premium
jan-hanus-web

Řídil firmy jako Mall či Kostelecké uzeniny. Co se naučil o zvládání krizí a transformací? | Jan Hanuš

Premium
bednar-dlouhy-web

2 miliardáři, 2 přístupy k řízení firmy. V čem se liší Shipmonk a Kiwi.com? | Jan Bednář a Oliver Dlouhý

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

TOP header

Premium
petr-ludwig-web

Petr Ludwig: 18 let v byznysu a kampaň s dosahem 1,3 miliardy lidí

Premium
petr-borkovec-web

Petr Borkovec: Jak se tvoří byznys modely?

Premium
lukas-uhl-web

Jak řešit krize firem? Příběh Pietro Filipi a Zootu | Lukáš Uhl

Premium
rozhon-bernatek-web

Oba prodali firmu. Oba úplně jinak. Příběhy Vivantisu a Ovečkárny | Martin Rozhoň a Martin Bernátek

Inzerce