Kdybychom se mohli zeptat našich podnikajících předků, co pro ně bylo jedním z klíčových aspektů jejich podnikání, věříme, že by zmínili výběr té správné lokality, adresy pro zřízení jejich provozovny. Ať už se jednalo o banku, prodejnu uzenin nebo kadeřnictví, ta největší a nejznámější jména jsou pro nás dodnes spojena s nejprestižnějšími adresami. Ani po desítkách až stovkách let se na tomto trendu nic nezměnilo, ba naopak, je ještě významnější a dokonce se rozrostl i do úplně jiného světa. Do světa internetu. Že je adresa, tedy doména, na internetu vlastně vedlejší? Nechte nás přesvědčit Vás o opaku.
Internet je stále mocnějším nástrojem nejen pro komunikaci, ale zejména pro podnikání. Nejen e-commerce zažívá nekončící boom a nic prozatím nenasvědčuje tomu, že by se v příštích letech měl tento trend obracet. Zákazníky nakupovat na internetu zkrátka baví. Budování Vaší značky na internetu s sebou však nese trochu odlišná pravidla od otevření obchodu na hlavní třídě před sto lety. Zatímco dříve byl podnikatel prakticky odkázán na docházku zákazníků do jeho kamenné prodejny, což mohl ovlivnit jen do určité míry, ve světě internetu je jen na nás a našem umění, kolik zákazníků dokážeme do své virtuální provozovny nalákat. Zbořeny jsou hranice krajů, států, světadílů. Se správně vybudovanou značkou bude stejně jednoduché získávat zákazníky od Plzně až po Tokio.
Budování správné značky na internetu začíná tím nejdůležitějším, výběrem správné webové adresy, tedy domény. Vřele nedoporučujeme tuto část výběru zanedbat, lze se dopátrat případů, kdy výběr špatné domény znatelně zkomplikoval vývoj podnikání. Jaká by tedy ideální doména měla být? Zejména snadno zapamatovatelná, spojená s Vaším předmětem podnikání, krátká a úderná, měla by zákazníka lákat k návštěvě Vašich webových stránek, kde příchozí tak říkajíc “zpracujete” z návštěvníků v zákazníky. A čím větší počet zákazníků, tím větší výdělek pro Vás.
Zní to vše velmi jednoduše, ano, kde je tedy háček? Naděje, že by ta správná a chytlavá doména byla volná pro koupi je v dnešní době velmi omezená. A problém neřeší ani možnost nákupu Vámi požadované domény s jinou koncovkou, nejčastěji se v našich končinách jedná o nešvar nákupu domén s koncovkou .eu. Popravdě musíme přiznat, že pokud je stejná doména s koncovkou .cz již používána, koupí .eu domény vysloveně vyhazujete své peníze a potencionální zákazníky naopak přihráváte svému doménovému konkurentovi.
Praktické know-how pro řízení vašeho byznysu. Rady a tipy TOP podnikatelů a manažerů. Podrobné videorozhovory a podcasty.
Služba adresovnik.cz přináší exkluzivní domény pro Vaše podnikání. A to za přijatelnou cenu ve vztahu k velkému online potenciálu, který Vám zajistí větší počet zákazníků. V neposlední řadě je dobrá doména i výhodnou investicí, která jen ojediněle ztrácí na své ceně. Lehce si v katalogu vyberete a během chvíle můžete dát svému online podnikání ten správný impuls.
Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.
Před 4 dny
Před 4 dny
Před 1 týdnem
Před 1 týdnem
Před 1 týdnem
Před 1 týdnem
Před 1 měsíc
Před 1 měsíc
Před 2 měsíce
Před 2 měsíce