Doporučujeme

Rozhovory o řízení firem prakticky a do hloubky

Získejte praktické tipy pro řízení vaší firmy
Podrobné rozhovory se zkušenými podnikateli
Vytvořte úspěšnou strategii pro váš byznys
Zjistit více

Inzerce

Online podnikání začíná výběrem správné domény

Kdybychom se mohli zeptat našich podnikajících předků, co pro ně bylo jedním z klíčových aspektů jejich podnikání, věříme, že by zmínili výběr té správné lokality, adresy pro zřízení jejich provozovny. Ať už se jednalo o banku, prodejnu uzenin nebo kadeřnictví, ta největší a nejznámější jména jsou pro nás dodnes spojena s nejprestižnějšími adresami. Ani po desítkách až stovkách let se na tomto trendu nic nezměnilo, ba naopak, je ještě významnější a dokonce se rozrostl i do úplně jiného světa. Do světa internetu. Že je adresa, tedy doména, na internetu vlastně vedlejší? Nechte nás přesvědčit Vás o opaku.

Inzerce

Internet je stále mocnějším nástrojem nejen pro komunikaci, ale zejména pro podnikání. Nejen e-commerce zažívá nekončící boom a nic prozatím nenasvědčuje tomu, že by se v příštích letech měl tento trend obracet. Zákazníky nakupovat na internetu zkrátka baví. Budování Vaší značky na internetu s sebou však nese trochu odlišná pravidla od otevření obchodu na hlavní třídě před sto lety. Zatímco dříve byl podnikatel prakticky odkázán na docházku zákazníků do jeho kamenné prodejny, což mohl ovlivnit jen do určité míry, ve světě internetu je jen na nás a našem umění, kolik zákazníků dokážeme do své virtuální provozovny nalákat. Zbořeny jsou hranice krajů, států, světadílů. Se správně vybudovanou značkou bude stejně jednoduché získávat zákazníky od Plzně až po Tokio.

Budování správné značky na internetu začíná tím nejdůležitějším, výběrem správné webové adresy, tedy domény. Vřele nedoporučujeme tuto část výběru zanedbat, lze se dopátrat případů, kdy výběr špatné domény znatelně zkomplikoval vývoj podnikání. Jaká by tedy ideální doména měla být? Zejména snadno zapamatovatelná, spojená s Vaším předmětem podnikání, krátká a úderná, měla by zákazníka lákat k návštěvě Vašich webových stránek, kde příchozí tak říkajíc “zpracujete” z návštěvníků v zákazníky. A čím větší počet zákazníků, tím větší výdělek pro Vás.

Zní to vše velmi jednoduše, ano, kde je tedy háček? Naděje, že by ta správná a chytlavá doména byla volná pro koupi je v dnešní době velmi omezená. A problém neřeší ani možnost nákupu Vámi požadované domény s jinou koncovkou, nejčastěji se v našich končinách jedná o nešvar nákupu domén s koncovkou .eu. Popravdě musíme přiznat, že pokud je stejná doména s koncovkou .cz již používána, koupí .eu domény vysloveně vyhazujete své peníze a potencionální zákazníky naopak přihráváte svému doménovému konkurentovi.

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Praktické know-how pro řízení vašeho byznysu. Rady a tipy TOP podnikatelů a manažerů. Podrobné videorozhovory a podcasty.

Zjistit více

Služba adresovnik.cz přináší exkluzivní domény pro Vaše podnikání. A to za přijatelnou cenu ve vztahu k velkému online potenciálu, který Vám zajistí větší počet zákazníků. V neposlední řadě je dobrá doména i výhodnou investicí, která jen ojediněle ztrácí na své ceně. Lehce si v katalogu vyberete a během chvíle můžete dát svému online podnikání ten správný impuls.

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

inzerce

Publikujeme každý den, což nás něco stojí. Označený reklamní článek zde můžete mít i vy!

Nenechte si ujít

adamcak-endler-web

Jak předat firmu novému CEO? Příklad 2 firem | Pavol Adamčák a Vít Endler

ondrej-vodehnal-web

Jak zlepšit výkon PPC kampaní? | Ondřej Vodehnal (Filipesmedia)

tomas-mitana-web

Největší technologické překážky v růstu e-shopů | Tomáš Mitana (Shoptet)

Právě vyšlo

Premium
petr-miklik-web

Ziskovost e-shopu: Jak zvyšovat marže a snižovat PNO? Příklad Grizly.cz | Petr Miklík

Premium
tomas-matejcek-web

Systém odměňování zaměstnanců: Jak funguje v Megapixelu? | Tomáš Matějček

Premium
adam-kolesa-web

Jak hledat prostor pro další růst? Takhle to dělá Dáme jídlo | Adam Kolesa

Nejoblíbenější

Premium
rozhon-bernatek-web

Oba prodali firmu. Oba úplně jinak. Příběhy Vivantisu a Ovečkárny | Martin Rozhoň a Martin Bernátek

Premium
jan-hanus-web

Řídil firmy jako Mall či Kostelecké uzeniny. Co se naučil o zvládání krizí a transformací? | Jan Hanuš

Premium
bednar-dlouhy-web

2 miliardáři, 2 přístupy k řízení firmy. V čem se liší Shipmonk a Kiwi.com? | Jan Bednář a Oliver Dlouhý

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

TOP header

Premium
margareta-krizova-web

Průvodce začátky podnikání | Margareta Křížová

Premium
dalibor-dedek-web

Dalibor Dědek: Jak vybudoval Jablotron?

Premium
filip-drimalka-web

AI mění řízení firem. Co můžete vyzkoušet už nyní? | Filip Dřímalka

Premium
vit-horky-web

Jak prodat firmu? Příběh Brand Embassy | Vít Horký

Inzerce