Inzerce

Inzerce

Online podnikání začíná výběrem správné domény

Kdybychom se mohli zeptat našich podnikajících předků, co pro ně bylo jedním z klíčových aspektů jejich podnikání, věříme, že by zmínili výběr té správné lokality, adresy pro zřízení jejich provozovny. Ať už se jednalo o banku, prodejnu uzenin nebo kadeřnictví, ta největší a nejznámější jména jsou pro nás dodnes spojena s nejprestižnějšími adresami. Ani po desítkách až stovkách let se na tomto trendu nic nezměnilo, ba naopak, je ještě významnější a dokonce se rozrostl i do úplně jiného světa. Do světa internetu. Že je adresa, tedy doména, na internetu vlastně vedlejší? Nechte nás přesvědčit Vás o opaku.

Inzerce

Internet je stále mocnějším nástrojem nejen pro komunikaci, ale zejména pro podnikání. Nejen e-commerce zažívá nekončící boom a nic prozatím nenasvědčuje tomu, že by se v příštích letech měl tento trend obracet. Zákazníky nakupovat na internetu zkrátka baví. Budování Vaší značky na internetu s sebou však nese trochu odlišná pravidla od otevření obchodu na hlavní třídě před sto lety. Zatímco dříve byl podnikatel prakticky odkázán na docházku zákazníků do jeho kamenné prodejny, což mohl ovlivnit jen do určité míry, ve světě internetu je jen na nás a našem umění, kolik zákazníků dokážeme do své virtuální provozovny nalákat. Zbořeny jsou hranice krajů, států, světadílů. Se správně vybudovanou značkou bude stejně jednoduché získávat zákazníky od Plzně až po Tokio.

Budování správné značky na internetu začíná tím nejdůležitějším, výběrem správné webové adresy, tedy domény. Vřele nedoporučujeme tuto část výběru zanedbat, lze se dopátrat případů, kdy výběr špatné domény znatelně zkomplikoval vývoj podnikání. Jaká by tedy ideální doména měla být? Zejména snadno zapamatovatelná, spojená s Vaším předmětem podnikání, krátká a úderná, měla by zákazníka lákat k návštěvě Vašich webových stránek, kde příchozí tak říkajíc “zpracujete” z návštěvníků v zákazníky. A čím větší počet zákazníků, tím větší výdělek pro Vás.

Zní to vše velmi jednoduše, ano, kde je tedy háček? Naděje, že by ta správná a chytlavá doména byla volná pro koupi je v dnešní době velmi omezená. A problém neřeší ani možnost nákupu Vámi požadované domény s jinou koncovkou, nejčastěji se v našich končinách jedná o nešvar nákupu domén s koncovkou .eu. Popravdě musíme přiznat, že pokud je stejná doména s koncovkou .cz již používána, koupí .eu domény vysloveně vyhazujete své peníze a potencionální zákazníky naopak přihráváte svému doménovému konkurentovi.

Služba adresovnik.cz přináší exkluzivní domény pro Vaše podnikání. A to za přijatelnou cenu ve vztahu k velkému online potenciálu, který Vám zajistí větší počet zákazníků. V neposlední řadě je dobrá doména i výhodnou investicí, která jen ojediněle ztrácí na své ceně. Lehce si v katalogu vyberete a během chvíle můžete dát svému online podnikání ten správný impuls.

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

inzerce

Publikujeme každý den, což nás něco stojí. Označený reklamní článek zde můžete mít i vy!

Nenechte si ujít

marek-odehnal-web

2022: Rok inflace a zvyšování úrokových sazeb

adam-neuberger-web

Nákup kryptoměn: Jak na něj? | Adam Neuberger (Probinex)

igor-strecko-web

Konsolidace na webhostingovém trhu | Igor Strečko (Webglobe)

Právě vyšlo

Premium
michal-krutis-web

Marketingová strategie středně velké firmy | Michal Krutiš

Premium
lukas-antos-web

Lukáš Antoš (Rohlík.cz): Zaměřte firmu na zákazníka

Premium
dominik-pichal-web

Privátní značky: Jak je vytvořit? | Dominik Píchal (Grizly.cz)

Nejoblíbenější

Premium
petr-pouchly-web

Proč pro vás nechtějí pracovat špičkoví lidé? | Petr Pouchlý

Premium
jitka-dvorakova-web

Jitka Dvořáková: Co brzdí růst firem v e-commerce?

Premium
jiri-janku-web

Poločas zakladatele eBRÁNY. Jiří Janků o přístupu k firmě

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

TOP obsah

miroslav-udan-web

Miroslav Uďan: Budování Shoptetu, z korporátu do firmy, přístup k podnikání

Premium
jitka-dvorakova-web

Jitka Dvořáková: Co brzdí růst firem v e-commerce?

Premium
vaclav-stanek-web

Václav Staněk: Jak Vasky vyrostly díky marketingu?

Premium
robert-stipek-web

Jak řídit kvalitu práce v digitální agentuře? | Robert Štípek (KOFEIN)