Inzerce

Inzerce: Nevíte si rady s výběrem účetní firmy? Poradíme vám!

Výběr kvalitní účetní firmy či účetního je v zájmu každého živnostníka i menší firmy, neboť v oblasti financí je potřeba naprostá spolehlivost. V opačném případě totiž riskujete – v sázce jsou Vaše peníze a rovněž si můžete „zadělat“ na výrazné problémy s legislativou. Otázkou ovšem zůstává, jak správného účetního vlastně vybrat, respektive jak se orientovat v záplavě velkého množství nabídek na internetu.

Inzerce

Výběr na internetu: chce to dostatek času!

Internetové vyhledávače Vám dnes sice dokážou poradit v mnoha ohledech, nicméně v přívalu rozličných nabídek účetních firem i jednotlivců se dokáže vyznat jen málokdo. Jistě, mohli byste se spokojit s tím, že dáte přednost prvním výsledkům vyhledávání, ale to Vám v žádném případě nezaručí kvalitu. Je proto dobré projít si nabídku vícero subjektů a postupně eliminovat ty, které Vám z jakýchkoli důvodů nevyhovují. Stojí to čas, ale budete mít větší jistotu, že jste udělali maximum pro co nejspolehlivější výběr.

Co Vám prozradí vzhled webových stránek?

Vizuální stránka webových prezentací je sice důležitá, zůstává ovšem jedním, nikoli jediným indikátorem kvality. Důležitá je rovněž přehlednost a samozřejmě též dostatek relevantních informací, tedy obsah. Hledisko vzhledu ale nepochybně hraje svou roli. Dojmy, jež ve Vás určité internetové stránky zanechají, nelze podceňovat, neboť vypovídají o mnohém. Rozhodně Vám tedy doporučujeme představit si, kdo za tím kterým webem stojí – zda profesionální jedinec či firma, pro něž je zákazník na prvním místě, nebo přesně opačný subjekt.

Nabídka služeb vypovídá o mnohém

Co se týče obsahu jednotlivých webů, každá účetní firma i účetní musejí v prvé řadě srozumitelně a zároveň vyčerpávajícím způsobem prezentovat, jaké služby svým klientům vlastně nabízejí. Zkrátka a dobře – nabídka služeb musí být perfektně zpracována a nestačí pouze pár nicneříkajících vět, jakých lze najít na různých webech dvanáct do tuctu. Takovým nabídkám je určitě lepší se vyhnout.

Reference jako další indikátor kvality

Opomenout nesmíme ani stávající reference. Zřejmě netřeba zdůrazňovat, že skutečně špičkový účetní v minulosti vykonal spoustu kvalitní práce, o což se pochopitelně bude chtít podělit s potenciálními zákazníky. To tedy znamená, že bohaté reference, jež jsou navíc „okořeněny“ několika informacemi o minulých klientech, značí prvotřídní kvalitu. Vybrat si k vedení účetnictví subjekt s nulovými referencemi je naopak spojeno s poměrně velkým rizikem.

Vyžadujte dostatečné zkušenosti

Reference samy o sobě však ještě úplnou výpovědní hodnotu nemají. Té nabudou až poté, co si je prostudujete, protože právě ony Vám mohou říci vše podstatné. Pokud totiž mezi nimi najdete klienty, kteří měli obdobné, či dokonce totožné požadavky jako Vy, jste takřka u cíle svého hledání. Zaměřte se zároveň na dobu, po kterou se účetní firmy nebo účetní o jednotlivé klienty starají. Zjednodušeně řečeno, můžete počítat s tím, že subjekt, jenž má dlouhodobě spokojené příjemce svých služeb, je skutečně dobrou volbou, neboť se může dokonce svou troškou podílet na jejich stabilním fungování.

Finanční stránku nelze podceňovat

Nepochybně se budete zajímat rovněž o finanční stránku. Samozřejmě, že cena služeb se liší v závislosti na potřebách jednotlivých klientů. V každém případě by však účetní firma či účetní měli být schopni alespoň přibližně stanovit ceny dílčích úkonů, takže byste měli předem vědět, v jakém finančním rozmezí se bude pohybovat konečná částka. Na jednotlivých webech by navíc měl mít své pevné místo orientační ceník, jejž si je vhodné co nejdříve prostudovat, abyste později nebyli nemile překvapeni vysokými částkami za provedené služby.

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

inzerce

Publikujeme každý den, což nás něco stojí. Označený reklamní článek zde můžete mít i vy!

Nenechte si ujít

kafka-pelanek-web

Předání firmy nástupci | Daniel Kafka & Radim Pelánek (Fragile)

adam-soukal-web

Pohledávky e-shopů, financování a budoucnost e-commerce | Adam Šoukal (Roger)

adam-kratochvil-web

Krabice na zboží. Proč je e-shopy neřeší efektivně? | Adam Kratochvíl (Box48.cz)

Právě vyšlo

tomas-pilsky-web

Jak se změnil obchod v CZC.cz za 10 let? | Tomáš Pilský

michal-macourek-web

Vstup retailové firmy do on-linu | Michal Macourek (BENU)

ivo-toman-web

Ivo Toman: 30 let podnikání, 100 projektů. Které uspěly a proč?

Nejoblíbenější

zdenek-jahoda-web

30 let v byznysu, budování značky Emco, řízení lidí | Zdeněk Jahoda

miroslav-tesar-web

Stabilizace rozpadající se firmy | Miroslav Tesař (Astratex)

michal-koubek-web

Jak získat bankovní úvěr pro váš e-shop? | Michal Koubek

Komentáře

TOP obsah

karel-novotny-web

Karel Novotný: Podnikání na volné noze, naceňování práce klientům, popularita v komunitě

simona-kijonkova-web

Simona Kijonková: Byznys Zásilkovny, budoucnost logistiky, úspěch v podnikání

miroslav-tesar-web

Stabilizace rozpadající se firmy | Miroslav Tesař (Astratex)

marian-jelinek-web

Marian Jelínek: Úspěšný člověk je pro mě ten, kdo extrémně miluje, co dělá, a chce za to extrémně hodně