Inzerce

Inzerce: Nevíte si rady s výběrem účetní firmy? Poradíme vám!

Výběr kvalitní účetní firmy či účetního je v zájmu každého živnostníka i menší firmy, neboť v oblasti financí je potřeba naprostá spolehlivost. V opačném případě totiž riskujete – v sázce jsou Vaše peníze a rovněž si můžete „zadělat“ na výrazné problémy s legislativou. Otázkou ovšem zůstává, jak správného účetního vlastně vybrat, respektive jak se orientovat v záplavě velkého množství nabídek na internetu.

Inzerce

Výběr na internetu: chce to dostatek času!

Internetové vyhledávače Vám dnes sice dokážou poradit v mnoha ohledech, nicméně v přívalu rozličných nabídek účetních firem i jednotlivců se dokáže vyznat jen málokdo. Jistě, mohli byste se spokojit s tím, že dáte přednost prvním výsledkům vyhledávání, ale to Vám v žádném případě nezaručí kvalitu. Je proto dobré projít si nabídku vícero subjektů a postupně eliminovat ty, které Vám z jakýchkoli důvodů nevyhovují. Stojí to čas, ale budete mít větší jistotu, že jste udělali maximum pro co nejspolehlivější výběr.

Co Vám prozradí vzhled webových stránek?

Vizuální stránka webových prezentací je sice důležitá, zůstává ovšem jedním, nikoli jediným indikátorem kvality. Důležitá je rovněž přehlednost a samozřejmě též dostatek relevantních informací, tedy obsah. Hledisko vzhledu ale nepochybně hraje svou roli. Dojmy, jež ve Vás určité internetové stránky zanechají, nelze podceňovat, neboť vypovídají o mnohém. Rozhodně Vám tedy doporučujeme představit si, kdo za tím kterým webem stojí – zda profesionální jedinec či firma, pro něž je zákazník na prvním místě, nebo přesně opačný subjekt.

Nabídka služeb vypovídá o mnohém

Co se týče obsahu jednotlivých webů, každá účetní firma i účetní musejí v prvé řadě srozumitelně a zároveň vyčerpávajícím způsobem prezentovat, jaké služby svým klientům vlastně nabízejí. Zkrátka a dobře – nabídka služeb musí být perfektně zpracována a nestačí pouze pár nicneříkajících vět, jakých lze najít na různých webech dvanáct do tuctu. Takovým nabídkám je určitě lepší se vyhnout.

Reference jako další indikátor kvality

Opomenout nesmíme ani stávající reference. Zřejmě netřeba zdůrazňovat, že skutečně špičkový účetní v minulosti vykonal spoustu kvalitní práce, o což se pochopitelně bude chtít podělit s potenciálními zákazníky. To tedy znamená, že bohaté reference, jež jsou navíc „okořeněny“ několika informacemi o minulých klientech, značí prvotřídní kvalitu. Vybrat si k vedení účetnictví subjekt s nulovými referencemi je naopak spojeno s poměrně velkým rizikem.

Vyžadujte dostatečné zkušenosti

Reference samy o sobě však ještě úplnou výpovědní hodnotu nemají. Té nabudou až poté, co si je prostudujete, protože právě ony Vám mohou říci vše podstatné. Pokud totiž mezi nimi najdete klienty, kteří měli obdobné, či dokonce totožné požadavky jako Vy, jste takřka u cíle svého hledání. Zaměřte se zároveň na dobu, po kterou se účetní firmy nebo účetní o jednotlivé klienty starají. Zjednodušeně řečeno, můžete počítat s tím, že subjekt, jenž má dlouhodobě spokojené příjemce svých služeb, je skutečně dobrou volbou, neboť se může dokonce svou troškou podílet na jejich stabilním fungování.

Finanční stránku nelze podceňovat

Nepochybně se budete zajímat rovněž o finanční stránku. Samozřejmě, že cena služeb se liší v závislosti na potřebách jednotlivých klientů. V každém případě by však účetní firma či účetní měli být schopni alespoň přibližně stanovit ceny dílčích úkonů, takže byste měli předem vědět, v jakém finančním rozmezí se bude pohybovat konečná částka. Na jednotlivých webech by navíc měl mít své pevné místo orientační ceník, jejž si je vhodné co nejdříve prostudovat, abyste později nebyli nemile překvapeni vysokými částkami za provedené služby.

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

inzerce

Publikujeme každý den, což nás něco stojí. Označený reklamní článek zde můžete mít i vy!

Nenechte si ujít

juraj-harkabuzik-web

Rozjezd nové služby, outsourcing zákaznické podpory, české e-shopy | Juraj Harkabuzík (CustomerHero.cz)

pavel-pajkrt-web

Jak nastavit spolupráci s freelancery? | Pavel Pajkrt (Skillminers)

jiri-hlavka-web

Obalové materiály: Aktuální situace na trhu a jak na nich ušetřit? | Jiří Hlávka (Packung)

Právě vyšlo

Pro předplatitele
vit-horky-web

Jak prodat firmu? Příběh Brand Embassy | Vít Horký

Pro předplatitele
daniel-hejl-web

Úspěch Productboardu: Jak vytvořit produkt s miliardovou hodnotou? | Daniel Hejl

Pro předplatitele
ladislav-vesely-web

Strategie Slevomatu: Jak firma připravuje nový produkt? | Ladislav Veselý

Nejoblíbenější

Pro předplatitele
pavel-milan-cerny-web

Jak nastavit firmu a žít plnohodnotný život? | Pavel Milan Černý (Econea.cz)

Pro předplatitele
jiri-hlavenka-web

Jiří Hlavenka: Jak vybudovat skutečně hodnotný e-shop?

zdenek-jahoda-web

30 let v byznysu, budování značky Emco, řízení lidí | Zdeněk Jahoda

Komentáře

TOP obsah

michal-koubek-web

Jak spočítat náklady na vytvoření managementu firmy? | Michal Koubek

martin-kasa-web

Martin Kasa: Investice do startupů, nemovitostí i bitcoinů, byznys s Pilulkou, ochrana spotřebitele

tomas-malovec-web

Rozjezd nové firmy a vydělávání peněz od začátku | Tomáš Malovec (Born Digital)

oliver-dlouhy-web

Oliver Dlouhý (Kiwi.com): Rychlý růst firmy, budování managementu, spolupráce s investory