Více než 1300 videorozhovorů a podcastů o byznysu

Inzerce: Máte už svůj vlastní web?

Inzerce

Inzerce

Začali jste podnikat, ale netušíte, jak dostat firmu do podvědomí klientů? Bez internetu Vám to půjde velmi těžko. Pokud ještě nemáte svůj web, rychle to napravte. Pořádná internetová prezentace vypoví o vaší společnosti vše, co by potencionální klienti měli vědět, takže na nic nečekejte a nechte si webové stránky udělat.

Inzerce

Tvorbu internetových stránek nabízí celá řada agentur, ale i freelancerů. Pokud máte na webové stránky omezený rozpočet, nebojte se obrátit na freelancery, kteří mnohdy tvoří kvalitnější webové stránky, než celé týmy v agenturách. Pamatujte na to, že je důležitá nejen kvalitní grafika webu, ale také samotný obsah. Pokud se na to necítíte, nechte si zpracovat texty profesionálním copywriterem. Jistě za ně nezaplatíte více, než pár set či tisíc korun (v závislosti na délce textu) a budete mít jistotu, že se uživatelé dozvědí skutečně podstatné informace.

Vyberte si kvalitní hosting, který bude neustále v provozu. Nic totiž neodradí více, než webové stránky, které nejsou k dispozici. Nezáleží na tom, zda jsou vaše stránky o založenie sro či prodáváte tlačiarne a cartridge, dostupnost je hlavním pilířem úspěšnosti webu. Celá řada poskytovatelů hostingu nabízí vysoce kvalitní hosting i domény za výhodnou cenu. Nemusíte se tedy bát, že by levný znamenalo méně kvalitní. Vybírejte podle referencí, které najdete na webu a určitě se Vám podaří najít toho pravého poskytovatele.

Nezapomeňte na propagaci svého webu na Facebooku, který je skvělým nástrojem internetového marketingu. Díky Facebooku přiženete na svůj web celou řadu nových návštěvníků, z kterých se mohou vyklubat zákazníci. Díky internetu Váš byznys pokvete, nesmíte jej však zapomenout zalévat. Nic není zadarmo a o podnikání to platí dvojnásob. Pokud si myslíte, že si založíte webové stránky a se založenýma rukama budete čekat na zákazníky, mýlíte se.

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Praktické know-how pro řízení vašeho byznysu. Rady a tipy TOP podnikatelů a manažerů. Podrobné videorozhovory a podcasty.

Zjistit více

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

inzerce

Publikujeme každý den, což nás něco stojí. Označený reklamní článek zde můžete mít i vy!

Nenechte si ujít

ondrej-buben-web

Shoptet a financování e-shopů. Proč to dává smysl? | Ondřej Buben

martin-nedved-web

Obchod je základní kompetence každého podnikatele. Jak se ho naučit? | Martin Nedvěd

petra-kotalova-web

Z juniorky manažerkou. Jak rozjet kariéru? | Petra Kotalová

Premium
petr-pouchly-web

Podnikat je stále těžší, lídři firem jsou vyčerpaní. Jak v náročné době řídit firmu? | Petr Pouchlý

andrea-horniczka-web

Umělá inteligence a Meta. Jak se mění reklamy na Facebooku? | Andrea Horniczká (Dexfinity)

Premium
jan-panek-web

Jak rozvíjet a profesionalizovat malou firmu? | Jan Pánek (Via Tempia)

juraj-harkabuzik-web

E-shopy prodělávají na zákaznické podpoře, aniž by o tom věděly | Juraj Harkabuzík (CustomerHero.cz)

jakub-alt-web

130 tisíc podnikatelů fakturuje přes SuperFakturu. Jak se jí to povedlo? | Jakub Alt

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

Vybraná témata

TOP header

Premium
vit-horky-web

Jak prodat firmu? Příběh Brand Embassy | Vít Horký

Premium
margareta-krizova-web

Průvodce začátky podnikání | Margareta Křížová

Premium
dalibor-cicman-web

Za 10 let 3,5 miliardy. Jak vyrostl GymBeam? | Dalibor Cicman

Premium
dominik-stroukal

Byznys pohledem ekonoma. Na co se teď zaměřit a je správný čas na prodej firmy? | Dominik Stroukal

Inzerce