Inzerce

Inzerce: Máte už svůj vlastní web?

Začali jste podnikat, ale netušíte, jak dostat firmu do podvědomí klientů? Bez internetu Vám to půjde velmi těžko. Pokud ještě nemáte svůj web, rychle to napravte. Pořádná internetová prezentace vypoví o vaší společnosti vše, co by potencionální klienti měli vědět, takže na nic nečekejte a nechte si webové stránky udělat.

Inzerce

Tvorbu internetových stránek nabízí celá řada agentur, ale i freelancerů. Pokud máte na webové stránky omezený rozpočet, nebojte se obrátit na freelancery, kteří mnohdy tvoří kvalitnější webové stránky, než celé týmy v agenturách. Pamatujte na to, že je důležitá nejen kvalitní grafika webu, ale také samotný obsah. Pokud se na to necítíte, nechte si zpracovat texty profesionálním copywriterem. Jistě za ně nezaplatíte více, než pár set či tisíc korun (v závislosti na délce textu) a budete mít jistotu, že se uživatelé dozvědí skutečně podstatné informace.

Vyberte si kvalitní hosting, který bude neustále v provozu. Nic totiž neodradí více, než webové stránky, které nejsou k dispozici. Nezáleží na tom, zda jsou vaše stránky o založenie sro či prodáváte tlačiarne a cartridge, dostupnost je hlavním pilířem úspěšnosti webu. Celá řada poskytovatelů hostingu nabízí vysoce kvalitní hosting i domény za výhodnou cenu. Nemusíte se tedy bát, že by levný znamenalo méně kvalitní. Vybírejte podle referencí, které najdete na webu a určitě se Vám podaří najít toho pravého poskytovatele.

Nezapomeňte na propagaci svého webu na Facebooku, který je skvělým nástrojem internetového marketingu. Díky Facebooku přiženete na svůj web celou řadu nových návštěvníků, z kterých se mohou vyklubat zákazníci. Díky internetu Váš byznys pokvete, nesmíte jej však zapomenout zalévat. Nic není zadarmo a o podnikání to platí dvojnásob. Pokud si myslíte, že si založíte webové stránky a se založenýma rukama budete čekat na zákazníky, mýlíte se.

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

inzerce

Publikujeme každý den, což nás něco stojí. Označený reklamní článek zde můžete mít i vy!

Nenechte si ujít

adam-neuberger-web

Jak začít s investováním? | Adam Neuberger

max-kovar-web

Logistika: V čem se liší výrobní od té v e-commerce? | Max Kovář (Skladon)

juraj-harkabuzik-web

Outsourcing zákaznické podpory e-shopu: Jak probíhá v praxi? | Juraj Harkabuzík (CustomerHero.cz)

Právě vyšlo

Pro předplatitele
milan-duda-web

Kampaň Dvojky v CZC.cz: Jak dělat brandové kampaně? | Milan Duda

Pro předplatitele
lenka-ondruchova-web

Jak prodat firmu? Příběh Queens | Lenka Ondruchová

Pro předplatitele
michal-illich-web

Michal Illich: E-shopy prodejte. Nečeká je velký růst. Mnoho oborů ztratí svou hodnotu

Nejoblíbenější

Pro předplatitele
jonas-cumrik-web

Jak do firmy přivést ty nejlepší mladé talenty? | Jonáš Čumrik

Pro předplatitele
martin-hausenblas-web

Martin Hausenblas: Jak předat firmu nástupci a posunout se do role majitele?

Pro předplatitele
radovan-vavra-web

Radovan Vávra: Jak přemýšlet nad budoucností firmy?

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

TOP obsah

tomas-malovec-web

Rozjezd nové firmy a vydělávání peněz od začátku | Tomáš Malovec (Born Digital)

Pro předplatitele
tomas-raska-web

Krize ve firmách: Jak vznikají a jak jim předejít? | Tomáš Raška (Natland)

miroslav-udan-web

Miroslav Uďan: Budování Shoptetu, z korporátu do firmy, přístup k podnikání

jan-kvasnicka-web

Jan Kvasnička: Podnikání na volné noze, budování osobní značky, trh freelancerů