Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Naučte se strategicky přemýšlet nad vaším byznysem.
Získejte praktické tipy, jak řídit vaši firmu chytřeji a efektivněji.
Poslechněte si zkušenosti TOP byznysmenů.
Zjistit více

Inzerce

Inzerce: Máte už svůj vlastní web?

Začali jste podnikat, ale netušíte, jak dostat firmu do podvědomí klientů? Bez internetu Vám to půjde velmi těžko. Pokud ještě nemáte svůj web, rychle to napravte. Pořádná internetová prezentace vypoví o vaší společnosti vše, co by potencionální klienti měli vědět, takže na nic nečekejte a nechte si webové stránky udělat.

Inzerce

Tvorbu internetových stránek nabízí celá řada agentur, ale i freelancerů. Pokud máte na webové stránky omezený rozpočet, nebojte se obrátit na freelancery, kteří mnohdy tvoří kvalitnější webové stránky, než celé týmy v agenturách. Pamatujte na to, že je důležitá nejen kvalitní grafika webu, ale také samotný obsah. Pokud se na to necítíte, nechte si zpracovat texty profesionálním copywriterem. Jistě za ně nezaplatíte více, než pár set či tisíc korun (v závislosti na délce textu) a budete mít jistotu, že se uživatelé dozvědí skutečně podstatné informace.

Vyberte si kvalitní hosting, který bude neustále v provozu. Nic totiž neodradí více, než webové stránky, které nejsou k dispozici. Nezáleží na tom, zda jsou vaše stránky o založenie sro či prodáváte tlačiarne a cartridge, dostupnost je hlavním pilířem úspěšnosti webu. Celá řada poskytovatelů hostingu nabízí vysoce kvalitní hosting i domény za výhodnou cenu. Nemusíte se tedy bát, že by levný znamenalo méně kvalitní. Vybírejte podle referencí, které najdete na webu a určitě se Vám podaří najít toho pravého poskytovatele.

Nezapomeňte na propagaci svého webu na Facebooku, který je skvělým nástrojem internetového marketingu. Díky Facebooku přiženete na svůj web celou řadu nových návštěvníků, z kterých se mohou vyklubat zákazníci. Díky internetu Váš byznys pokvete, nesmíte jej však zapomenout zalévat. Nic není zadarmo a o podnikání to platí dvojnásob. Pokud si myslíte, že si založíte webové stránky a se založenýma rukama budete čekat na zákazníky, mýlíte se.

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Praktické know-how pro řízení vašeho byznysu. Rady a tipy TOP podnikatelů a manažerů. Podrobné videorozhovory a podcasty.

Zjistit více

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

inzerce

Publikujeme každý den, což nás něco stojí. Označený reklamní článek zde můžete mít i vy!

Nenechte si ujít

jiri-peslar-web

Pojištění e-shopu. Na co se zapomíná? | Jiří Peslar (Allrisk)

konstantin-margaretis-web

Technologie pro vaši logistiku | Konstantin Margaretis (Skladon)

juraj-harkabuzik-web

Zákaznická podpora: Nejčastější chyby a nevyužité příležitosti | Juraj Harkabuzík (CustomerHero.cz)

Právě vyšlo

Premium
natalie-ohorai-web

Nový e-shop i v dnešní době. Příběh spirituálního obchodu Amulets.cz | Natálie Ohorai

kovary-kovar-web

Logistika e-shopů. Alza a Skladon sdílí své zkušenosti | Miroslav Kövary a Maxim Kovář

Premium
ladislav-dyntar-web

eSport: Co o něm musíte vědět pro váš byznys? | Ladislav Dyntar

Nejoblíbenější

Premium
jiri-navratil-web

Ziskovost v e-commerce. Naučte vaši firmu počítat | Jiří Navrátil (Dr. Max)

Premium
vladimir-slavik-web

Strategie pro e-shop, který chce růst | Vladimír Slavík

Premium
ondrej-kratky-web

Strategie modrého oceánu v praxi. Takhle se řídí Liftago | Ondřej Krátký

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

TOP obsah

margareta-krizova-web

Margareta Křížová: Rozjezd podnikání, ženy a kariéra, podnikání ve vyšším věku

Premium
robert-stipek-web

Jak řídit kvalitu práce v digitální agentuře? | Robert Štípek (KOFEIN)

jan-moudrik-web

Jan Moudřík: Jak Alza.cz expanduje do zahraničí?

jaromir-ranek-web

B2B v e-commerce podle Alza.cz | Jaromír Řánek

Inzerce