Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Inspirujte se a vytvořte úspěšnou strategii pro Váš byznys
Získejte ihned použitelné praktické tipy, jak zefektivnit Vaše podnikání
Učte se od Vašich nových mentorů- TOP byznysmenů
Zjistit více

Inzerce

Inzerce: Máte už svůj vlastní web?

Začali jste podnikat, ale netušíte, jak dostat firmu do podvědomí klientů? Bez internetu Vám to půjde velmi těžko. Pokud ještě nemáte svůj web, rychle to napravte. Pořádná internetová prezentace vypoví o vaší společnosti vše, co by potencionální klienti měli vědět, takže na nic nečekejte a nechte si webové stránky udělat.

Inzerce

Tvorbu internetových stránek nabízí celá řada agentur, ale i freelancerů. Pokud máte na webové stránky omezený rozpočet, nebojte se obrátit na freelancery, kteří mnohdy tvoří kvalitnější webové stránky, než celé týmy v agenturách. Pamatujte na to, že je důležitá nejen kvalitní grafika webu, ale také samotný obsah. Pokud se na to necítíte, nechte si zpracovat texty profesionálním copywriterem. Jistě za ně nezaplatíte více, než pár set či tisíc korun (v závislosti na délce textu) a budete mít jistotu, že se uživatelé dozvědí skutečně podstatné informace.

Vyberte si kvalitní hosting, který bude neustále v provozu. Nic totiž neodradí více, než webové stránky, které nejsou k dispozici. Nezáleží na tom, zda jsou vaše stránky o založenie sro či prodáváte tlačiarne a cartridge, dostupnost je hlavním pilířem úspěšnosti webu. Celá řada poskytovatelů hostingu nabízí vysoce kvalitní hosting i domény za výhodnou cenu. Nemusíte se tedy bát, že by levný znamenalo méně kvalitní. Vybírejte podle referencí, které najdete na webu a určitě se Vám podaří najít toho pravého poskytovatele.

Nezapomeňte na propagaci svého webu na Facebooku, který je skvělým nástrojem internetového marketingu. Díky Facebooku přiženete na svůj web celou řadu nových návštěvníků, z kterých se mohou vyklubat zákazníci. Díky internetu Váš byznys pokvete, nesmíte jej však zapomenout zalévat. Nic není zadarmo a o podnikání to platí dvojnásob. Pokud si myslíte, že si založíte webové stránky a se založenýma rukama budete čekat na zákazníky, mýlíte se.

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Praktické know-how pro řízení vašeho byznysu. Rady a tipy TOP podnikatelů a manažerů. Podrobné videorozhovory a podcasty.

Zjistit více

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

inzerce

Publikujeme každý den, což nás něco stojí. Označený reklamní článek zde můžete mít i vy!

Nenechte si ujít

lukas-chadraba-web

Budoucnost internetu: Co Immersive tech, Metaverse a web3 znamenají pro firmy? | Lukáš Chadraba (DesignDev)

vit-endler-web

Investice přes crowdfunding pohledem investora. Jak nad nimi přemýšlet? | Vít Endler (finGOOD)

juraj-harkabuzik-web

Zákaznická podpora: Jak na ni najít nejlepší lidi? | Juraj Harkabuzík (CustomerHero.cz)

Právě vyšlo

Premium
vilem-minarik-web

Školil tisíce lidí na 5 kontinentech. Co se naučil? | Vilém Minařík

Premium
pavel-voparil-web

Zvládání krize v e-commerce. Co pomohlo Bonami? | Pavel Vopařil

Premium
jiri-hlavenka-web

Krize ve firmě nikoho nebaví. Jak z ní vzejít silnější? | Jiří Hlavenka

Nejoblíbenější

Premium
miroslav-udan-web

Vybudoval Shoptet. Díky čemu firma utekla konkurenci? | Miroslav Uďan

Premium
vydrzel-budnik-web

Microsoft, PPF, O2. Duel dvou TOP manažerů o řízení firmy | Michal Vydržel a Tomáš Budník

Premium
ruslan-skopal-web

Marketplaces. Jak na nich prodává Trenýrkárna? | Ruslan Skopal

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

TOP obsah

tomas-cupr-web

Tomáš Čupr: Rozjíždění nových projektů, výběr lidí do firmy, osobní brandbuilding

miroslav-tesar-web

Stabilizace rozpadající se firmy | Miroslav Tesař (Astratex)

Premium
petr-borkovec-web

Petr Borkovec: Jak se tvoří byznys modely?

pavel-baudis-web

Pavel Baudiš (Avast): Jak se buduje firma se 400 milióny uživateli po celém světě?

Inzerce