Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Naučte se strategicky přemýšlet nad vaším byznysem.
Získejte praktické tipy, jak řídit vaši firmu chytřeji a efektivněji.
Poslechněte si zkušenosti TOP byznysmenů.
Zjistit více

Inzerce

Inzerce: Jak uspět při vymáhání pohledávek

Půjčili jste peníze, ale dlužník se stále nemá ke splacení svých pohledávek? Vystavili jste fakturu, která už je dávno po splatnosti? Je vám nepříjemné stále se ptát dlužníka, kdy vám peníze vrátí a spoléháte na to, že bude tak slušný a částku vrátí sám od sebe? Na proaktivní variantu možná předem raději zapomeňte. 

Inzerce

Fáze výmluv

Dostat od dlužníka své peníze je někdy těžší, než je vydělat. Posloucháte nekonečno různých výmluv počínaje „vrátím vám vše po výplatě“ a konče „nemůžu vám teď vrátit peníze, protože mi dluží další lidé“. Ještě horší je to v případě, že jste se stali věřitelem svého kamaráda. Pomalu, ale jistě totiž právě svého dlužícího kamaráda ztrácíte a stává se z něj nepřítel.

Bez smlouvy ani korunu

Hůře se vymáhají peníze, pokud na dlužníka nemáte žádnou páku, kterou může být smlouva. Do smlouvy byste měli jasně uvést datum půjčky, datum splacení, přesnou dlužnou částku a pravdivost dokumentu potvrdit svými podpisy. U podnikatelských subjektů je smlouva nutnost. V případě podnikání vložte i odstavec o smluvní pokutě za každý den prodlení a také smluvní úrok.

Kam se obrátit pro pomoc

Co dělat, když jste na dlužníka sami krátcí a vaše argumenty nezabírají? Vložte „špinavou práci“ do rukou profesionála v oblasti vymáhání pohledávek, který disponuje kvalitní právní pomocí a který má s vyjednáváním bohaté zkušenosti. Výhodou této služby je, že se o pohledávku můžete přestat aktivně starat, čímž ušetříte spoustu času, ale zároveň nepřestanete být o stavu vyřízení pohledávky informováni. Pro podnikatelské subjekty je to takřka jediný způsob, jak za své vystavené faktury peníze dostat.

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Praktické know-how pro řízení vašeho byznysu. Rady a tipy TOP podnikatelů a manažerů. Podrobné videorozhovory a podcasty.

Zjistit více

Setkali jste se už s neplatiči osobně nebo máte štěstí, že se vám vyhýbají?

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

inzerce

Publikujeme každý den, což nás něco stojí. Označený reklamní článek zde můžete mít i vy!

Nenechte si ujít

konstantin-margaretis-web

Technologie pro vaši logistiku | Konstantin Margaretis (Skladon)

juraj-harkabuzik-web

Zákaznická podpora: Nejčastější chyby a nevyužité příležitosti | Juraj Harkabuzík (CustomerHero.cz)

jiri-jemelka-web

Jak budovat management ve firmě? | Jiří Jemelka (JPF)

Právě vyšlo

Premium
ladislav-dyntar-web

eSport: Co o něm musíte vědět pro váš byznys? | Ladislav Dyntar

Premium
martin-mikulenka-web

Vybudujte úspěšnou kamennou prodejnu | Martin Mikulenka

Premium
jiri-navratil-web

Ziskovost v e-commerce. Naučte vaši firmu počítat | Jiří Navrátil (Dr. Max)

Nejoblíbenější

Premium
vladimir-slavik-web

Strategie pro e-shop, který chce růst | Vladimír Slavík

Premium
ondrej-kratky-web

Strategie modrého oceánu v praxi. Takhle se řídí Liftago | Ondřej Krátký

Premium
ondrej-fryc-web

Ondřej Fryc: Budování managementu firmy (Mall, Reflex Capital)

Komentáře

TOP obsah

Premium
ladislav-vesely-web

Strategie Slevomatu: Jak firma připravuje nový produkt? | Ladislav Veselý

vit-endler-web

Jak si sestavit osobní rozpočet? | Vít Endler (finGOOD.cz)

jaromir-ranek-web

B2B v e-commerce podle Alza.cz | Jaromír Řánek

Premium
martin-bernatek-web

Prodej firmy: Jak značkou zvýšit její hodnotu? | Martin Bernátek (Ovečkárna)

Inzerce