Inzerce

Inzerce: Jak uspět při vymáhání pohledávek

Půjčili jste peníze, ale dlužník se stále nemá ke splacení svých pohledávek? Vystavili jste fakturu, která už je dávno po splatnosti? Je vám nepříjemné stále se ptát dlužníka, kdy vám peníze vrátí a spoléháte na to, že bude tak slušný a částku vrátí sám od sebe? Na proaktivní variantu možná předem raději zapomeňte. 

Inzerce

Fáze výmluv

Dostat od dlužníka své peníze je někdy těžší, než je vydělat. Posloucháte nekonečno různých výmluv počínaje „vrátím vám vše po výplatě“ a konče „nemůžu vám teď vrátit peníze, protože mi dluží další lidé“. Ještě horší je to v případě, že jste se stali věřitelem svého kamaráda. Pomalu, ale jistě totiž právě svého dlužícího kamaráda ztrácíte a stává se z něj nepřítel.

Bez smlouvy ani korunu

Hůře se vymáhají peníze, pokud na dlužníka nemáte žádnou páku, kterou může být smlouva. Do smlouvy byste měli jasně uvést datum půjčky, datum splacení, přesnou dlužnou částku a pravdivost dokumentu potvrdit svými podpisy. U podnikatelských subjektů je smlouva nutnost. V případě podnikání vložte i odstavec o smluvní pokutě za každý den prodlení a také smluvní úrok.

Kam se obrátit pro pomoc

Co dělat, když jste na dlužníka sami krátcí a vaše argumenty nezabírají? Vložte „špinavou práci“ do rukou profesionála v oblasti vymáhání pohledávek, který disponuje kvalitní právní pomocí a který má s vyjednáváním bohaté zkušenosti. Výhodou této služby je, že se o pohledávku můžete přestat aktivně starat, čímž ušetříte spoustu času, ale zároveň nepřestanete být o stavu vyřízení pohledávky informováni. Pro podnikatelské subjekty je to takřka jediný způsob, jak za své vystavené faktury peníze dostat.

Setkali jste se už s neplatiči osobně nebo máte štěstí, že se vám vyhýbají?

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

inzerce

Publikujeme každý den, což nás něco stojí. Označený reklamní článek zde můžete mít i vy!

Nenechte si ujít

pavla-arnoldova-web

Hledání nových zaměstnanců do digitální agentury | Pavla Arnoldová (Fragile)

vit-endler-web

Aktuálně v e-commerce: Na čem teď pracovat? | Vít Endler (finGOOD.cz)

andrea-tesakova-web

Překlady a lokalizace webu. Jak to procesně zvládnout? | Andrea Tesáková (Expandeco)

Právě vyšlo

adam-neuberger-web

Kryptoměny: Aktuální situace na trhu, regulace a postoj miliardářů | Adam Neuberger

jiri-mrazek-web

Finanční řízení a diverzifikace příjmů malé firmy | Jiří Mrázek (Nanovo)

pavel-kunes-web

Vlastní grafika na Shoptetu: Co vše je možné a jak se připravit? | Pavel Kuneš

Nejoblíbenější

zdenek-jahoda-web

30 let v byznysu, budování značky Emco, řízení lidí | Zdeněk Jahoda

miroslav-tesar-web

Stabilizace rozpadající se firmy | Miroslav Tesař (Astratex)

michal-koubek-web

Jak získat bankovní úvěr pro váš e-shop? | Michal Koubek

Komentáře

TOP obsah

zdenek-jahoda-web

30 let v byznysu, budování značky Emco, řízení lidí | Zdeněk Jahoda

martin-rozhon-1-web

Transakční ekonomika e-shopu: Jak na ni podle Martina Rozhoně?

petr-borkovec-web

Vize a strategie firmy, práce s OKR | Petr Borkovec (Partners)

andrej-kiska-ml-web

Andrej Kiska ml.: Osobnost podnikatelů, získávání investora, úspěch startupů