Doporučujeme

Rozhovory o řízení firem prakticky a do hloubky

Získejte praktické tipy pro řízení vaší firmy
Podrobné rozhovory se zkušenými podnikateli
Vytvořte úspěšnou strategii pro váš byznys
Zjistit více

Inzerce

Inzerce: Jak si půjčit peníze na cokoliv a bez rizika?

Co uděláte v situaci, kdy se ve vaší domácnosti rozbije něco důležitého, např. PC, pračka či ohřívač vody? Jak pokryjete nedoplatek za plyn nebo jiné nečekané výdaje? A co když vám před výplatou bude chybět pár tisíc korun? Budete obcházet známé a trapně jim vysvětlovat váš problém? Není to nutné. Rychlá půjčka od společnosti CreditOn představuje řešení. Napoprvé si budete moci půjčit 8000 Kč, tak proč to hned nezkusit?

Inzerce

Vyzkoušejte on-line půjčku a bez čekání

Potřebujete-li rychlou půjčku, navštivte web www.crediton.cz. Společnost peníze půjčuje skutečně jednoduše, bez ručitele a bez prokazování výše příjmu. Sami si zvolíte nejen částku, ale hlavně délku splatnosti. Nemusíte ani nikam chodit. Celou záležitost vyřídíte za pár minut přes internet. Následně dostanete peníze na váš účet, a to překvapivě rychle! Půjčku dostane téměř každý včetně OSVČ, důchodců i studentů!

Parametry půjčky:

  • první půjčka 8000 Kč,
  • opakovaná půjčka až 20 000 Kč,
  • pro všechny občany ČR starší 18 let,
  • splatnost 1–30 dní,
  • podání žádosti on-line nebo SMS,
  • vyřízení žádosti do 15 minut,
  • peníze na účtu do 30 minut po schválení,
  • k vyřízení stačí OP, mobilní telefon a internet,
  • společnost se řídí etickým kodexem.

Půjčte si, ale neplaťte zbytečně moc

SMS půjčka vám ušetří finance. Nezaplatíte ani o korunu víc, než je nutné. Nikdo vám nebude vnucovat dobu, po kterou budete dlužit. Někteří poskytovatelé úvěrů mají pevnou dobu splatnosti, čímž uměle navyšují poplatek a úroky za půjčku. CreditOn ale jedná vždy férově.

Snadná splátka pro klid duše

Půjčky CreditOn splatíte jednorázovou platbou na účet společnosti, a to nejpozději v den splatnosti. Nemusíte se bát, že byste např. na termín zapomněli. O blížící se splátce vás systém vždy upozorní pomocí SMS a e-mailu. Navíc klienti, kteří vše vyřídí bez prodlení, získají bonusové služby a slevy. Platbu můžete zadat v bance, na poště nebo přes elektronické bankovnictví.

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Praktické know-how pro řízení vašeho byznysu. Rady a tipy TOP podnikatelů a manažerů. Podrobné videorozhovory a podcasty.

Zjistit více

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

inzerce

Publikujeme každý den, což nás něco stojí. Označený reklamní článek zde můžete mít i vy!

Nenechte si ujít

adamcak-endler-web

Jak předat firmu novému CEO? Příklad 2 firem | Pavol Adamčák a Vít Endler

ondrej-vodehnal-web

Jak zlepšit výkon PPC kampaní? | Ondřej Vodehnal (Filipesmedia)

tomas-mitana-web

Největší technologické překážky v růstu e-shopů | Tomáš Mitana (Shoptet)

Právě vyšlo

jiri-jemelka-web

Růst vs. ziskovost. Na co se zaměřit? | Jiří Jemelka (JPF)

Premium
petr-miklik-web

Ziskovost e-shopu: Jak zvyšovat marže a snižovat PNO? Příklad Grizly.cz | Petr Miklík

Premium
tomas-matejcek-web

Systém odměňování zaměstnanců: Jak funguje v Megapixelu? | Tomáš Matějček

Nejoblíbenější

Premium
rozhon-bernatek-web

Oba prodali firmu. Oba úplně jinak. Příběhy Vivantisu a Ovečkárny | Martin Rozhoň a Martin Bernátek

Premium
jan-hanus-web

Řídil firmy jako Mall či Kostelecké uzeniny. Co se naučil o zvládání krizí a transformací? | Jan Hanuš

Premium
bednar-dlouhy-web

2 miliardáři, 2 přístupy k řízení firmy. V čem se liší Shipmonk a Kiwi.com? | Jan Bednář a Oliver Dlouhý

Komentáře

TOP header

Premium
daniel-kral-web

Amazon. Takhle na něm prodává Dermacol | Daniel Král

Premium
martina-svadbikova-web

Firma nezávislá na zakladateli. Jak to udělat? | Martina Svadbíková (Bella Rose)

Premium
jan-simkanic-web

Deník N: Cesta ze ztráty k provoznímu zisku | Ján Simkanič

Premium
jitka-dvorakova-web

Jitka Dvořáková: Co brzdí růst firem v e-commerce?

Inzerce