Doporučujeme

Rozhovory o řízení firem prakticky a do hloubky

Získejte praktické tipy pro řízení vaší firmy
Podrobné rozhovory se zkušenými podnikateli
Vytvořte úspěšnou strategii pro váš byznys
Zjistit více

Inzerce

Inzerce: Ekonomické překlady? Důležité je nalézt skutečné odborníky!

PP2Ekonomické texty jsou často velmi komplikované a obsahují celou řadu specifických pojmů, takže je mnohdy problém je kvalifikovaně sestavit. A co teprve, když potřebujete takové texty přeložit z češtiny do cizího jazyka, anebo naopak…

Inzerce

Překlady ekonomických textů do cizího jazyka

Ekonomické texty ve více jazycích jsou v dnešním propojeném světě takřka nevyhnutelné. Jenže občas může být problémem přeložit i „běžný“ text, natož text odbornějšího charakteru. A pokud nemáte po ruce skutečně kvalifikovaného člověka, je nejlepší obrátit se na odborníky, kteří mají s podobným typem překladu letité zkušenosti. Ekonomické překlady zkrátka žádají tu nejvyšší kvalitu.

Kvalifikovaní překladatelé na Profipreklady.cz

Účetní uzávěrky, výkazy či audity, výroční zprávy, ekonomické texty, studie i pojednání, texty z oblasti mikroekonomie i makroekonomie, ale také obchodní korespondence a nabídky – to vše je někdy třeba přeložit do cizího jazyka. Pokud aktuálně opravdu hledáte takové služby, představujeme Vám profesionální agenturu Profipreklady.cz, u které získáte vysokou kvalitu za nízké ceny.

PP1Samozřejmě že překladatel ekonomických textů musí mít s takovou prací zkušenosti, a to zejména s přihlédnutím k odborné terminologii, kterou se to v podobných případech jen hemží. A právě zde naleznete překladatele specializované na ekonomické a další texty, takže výsledek bude působit naprosto profesionálně, jakoby jej vypracoval rodilý mluvčí. Na Profipreklady.cz si přitom lze objednat překlad do více jak 50 jazyků!

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Praktické know-how pro řízení vašeho byznysu. Rady a tipy TOP podnikatelů a manažerů. Podrobné videorozhovory a podcasty.

Zjistit více

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

inzerce

Publikujeme každý den, což nás něco stojí. Označený reklamní článek zde můžete mít i vy!

Nenechte si ujít

adamcak-endler-web

Jak předat firmu novému CEO? Příklad 2 firem | Pavol Adamčák a Vít Endler

ondrej-vodehnal-web

Jak zlepšit výkon PPC kampaní? | Ondřej Vodehnal (Filipesmedia)

tomas-mitana-web

Největší technologické překážky v růstu e-shopů | Tomáš Mitana (Shoptet)

Právě vyšlo

Premium
tomas-matejcek-web

Systém odměňování zaměstnanců: Jak funguje v Megapixelu? | Tomáš Matějček

Premium
adam-kolesa-web

Jak hledat prostor pro další růst? Takhle to dělá Dáme jídlo | Adam Kolesa

jiri-kawulok-web

E-commerce v Česku: Co ji čeká a jak se připravit? | Jiří Kawulok (Lemonero)

Nejoblíbenější

Premium
rozhon-bernatek-web

Oba prodali firmu. Oba úplně jinak. Příběhy Vivantisu a Ovečkárny | Martin Rozhoň a Martin Bernátek

Premium
jan-hanus-web

Řídil firmy jako Mall či Kostelecké uzeniny. Co se naučil o zvládání krizí a transformací? | Jan Hanuš

Premium
bednar-dlouhy-web

2 miliardáři, 2 přístupy k řízení firmy. V čem se liší Shipmonk a Kiwi.com? | Jan Bednář a Oliver Dlouhý

Komentáře

TOP header

Premium
daniel-hejl-web

Úspěch Productboardu: Jak vytvořit produkt s miliardovou hodnotou? | Daniel Hejl

Premium
ondrej-fryc-web

Ondřej Fryc: Budování managementu firmy (Mall, Reflex Capital)

Premium
dalibor-dedek-web

Dalibor Dědek: Jak vybudoval Jablotron?

Premium
martina-horka-web

dm drogerie: Jak se řídí 4 tisíce zaměstnanců? | Martina Horká

Inzerce