Inzerce

Inzerce: Databáze firem Vám pomůže najít spolehlivé partnery

Ať už podnikáte takřka v jakémkoli odvětví, jistě chcete spolupracovat pouze s poctivými a spolehlivými partnery a zajistit tak, že vaše společnost bude vzkvétat. Například majitel restaurace je do značné míry závislý na hodnověrných dodavatelích, kteří mu vždy včas poskytnou, to co potřebuje. Ale jak předem zjistit, že firma, s níž chceme navázat nějakou spolupráci, je skutečně zodpovědná a poskytuje kvalitní služby?

Inzerce

Možným řešením je využití některé firemní databáze. Ty poskytují souhrnné a velmi užitečné informace o podnicích. Jednu z nejobsáhlejších a nejvíce propracovaných u nás přestavuje databáze firem Albertina. Ta shromažďuje velmi podrobné informace o více než 2 700 000 firmách v České republice i na Slovensku a díky ní můžeme snadno najít partnery, u nichž budeme mít záruku poctivého jednání.

Najděte vše na jednom místě

Kritérií, podle nichž je možné v databázi hledat, je cca 80 a jejich kombinacemi lze docílit získání velmi přesných a relevantních výsledků. Albertina se zabývá všemi typy podniků, od těch úplně nejmenších až po rozsáhlé organizace a analýza zahrnuje například informace o solventnosti a platební morálce vybraných společností, což patří při rozhodování o navázání spolupráce jistě mezi nejdůležitější znalosti. Hradí Váš potencionální partner včas pojištění a další platby? Netopí se v dluzích nebo není v konkurzu? To můžete snadno zjistit a udělat si obrázek o tom, zda je vhodné danou firmu kontaktovat.

Kromě základních údajů, adres apod. dále firemní databáze Albertina obsahuje podrobný popis činnosti každé společnosti, informace o ekonomickém stavu firem a potažmo získaných certifikátech a mnoho dalších užitečných údajů.

Velmi šikovné je také, že si můžete vybrat databázi pouze týkající se firem v odvětví, které vás zajímá. Albertina umí i vyhodnocovat vhodné firmy podle geografické blízkosti, počtu zaměstnanců a podobně.

Shrnuto a podtrženo, databáze Albertina je nástroj, který může být velmi užitečný všem, kdo hledají nové partnery či klienty a chtějí mít přehled a vědět, zda nejdou do rizika.

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

inzerce

Publikujeme každý den, což nás něco stojí. Označený reklamní článek zde můžete mít i vy!

Nenechte si ujít

juraj-harkabuzik-web

Rozjezd nové služby, outsourcing zákaznické podpory, české e-shopy | Juraj Harkabuzík (CustomerHero.cz)

pavel-pajkrt-web

Jak nastavit spolupráci s freelancery? | Pavel Pajkrt (Skillminers)

jiri-hlavka-web

Obalové materiály: Aktuální situace na trhu a jak na nich ušetřit? | Jiří Hlávka (Packung)

Právě vyšlo

Pro předplatitele
vit-horky-web

Jak prodat firmu? Příběh Brand Embassy | Vít Horký

Pro předplatitele
daniel-hejl-web

Úspěch Productboardu: Jak vytvořit produkt s miliardovou hodnotou? | Daniel Hejl

Pro předplatitele
ladislav-vesely-web

Strategie Slevomatu: Jak firma připravuje nový produkt? | Ladislav Veselý

Nejoblíbenější

Pro předplatitele
pavel-milan-cerny-web

Jak nastavit firmu a žít plnohodnotný život? | Pavel Milan Černý (Econea.cz)

Pro předplatitele
jiri-hlavenka-web

Jiří Hlavenka: Jak vybudovat skutečně hodnotný e-shop?

zdenek-jahoda-web

30 let v byznysu, budování značky Emco, řízení lidí | Zdeněk Jahoda

Komentáře

TOP obsah

jitka-dvorakova-web

Jitka Dvořáková: Finanční řízení CZC.cz, zdroje růstu do budoucna, manažerské myšlení

tomas-malovec-web

Rozjezd nové firmy a vydělávání peněz od začátku | Tomáš Malovec (Born Digital)

marian-jelinek-web

Marian Jelínek: Úspěšný člověk je pro mě ten, kdo extrémně miluje, co dělá, a chce za to extrémně hodně

max-kovar-web

Skladník e-shopu: Jak se připravit na sezónu a jak řídit sklad? | Max Kovář (Skladon)