Inzerce

Inzerce

Inzerce: Databáze firem Vám pomůže najít spolehlivé partnery

Ať už podnikáte takřka v jakémkoli odvětví, jistě chcete spolupracovat pouze s poctivými a spolehlivými partnery a zajistit tak, že vaše společnost bude vzkvétat. Například majitel restaurace je do značné míry závislý na hodnověrných dodavatelích, kteří mu vždy včas poskytnou, to co potřebuje. Ale jak předem zjistit, že firma, s níž chceme navázat nějakou spolupráci, je skutečně zodpovědná a poskytuje kvalitní služby?

Možným řešením je využití některé firemní databáze. Ty poskytují souhrnné a velmi užitečné informace o podnicích. Jednu z nejobsáhlejších a nejvíce propracovaných u nás přestavuje databáze firem Albertina. Ta shromažďuje velmi podrobné informace o více než 2 700 000 firmách v České republice i na Slovensku a díky ní můžeme snadno najít partnery, u nichž budeme mít záruku poctivého jednání.

Najděte vše na jednom místě

Kritérií, podle nichž je možné v databázi hledat, je cca 80 a jejich kombinacemi lze docílit získání velmi přesných a relevantních výsledků. Albertina se zabývá všemi typy podniků, od těch úplně nejmenších až po rozsáhlé organizace a analýza zahrnuje například informace o solventnosti a platební morálce vybraných společností, což patří při rozhodování o navázání spolupráce jistě mezi nejdůležitější znalosti. Hradí Váš potencionální partner včas pojištění a další platby? Netopí se v dluzích nebo není v konkurzu? To můžete snadno zjistit a udělat si obrázek o tom, zda je vhodné danou firmu kontaktovat.

Kromě základních údajů, adres apod. dále firemní databáze Albertina obsahuje podrobný popis činnosti každé společnosti, informace o ekonomickém stavu firem a potažmo získaných certifikátech a mnoho dalších užitečných údajů.

Velmi šikovné je také, že si můžete vybrat databázi pouze týkající se firem v odvětví, které vás zajímá. Albertina umí i vyhodnocovat vhodné firmy podle geografické blízkosti, počtu zaměstnanců a podobně.

Shrnuto a podtrženo, databáze Albertina je nástroj, který může být velmi užitečný všem, kdo hledají nové partnery či klienty a chtějí mít přehled a vědět, zda nejdou do rizika.

inzerce

Publikujeme každý den, což nás něco stojí. Označený reklamní článek zde můžete mít i vy!

Nenechte si ujít

cerny-prokes-web

Výroba hmotného produktu, tvorba e-shopu a práce s invalidy | Jan Prokeš a Jiří Černý

ondrej-hajek-web

Skupování konkurence a rozšiřování podílu na trhu | Ondřej Hájek (eHub.cz)

marek-odehnal-web

Jak se na volné noze posunout na vyšší úroveň? | Investiční poradce Marek Odehnal

Právě vyšlo

marek-lecian-web

Zvyšování odbornosti u specialistů na volné noze | Marek Lecián

martin-mates-web

Růst firmy a budování managementu | Martin Mates (Econea.cz)

andrej-kiska-web

Jak získat investora a vybudovat úspěšný startup? | Andrej Kiska (Credo Ventures)

Nejoblíbenější

petr-bena-web

Budoucnost e-commerce a role marketplaces | Petr Bena z Alza.cz

margareta-krizova-web

Margareta Křížová: Rozjezd podnikání, ženy a kariéra, podnikání ve vyšším věku

michal-koubek-web

Jak spočítat náklady na vytvoření managementu firmy? | Michal Koubek

Komentáře

Doporučené články

filip-major-web

Filip Major (BUSYMAN.cz): Investoři v Česku, jejich požadavky a odvaha, tipy pro startupisty

petr-sykora-web

Petr Sýkora: Ztráta domény Pepa.cz, přesun na Klido.cz, spory se společníkem

josef-slerka-web

Josef Šlerka: Udělejte si z učení návyk. A nepospíchejte

petr-kmosek-web

Petr Kmošek: Jak budovat brand zaměstnavatele a přilákat nové posily do týmu?

Inzerce