Doporučujeme

Jak se řídí české firmy? Nahlédněte pod ruce jejich šéfům

Praktické tipy pro řízení firmy na českém trhu
Zkušenosti předních podnikatelů a manažerů
Reálné know-how pro budování vaší firmy
Zjistit více

Inzerce: Anekdoty – jak najít tu nejlepší?

Inzerce

Inzerce

Víte, že se vtipy můžou hodit a není od věci si jeden, dva dobré fóry pamatovat. Využijete je na nudné poradě, k zmírnění napětí v kanceláři nebo jimi odbudete vlezlého a netaktního kolegu. Kam ale pro vtip sáhnout v případě, že nejste chodící studna anekdot ani nenosíte po kapsách Trnky-brnky?

Inzerce

Snad nevyčerpatelnou zásobárnou vtipů jsou stránky http://www.vtipy.net/. Obsahují tisíce anekdot rozčleněných do více než 20 oblastí, takže snadno najdete ten okruh, který právě potřebujete.

Jaké vtipy se (ne)hodí

Evergreeny ve světě anekdot jsou v Čechách vtipy o blondýnkách, policistech a o školním žáku Pepíčkovi. Ačkoli se říká, že klasika je klasika, v pracovním prostředí je lepší tyto oblasti vynechat. Nikdy nevíte, čí manželka je plavovlasá, která kolegyně má za muže strážníka a kdo ten den ráno šel do školky dovést malého Josefa. Které anekdoty se tedy hodí? Existuje spousta okruhů, ze kterých můžete vybírat, aniž byste někoho ze svého okolí urazili.

Vyberete-li téma, které se dotýká i Vás samých, ukážete tím svému okolí, že máte nejen smysl pro humor, ale navíc nejste urážlivý a neberete se přespříliš vážně, a to Vaši kolegové a zvláště podřízení jistě ocení. Fóry ze života, pracovní vtipy a anekdoty např. o úřednících (ideálně ale, jste-li sám úředník) pomůžou zlepšit atmosféru nebo změnit téma, je-li to žádoucí.

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Praktické know-how pro řízení vašeho byznysu. Rady a tipy TOP podnikatelů a manažerů. Podrobné videorozhovory a podcasty.

Zjistit více

Nejlepší vtipy

Pokud váháte, jaký vtip zvolit, pomozte si žebříčkem anekdot na této adrese http://www.vtipy.net/nejlepsi-vtipy. Jste-li ve sféře vtipů nováčkem a rád byste se vyhnul situaci, kdy řeknete vtip sice povedený, ale ve Vašem okolí již dávno známý, využijte žebříček vtipů podle data. Budete tak mít jistotu, že vybíráte anekdotu, která určitě pobaví, ale zároveň je aktuální. Takový seznam najdete zde.

Vybrali jste ze seznamu nejlépe hodnocený vtip, ale nejste si jistí, zda je něco tak banálního jako anekdota vhodné do pracovního kolektivu nebo na přednášku? Nebojte se, vždyť první vtipy se objevovaly v kázáních jako morální příklady a Sigmund Freud, bezesporu uznávaná autorita na poli lékařství a psychologie, napsal o vtipu dokonce celou knihu!

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

inzerce

Publikujeme každý den, což nás něco stojí. Označený reklamní článek zde můžete mít i vy!

Nenechte si ujít

jiri-jemelka-web

Firemní hodnoty: Jak si je určit a jak s nimi pracovat? | Jiří Jemelka

Premium
jiri-rostecky-senta-cermakova-web

Jirka Rostecký: Úspěch v podnikání určuje i naše rodina | Senta Čermáková

Premium
dominik-nabelek-web

Jak se buduje módní značka DON LEMME? | Dominik Nábělek

petr-macek-web

Díky čemu roste aplikace Caflou? | Petr Macek

Premium
pavel-milan-cerny-web

Vybudoval Econea.cz, ale nakonec z ní odešel. Cesta za štěstím Pavla Milana Černého

michaela-steinhauser-web

Růst firmy: Jak ho zvládá Skinners? | Michaela Steinhauser

jindra-dohnal-web

Bez strategického myšlení nemáte v byznysu šanci | Jindra Dohnal (Creatixo)

gabriela-mrkvicova-web

Jak z networkingu dostat maximum pro váš byznys? | Gabriela Mrkvicová (Smart Network)

Komentáře

Vybraná témata

TOP header

Premium
rozhon-bernatek-web

Oba prodali firmu. Oba úplně jinak. Příběhy Vivantisu a Ovečkárny | Martin Rozhoň a Martin Bernátek

Premium
ruslan-skopal-web

Marketplaces. Jak na nich prodává Trenýrkárna? | Ruslan Skopal

Premium
jan-hajek-web

Firma je vaším odrazem. Ta moje málem zkrachovala | Jan Hájek (Zážitky.cz)

Premium
vladimir-slavik-web

Strategie pro e-shop, který chce růst | Vladimír Slavík

Inzerce