Inzerce

Inspirace pro malé e-shopy. Navštívili jsme ProMaléDobrodruhy.cz

MladýPodnikatel.cz tvořím z jednoduchého důvodu – baví mě inspirovat a podporovat podnikatele všech velikostí a pomáhat jim dosáhnout jejich cílů. Při mých akcích pro e-shopy jsem se ale doposud zaměřoval jen na firmy s ročním obratem minimálně v desítkách milionů korun a na ty menší zapomínal. Tak jsem se to rozhodl změnit.

Chtěl jsem připravit kvalitní konferenci i pro začínající podnikatele a zakladatele malých e-shopů. Pro ty, co ještě neřeší problémy a výzvy zkušenějších podnikatelů a kteří na většině konferencí v Česku najdou informace, které pro ně sice jsou zajímavé, ale ještě je nevyužijí.

Připravil jsem proto Junior E-shop Klub – setkání, na kterém se budou pravidelně setkávat všichni, co teprve zakládají svoje e-shopy, nebo už je mají a dosahují zatím malých obratů. Typicky je Junior E-shop Klub užitečný zejména pro naprosté začátečníky, pro one-man-show e-shopy, malé rodinné e-shopy, podnikatele, pro které je e-shop pouze doplňkem jejich podnikání, matky na mateřské, které si e-shopem přivydělávají, a pro všechny ostatní, co rozjíždí podnikání na internetu a hledají praktické rady pro své podnikání.

První setkání Junior E-shop Klubu proběhlo na prodejně ProMaléDobrodruhy.cz. | Autor fotky: Jirka Chomát

Na prodejně ProMaléDobrodruhy.cz

V rámci Junior E-shop Klubu bych chtěl podnikatelům zprostředkovat unikátní zážitek, při kterém nahlédnou pod ruce zkušenějším podnikatelům a budou se od nich moci inspirovat pro své podnikání. Podobně jako při mých jiných akcích to budou právě účastníci, kteří pokládají nejvíce otázek a určují program celé akce. A aby toho nebylo málo, pokusím se setkání pořádat i v samotných firmách, abychom mohli nahlédnout do jejich každodenního chodu.

Zakladatelka ProMaléDobrodruhy.cz Eva Stroupková. | Autor fotky: Jirka Chomát

To se povedlo hned při prvním setkání Junior E-shop Klubu, který proběhl 14. března na prodejně ProMaléDobrodruhy.cz. Na místě jsme vyzpovídali zakladatelku firmy Evu Stroupkovou a jejího specialistu na finanční řízení firmy Michala Koubka. Účastníci se tak mohli dozvědět například následující:

  • Jak Eva firmu zakládala a jak ji postupně rozbíhala?
  • Jak získávala své první zákazníky a jak je získává dnes?
  • Co jí nejvíce funguje v marketingu a jak jej dělá jednoduše a efektivně?
  • Jaké další aktivity jí fungují a co jí přinesla účast na různých off-line akcích?
  • Čemu se jako šéfka firmy věnuje nejvíce a jak si určuje své priority?
  • Jak vedle podnikání zvládá vychovávat své děti a ze všeho se nezbláznit?
  • Jaké největší chyby v podnikání zatím udělala a na čem prodělala nejvíce peněz?
  • Jak dnes s Michalem přemýšlí nad finančním řízením e-shopu?
  • Co doporučuje všem ostatním e-shopařům, kteří začínají?

Všichni účastníci se mohli na cokoliv zeptat a navzájem si vyměnit své zkušenosti. Debata byla skutečně produktivní a myslím, že se do ní zapojili úplně všichni. Na Facebooku najdete i všechny fotografie z akce, které pro nás pořídil Jirka Chomát:

Děkujeme všem partnerům akce: SAMBA.ai, Skladon.cz, AW-Dev.cz, ApuTime.com, Stable.cz a Shoptet.cz.

Další setkání již brzy!

Protože se Junior E-shop Klub účastníkům líbil, připravuji už jeho pokračování. Budeme mít unikátní příležitost nahlédnout do zákulisí e-shopu Ketomix.cz, který se během 2 let dokázal vypracovat na 50 milionů ročního obratu. Zjistíme, jak se mu to povedlo a jak jeho úspěch mohou zopakovat i ostatní.

Pokud vás toto setkání zajímá, neváhejte mi napsat na jiri@rostecky.cz a připište něco o vás, o vašem e-shopu a o tom, co byste se rádi na akci dozvěděli.

Děkuji vám a těším se na viděnou.

Přijďte mezi nás a získejte kvalitní informace pro vaše podnikání. | Autor fotky: Jirka Chomát

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirkovi je 28 let a je zakladatelem MladýPodnikatel.cz. Podnikat začal ještě na střední škole, ale jeho první firma mu vůbec nevyšla. Po ní se začal naplno věnovat natáčení rozhovorů a podcastů, kterých má za sebou už bezmála 8 stovek. Ročně pořádá desítky akcí pro podnikatele a často přednáší na vysokých školách. Časopis Forbes ho umístil do českého výběru 30pod30, několikrát byl nominován na Osobnost digitálního marketingu WebTOP100 a opakovaně se umísťuje i v Křišťálové Lupě. Píše blog a sledovat ho můžete třeba na Facebooku nebo na LinkedIn.

Nenechte si ujít

junior-eshop-klub-ketomix-web

2. Junior E-shop Klub: Jak rozjet nový e-shop, kdy hledat investora a jak na marketing

martin-rozhon-web

8. E-shop Klub: Martin Rozhoň o transakční ekonomice e-shopu, budování managementu firmy, vytváření vlastních značek

skladon-web

Skladon chce být globální. Nově otevřel největší fulfillment centrum na Moravě

Právě vyšlo

jiri-hlavka-web

Obalové materiály: Aktuální situace na trhu a jak na nich ušetřit? | Jiří Hlávka (Packung)

konstantin-margaretis-web

Řízení rychle rostoucí firmy | Konstantin Margaretis (Skladon)

martin-kames-web

Rozjezd e-shopu, nákup zboží, B2B byznys | Martin Kameš (Espeon)

Nejoblíbenější

zdenek-jahoda-web

30 let v byznysu, budování značky Emco, řízení lidí | Zdeněk Jahoda

miroslav-tesar-web

Stabilizace rozpadající se firmy | Miroslav Tesař (Astratex)

michal-koubek-web

Jak získat bankovní úvěr pro váš e-shop? | Michal Koubek

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

TOP obsah

vit-endler-2-web

E-commerce trendy v roce 2021 | Vít Endler (finGOOD.cz)

radkin-honzak-web

Radkin Honzák: Vysoké pracovní nasazení, skutečné vyhoření, vnitřní napětí

ondrej-fryc-web

Ondřej Fryc (Reflex Capital): Odvrácená strana spolupráce startupů a investorů

michal-koubek-web

Aktuální stav české ekonomiky a výhled do budoucna | Michal Koubek