Inspirace pro vaše podnikání a marketing

VIDEO: Magdaléna Divišová: Dívejte se na první zaměstnance jako na investici

Zjistěte, co lidi táhne do e-commerce a co udělat pro to, aby je to táhlo zrovna k vám. Co je motivuje? A proč specialisté odchází z agentur na volnou nohu? Bavili jsme se s Magdalénou Divišovou z OnlinePeople.cz.

Nenech si ujít další rozhovory:

Jejich smyslem je předat ti inspiraci a know-how od zkušených lidí a podpořit tě tak v podnikání či kariéře. Využij toho a dej lajk:

E-shopyVideo

Magdaléna Divišová se pohybuje v e-commerce více než sedm let. Stojí za vznikem populárního projektu Eshopista.cz, díky kterému se mohou zástupci e-shopů setkávat s lídry české e-commerce scény. V současnosti propojuje online odborníky se zajímavými internetovými projekty (VašeČočky.cz, Rohlík.cz, Feedo.cz a mnohé další) prostřednictvím agentury Online People.

Co se v rozhovoru dozvíte?

  • Co má dělat firma, která potřebuje prvního zaměstnance, ale nemá na něj?
  • Kde zaměstnance hledat?
  • Jaký je zájem o práci v e-commerce?
  • Mají firmy větší zájem o juniory či zkušené seniory?
  • Jak pracují na jejich vzdělávání?
  • Co specialisté v agenturách vs. ti na volné noze?
  • Proč jsou programátoři specifická skupina?
  • A mnoho dalšího!

Infografika

V rozhovoru několikrát zmiňujeme inforgrafiku s výsledky průzkumu Online People. Zde si ji můžete prohlédnout:

Infografika Online People

Infografika Online People

O agentuře Online People

Agentura Online People pomáhá malým, středním i velkým e-shopům najít ty nejlepší lidi z e-commerce a online marketingu. Její zástupci mají bohaté zkušenosti s přijímáním zaměstnanců, především ale rozumí oborům, pro které odborníky hledají. Ví proto, jak nejlépe prověřit schopnosti uchazečů, jejich motivaci i informace uvedené v životopise, a vybrat ty, kteří budou skutečným přínosem pro podnikání jejich klientů.

Agenturu Online People a její novinky, tipy a rady z oblasti náboru specialistů z online a e-commerce můžete sledovat průběžně na Twitteru, Facebooku a LinkedIndu.

Vybrané články z blogu Online People:

Magdaléna Divišová

Magda při přípravě rozhovoru. Tehdy psa s sebou neměla.

Zdroje o HR:

Použitá melodie: Steve Combs – Zero (CC BY 4.0)
Okomentovat článek

Sdílejte článek přátelům:

Autor: Jiří Rostecký

Jirkovi je 24 let. Hned po střední založil svoji první firmu. Tu v roce 2016 prodal. Od té doby se naplno věnuje Mladému podnikateli. Baví ho poslouchat lidské příběhy, inspirovat ostatní svými videorozhovory a pomáhat lidem v jejich osobním i podnikatelském rozvoji. Píše blog o podnikání na internetu.

Komentáře čtenářů: 5

  1. Roman

    -

    Hezký rozhovor, ale přijde mi možná trochu nerealistický pro menší firmy. Vytvořit sexy značku není snadné a zaměstnanci chtějí kariérně růst. Jak jim to vynahradit, když jim růst jako malá firma nemohu moc dobře nabídnout?

    Odpovědět
  2. Externisté

    -

    Jak mám kontrolovat práci externistů a jak je odměňovat (i nepeněžně), aby se mnou spolupracovali co nejdéle?

    Odpovědět
  3. Mám otázku

    -

    Magdo, jak se díváte na vztah mezi zaměstnancem a zaměstnavatelem? Měl by být přátelský, nebo autoritativní? A doporučujete třeba zaměstnanci tykat nebo vykat?

    Odpovědět
  4. Napoleon

    -

    Mně by zajímalo co s kritikou. Jak lidi kritizovat a neurazit je?

    Odpovědět
  5. Petr

    -

    Pěkný a přínosný rozhovor. Utvrdil mě v tom, že chci získat junior pozici v e-commerce.

    Odpovědět

Přidejte vlastní komentář

Skrýt reklamu