Inzerce

VIDEO: Magdaléna Divišová: Dívejte se na první zaměstnance jako na investici

Vezmi si to s sebou. Rozhovor najdeš i jako podcast: Spotify iTunes Google Podcasty

Magdaléna Divišová se pohybuje v e-commerce více než sedm let. Stojí za vznikem populárního projektu Eshopista.cz, díky kterému se mohou zástupci e-shopů setkávat s lídry české e-commerce scény. V současnosti propojuje online odborníky se zajímavými internetovými projekty (VašeČočky.cz, Rohlík.cz, Feedo.cz a mnohé další) prostřednictvím agentury Online People.

Co se v rozhovoru dozvíte?

  • Co má dělat firma, která potřebuje prvního zaměstnance, ale nemá na něj?
  • Kde zaměstnance hledat?
  • Jaký je zájem o práci v e-commerce?
  • Mají firmy větší zájem o juniory či zkušené seniory?
  • Jak pracují na jejich vzdělávání?
  • Co specialisté v agenturách vs. ti na volné noze?
  • Proč jsou programátoři specifická skupina?
  • A mnoho dalšího!

Infografika

V rozhovoru několikrát zmiňujeme inforgrafiku s výsledky průzkumu Online People. Zde si ji můžete prohlédnout:

Infografika Online People
Infografika Online People

O agentuře Online People

Agentura Online People pomáhá malým, středním i velkým e-shopům najít ty nejlepší lidi z e-commerce a online marketingu. Její zástupci mají bohaté zkušenosti s přijímáním zaměstnanců, především ale rozumí oborům, pro které odborníky hledají. Ví proto, jak nejlépe prověřit schopnosti uchazečů, jejich motivaci i informace uvedené v životopise, a vybrat ty, kteří budou skutečným přínosem pro podnikání jejich klientů.

Agenturu Online People a její novinky, tipy a rady z oblasti náboru specialistů z online a e-commerce můžete sledovat průběžně na Twitteru, Facebooku a LinkedIndu.

Vybrané články z blogu Online People:

Magdaléna Divišová
Magda při přípravě rozhovoru. Tehdy psa s sebou neměla.

Zdroje o HR:

Použitá melodie: Steve Combs – Zero (CC BY 4.0)

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirkovi je 28 let a je zakladatelem MladýPodnikatel.cz. Podnikat začal ještě na střední škole, ale jeho první firma mu vůbec nevyšla. Po ní se začal naplno věnovat natáčení rozhovorů a podcastů, kterých má za sebou už bezmála 8 stovek. Ročně pořádá desítky akcí pro podnikatele a často přednáší na vysokých školách. Časopis Forbes ho umístil do českého výběru 30pod30, několikrát byl nominován na Osobnost digitálního marketingu WebTOP100 a opakovaně se umísťuje i v Křišťálové Lupě. Píše blog a sledovat ho můžete třeba na Facebooku nebo na LinkedIn.

Nenechte si ujít

tomas-pokorny-web

Stagnace e-shopu. Jak si uvolnit ruce a opět růst? | Tomáš Pokorný (Dogsie.cz)

Pro předplatitele
miroslav-tesar-web

Astratex: Jak dobývá Evropu? | Miroslav Tesař

Pro předplatitele
vaclav-stanek-web

Václav Staněk: Jak Vasky vyrostly díky marketingu?

Právě vyšlo

Pro předplatitele
ondrej-bartos-web

Ondřej Bartoš: Firmy, ze kterých Credo Ventures vystoupilo

Pro předplatitele
michal-molcan-web

Řízení a byznys magazínu v 70 zemích světa | Michal Molčan

igor-kibrik-web

Jak se odlišit od konkurence? Strategie webu s recepty | Igor Kibrik

Nejoblíbenější

Pro předplatitele
robert-stipek-web

Jak řídit kvalitu práce v digitální agentuře? | Robert Štípek (KOFEIN)

Pro předplatitele
petr-kasa-web

Petr Kasa: Jak budujeme hodnotu Pilulka.cz?

Pro předplatitele
ivana-sediva-web

Růst firmy: Jak mu postavit pevné základy? | Ivana Šedivá

Komentáře

Roman

Před 6 roky

Hezký rozhovor, ale přijde mi možná trochu nerealistický pro menší firmy. Vytvořit sexy značku není snadné a zaměstnanci chtějí kariérně růst. Jak jim to vynahradit, když jim růst jako malá firma nemohu moc dobře nabídnout?

Odpovědět »

Externisté

Před 6 roky

Jak mám kontrolovat práci externistů a jak je odměňovat (i nepeněžně), aby se mnou spolupracovali co nejdéle?

Odpovědět »

Mám otázku

Před 6 roky

Magdo, jak se díváte na vztah mezi zaměstnancem a zaměstnavatelem? Měl by být přátelský, nebo autoritativní? A doporučujete třeba zaměstnanci tykat nebo vykat?

Odpovědět »

Napoleon

Před 6 roky

Mně by zajímalo co s kritikou. Jak lidi kritizovat a neurazit je?

Odpovědět »

Petr Sledovat @MalyPedro

Před 6 roky

Pěkný a přínosný rozhovor. Utvrdil mě v tom, že chci získat junior pozici v e-commerce.

Odpovědět »

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

TOP obsah

martin-kasa-web

Martin Kasa: Investice do startupů, nemovitostí i bitcoinů, byznys s Pilulkou, ochrana spotřebitele

adam-neuberger-web

Kryptoměny: Jak fungují, jak probíhá těžba a kdy do nich investovat? | Adam Neuberger

Pro předplatitele
michal-koubek-web

Jak získat bankovní úvěr pro váš e-shop? | Michal Koubek

carly-kirstenova-web

Carly Kirstenová aka Carrie Kirsten: Život úspěšné influencerky, cena za úspěch, přístup firem a fanoušků