Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Inspirujte se a vytvořte úspěšnou strategii pro Váš byznys
Získejte ihned použitelné praktické tipy, jak zefektivnit Vaše podnikání
Učte se od Vašich nových mentorů- TOP byznysmenů
Zjistit více

Inzerce

VIDEO: Magdaléna Divišová: Dívejte se na první zaměstnance jako na investici

Vezmi si to s sebou. Rozhovor najdeš i jako podcast: Spotify iTunes Google Podcasty
Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Poslechněte si 144 rozhovorů s exkluzivními hosty. Ještě více do hloubky a plné know-how pro vaše podnikání.

Zjistit více

Magdaléna Divišová se pohybuje v e-commerce více než sedm let. Stojí za vznikem populárního projektu Eshopista.cz, díky kterému se mohou zástupci e-shopů setkávat s lídry české e-commerce scény. V současnosti propojuje online odborníky se zajímavými internetovými projekty (VašeČočky.cz, Rohlík.cz, Feedo.cz a mnohé další) prostřednictvím agentury Online People.

Co se v rozhovoru dozvíte?

  • Co má dělat firma, která potřebuje prvního zaměstnance, ale nemá na něj?
  • Kde zaměstnance hledat?
  • Jaký je zájem o práci v e-commerce?
  • Mají firmy větší zájem o juniory či zkušené seniory?
  • Jak pracují na jejich vzdělávání?
  • Co specialisté v agenturách vs. ti na volné noze?
  • Proč jsou programátoři specifická skupina?
  • A mnoho dalšího!

Infografika

V rozhovoru několikrát zmiňujeme inforgrafiku s výsledky průzkumu Online People. Zde si ji můžete prohlédnout:

Infografika Online People
Infografika Online People

O agentuře Online People

Agentura Online People pomáhá malým, středním i velkým e-shopům najít ty nejlepší lidi z e-commerce a online marketingu. Její zástupci mají bohaté zkušenosti s přijímáním zaměstnanců, především ale rozumí oborům, pro které odborníky hledají. Ví proto, jak nejlépe prověřit schopnosti uchazečů, jejich motivaci i informace uvedené v životopise, a vybrat ty, kteří budou skutečným přínosem pro podnikání jejich klientů.

Agenturu Online People a její novinky, tipy a rady z oblasti náboru specialistů z online a e-commerce můžete sledovat průběžně na Twitteru, Facebooku a LinkedIndu.

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Praktické know-how pro řízení vašeho byznysu. Rady a tipy TOP podnikatelů a manažerů. Podrobné videorozhovory a podcasty.

Zjistit více

Vybrané články z blogu Online People:

Magdaléna Divišová
Magda při přípravě rozhovoru. Tehdy psa s sebou neměla.

Zdroje o HR:

Použitá melodie: Steve Combs – Zero (CC BY 4.0)

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirkovi je 29 let a je zakladatelem MladýPodnikatel.cz. Podnikat začal ještě na střední škole, ale jeho první firma mu vůbec nevyšla. Po ní se začal naplno věnovat natáčení rozhovorů a podcastů, kterých má za sebou už bezmála 8 stovek. Ročně pořádá desítky akcí pro podnikatele a často přednáší na vysokých školách. Časopis Forbes ho umístil do českého výběru 30pod30, několikrát byl nominován na Osobnost digitálního marketingu WebTOP100 a opakovaně se umísťuje i v Křišťálové Lupě. Nabízí konzultace a sledovat ho můžete třeba na Facebooku nebo na LinkedIn.

Nenechte si ujít

juraj-harkabuzik-web

Zákaznická podpora: Jak na ni najít nejlepší lidi? | Juraj Harkabuzík (CustomerHero.cz)

Premium
jiri-hlavenka-web

Krize ve firmě nikoho nebaví. Jak z ní vzejít silnější? | Jiří Hlavenka

Premium
jiri-wurtherle-web

Kytary.cz: Expanze do zahraničí a odchod z Anglie | Jiří Würtherle

Právě vyšlo

Premium
vilem-minarik-web

Školil tisíce lidí na 5 kontinentech. Co se naučil? | Vilém Minařík

lukas-chadraba-web

Budoucnost internetu: Co Immersive tech, Metaverse a web3 znamenají pro firmy? | Lukáš Chadraba (DesignDev)

vit-endler-web

Investice přes crowdfunding pohledem investora. Jak nad nimi přemýšlet? | Vít Endler (finGOOD)

Nejoblíbenější

Premium
pavel-voparil-web

Zvládání krize v e-commerce. Co pomohlo Bonami? | Pavel Vopařil

Premium
miroslav-udan-web

Vybudoval Shoptet. Díky čemu firma utekla konkurenci? | Miroslav Uďan

Premium
vydrzel-budnik-web

Microsoft, PPF, O2. Duel dvou TOP manažerů o řízení firmy | Michal Vydržel a Tomáš Budník

Komentáře

Roman

Před 7 roky

Hezký rozhovor, ale přijde mi možná trochu nerealistický pro menší firmy. Vytvořit sexy značku není snadné a zaměstnanci chtějí kariérně růst. Jak jim to vynahradit, když jim růst jako malá firma nemohu moc dobře nabídnout?

Odpovědět »

Externisté

Před 7 roky

Jak mám kontrolovat práci externistů a jak je odměňovat (i nepeněžně), aby se mnou spolupracovali co nejdéle?

Odpovědět »

Mám otázku

Před 7 roky

Magdo, jak se díváte na vztah mezi zaměstnancem a zaměstnavatelem? Měl by být přátelský, nebo autoritativní? A doporučujete třeba zaměstnanci tykat nebo vykat?

Odpovědět »

Napoleon

Před 7 roky

Mně by zajímalo co s kritikou. Jak lidi kritizovat a neurazit je?

Odpovědět »

Petr Sledovat @MalyPedro

Před 7 roky

Pěkný a přínosný rozhovor. Utvrdil mě v tom, že chci získat junior pozici v e-commerce.

Odpovědět »

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

TOP obsah

jaromir-ranek-web

B2B v e-commerce podle Alza.cz | Jaromír Řánek

Premium
lukas-uhl-web

Jak řešit krize firem? Příběh Pietro Filipi a Zootu | Lukáš Uhl

Premium
michal-koubek-web

Jak získat bankovní úvěr pro váš e-shop? | Michal Koubek

Premium
juraj-striezenec-web

Kiwi.com: Pád na nulu. Jak dostat firmu z existenční krize? | Juraj Strieženec

Inzerce