Inzerce

VIDEO: Magdaléna Divišová: Dívejte se na první zaměstnance jako na investici

Magdaléna Divišová se pohybuje v e-commerce více než sedm let. Stojí za vznikem populárního projektu Eshopista.cz, díky kterému se mohou zástupci e-shopů setkávat s lídry české e-commerce scény. V současnosti propojuje online odborníky se zajímavými internetovými projekty (VašeČočky.cz, Rohlík.cz, Feedo.cz a mnohé další) prostřednictvím agentury Online People.

Co se v rozhovoru dozvíte?

  • Co má dělat firma, která potřebuje prvního zaměstnance, ale nemá na něj?
  • Kde zaměstnance hledat?
  • Jaký je zájem o práci v e-commerce?
  • Mají firmy větší zájem o juniory či zkušené seniory?
  • Jak pracují na jejich vzdělávání?
  • Co specialisté v agenturách vs. ti na volné noze?
  • Proč jsou programátoři specifická skupina?
  • A mnoho dalšího!

Infografika

V rozhovoru několikrát zmiňujeme inforgrafiku s výsledky průzkumu Online People. Zde si ji můžete prohlédnout:

Infografika Online People
Infografika Online People

O agentuře Online People

Agentura Online People pomáhá malým, středním i velkým e-shopům najít ty nejlepší lidi z e-commerce a online marketingu. Její zástupci mají bohaté zkušenosti s přijímáním zaměstnanců, především ale rozumí oborům, pro které odborníky hledají. Ví proto, jak nejlépe prověřit schopnosti uchazečů, jejich motivaci i informace uvedené v životopise, a vybrat ty, kteří budou skutečným přínosem pro podnikání jejich klientů.

Agenturu Online People a její novinky, tipy a rady z oblasti náboru specialistů z online a e-commerce můžete sledovat průběžně na Twitteru, Facebooku a LinkedIndu.

Vybrané články z blogu Online People:

Magdaléna Divišová
Magda při přípravě rozhovoru. Tehdy psa s sebou neměla.

Zdroje o HR:

Použitá melodie: Steve Combs – Zero (CC BY 4.0)

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirkovi je 27 let a je zakladatelem MladýPodnikatel.cz. Podnikat začal ještě na střední škole, ale jeho první firma mu vůbec nevyšla. Po ní se začal naplno věnovat natáčení rozhovorů a podcastů, kterých má za sebou už bezmála 7 stovek. Ročně pořádá desítky akcí pro podnikatele a často přednáší na vysokých školách. Časopis Forbes ho umístil do českého výběru 30pod30, několikrát byl nominován na Osobnost digitálního marketingu WebTOP100 a opakovaně se umísťuje i v Křišťálové Lupě. Píše blog a sledovat ho můžete třeba na Facebooku nebo na LinkedIn.

Nenechte si ujít

ondrej-bereckei-web

Vylepšování webu e-shopu a zvyšování konverzního poměru | Ondřej Bereckei (Cycology.cz)

patrik-babinec-web

Růst e-shopu v době covidu a predikce do budoucna | Patrik Babinec (Skladon.cz)

jaromir-ranek-web

B2B v e-commerce podle Alza.cz | Jaromír Řánek

Právě vyšlo

michal-koubek-jaroslav-baier-web

Finanční potíže firmy: Jak je řešit? | Michal Koubek a Jaroslav Baier

michal-hudecek-web

Marketing a prodej aplikace, výhry v soutěžích | Michal Hudeček (Včelka.cz)

petr-macek-web

Automatizace procesů pro firmy i živnostníky + ukázky | Petr Macek (Caflou.cz)

Nejoblíbenější

frantisek-suchan-web

Bez frází: Rozjezd úspěšného projektu, tvorba a monetizace obsahu | František Suchan

vit-endler-2-web

E-commerce trendy v roce 2021 | Vít Endler (finGOOD.cz)

michal-koubek-web

Aktuální stav české ekonomiky a výhled do budoucna | Michal Koubek

Komentáře

Roman

Před 6 roky

Hezký rozhovor, ale přijde mi možná trochu nerealistický pro menší firmy. Vytvořit sexy značku není snadné a zaměstnanci chtějí kariérně růst. Jak jim to vynahradit, když jim růst jako malá firma nemohu moc dobře nabídnout?

Odpovědět »

Externisté

Před 6 roky

Jak mám kontrolovat práci externistů a jak je odměňovat (i nepeněžně), aby se mnou spolupracovali co nejdéle?

Odpovědět »

Mám otázku

Před 6 roky

Magdo, jak se díváte na vztah mezi zaměstnancem a zaměstnavatelem? Měl by být přátelský, nebo autoritativní? A doporučujete třeba zaměstnanci tykat nebo vykat?

Odpovědět »

Napoleon

Před 6 roky

Mně by zajímalo co s kritikou. Jak lidi kritizovat a neurazit je?

Odpovědět »

Petr Sledovat @MalyPedro

Před 5 roky

Pěkný a přínosný rozhovor. Utvrdil mě v tom, že chci získat junior pozici v e-commerce.

Odpovědět »

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

TOP obsah

tom-sova-web

Tom Sova: Naprostý krach v podnikání, alkoholismus, budování nové firmy

marian-jelinek-web

Marian Jelínek: Úspěšný člověk je pro mě ten, kdo extrémně miluje, co dělá, a chce za to extrémně hodně

zuzana-petrofova-web

Zuzana Ceralová Petrofová: Krizové řízení firmy, navazování na rodinnou historii, dlouhodobý úspěch v podnikání

jaroslav-baier-web

Růst e-shopu očima právníka | Jaroslav Baier