Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Konkrétní a praktické tipy pro řízení malé i velké firmy.
TOP podnikatelé, manažeři a další specialisté na byznys.
Témata, o kterých se jinde nemluví. Důležité pro každého podnikatele.
Zjistit více

Inzerce

VIDEO: Magdaléna Divišová: Dívejte se na první zaměstnance jako na investici

Vezmi si to s sebou. Rozhovor najdeš i jako podcast: Spotify iTunes Google Podcasty
Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Poslechněte si 99 rozhovorů s exkluzivními hosty. Ještě více do hloubky a plné know-how pro vaše podnikání.

Zjistit více

Magdaléna Divišová se pohybuje v e-commerce více než sedm let. Stojí za vznikem populárního projektu Eshopista.cz, díky kterému se mohou zástupci e-shopů setkávat s lídry české e-commerce scény. V současnosti propojuje online odborníky se zajímavými internetovými projekty (VašeČočky.cz, Rohlík.cz, Feedo.cz a mnohé další) prostřednictvím agentury Online People.

Co se v rozhovoru dozvíte?

  • Co má dělat firma, která potřebuje prvního zaměstnance, ale nemá na něj?
  • Kde zaměstnance hledat?
  • Jaký je zájem o práci v e-commerce?
  • Mají firmy větší zájem o juniory či zkušené seniory?
  • Jak pracují na jejich vzdělávání?
  • Co specialisté v agenturách vs. ti na volné noze?
  • Proč jsou programátoři specifická skupina?
  • A mnoho dalšího!

Infografika

V rozhovoru několikrát zmiňujeme inforgrafiku s výsledky průzkumu Online People. Zde si ji můžete prohlédnout:

Infografika Online People
Infografika Online People

O agentuře Online People

Agentura Online People pomáhá malým, středním i velkým e-shopům najít ty nejlepší lidi z e-commerce a online marketingu. Její zástupci mají bohaté zkušenosti s přijímáním zaměstnanců, především ale rozumí oborům, pro které odborníky hledají. Ví proto, jak nejlépe prověřit schopnosti uchazečů, jejich motivaci i informace uvedené v životopise, a vybrat ty, kteří budou skutečným přínosem pro podnikání jejich klientů.

Agenturu Online People a její novinky, tipy a rady z oblasti náboru specialistů z online a e-commerce můžete sledovat průběžně na Twitteru, Facebooku a LinkedIndu.

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Praktické know-how pro řízení vašeho byznysu. Rady a tipy TOP podnikatelů a manažerů. Podrobné videorozhovory a podcasty.

Zjistit více

Vybrané články z blogu Online People:

Magdaléna Divišová
Magda při přípravě rozhovoru. Tehdy psa s sebou neměla.

Zdroje o HR:

Použitá melodie: Steve Combs – Zero (CC BY 4.0)

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirkovi je 29 let a je zakladatelem MladýPodnikatel.cz. Podnikat začal ještě na střední škole, ale jeho první firma mu vůbec nevyšla. Po ní se začal naplno věnovat natáčení rozhovorů a podcastů, kterých má za sebou už bezmála 8 stovek. Ročně pořádá desítky akcí pro podnikatele a často přednáší na vysokých školách. Časopis Forbes ho umístil do českého výběru 30pod30, několikrát byl nominován na Osobnost digitálního marketingu WebTOP100 a opakovaně se umísťuje i v Křišťálové Lupě. Nabízí konzultace a sledovat ho můžete třeba na Facebooku nebo na LinkedIn.

Nenechte si ujít

Premium
gentlemanstore-web

Zdroje růstu e-shopu GentlemanStore.cz | Pavel Králíček a Jan Moravčík

karin-milkova-web

Expanze do zahraničí a lokální platební metody | Karin Milková (TrustPay)

Premium
karol-gulas-web

Marketing Astratexu | Karol Guláš

Právě vyšlo

Premium
ondrej-fryc-web

Ondřej Fryc: Budování managementu firmy (Mall, Reflex Capital)

adam-neuberger-web

Začátek recese kryptoměn? | Adam Neuberger (Probinex)

jiri-peslar-web

Podnikatel na cestách. Proč myslet na pojištění? | Jiří Peslar

Nejoblíbenější

Premium
dalibor-dedek-web

Dalibor Dědek: Jak vybudoval Jablotron?

Premium
vojtech-boril-web

SaaS byznys: Jak s ním růst? | Vojtěch Bořil (Kentico)

Premium
lenka-oneill-web

Pietro Filipi: Příčiny pádu módní značky | Lenka O’Neill

Komentáře

Roman

Před 7 roky

Hezký rozhovor, ale přijde mi možná trochu nerealistický pro menší firmy. Vytvořit sexy značku není snadné a zaměstnanci chtějí kariérně růst. Jak jim to vynahradit, když jim růst jako malá firma nemohu moc dobře nabídnout?

Odpovědět »

Externisté

Před 7 roky

Jak mám kontrolovat práci externistů a jak je odměňovat (i nepeněžně), aby se mnou spolupracovali co nejdéle?

Odpovědět »

Mám otázku

Před 7 roky

Magdo, jak se díváte na vztah mezi zaměstnancem a zaměstnavatelem? Měl by být přátelský, nebo autoritativní? A doporučujete třeba zaměstnanci tykat nebo vykat?

Odpovědět »

Napoleon

Před 7 roky

Mně by zajímalo co s kritikou. Jak lidi kritizovat a neurazit je?

Odpovědět »

Petr Sledovat @MalyPedro

Před 7 roky

Pěkný a přínosný rozhovor. Utvrdil mě v tom, že chci získat junior pozici v e-commerce.

Odpovědět »

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

TOP obsah

Premium
pavel-hrstka-web

Jak si spočítat investice do firmy? | Pavel Hrstka (CityZen)

andrej-kiska-web

Andrej Kiska ml. (Credo Ventures): Jak uvažují investoři a čím je zaujmout?

petr-hudec-web

E-shopař youtuberem. Jak vytvořit nový byznys? | Petr Hudec (HuráMobil.cz)

Premium
martin-bernatek-web

Prodej firmy: Jak značkou zvýšit její hodnotu? | Martin Bernátek (Ovečkárna)

Inzerce