Během posledních dvou let u nás nezůstal kámen na kameni. Nasadili jsme nový web, změnili skoro všechny nástroje, které používáme pro organizaci práce, vyladili proces přijímání nových lidí a jejich následný rozvoj, rozšířili všechna oddělení a vyřešili zastupitelnost klíčových lidí,…
Před 4 roky
Bastard.cz je za uplynulých 10 let největším trikoshopem na české scéně. Vyrobil a prodal tolik triček, že vyskládaná do komínků by sahala přes tři kilometry vysoko
Před 4 roky
Ještě před spuštěním internetového obchodu by si provozovatel měl udělat průzkum, zda o jeho produkty bude zájem, a zjistit, kde jsou jeho zákazníci.
Před 4 roky
Rozlišujete projekty a procesy? Určitě byste měli. Období, kdy chtěl být každý projektovým manažerem a práce v Basecampu byla zásadou jen progresivních firem, je pomalu pryč. Procesy však zůstávají v pozadí. O tom, jak efektivně řídit firmu a opakující se…
Před 4 roky
Hodí se na vaše stránky štíhlé a ladné písmo? Nebo by jim víc slušel hranatý, formální a trvanlivý font? Styl písma působí na výkonnost webu stejně jako grafika a obsah. Jaký typ písma vybrat? Pokud chcete „vymazlený“ web, nebo e-shop,…
Před 4 roky
E-shop bez live chatu je jako kamenný obchod bez prodavače. Majitelé kamenných obchodů si svůj obchod bez prodavače nedokáží představit. Web bez live chatu je ale pro většinu z nich normální.
Před 4 roky
Zjišťovali jste, kolik zákazníků se k vám vrací opakovaně? Vrátí se vám zákazník během následujících 3 měsíců? A jaké je to procento? Na to vám má odpovědět zákaznická analýza.
Před 4 roky
Popisek produktu v e-shopu: Pár písmenek, která však dokážou divy. Pokud se to s nimi umí. Jakým chybám se při tvorbě popisků vyhnout?
Před 4 roky
Svoje 4 faktory uvádí officiálně Heureka jako faktory, které mají vliv na pozice produktu. Dle mého názoru však mají vliv i další faktory.
Před 4 roky
Cílem kampaně tedy bylo představit školu široké veřejnosti a přilákat co nejvíce zájemců na den otevřených dveří. Zároveň bylo cílem kampaně získat co nejvíce nových studentů.
Před 4 roky
Tento a další články (doufejme) nebudou pojednávat jen o tom, jak a co jsme udělali dobře. Ale hlavně o tom, jak jsme to zmrvili a jaké následky to má a může mít i pro vás, když si nedáte bacha.
Před 4 roky