Inzerce

Inzerce

Dá se postavit web pro větší firmu na WordPressu?

Jsou to dva měsíce, co jsme spustili nový web pro firmu Tenaur.cz, která se věnuje instalaci tepelných čerpadel. Od začátku bylo jasné, že nemáme budget na vlastní řešení a tak jsme si řekli, že se vydáme cestou WordPressu. Naše obliba…

Před 3 roky

jan-dolejs-web

Život není jen práce, tak proč podle toho žijeme?

Mám tolik práce, že sotva stíhám společnou večeři, děti o všední dny skoro jen pozdravím a cvičit jsem nebyl ani nepamatuji. Vidíte se v některém z těchto rysů? Tak vypadá život většiny z nás, u kterých pracovní nasazení přebralo otěže….

Před 3 roky

martinbenes-foto

Jak se stát nejmladším SEO specialistou pro největší firmu na Maltě

Středomořský životní styl, průměrná roční teplota nad 19 °C a více než 300 slunečných dnů v roce. Již uplynulo třináct měsíců, co jsem nastoupil jako nejmladší SEO specialista v největší společnosti na Maltě, která v současnosti zaměstnává více než 1800…

Před 3 roky

nicola-vrba-web

Jak zkrotit facebookovou reklamu, aby vydělávala?

Pokud existuje nějaký web, kde jsou přítomni dnes skoro všichni lidé, pak je to rozhodně Facebook. Trávíme na něm spoustu času, ať už jsme kdekoli. Není divu, že tak láká inzerenty a podnikatele z celého světa. Je to místo, kde…

Před 3 roky

Rozhovory na cesty. Odebírejte podcast Jirky Rosteckého

Jirka Rostecký
jan-dolejs-web

Jak poznat, co je skutečně důležité a čemu se věnovat?

Každý den se na nás valí tolik záležitostí, že pokud bychom se chtěli věnovat všem, nikdy se nám to nepovede. Problém je, že většina lidí přesně takhle funguje. Jak tedy poznat to důležité a čemu dávat přednost? Přečtěte si první…

Před 3 roky

jan-dolejs-web

Co je osobní produktivita a proč v ní většina lidí selhává?

Pojem osobní produktivita je poslední roky často skloňován a zejména podnikatelé či freelanceři jej chtějí ovládnout. Proč se to ale nedaří? Co je tou pravou podstatou, se kterou většina bojuje? Každý chce být produktivní. Většina ale neví jak Situace, ve…

Před 3 roky

ondrej-ilincev-web

4 nejčastější důvody opuštění košíku

7 lidí z 10 si něco vloží do košíku v e-shopu a nenakoupí. A tahle statistika se, plus minus pár procent, drží už skoro 10 let. I přesto, že se weby objektivně zlepšují. Na druhou stranu si uživatelé e-shopu stěžují pořád na…

Před 3 roky

hana-kobzova-web

PPC reklama pro nezasvěcené: Obsahová síť

Obsahová síť, často nazývaná jako Display, má obrovský potenciál, protože můžete zobrazovat vaše reklamy na webech třetích stran, v mobilních aplikacích, videích a podobně. Tento článek je součástí série „PPC reklama pro nezasvěcené“ věnované základům PPC reklamy. V předchozím díle…

Před 3 roky

jiri-stencek

Jak uspět s e-shopem v silně konkurenčním prostředí

Myslíte si, že kvůli silně konkurenčnímu prostředí už nemůže vzniknout další slevový server, prodejce elektroniky, parfémů, pneumatik, zájezdů nebo šperků a hodinek? Není to pravda. Podle mě existují minimálně dvě cesty, jak v silně konkurenčním prostředí prorazit. První je vstup do prostředí…

Před 3 roky

patrik-gajdos-web

Jak se snadno inspirovat od konkurence v e-mailovém marketingu?

E-mail patří k těm nejefektivnějším marketingovým kanálům vůbec. Ne každý ale ví, jak s ním efektivně pracovat. Analýza konkurence vám výrazně urychlí řešení problémů, se kterými byste si sami lámali hlavu měsíce, ne-li roky. Stačí vědět, na co se dívat. Jak konkurence…

Před 3 roky

hana-kobzova-web

PPC reklama pro nezasvěcené: Reklama ve vyhledávání

Reklama ve vyhledávání je nejčastějším typem PPC reklamy. V dnešním díle zjistíte, jak vypadá, co je potřeba k jejímu nastavení a zda si ji zvládnete nastavit sami. Tento článek je součástí série „PPC reklama pro nezasvěcené“ věnované základům PPC reklamy….

Před 3 roky

hana-kobzova-web

PPC reklama pro nezasvěcené: Úvod

PPC reklama by měla být součástí marketingové strategie každé společnosti. Kdo by totiž nechtěl měřitelné okamžité výsledky? Pravdou je, že stále existuje spousta lidí, kteří PPC reklamě nerozumí a někteří ani neví, co to vůbec je. Tento článek je první…

Před 3 roky

Doporučené články

vojtech-kotous-web

VIDEO: Vojtěch Kotous: Jak začít podnikat na volné noze po střední škole?

jitka-dvorakova-web

Jitka Dvořáková: Finanční řízení CZC.cz, zdroje růstu do budoucna, manažerské myšlení

uzivatelske-testovani-eshopu-web

Jiří Suchý: Jak provést uživatelské testování vašeho e-shopu?

filip-podstavec-web

Filip Podstavec: Jak se dělá linkbuilding v Čechách i v zahraničí?

Inzerce