Více než 1300 videorozhovorů a podcastů o byznysu

Inzerce

Inzerce

Firma v mobilu a jak ji tam dostat

inzerce
Před 6 roky

K tomu, aby podnikatelé nebo vedoucí pracovníci mohli mít firmu v mobilu, tedy kompletní přehled o informacích a dění ve firmě v mobilních telefonech, je potřeba zajistit minimálně dvě věci. Musí mít vhodnou aplikaci nebo systém, který to umožňuje, a musí do něj vkládat příslušné informace, dokumenty apod., vše, co je důležité a co je potřeba mít po ruce kdykoliv a odkudkoliv.

Velké firmy mají prostředky a zdroje vyřešit přístup k informacím přes mobil společně s nákupem průmyslových softwarových balíků nebo při zakázkovém vývoji individuálních korporátních systémů. K nim mohou pořídit, nebo si nechat na zakázku vyvinout i mobilní aplikace.

Začínající a menší firmy, ale i různé spolky, neziskové organizace nebo kluby takové možnosti většinou nemají.

  • Mohou přístup k informacím řešit např. přes sdílený cloudový disk, ke kterému existují mobilní aplikace. Musí pak pečlivě a podle nějakého řádu dokumenty na disk ukládat, to je často kámen úrazu. Dokumenty na disku nejsou také vzájemně provázané. Např. když máte firemní vůz, chcete mít celkový přehled – vidět technický průkaz, fotku osvědčení o registraci, pojištění, zelenou kartu, ale třeba i přehled servisů a oprav. Jenže na disku jsou to stále jen izolované soubory.
  • Další možností jsou internetové aplikace s mobilními aplikacemi. Ty jsou ale jednoúčelové, např. pro CRM, fakturace, nebo řízení úkolů, docházku apod. Danou problematiku pak ale řeší většinou dobře a mohou pro konkrétní úlohy perfektně sloužit. Když však chcete celkový pohled na firmu, musíte aplikací pořizovat stále více a s jejich počtem a množstvím uživatelů už znatelně narůstají náklady. Každá aplikace také jinak vypadá, musíte mít další a další přístupové údaje apod. A samozřejmě neodpadá nutnost informace a dokumenty do systému pečlivě vkládat.

Firma v mobilu ve Firemnictví

Ve Firemnictví.cz  jsme tento problém pro začínající a menší firmy, pro spolky a různé organizace vyřešili následovně:

Inzerce

  • Vyvinuli jsme internetovou aplikaci, která je plně responzivní a přístupná stejně přes mobil, tablet i notebook. Aplikace je založená na šablonách, které umožňují do systému vkládat informace libovolného charakteru, vzájemně je provazovat a vidět je v souvislostech, je to taková vizualizace celé firmy. Můžete zde mít informace o obchodních partnerech, zakázkách, smlouvy, karty projektů, personalistiku, finance, majetek, akce, dokumenty, fotky, reporty, cokoliv, k čemu lze udělat šablonu. Pár ukázek:
  • A poskytujeme asistentskou službu evidence informací do aplikace. Protože z vlastní zkušenosti s řízením velké firmy vím, jaké je pro většinu lidí utrpení evidovat informace o tom, co vytvářejí a dělají, i když vědí, že je to pro řízení firmy důležité. Takže to děláme za zákazníka a ten má všechny informace k dispozici kdykoliv a kdekoliv potřebuje.

Toto řešení jednoduchým způsobem poskytuje pro menší firmy a organizace přehled o všech aktivitách, dokumentech a dění ve firmě. Všechno je v jedné aplikaci přístupné přes mobil, tablet i počítač. A klíčoví pracovníci zvládnou více věcné práce, protože nemusí trávit spoustu času s administrativou a evidencí, kterou děláme za ně.

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

Autor: inzerce

Publikujeme každý den, což nás něco stojí. Označený reklamní článek zde můžete mít i vy!

Komentáře

Omlouváme se, ale z technických důvodů nejde na celém webu momentálně přidávat nové komentáře. Na chybě pracujeme a brzy ji opravíme. Děkujeme za trpělivost.

Vybraná témata

Nenechte si ujít

kovar-bazala-web

Umělá inteligence: Jak mění logistiku? | Max Kovář a Jaroslav Bazala

Premium
ondrej-kratky-web

Vyměnil Liftago za novou firmu. Co ho naučilo 11 let podnikání? | Ondřej Krátký

daniel-musil-web

Revenue operations: Co to je a proč by to vaše firma měla řešit? | Daniel Musil (AITOM)

jiri-jemelka-web

Roste vám konkurence? Jak to na to reagovat? | Jiří Jemelka (JPF)

Premium
jiri-rostecky-topline3

TOP Line #3: Rostou ceny reklamy i tržby e-shopů | Petr Miklík (Grizly) a Ondřej Chvojka (Shoptet)

Premium Nyní zdarma
jirkovi-klienti-3

Jirkovi klienti #3: Úspěšné podnikání neexistuje

Premium
jiri-navratil-web

Dr. Max roste. Co ho odlišuje ve velmi konkurenčním prostředí? | Jiří Navrátil

jaroslav-pokorny-web

Růst malé firmy na miliardu. Co je potřeba změnit? | Jaroslav Pokorný (ÚČTO.TEAM)