Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Inspirujte se a vytvořte úspěšnou strategii pro Váš byznys
Získejte ihned použitelné praktické tipy, jak zefektivnit Vaše podnikání
Učte se od Vašich nových mentorů- TOP byznysmenů
Zjistit více

Inzerce

Firma v mobilu a jak ji tam dostat

K tomu, aby podnikatelé nebo vedoucí pracovníci mohli mít firmu v mobilu, tedy kompletní přehled o informacích a dění ve firmě v mobilních telefonech, je potřeba zajistit minimálně dvě věci. Musí mít vhodnou aplikaci nebo systém, který to umožňuje, a musí do něj vkládat příslušné informace, dokumenty apod., vše, co je důležité a co je potřeba mít po ruce kdykoliv a odkudkoliv.

Velké firmy mají prostředky a zdroje vyřešit přístup k informacím přes mobil společně s nákupem průmyslových softwarových balíků nebo při zakázkovém vývoji individuálních korporátních systémů. K nim mohou pořídit, nebo si nechat na zakázku vyvinout i mobilní aplikace.

Začínající a menší firmy, ale i různé spolky, neziskové organizace nebo kluby takové možnosti většinou nemají.

  • Mohou přístup k informacím řešit např. přes sdílený cloudový disk, ke kterému existují mobilní aplikace. Musí pak pečlivě a podle nějakého řádu dokumenty na disk ukládat, to je často kámen úrazu. Dokumenty na disku nejsou také vzájemně provázané. Např. když máte firemní vůz, chcete mít celkový přehled – vidět technický průkaz, fotku osvědčení o registraci, pojištění, zelenou kartu, ale třeba i přehled servisů a oprav. Jenže na disku jsou to stále jen izolované soubory.
  • Další možností jsou internetové aplikace s mobilními aplikacemi. Ty jsou ale jednoúčelové, např. pro CRM, fakturace, nebo řízení úkolů, docházku apod. Danou problematiku pak ale řeší většinou dobře a mohou pro konkrétní úlohy perfektně sloužit. Když však chcete celkový pohled na firmu, musíte aplikací pořizovat stále více a s jejich počtem a množstvím uživatelů už znatelně narůstají náklady. Každá aplikace také jinak vypadá, musíte mít další a další přístupové údaje apod. A samozřejmě neodpadá nutnost informace a dokumenty do systému pečlivě vkládat.

Firma v mobilu ve Firemnictví

Ve Firemnictví.cz  jsme tento problém pro začínající a menší firmy, pro spolky a různé organizace vyřešili následovně:

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Praktické know-how pro řízení vašeho byznysu. Rady a tipy TOP podnikatelů a manažerů. Podrobné videorozhovory a podcasty.

Zjistit více

  • Vyvinuli jsme internetovou aplikaci, která je plně responzivní a přístupná stejně přes mobil, tablet i notebook. Aplikace je založená na šablonách, které umožňují do systému vkládat informace libovolného charakteru, vzájemně je provazovat a vidět je v souvislostech, je to taková vizualizace celé firmy. Můžete zde mít informace o obchodních partnerech, zakázkách, smlouvy, karty projektů, personalistiku, finance, majetek, akce, dokumenty, fotky, reporty, cokoliv, k čemu lze udělat šablonu. Pár ukázek:
  • A poskytujeme asistentskou službu evidence informací do aplikace. Protože z vlastní zkušenosti s řízením velké firmy vím, jaké je pro většinu lidí utrpení evidovat informace o tom, co vytvářejí a dělají, i když vědí, že je to pro řízení firmy důležité. Takže to děláme za zákazníka a ten má všechny informace k dispozici kdykoliv a kdekoliv potřebuje.

Toto řešení jednoduchým způsobem poskytuje pro menší firmy a organizace přehled o všech aktivitách, dokumentech a dění ve firmě. Všechno je v jedné aplikaci přístupné přes mobil, tablet i počítač. A klíčoví pracovníci zvládnou více věcné práce, protože nemusí trávit spoustu času s administrativou a evidencí, kterou děláme za ně.

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

inzerce

Publikujeme každý den, což nás něco stojí. Označený reklamní článek zde můžete mít i vy!

Nenechte si ujít

jan-kodytek-web

Jak zanalyzovat stav jakékoliv firmy? Zkuste metodu 3S | Jan Kodytek (JPF)

lukas-chadraba-web

Budoucnost internetu: Co Immersive tech, Metaverse a web3 znamenají pro firmy? | Lukáš Chadraba (DesignDev)

vit-endler-web

Investice přes crowdfunding pohledem investora. Jak nad nimi přemýšlet? | Vít Endler (finGOOD)

Právě vyšlo

Premium
martin-mates-web

Rozpad managementu firmy a špatný výběr manažerů | Martin Mates (Econea)

Premium
vilem-minarik-web

Školil tisíce lidí na 5 kontinentech. Co se naučil? | Vilém Minařík

Premium
pavel-voparil-web

Zvládání krize v e-commerce. Co pomohlo Bonami? | Pavel Vopařil

Nejoblíbenější

Premium
miroslav-udan-web

Vybudoval Shoptet. Díky čemu firma utekla konkurenci? | Miroslav Uďan

Premium
vydrzel-budnik-web

Microsoft, PPF, O2. Duel dvou TOP manažerů o řízení firmy | Michal Vydržel a Tomáš Budník

Premium
ruslan-skopal-web

Marketplaces. Jak na nich prodává Trenýrkárna? | Ruslan Skopal

Komentáře

TOP obsah

andrej-kiska-web

Jak získat investora a vybudovat úspěšný startup? | Andrej Kiska (Credo Ventures)

Premium
jiri-hlavenka-web

Jiří Hlavenka: Jak vybudovat skutečně hodnotný e-shop?

oliver-dlouhy-web

Oliver Dlouhý (Kiwi.com): Rychlý růst firmy, budování managementu, spolupráce s investory

Premium
ivana-sediva-web

Růst firmy: Jak mu postavit pevné základy? | Ivana Šedivá

Inzerce