Inzerce

Firma v mobilu a jak ji tam dostat

K tomu, aby podnikatelé nebo vedoucí pracovníci mohli mít firmu v mobilu, tedy kompletní přehled o informacích a dění ve firmě v mobilních telefonech, je potřeba zajistit minimálně dvě věci. Musí mít vhodnou aplikaci nebo systém, který to umožňuje, a musí do něj vkládat příslušné informace, dokumenty apod., vše, co je důležité a co je potřeba mít po ruce kdykoliv a odkudkoliv.

Inzerce

Velké firmy mají prostředky a zdroje vyřešit přístup k informacím přes mobil společně s nákupem průmyslových softwarových balíků nebo při zakázkovém vývoji individuálních korporátních systémů. K nim mohou pořídit, nebo si nechat na zakázku vyvinout i mobilní aplikace.

Začínající a menší firmy, ale i různé spolky, neziskové organizace nebo kluby takové možnosti většinou nemají.

  • Mohou přístup k informacím řešit např. přes sdílený cloudový disk, ke kterému existují mobilní aplikace. Musí pak pečlivě a podle nějakého řádu dokumenty na disk ukládat, to je často kámen úrazu. Dokumenty na disku nejsou také vzájemně provázané. Např. když máte firemní vůz, chcete mít celkový přehled – vidět technický průkaz, fotku osvědčení o registraci, pojištění, zelenou kartu, ale třeba i přehled servisů a oprav. Jenže na disku jsou to stále jen izolované soubory.
  • Další možností jsou internetové aplikace s mobilními aplikacemi. Ty jsou ale jednoúčelové, např. pro CRM, fakturace, nebo řízení úkolů, docházku apod. Danou problematiku pak ale řeší většinou dobře a mohou pro konkrétní úlohy perfektně sloužit. Když však chcete celkový pohled na firmu, musíte aplikací pořizovat stále více a s jejich počtem a množstvím uživatelů už znatelně narůstají náklady. Každá aplikace také jinak vypadá, musíte mít další a další přístupové údaje apod. A samozřejmě neodpadá nutnost informace a dokumenty do systému pečlivě vkládat.

Firma v mobilu ve Firemnictví

Ve Firemnictví.cz  jsme tento problém pro začínající a menší firmy, pro spolky a různé organizace vyřešili následovně:

  • Vyvinuli jsme internetovou aplikaci, která je plně responzivní a přístupná stejně přes mobil, tablet i notebook. Aplikace je založená na šablonách, které umožňují do systému vkládat informace libovolného charakteru, vzájemně je provazovat a vidět je v souvislostech, je to taková vizualizace celé firmy. Můžete zde mít informace o obchodních partnerech, zakázkách, smlouvy, karty projektů, personalistiku, finance, majetek, akce, dokumenty, fotky, reporty, cokoliv, k čemu lze udělat šablonu. Pár ukázek:
  • A poskytujeme asistentskou službu evidence informací do aplikace. Protože z vlastní zkušenosti s řízením velké firmy vím, jaké je pro většinu lidí utrpení evidovat informace o tom, co vytvářejí a dělají, i když vědí, že je to pro řízení firmy důležité. Takže to děláme za zákazníka a ten má všechny informace k dispozici kdykoliv a kdekoliv potřebuje.

Toto řešení jednoduchým způsobem poskytuje pro menší firmy a organizace přehled o všech aktivitách, dokumentech a dění ve firmě. Všechno je v jedné aplikaci přístupné přes mobil, tablet i počítač. A klíčoví pracovníci zvládnou více věcné práce, protože nemusí trávit spoustu času s administrativou a evidencí, kterou děláme za ně.

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

inzerce

Publikujeme každý den, což nás něco stojí. Označený reklamní článek zde můžete mít i vy!

Nenechte si ujít

martin-jecmen-web

Z B2C do B2B. Jak začít prodávat firemním zákazníkům? | Martin Ječmen (BazarovéRegály.cz)

marek-odehnal-web

Finanční krize: Co se z nich můžeme naučit pro naše investování? | Marek Odehnal

marketa-danisova-web

Nejčastější chyby v e-mail marketingu | Markéta Danišová (SmartEmailing.cz)

Právě vyšlo

max-kovar-web

Jak se staví sklad? | Max Kovář (Skladon)

pavla-arnoldova-web

Hledání nových zaměstnanců do digitální agentury | Pavla Arnoldová (Fragile)

vit-endler-web

Aktuálně v e-commerce: Na čem teď pracovat? | Vít Endler (finGOOD.cz)

Nejoblíbenější

zdenek-jahoda-web

30 let v byznysu, budování značky Emco, řízení lidí | Zdeněk Jahoda

miroslav-tesar-web

Stabilizace rozpadající se firmy | Miroslav Tesař (Astratex)

michal-koubek-web

Jak získat bankovní úvěr pro váš e-shop? | Michal Koubek

Komentáře

TOP obsah

max-kovar-web

Skladník e-shopu: Jak se připravit na sezónu a jak řídit sklad? | Max Kovář (Skladon)

tomas-cupr-web

Tomáš Čupr: Rozjíždění nových projektů, výběr lidí do firmy, osobní brandbuilding

andrej-kiska-ml-web

Andrej Kiska ml.: Osobnost podnikatelů, získávání investora, úspěch startupů

petr-borkovec-web

Vize a strategie firmy, práce s OKR | Petr Borkovec (Partners)