Inzerce

Inzerce

Feedo.cz: Na 50 % nákupů se podílí e-mailový marketing

Prodejci kojeneckého zboží Feedo.cz několik let pomáháme s e-mailovou komunikací. Dnes je díky tomu e-mail kanálem, který při cestě za nákupem využije 50 % zákazníků.

V počátcích naší spolupráce v roce 2012 nemělo Feedo.cz propracovanou strategii e-mailingu, využívalo pouze základní segmenty a nijak aktivně nesbíralo data o svých zákaznících. Naším cílem bylo tyto věci napravit a zvyšovat nejen počty objednávek, ale také hodnotu značky v očích zákazníků.

Klientovi jsme konkrétně navrhli několik hlavních kroků k dosažení těchto cílů:

  • Implementaci nástroje IBM Marketing Cloud
  • Vytvoření centrální marketingové databáze
  • Vytvoření zákaznických segmentů
  • Zavedení automatických e-mailových kampaní
  • Vybudování komunity díky atraktivnímu obsahu
  • Díky technologii IBM Marketing Cloud, pochopení zákazníka a správnému nastavení komunikace se e-mailing v krátké době stal nejdůležitějším prodejním kanálem e-shopu Feedo.cz. V současné době až 50 % zákazníků využije e-mail ve svém nákupním procesu a e-mailing přímo tvoří 25 % veškerých objednávek. Feedo.cz za dobu společné spolupráce vyrostl na obrat více než 500 milionů korun ročně a je největším českým a slovenským e-shopem v segmentu kojeneckých potřeb.

Více informací najdete v infografice:

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

ACOMWARE

ACOMWARE je specializovaná konzultační společnost pro e-commerce. Zaměřujeme se především na e-commerce poradenství, exportní strategie, multikanálový marketing a pomoc při vstupu na online trhy, výkonnostní marketing, digitální média a inteligentní e-mailovou komunikaci se zákazníky. Za 14 let fungování jsme obsloužili přes 3 000 internetových projektů.

Nenechte si ujít

vojta-bulir-web

Vojta Bulíř (SmartEmailing.cz): E-mail marketing pro obsahové weby, případová studie Czech News Center

ondrej-prokop-web

Ondřej Prokop (Fresh Services): Kampaň na prodej bytů pro Metrostav, vývoj webu, spolupráce s velkými značkami

pepejeans-web

Případová studie: Podzimní kampaň Pepe Jeans přinesla obrat 4,7 milionu Kč

Právě vyšlo

denis-radabolski-web

Cookies a analytika v marketingu | Denis Radabolski (Fragile)

Premium
jan-vlachynsky-web

Jan Vlachynský: Jak být dobrým šéfem?

Premium
michal-krutis-web

Marketingová strategie středně velké firmy | Michal Krutiš

Nejoblíbenější

Premium
lukas-antos-web

Lukáš Antoš (Rohlík.cz): Zaměřte firmu na zákazníka

Premium
dominik-pichal-web

Privátní značky: Jak je vytvořit? | Dominik Píchal (Grizly.cz)

Premium
petr-pouchly-web

Proč pro vás nechtějí pracovat špičkoví lidé? | Petr Pouchlý

Komentáře

TOP obsah

vit-endler-2-web

Vít Endler (finGOOD.cz): Jak si vybudovat finanční nezávislost?

Premium
robert-stipek-web

Jak řídit kvalitu práce v digitální agentuře? | Robert Štípek (KOFEIN)

Premium
david-spinar-web

David Špinar (Miton): Jak řídit firmu přes čísla a dělat lepší rozhodnutí?

miroslav-tesar-web

Stabilizace rozpadající se firmy | Miroslav Tesař (Astratex)