Inzerce

Inzerce

Feedo.cz: Na 50 % nákupů se podílí e-mailový marketing

Prodejci kojeneckého zboží Feedo.cz několik let pomáháme s e-mailovou komunikací. Dnes je díky tomu e-mail kanálem, který při cestě za nákupem využije 50 % zákazníků.

V počátcích naší spolupráce v roce 2012 nemělo Feedo.cz propracovanou strategii e-mailingu, využívalo pouze základní segmenty a nijak aktivně nesbíralo data o svých zákaznících. Naším cílem bylo tyto věci napravit a zvyšovat nejen počty objednávek, ale také hodnotu značky v očích zákazníků.

Klientovi jsme konkrétně navrhli několik hlavních kroků k dosažení těchto cílů:

  • Implementaci nástroje IBM Marketing Cloud
  • Vytvoření centrální marketingové databáze
  • Vytvoření zákaznických segmentů
  • Zavedení automatických e-mailových kampaní
  • Vybudování komunity díky atraktivnímu obsahu
  • Díky technologii IBM Marketing Cloud, pochopení zákazníka a správnému nastavení komunikace se e-mailing v krátké době stal nejdůležitějším prodejním kanálem e-shopu Feedo.cz. V současné době až 50 % zákazníků využije e-mail ve svém nákupním procesu a e-mailing přímo tvoří 25 % veškerých objednávek. Feedo.cz za dobu společné spolupráce vyrostl na obrat více než 500 milionů korun ročně a je největším českým a slovenským e-shopem v segmentu kojeneckých potřeb.

Více informací najdete v infografice:

ACOMWARE

ACOMWARE je specializovaná konzultační společnost pro e-commerce. Zaměřujeme se především na e-commerce poradenství, exportní strategie, multikanálový marketing a pomoc při vstupu na online trhy, výkonnostní marketing, digitální média a inteligentní e-mailovou komunikaci se zákazníky. Za 14 let fungování jsme obsloužili přes 3 000 internetových projektů.

Nenechte si ujít

vojta-bulir-web

Vojta Bulíř (SmartEmailing.cz): E-mail marketing pro obsahové weby, případová studie Czech News Center

ondrej-prokop-web

Ondřej Prokop (Fresh Services): Kampaň na prodej bytů pro Metrostav, vývoj webu, spolupráce s velkými značkami

pepejeans-web

Případová studie: Podzimní kampaň Pepe Jeans přinesla obrat 4,7 milionu Kč

Právě vyšlo

vit-endler-web

Financování e-shopu: Crowdfunding jako nedoceněná možnost | Vít Endler (finGOOD.cz)

marek-lecian-web

Zvyšování odbornosti u specialistů na volné noze | Marek Lecián

cerny-prokes-web

Výroba hmotného produktu, tvorba e-shopu a práce s invalidy | Jan Prokeš a Jiří Černý

Nejoblíbenější

andrej-kiska-web

Jak získat investora a vybudovat úspěšný startup? | Andrej Kiska (Credo Ventures)

petr-bena-web

Budoucnost e-commerce a role marketplaces | Petr Bena z Alza.cz

margareta-krizova-web

Margareta Křížová: Rozjezd podnikání, ženy a kariéra, podnikání ve vyšším věku

Komentáře

Doporučené články

lukas-zahor-web

Lukáš Záhoř: Jak funguje Stream.cz a jak se připravují nové pořady?

jarda-kaucky-web

Jaroslav Kaucký: Obdivuji freelancery, že si tak věří

martin-bernatek-web

Martin Bernátek: Jak se buduje e-shop Ovečkárna.cz?

piero-sestak-web

Piero Šesták (Story TLRS): Budování managementu firmy a změny jejího zaměření

Inzerce