Po úspěšném otevření prodejen v Brně a ve Vídni se zahraniční prodejce bot TEZYO chystá dobýt i Prahu. Vsadí na osvědčený recept, který slavil úspěch na Moravě i v Rakousku? Nebo přijde s něčím zcela novým? Nechme se překvapit. Jedno je ale jisté – určitě se můžeme opět těšit na nadstandardní péči o zákazníka.
I když mluvit o nadstandardu může být poněkud zavádějící. To, co by v mnoha jiných případech byl nadstandard, je totiž pro TEZYO naprostou samozřejmostí. Nákup bot se tak stane z nutné povinnosti příjemným zážitkem a pro mnohé zcela novou zkušeností. V prodejnách TEZYO totiž platí víc než kde jinde rčení „náš zákazník, náš pán“.
Důvod je jednoduchý – TEZYO postavilo svoji firemní filozofii především na otevřenosti a určité formě partnerství se zákazníkem. Kolikrát jste šli nakupovat s konkrétní představou svého nového páru bot? A kolikrát byla tato představa naopak spíš mlhavá? Možná jste pak sáhli po zdánlivě perfektních polobotkách jen abyste následně zjistili, že se vám vlastně nehodí ani k obleku, ani k jeansům. V TEZYO se vám nic podobného nestane.
Praktické know-how pro řízení vašeho byznysu. Rady a tipy TOP podnikatelů a manažerů. Podrobné videorozhovory a podcasty.
Právě maximální pozornost k individuálním požadavkům, potřebám a nárokům každého zákazníka je totiž tím, na čem si TEZYO zakládá. Na prodejně TEZYO proto díky pozornému a zkušenému personálu vždy najdete boty přesně ladící s vaším stylem, i když vlastně ani nevíte, že nějaký styl máte nebo jak se mu říká.
Na své si ale přijdou i ti, pro které jsou spojení jako smart casual či urban casual běžnou součástí slovníku, nebo dámy, pro které je móda spíš vášní než pouhým koníčkem. Potřebujete pohodlné espadrilky na večírek? Nebo reprezentativní lodičky na jednání? V TEZYO najdete obojí a ještě mnohem více. Je totiž z čeho vybírat – nabídka bot zahrnuje jak dobře známé značky typu Calvin Klein nebo Converse, tak i ty méně okoukané jako třeba Le Colonel nebo Flavia Passini. Nakupovat zde je zkrátka zážitek – a to v dobrém smyslu slova.
Opuštěním prodejny ale zákaznický servis této společnosti zdaleka nekončí. TEZYO totiž na své zákazníky pamatuje i v digitálním světě a stará se o to, aby si s nimi udržovalo intenzivní kontakt. Proto skrz Facebook pravidelně informuje fanoušky o aktuálních akcích nebo pořádá soutěže o zajímavé ceny a na Instagramu zase ukazuje nejžhavější módní trendy. Otevřená komunikace se zákazníky je pak samozřejmostí jak online, tak v kamenných prodejnách. A to včetně přijímání jejich konstruktivních připomínek.
(Chcete mít přehled o všech novinkách v kamenných prodejnách i e-shopu? Sledujte TEZYO i na sociálních sítích.
Na pražské prodejně TEZYO v Centru Chodov, jejíž otevření je plánováno na 11. 10. 2017, se tedy zcela určitě setkáme s (nad)standardem známým z již otevřených prodejen v dalších evropských městech. To jistě není málo, ale možná na nás při otevření nové prodejny čeká ještě něco navíc. Nechme se překvapit.
Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.
Před 3 dny
Před 3 dny
Před 5 dny
Před 5 dny
Před 4 týdny
Před 4 týdny
Před 2 měsíce
Před 2 měsíce
Před 5 dny
Před 5 dny