Více než 1300 videorozhovorů a podcastů o byznysu

Inzerce

Inzerce

Expanze do Německa: Jaké právní nástrahy na vás čekají?

Získat premium obsah

Přidejte se
mezi předplatitele

Poslouchejte
neomezeně
Rozhovory
více do hloubky
Exkluzivní
hosté
Audio podcast
na cesty
VYBRAT TARIF

Společně s Milanem Fialou z agentury eVisions.cz pro vás natáčíme videa o expanzi do zahraničí. V minulých dílech jsme probírali, kdy nad expanzí začít přemýšlet a kdy se vyplatí expandovat do Německa. V dnešním díle zase rozebíráme, jaké právní nástrahy na vás v Německu čekají a jak se s nimi popasovat.

Milan Fiala má v eVisions.cz na starosti německy mluvící trh a klienty, kteří na něj expandují. Má proto praktické zkušenosti s tamním byznysem a dokáže odpovědět na spoustu otázek všech, co o expanzi do Německa uvažují.

Přesto ale Milan není právník, a proto v našem rozhovoru nahlíží na otázky především z marketingového hlediska. Vlastní expanzi a veškeré právní záležitosti konzultujte s vlastním právníkem.

Co se v rozhovoru dozvíte?

  • Jaké je německé právo a na co se musí české firmy připravit?
  • Co je při expanzi znevýhodňuje před německými firmami a jak to změnit?
  • Co na německé verzi webu nesmí chybět z právního hlediska?
  • Co to je Datenschutz a proč jsou na něj Němci tak citliví?
  • Kdy založit německou společnost GmbH a kdy stačí jen ta česká?
  • Jak se v Německu řeší GDRP a další právní záležitosti?

Poslechněte si, jak expandují české firmy do zahraničí:

Na našem webu se často věnujeme tématu expanze e-shopu do zahraničí. Tady jsou některé z našich rozhovorů:

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

Autor: Jiří Rostecký

Jirka ve svých 18 letech založil MladýPodnikatel.cz. Posledních 8 let na něj zpovídá úspěšné osobnosti ze světa byznysu a vydává s nimi videorozhovory a podcasty, kterých má za sebou už více než 1 300. Jeho posláním je vzdělávat české a slovenské podnikatele, živnostníky, majitele firem a jejich zaměstnance. Pořádá také off-line akce, přednáší na vysokých školách a pomáhá s podnikáním ostatním v rámci konzultací. Časopis Forbes ho zařadil do žebříčku 30 pod 30 a získal řadu dalších ocenění a nominací.

Komentáře

Podnikatel z Brna

Před 5 roky

Skvělý rozhovor! Jenom bych osobně ze strany diváka / posluchače více ocenil otázky týkající se fungování, zakládání a struktury digitální agentury jako takové spíš než jak funguje expanze na německý trh.

Odpovědět »

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

Vybraná témata

Nenechte si ujít

andrea-horniczka-web

Umělá inteligence a Meta. Jak se mění reklamy na Facebooku? | Andrea Horniczká (Dexfinity)

dan-nytra-web

E-mail marketing a AI. Co už dnes funguje v praxi? | Dan Nytra

dan-nytra-web

Umělá inteligence v marketingu. Co už dnes funguje a kde ušetřit peníze? | Dan Nytra

matej-astary-web

Retenční marketing e-shopu: Jak ho dělat správně? | Matej Aštary (Dexfinity)

demanova-rezort-web

Jak se dělá marketing populárního slovenského rezortu? | Jozef Droppa a Ondřej Lipták

ondrej-vodehnal-web

Jak zlepšit výkon PPC kampaní? | Ondřej Vodehnal (Filipesmedia)

martin-jares-web

Ponákupní marketing e-shopu. Jak se dělá? | Martin Jareš (Foxdeli)

milan-pichlik-web

Marketing bez cookies a měření na internetu | Milan Pichlík (eHub)