Doporučujeme

Rozhovory o řízení firem prakticky a do hloubky

Získejte praktické tipy pro řízení vaší firmy
Podrobné rozhovory se zkušenými podnikateli
Vytvořte úspěšnou strategii pro váš byznys
Zjistit více

Inzerce

Inzerce

Prodej a nákup e-shopu

Prodej i nákup e-shopu není vůbec jednoduchý. Prodeji e-shopu musí předcházet mnoho aktivit předtím, než k samotnému prodeji dojde. V našich rozhovorech si můžete poslechnout zkušenosti podnikatelů, kteří si prodejem nebo nákupem e-shopu prošli.

Premium
ondrej-klega

Hledáte investora pro váš e-shop? Takhle získáte eRockets | Ondřej Klega

eRockets investora třeba do Ovečkárny, značky Vuch, Astratexu, Grizly.cz a dalších. Jak od nich můžete získat peníze i vy?

Před 2 měsíce

Premium
rozhon-bernatek-web

Oba prodali firmu. Oba úplně jinak. Příběhy Vivantisu a Ovečkárny | Martin Rozhoň a Martin Bernátek

VIDEO: Martin Rozhoň a Martin Bernátek. Oba založili firmy, oba je prodali, ale oba úplně jinak. V čem postupovali jinak a v čem se naopak shodují?

Před 3 měsíce

Inzerce

Premium
ruslan-skopal-web

Vstup investora do e-shopu. Jak proběhl u Trenýrkárny? | Ruslan Skopal

Ruslan Skopal o vstupu investora do e-shopu Trenýrkárna. Jak se vyjednávalo? Co určilo podmínky investice? A jak se musela firma připravit?

Před 4 měsíce

Premium
martina-svadbikova-web

Firma nezávislá na zakladateli. Jak to udělat? | Martina Svadbíková (Bella Rose)

Její e-shop dělá roční tržby bezmála 100 milionů korun. Martina Svadbíková ho řídí po SMSkách. Podívejte se do zákulisí Bella Rose.

Před 9 měsíců

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

S nejzkušenějšími podnikateli a manažery z Česka a Slovenska. Mnohem víc do hloubky. Studnice plná praktického know-how.

Zjistit více

Premium
gabriel-simco-web

Strategie pro úspěšný e-shop krok za krokem | Gabriel Šimčo

Úspěšný e-commerce podnikatel Gabriel Šimčo detailně popisuje, jak si vytvořit strategii pro váš e-shop, abyste dlouhodobě rostli a prosperovali.

Před 9 měsíců

Premium
vladimir-slavik-web

Strategie pro e-shop, který chce růst | Vladimír Slavík

Během pár týdnů dostal e-shop na destinásobek tržeb. Svou první firmu prodal Mall Group. Naučte se, jak efektivně rozjet e-shop a nastartovat jeho prodeje.

Před 10 měsíců

Premium
miroslav-linhart-web

Prodej firmy: Jak ho provést co nejúspěšněji? | Miroslav Linhart (Deloitte)

Miroslav Linhart z Deloitte má za sebou desítky prodejů firem. V rozhovoru sdílí nejzásadnější zkušenosti a rady pro všechny, co nad prodejem firmy přemýšlí.

Před 1 rokem

Jiří Rostecký

Prodej firmy: Hlavní důvod, proč se vám nepovede

Podnikatelé často neznají důvod, proč by měl jejich firmu někdo koupit. Nebo ten důvod hledají příliš pozdě. Pojďte se nad hodnotou vaší firmy zamyslet.

Před 1 rokem

Premium
martin-bernatek-web

Prodej firmy: Jak značkou zvýšit její hodnotu? | Martin Bernátek (Ovečkárna)

Prodal většinu své firmy. Ze všeho nejvíc mu v tom pomohla silná značka. Rozebrali jsme, jak ji budoval, jak vypadá její brand manuál a co můžete udělat i vy.

Před 1 rokem

Premium
john-vanhara-web

John Vanhara: Růst firmy, zaměření na zisk, výběr a řízení lidí

John Vanhara o podnikání v USA a založení společnosti Shipito. Zjistěte, díky čemu firma rychle vyrostla, jak ji řídil, vybíral lidi a co dělá po prodeji.

Před 2 roky

Premium
lenka-ondruchova-web

Jak prodat firmu? Příběh Queens | Lenka Ondruchová

Ztráta smyslu v budování firmy. Malý respekt od některých zaměstnanců. Neúspěšné pokusy o prodej. To je příběh Lenky Ondruchové z Queens. Jak firmu prodala?

Před 2 roky

Premium
michal-illich-web

Michal Illich: E-shopy prodejte. Nečeká je velký růst. Mnoho oborů ztratí svou hodnotu

Zakladatel vyhledávače Jyxo, platformy Blog.cz a startupu Zuri o budoucnosti technologií a potřebě kvalitního vývoje. Jak reagovat na virtuální realitu?

Před 2 roky

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

TOP header

Premium
ondrej-fryc-web

Ondřej Fryc: Budování managementu firmy (Mall, Reflex Capital)

Premium
jiri-hlavenka-web

Jiří Hlavenka: Jak vybudovat skutečně hodnotný e-shop?

Premium
bednar-dlouhy-web

2 miliardáři, 2 přístupy k řízení firmy. V čem se liší Shipmonk a Kiwi.com? | Jan Bednář a Oliver Dlouhý

Premium
daniel-hejl-web

Úspěch Productboardu: Jak vytvořit produkt s miliardovou hodnotou? | Daniel Hejl

Inzerce