Doporučujeme

Jak se řídí české firmy? Nahlédněte pod ruce jejich šéfům

Praktické tipy pro řízení firmy na českém trhu
Zkušenosti předních podnikatelů a manažerů
Reálné know-how pro budování vaší firmy
Zjistit více

Inzerce

Inzerce

Ponákupní marketing e-shopu

Ponákupní marketing není v české e-commerce zatím příliš rozšířeným tématem. Většina e-shopů se zaměřuje především na akvizici nových zákazníků, ale zapomínají u toho na ty, kteří z nich už nakoupili. A právě v tom jim může pomoct ponákupní marketing.

Ten se zaměřuje právě na zákazníky, kteří na e-shopu už nakoupili, a jeho cílem je přivést je zpátky a motivovat k nákupu dalšímu. Pro spoustu firem může být udržení zákazníka a získání jeho opětovného nákupu levnější než přivedení zákazníka nového. Některé e-shopy nám dokonce v rozhovorech přiznaly, že reálný zisk generují až na druhé objednávce zákazníka.

Ať už je vaše ekonomika jakákoliv, ponákupní marketing rozhodně nepodceňujte. Může být způsobem, jak zvýšit tržby a ziskovost vašeho e-shopu a jak se zákazníky navázat dlouhodobý vztah.

Ponákupní marketing je také důležitý z hlediska budování značky e-shopu.

Jak se dělá ponákupní marketing?

Do ponákupního marketingu spadá řada nástrojů a způsobů, jak můžete se zákazníky po nákupu komunikovat a jak se je můžete pokusit motivovat k dalším nákupům. Toto jsou příklady některých z nich:

  • Zasílání slev a speciálních nabídek zákazníkům pomocí e-mailu.
  • Bannerové pozice v newsletterech prezentující speciální akce.
  • Doporučení souvisejících produktů a služeb zákazníkům, co už nakoupili.
  • Cílení kampaní na zákazníky v rámci remarketingu.
  • Získávání zpětné vazby od zákazníků.
  • Využití off-line nástrojů (dopis, magazín apod.).

Poslechněte si, jak se zákazníky po nákupu komunikují české firmy a co můžete vyzkoušet také:

dan-nytra-web

E-mail marketing a AI. Co už dnes funguje v praxi? | Dan Nytra

Jak umělá inteligence mění e-mail marketing a co mohou firmy už dnes vyzkoušet? O tom je rozhovor s Danem Nytrou.

Před 9 hodinami

matej-astary-web

Retenční marketing e-shopu: Jak ho dělat správně? | Matej Aštary (Dexfinity)

Retenční marketing je podle mnohých specialistů mezi e-shopy velmi podceňovaný. Přitom může tvořit i velkou část objednávek a generovat tak nemalé tržby.

Před 4 měsíce

Inzerce

Premium
jan-moravcik-web

Jak zvýšit ziskovost e-shopu? Příklad GentlemanStore.cz | Jan Moravčík

Ziskovost e-shopu lze zvýšit mnoha způsoby. Poslechněte si případovou studii e-shopu GentlemanStore.cz a zjistěte, jak zvyšovat marže, snižovat náklady atd.

Před 4 měsíce

martin-jares-web

Zákaznická spokojenost: Co ji nejvíce ovlivňuje? | Martin Jareš (Foxdeli)

Spokojenost a zkušenost zákazníka je klíčovým faktorem, pokud chcete v podnikání uspět. Mnoho e-shopů nad ní ale nepřemýšlí, a tudíž ji ani aktivně nezvyšuje.

Před 5 měsíců

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

S nejzkušenějšími podnikateli a manažery z Česka a Slovenska. Mnohem víc do hloubky. Studnice plná praktického know-how.

Zjistit více

juraj-harkabuzik

Zákaznická podpora e-shopu může vydělávat peníze. Jak? | Juraj Harkabuzík (CustomerHero.cz)

Podle zakladatele CustomerHero.cz Juraje Harkabuzíka e-shopy nad zákaznckou podporou přemýšlí pouze jako nad obranou, ačkoliv by mohly přejít i do útoku.

Před 5 měsíců

Premium
petr-miklik-web

Ziskovost e-shopu: Jak zvyšovat marže a snižovat PNO? Příklad Grizly.cz | Petr Miklík

Ziskovost je v e-commerce téma, které mnoho firem podceňuje. V tomhle rozhovoru zjistíte, jak nad ní přemýšlet a jak ji zvyšovat.

Před 6 měsíců

Premium
petr-cernansky-web

Má prý zákaznickou podporu lepší než většina e-shopů. Jak ji Rybízák dělá? | Petr Čerňanský

Petr Čerňanský detailně popsal, co všechno automatizuje v rámci zákaznické podpory e-shopu Rybízák a díky čemu ve firmě ušetřil nemalé peníze.

Před 6 měsíců

ruslan-skopal-web

Jak zvýšit ziskovost e-shopu? | Ruslan Skopal (Trenýrkárna.cz)

Co dělat, když potřebujete snížit náklady e-shopu, nebo najít nové zdroje příjmu? Na příkladu Trenýrkárna.cz jsme si s jejím šéfem Ruslanem Skopalem ukázali, jaké mohou být možnosti.

Před 7 měsíců

patrik-babinec-web

Balení zboží e-shopů: Jak se v něm odlišit od konkurence? | Patrik Babinec (Skladon)

Jak se odlišit v rámci balení zboží pro zákazníky a kde najít konkurenční výhodu? O tom je rozhovor s Patrikem Babincem ze Skladonu.

Před 7 měsíců

martin-jares-web

Ponákupní marketing e-shopu. Jak se dělá? | Martin Jareš (Foxdeli)

Ponákupní marketing je klíčový pro všechny e-shopu. Poslechněte si, jak ho dělat, co v něm funguje nejlépe a co nepodcenit. Poradí Martin Jareš z Foxdeli.

Před 8 měsíců

Premium
karol-gulas-web

Marketing Astratexu | Karol Guláš

Posílají personalizované papírové dopisy. Vydávají vlastní tištěný magazín. Investují do TV reklamy v několika zemích světa. Navrhněte do zákulisí prodejce spodního prádla.

Před 1 rokem

Premium
lukas-antos-web

Lukáš Antoš (Rohlík.cz): Zaměřte firmu na zákazníka

Jedna z nejprogresivnějších českých firem současnosti. Nahlédněte do jejího zákulisí a zjistěte, jak přemýšlí nad zákazníkem a zvyšuje počet jeho objednávek.

Před 2 roky

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

TOP header

Premium
bednar-dlouhy-web

2 miliardáři, 2 přístupy k řízení firmy. V čem se liší Shipmonk a Kiwi.com? | Jan Bednář a Oliver Dlouhý

Premium
dominik-stroukal

Byznys pohledem ekonoma. Na co se teď zaměřit a je správný čas na prodej firmy? | Dominik Stroukal

Premium
lukas-uhl-web

Jak řešit krize firem? Příběh Pietro Filipi a Zootu | Lukáš Uhl

Premium
petr-borkovec-web

Petr Borkovec: Jak se tvoří byznys modely?

Inzerce