Více než 1300 videorozhovorů a podcastů o byznysu

Inzerce

Inzerce

Ponákupní marketing e-shopu

Ponákupní marketing není v české e-commerce zatím příliš rozšířeným tématem. Většina e-shopů se zaměřuje především na akvizici nových zákazníků, ale zapomínají u toho na ty, kteří z nich už nakoupili. A právě v tom jim může pomoct ponákupní marketing.

Ten se zaměřuje právě na zákazníky, kteří na e-shopu už nakoupili, a jeho cílem je přivést je zpátky a motivovat k nákupu dalšímu. Pro spoustu firem může být udržení zákazníka a získání jeho opětovného nákupu levnější než přivedení zákazníka nového. Některé e-shopy nám dokonce v rozhovorech přiznaly, že reálný zisk generují až na druhé objednávce zákazníka.

Ať už je vaše ekonomika jakákoliv, ponákupní marketing rozhodně nepodceňujte. Může být způsobem, jak zvýšit tržby a ziskovost vašeho e-shopu a jak se zákazníky navázat dlouhodobý vztah.

Ponákupní marketing je také důležitý z hlediska budování značky e-shopu.

Jak se dělá ponákupní marketing?

Do ponákupního marketingu spadá řada nástrojů a způsobů, jak můžete se zákazníky po nákupu komunikovat a jak se je můžete pokusit motivovat k dalším nákupům. Toto jsou příklady některých z nich:

  • Zasílání slev a speciálních nabídek zákazníkům pomocí e-mailu.
  • Bannerové pozice v newsletterech prezentující speciální akce.
  • Doporučení souvisejících produktů a služeb zákazníkům, co už nakoupili.
  • Cílení kampaní na zákazníky v rámci remarketingu.
  • Získávání zpětné vazby od zákazníků.
  • Využití off-line nástrojů (dopis, magazín apod.).

Poslechněte si, jak se zákazníky po nákupu komunikují české firmy a co můžete vyzkoušet také:

Nejnovější obsah:

Premium
hana-hutlova-web

Marketing postavený na věrných zákaznících. Jak ho dělá Econea? | Hana Hutlová

juraj-harkabizik-web

Vánoce v e-commerce: Jak připravit zákaznickou podporu? | Juraj Harkabuzík (CustomerHero.cz)

dan-nytra-web

E-mail marketing a AI. Co už dnes funguje v praxi? | Dan Nytra

matej-astary-web

Retenční marketing e-shopu: Jak ho dělat správně? | Matej Aštary (Dexfinity)

Inzerce

Premium
jan-moravcik-web

Jak zvýšit ziskovost e-shopu? Příklad GentlemanStore.cz | Jan Moravčík

martin-jares-web

Zákaznická spokojenost: Co ji nejvíce ovlivňuje? | Martin Jareš (Foxdeli)

juraj-harkabuzik

Zákaznická podpora e-shopu může vydělávat peníze. Jak? | Juraj Harkabuzík (CustomerHero.cz)

Premium
petr-miklik-web

Ziskovost e-shopu: Jak zvyšovat marže a snižovat PNO? Příklad Grizly.cz | Petr Miklík

Premium
petr-cernansky-web

Má prý zákaznickou podporu lepší než většina e-shopů. Jak ji Rybízák dělá? | Petr Čerňanský

ruslan-skopal-web

Jak zvýšit ziskovost e-shopu? | Ruslan Skopal (Trenýrkárna.cz)

patrik-babinec-web

Balení zboží e-shopů: Jak se v něm odlišit od konkurence? | Patrik Babinec (Skladon)

martin-jares-web

Ponákupní marketing e-shopu. Jak se dělá? | Martin Jareš (Foxdeli)

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.