Doporučujeme

Rozhovory o řízení firem prakticky a do hloubky

Získejte praktické tipy pro řízení vaší firmy
Podrobné rozhovory se zkušenými podnikateli
Vytvořte úspěšnou strategii pro váš byznys
Zjistit více

Inzerce

Ponákupní marketing e-shopu

Ponákupní marketing není v české e-commerce zatím příliš rozšířeným tématem. Většina e-shopů se zaměřuje především na akvizici nových zákazníků, ale zapomínají u toho na ty, kteří z nich už nakoupili. A právě v tom jim může pomoct ponákupní marketing.

Ten se zaměřuje právě na zákazníky, kteří na e-shopu už nakoupili, a jeho cílem je přivést je zpátky a motivovat k nákupu dalšímu. Pro spoustu firem může být udržení zákazníka a získání jeho opětovného nákupu levnější než přivedení zákazníka nového. Některé e-shopy nám dokonce v rozhovorech přiznaly, že reálný zisk generují až na druhé objednávce zákazníka.

Ať už je vaše ekonomika jakákoliv, ponákupní marketing rozhodně nepodceňujte. Může být způsobem, jak zvýšit tržby a ziskovost vašeho e-shopu a jak se zákazníky navázat dlouhodobý vztah.

Ponákupní marketing je také důležitý z hlediska budování značky e-shopu.

Jak se dělá ponákupní marketing?

Do ponákupního marketingu spadá řada nástrojů a způsobů, jak můžete se zákazníky po nákupu komunikovat a jak se je můžete pokusit motivovat k dalším nákupům. Toto jsou příklady některých z nich:

  • Zasílání slev a speciálních nabídek zákazníkům pomocí e-mailu.
  • Bannerové pozice v newsletterech prezentující speciální akce.
  • Doporučení souvisejících produktů a služeb zákazníkům, co už nakoupili.
  • Cílení kampaní na zákazníky v rámci remarketingu.
  • Získávání zpětné vazby od zákazníků.
  • Využití off-line nástrojů (dopis, magazín apod.).

Poslechněte si, jak se zákazníky po nákupu komunikují české firmy a co můžete vyzkoušet také:

martin-jares-web

Ponákupní marketing e-shopu. Jak se dělá? | Martin Jareš (Foxdeli)

Ponákupní marketing je klíčový pro všechny e-shopu. Poslechněte si, jak ho dělat, co v něm funguje nejlépe a co nepodcenit. Poradí Martin Jareš z Foxdeli.

Před 1 týdnem

Premium
karol-gulas-web

Marketing Astratexu | Karol Guláš

Posílají personalizované papírové dopisy. Vydávají vlastní tištěný magazín. Investují do TV reklamy v několika zemích světa. Navrhněte do zákulisí prodejce spodního prádla.

Před 8 měsíců

Inzerce

Premium
lukas-antos-web

Lukáš Antoš (Rohlík.cz): Zaměřte firmu na zákazníka

Jedna z nejprogresivnějších českých firem současnosti. Nahlédněte do jejího zákulisí a zjistěte, jak přemýšlí nad zákazníkem a zvyšuje počet jeho objednávek.

Před 1 rokem

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

TOP header

Premium
vydrzel-budnik-web

Microsoft, PPF, O2. Duel dvou TOP manažerů o řízení firmy | Michal Vydržel a Tomáš Budník

Premium
tomas-budnik-web

Udělejte z nuly jedničku. Bývalý ředitel O2 Tomáš Budník o řízení firem

Premium
martina-horka-web

dm drogerie: Jak se řídí 4 tisíce zaměstnanců? | Martina Horká

Premium
gabriel-simco-web

Strategie pro úspěšný e-shop krok za krokem | Gabriel Šimčo

Inzerce