Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Naučte se strategicky přemýšlet nad vaším byznysem.
Získejte praktické tipy, jak řídit vaši firmu chytřeji a efektivněji.
Poslechněte si zkušenosti TOP byznysmenů.
Zjistit více

Inzerce

Největší zdroj zkušeností o tvorbě e-shopů na českém internetu

Premium
adam-kocik-web

Neuniká vám velká příležitost? Vytvořte si strategii | Adam Kočík (J&t Ventures)

Podnikatelé strategii firem často podceňují. Přitom jim může pomoci postavit firmě základy, díky kterým bude prosperovat dlouhodobě. Zjistěte, jak se strategie tvoří.

Před 4 měsíce

Premium
lukas-j-horcicka-web

Nástupnictví: Úspěšný příklad předání firmy z otce na syna | Lukáš J. Horčička (SERVISBAL)

Generační obměnu většina firem nezvládá. Nástupnictví je proto velké téma. Poslechněte si příběh firmy, kterou se povedlo úspěšně předat z otce na syna.

Před 5 měsíců

patrik-babinec-web

Expanze do zahraničí z pohledu logistiky | Patrik Babinec (Skladon)

Jak přistoupit k zahraniční expanzi pohledem logistiky? Kdy v zahraničí vybudovat vlastní sklad a kdy vám stačí ten v Česku? A jak neprodělávat peníze?

Před 5 měsíců

Premium
michal-zelinka-web

Biano: Budování managementu a změna strategie firmy | Michal Zelinka

Když nastoupil do čela Biana, musel kompletně předělat management a upravit strategii firmy. Nahlédněte s námi do zákulisí populárního vyhledávače nábytku.

Před 5 měsíců

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

S nejzkušenějšími podnikateli a manažery z Česka a Slovenska. Mnohem víc do hloubky. Studnice plná praktického know-how.

Zjistit více

Jiří Rostecký

Co odlišuje úspěšné od neúspěšných? Prodej!

Stále více zkušených byznysmenů a investorů mi v premium rozhovorech zmiňuje, že v Česku máme jeden velký problém. Neumíme totiž prodávat a chybí nám byznysové know-how.

Před 5 měsíců

tomas-jurka-web

Vlastní značky produktů: Jak je tvoří Buschcraft? | Tomáš Jurka

Nejdříve prodávali jen ze zahraničí dovezené zboží, ale dnes vyrábí i vlastní produkty. Dělají na tom obrat 50 milionů korun ročně. Poslechněte si více.

Před 5 měsíců

Jiří Rostecký

Jak rozjet úspěšný e-shop?

Detailní návod, jak rozjet vlastní e-shop. Dozvíte se, na co se na začátku zaměřit, jak nastartovat marketing a kde hledat první zákazníky.

Před 5 měsíců

jiri-rostecky-web

Každý má způsob prodeje, ve kterém je dobrý

Nemusíte dělat to, co dělají ostatní. Najděte způsob, jak prodávat snadno a efektivně. Každý je v něčem dobrý. Vy musíte pouze objevit, co je to u vás.

Před 5 měsíců

Premium
jiri-rostecky-web

Co mě pandemie naučila o krizovém řízení firem?

Sepsal jsem pro vás nejcennější zkušenosti, které jsem získal za dobu pandemie a které se hodí připomenout právě teď – v době eskalujícího válečného konfliktu na Ukrajině.

Před 5 měsíců

Premium
juraj-striezenec-web

Kiwi.com: Pád na nulu. Jak dostat firmu z existenční krize? | Juraj Strieženec

Provozní ředitel Kiwi.com Juraj Strieženec detailně rozebírá, jak firma reagovala na dopady pandemie. Z obratu 1,2 miliardy euro ročně spadla na nulu.

Před 5 měsíců

jiri-jemelka-web

Aktuální situace: Jak ve firmě reagovat na válku na Ukrajině a ekonomickou krizi? | Jiří Jemelka (JPF)

Jiří Jemelka pomáhá desítkám firem rozvíjet svůj byznys a řešit krizové situace. Zjistěte, jak reagovat na dění těchto dnů – pandemii, válku na Ukrajině a další.

Před 5 měsíců

Premium
karel-novotny-web

Marketing ve firmě: Jak ho nastavit a řídit efektivně? | Karel Novotný

Jak nastavit marketing firmy, aby skutečně fungoval? A kdy využít externí specialisty a co si naopak dělat in-house? Více nez 20 let zkušeností Karla Novotného.

Před 5 měsíců

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

TOP obsah

michael-rostock-poplar-web

Michael Rostock – Poplar: Vítězové a poražení v byznysu, předpoklady úspěchu, trendy pro startupy

Premium
dalibor-dedek-web

Dalibor Dědek: Jak vybudoval Jablotron?

Premium
vladimir-slavik-web

Strategie pro e-shop, který chce růst | Vladimír Slavík

Premium
karol-gulas-web

Marketing Astratexu | Karol Guláš

Inzerce