Více než 1300 videorozhovorů a podcastů o byznysu

Inzerce

Inzerce

Největší zdroj zkušeností o tvorbě e-shopů na českém internetu

jan-ruzicka-web

Jan Růžička (EastParcel.cz): Proč a jak expandovat s e-shopem na Ukrajinu?

otakar-janik-web

Otakar Janík: E-shop SvětPlodů.cz, retence zákazníků, prozákaznický přístup, delegování práce

leos-spachta-web

Leoš Špachta (Fragile): Proč a kdy investovat do TV reklamy?

erika-eliasova-web

Erika Eliášová: Budování e-shopu ErikaFashion.cz, začátky s marketingem, chyby v podnikání

Inzerce

zdenek-linc-web

Zdeněk Linc: Založení e-shopu Lihovárek.cz, čeští výrobci, získávání zákazníků

patrik-babinec-2-web

Nejčastější chyby v logistice (a nejen v ní) podle Patrika Babince ze Skladonu

milan-fiala-6-web

Milan Fiala (eVisions.cz): Zahraniční expanze e-shopů, které se nepovedly

michal-koubek-9-web

Jak řídit cashflow e-shopu?

eva-stroupkova-web

Inspirace pro malé e-shopy. Navštívili jsme ProMaléDobrodruhy.cz

tomas-plesivciak-web

Tomáš Plešivčiak: Podnikání při škole, založení e-shopu, získávání zákazníků

patrik-babinec-web

Patrik Babinec (Skladon): Kolik stojí logistika a jak to spočítat?

michal-koubek-8-web

Plánování zásob e-shopu: Jak na něj z hlediska finančního řízení?

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.