Inzerce

Inzerce

Největší zdroj zkušeností o tvorbě e-shopů na českém internetu

samurai-shot-web

Tvorba nového produktu a jeho prosazení na trhu | Jaromír Horák a Martin Solnička (Samurai Shot)

Podívejte se, jak se tvoří světově unikátní čajový extrakt a jak s ním jeho tvůrci proráží na trhu. Odkryli jsme jejich obchodní i marketingovou strategii.

Před 2 měsíci

lukas-adamek-web

Affilliate marketing v e-shopu Trenýrkárna.cz | Lukáš Adámek

Nahlédněte do výsledků affiliate marketingu v úspěšném e-shopu a inspirujte se jeho strategií. Know-how s vámi zadarmo sdílí jeho marketingový ředitel.

Před 2 měsíci

jakub-haluska-web

Jak spolupracovat s grafikem při tvorbě designu webu? | Jakub Haluška

Zjistěte, jak efektivně spolupracovat s webdesignérem a při tvorbě vašeho webu dojít k nejlepšímu výsledku. Jakub je i autorem designu našich stránek.

Před 3 měsíci

zuzka-nahled

Jak psát popisky produktů pro váš e-shop?

Nahlédněte pod ruce zkušené copywriterky a objevte pár fíglů, jak si práci na popiskách produktů ulehčit. Zuzka Veselá pro vás připravila unikátní návod.

Před 3 měsíci

Rozhovory na cesty. Odebírejte podcast Jirky Rosteckého

Jirka Rostecký
pavel-jaros-web

Finanční řízení a strategie v e-shopu Korálky.cz| Pavel Jaroš

Pavel Jaroš je finančním ředitelem e-shopu Korálky.cz a na vzniku strategie firmy a jejího finančního řízení se podílel v podstatě od začátku.

Před 3 měsíci

jan-lastuvka-web

Financování e-shopu, získání investora a vznik služby Lemonero | Jan Laštůvka

Najděte nové možnosti financování vašeho e-shopu. Zjistěte, podle čeho e-shopy hodnotí banky a služba Lemonero. Zlepšete svou pozici při jednání o podmínkách.

Před 3 měsíci

konstantin-margaretis-web

Budování managementu firmy | Konstantin Margaretis (Skladon)

Zjistěte, jaké chyby udělal Skladon při budování svého managementu. Jak přemýšlet nad výběrem manažerů a co nepodcenit?

Před 3 měsíci

jakub-cerny-web

Zvýšení tržeb e-shopu díky vyhledávání na webu: Jak na to? | Jakub Černý

Zjistěte, zda se vám vyplatí investovat do dokonalejšího vyhledávání na vašem webu a jaké výsledky vám to může přinést. Konkrétní návod a tipy pro váš vývoj.

Před 3 měsíci

petr-borkovec-web

Vize a strategie firmy, práce s OKR | Petr Borkovec (Partners)

Zakladatel úspěšné společnosti Partners ukazuje, jak řídí svou firmu, vytváří OKR a přemýšlí nad dlouhodobou strategií. Inspirujte se od něj pro svoje podnikání.

Před 3 měsíci

martin-kus-web

Budování a řízení e-shopu a značky Vuch | Martin Kůs

Podívejte se do zákulisí české firmy Vuch, která provozuje stejnojmennou značku. Martin Kůs nám ukázal, jak celá firma vzniká a jak funguje její management.

Před 3 měsíci

vit-endler-web

Financování e-shopu: Crowdfunding jako nedoceněná možnost | Vít Endler (finGOOD.cz)

Pokud máte e-shop, nejspíš řešíte jeho externí financování a možná jste už došli k tomu, že to vůbec není jednoduché. Mnoho e-shopů má přístup k externímu kapitálu velmi ztížený.

Před 4 měsíci

cerny-prokes-web

Výroba hmotného produktu, tvorba e-shopu a práce s invalidy | Jan Prokeš a Jiří Černý

Tipnete si, kdo provozuje e-shop Tescomy? Družstvo invalidů ERGOTEP. To služby svých členů nabízí firmám a pomáhá jim jak s tvorbou e-shopu, tak třeba s distribucí a logistikou, backofficem a mnoha dalšími věcmi.

Před 4 měsíci

TOP obsah

oliver-dlouhy-web

Oliver Dlouhý (Kiwi.com): Rychlý růst firmy, budování managementu, spolupráce s investory

andrej-kiska-ml-web

Andrej Kiska ml.: Osobnost podnikatelů, získávání investora, úspěch startupů

carly-kirstenova-web

Carly Kirstenová aka Carrie Kirsten: Život úspěšné influencerky, cena za úspěch, přístup firem a fanoušků

josef-matejka-web

Josef Matějka (CZC.cz): Smysl života po prodeji firmy, zvládání stresu v podnikání, investice do technologií

Inzerce