Inzerce

Největší zdroj zkušeností o tvorbě e-shopů na českém internetu

pavel-kunes-web

Vlastní grafika na Shoptetu: Co vše je možné a jak se připravit? | Pavel Kuneš

2/3 českých e-shopů fungují na systému Shoptet. Zjistěte, zda a jak se na něm dá vytvořit vlastní grafika a na co se předem připravit.

Před 4 měsíci

jan-lastuvka-web

Provozní financování e-shopu: Jak ho zlepšit? | Jan Laštůvka (Lemonero)

Jak řešit provozní financování a jak ho co nejvíce zefektivnit? Odkud ho můžete čerpat a jak se získanými penězi pracovat? Poslechněte si zkušeného odborníka.

Před 4 měsíci

proficio-web

Expanze do zahraničí: Jak na ní neprodělat kalhoty?

Zjistěte, jak expandovat do zahraničí a neprodělat na tom kalhoty. Poslechněte si záznam webináře Proficia, který moderoval Jirka Rostecký.

Před 4 měsíci

petr-meloun-web

Potenciál mladých zaměstnanců: Jak ho rozvíjet? | Petr Meloun (BazarovéRegály.cz)

Vytěžte z potenciálu mladých zaměstnanců vaší firmy maximum. S provozním ředitelem jedničky na trhu si povíme, jak s mladou generací pracovat a jak ji motivovat.

Před 4 měsíci

Rozhovory na cesty. Odebírejte podcast Jirky Rosteckého

Jirka Rostecký
dvorak-mikulas-web

Jak předat firmu nástupci? | Jiří Dvořák a Zdeněk Mikuláš

Chcete svou firmu předat nástupci? Zjistěte, jak nad tím přemýšlet, jak nástupce najít a jaká od toho mít očekávání.

Před 4 měsíci

radim-rozenek-web

Omnichannel strategie v Tescomě | Radim Roženek

Tescoma působí ve 100 zemích světa. Příchod internetu pro ni ale nebyl jednoduchý. Poslechněte si, jak dnes pracuje se zákazníky na e-shopu i v prodejnách.

Před 4 měsíci

tomas-ruzicka-web

Expanze e-shopu do zahraničí prakticky | Tomáš Růžička (Expandeco)

Dozvíte se třeba, co dělat, pokud máte ryze český brand, jak si předem výhodnost expanze spočítat nebo jak to celé zvládnout po logistické a obchodní stránce.

Před 4 měsíci

vit-endler-web

Finanční inventura e-shopu: Jak zjistit, kde proděláváte peníze? | Vít Endler (finGOOD.cz)

Jak zjistit, jak na tom váš e-shop ve skutečnosti je? A kde e-shopy nejčastěji prodělávají peníze? Bývalý šéf Mallu sdílí své zkušenosti.

Před 4 měsíci

juraj-harkabuzik-web

Jak vytvořit zákaznickou podporu e-shopu? | Juraj Harkabuzík (CustomerHero.cz)

Vytvořte vašemu e-shopu kvalitní zákaznickou podporu. Poslechněte si, jak nad podporou přemýšlet, co všechno pro ni zařídit a jak maximalizovat její kvalitu.

Před 4 měsíci

tomas-pilsky-web

Jak se změnil obchod v CZC.cz za 10 let? | Tomáš Pilský

Před 10 lety byly hrubé tržby za prodané zboží CZC.cz kolem 1 miliardy korun. Dnes je to něco kolem 6 miliard. Jak se za tu dobu firma změnila?

Před 5 měsíci

adam-soukal-web

Pohledávky e-shopů, financování a budoucnost e-commerce | Adam Šoukal (Roger)

Proč mají e-shopy tolik neuhrazených pohledávek a jak se mohou ke svým penězům dostat dříve? A jakou roli v tom hrají velcí hráči a marketplaces?

Před 5 měsíci

michal-macourek-web

Vstup retailové firmy do on-linu | Michal Macourek (BENU)

Před 6 lety založilo BENU svůj internetový obchod. Zjistěte, co obnáší vstup retailové firmy na internet a jak na něj můžete připravit i vaši firmu.

Před 5 měsíci

TOP obsah

vit-endler-2-web

E-commerce trendy v roce 2021 | Vít Endler (finGOOD.cz)

petr-bena-web

Budoucnost e-commerce a role marketplaces | Petr Bena z Alza.cz

juraj-sutoris-web

Juraj Sutoris: Krach v podnikání, pád na dno, drogová závislost

Pro předplatitele
petr-kasa-web

Petr Kasa: Jak budujeme hodnotu Pilulka.cz?