Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Konkrétní a praktické tipy pro řízení malé i velké firmy.
TOP podnikatelé, manažeři a další specialisté na byznys.
Témata, o kterých se jinde nemluví. Důležité pro každého podnikatele.
Zjistit více

Inzerce

Největší zdroj zkušeností o tvorbě e-shopů na českém internetu

petr-hudec-web

Petr Hudec (HuráMobil.cz): Závislost na Heurece a automatizace e-shopu

Jak snížit svou závislost na Heurece a jak s méně lidmi odbavit více objednávek?

Před 6 roky

frantisek-hulka-alza

František Hůlka: Jak dělá affiliate marketing Alza.cz?

Proč tak velká značka jako Alza dělá affiliate marketing? A jak chce změnit budoucnost affiliate marketingu v Čechách?

Před 6 roky

Karel Borovička

Proč e-shopy neinvestují do marketingu?

Podle průzkumu společnosti Shoptet mezi jejími klienty investuje do marketingu každý měsíc 1000 Kč pouze 24,3 % e-shopů. 5000 Kč investuje 34,5 % dotázaných. Hlavním příjmem je e-shop pouze pro 42,3 % případů.

Před 6 roky

jakub-hejcman

Jakub Hejcman (Zacvic.cz): Vyrábí až 80 hrazd měsíčně. Ručně a sám

Odstěhoval se do Austrálie, aniž by uměl pořádně anglicky. Pracoval jako pomocná síla. Pak rozjel vlastní e-shop…

Před 6 roky

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

S nejzkušenějšími podnikateli a manažery z Česka a Slovenska. Mnohem víc do hloubky. Studnice plná praktického know-how.

Zjistit více

pavel-tlapak-web

Pavel Tlapák: Jak dělat online marketing e-shopu?

Mají to dnes e-shopy v online marketingu jednoduché? Jaké dělají nejčastější chyby a jak si svou práci mohou usnadnit?

Před 6 roky

libor-pilar-web

Libor Pilař: E-shopy, které začínají od nuly, to mají hodně těžké

Jak financovat nový e-shop? Jaké mají začínající e-shopaři největší starosti? Na koho se na začátku obrátit?

Před 6 roky

prodejna-web

Jak se (ne)dělá prodej ve fyzickém světě

Tento a další články (doufejme) nebudou pojednávat jen o tom, jak a co jsme udělali dobře. Ale hlavně o tom, jak jsme to zmrvili a jaké následky to má a může mít i pro vás, když si nedáte bacha.

Před 6 roky

tomas-gavlas-web

Tomáš Gavlas (Get Boost): Kdo jsou youtubeři a jak s nimi pracovat?

Youtubeři nejsou jen děti s kamerou. Za jejich prací se skrývá skutečný byznys.

Před 6 roky

dusan-janovsky-web

Dušan Janovský (Seznam.cz): Mají weby přecházet na HTTPS?

Už je Seznam.cz s HTTPS v pohodě? A jak přechod nepokazit?

Před 6 roky

martin-stibor-web

Martin Stibor (Korálky.cz): Z fitness trenéra největším prodejcem korálků

Proč vyvíjet vlastní e-shopové řešení? A jak do čela firmy posadit ty nejlepší lidi?

Před 6 roky

lukas-havlasek-web

Lukáš Havlásek: Jak efektivně vyvíjet e-shopové řešení?

Nevyvíjte ho rok. Mějte celý vývoj pevně pod kontrolou.

Před 6 roky

adam-svejda-web

Adam Švejda (SPYobchod.cz): Jak se prodává špionážní technika?

A jak si Adam svépomocí řeší marketing e-shopu?

Před 6 roky

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

TOP obsah

adam-neuberger-web

Kryptoměny: Jak fungují, jak probíhá těžba a kdy do nich investovat? | Adam Neuberger

Premium
jan-skrabanek-web

Košík.cz: Vznik nové značky produktů a hledání příležitostí na trhu | Jan Škrabánek

michael-rostock-poplar-web

Michael Rostock – Poplar: Vítězové a poražení v byznysu, předpoklady úspěchu, trendy pro startupy

Premium
ondrej-fryc-web

Ondřej Fryc: Budování managementu firmy (Mall, Reflex Capital)

Inzerce