Inzerce

Největší zdroj zkušeností o tvorbě e-shopů na českém internetu

uzivatelske-testovani-eshopu-web

Jiří Suchý: Jak provést uživatelské testování vašeho e-shopu?

Uživatelské testování e-shopu může odhalit spoustu chyb. Jak takové testování probíhá, kolik stojí a jak si jej může udělat začátečník, jsem se ptal Jiřího Suchého z agentury Dobrý web a ExperienceU.

Před 6 roky

eshopista-huramobil-web

Video: Jak řeší personalizaci HuráMobil.cz

Přinášíme vám 3 nejzajímavější videa ze setkání s Petrem Hudcem z HuráMobil.cz v cyklu diskusí Eshopista.

Před 6 roky

ondrej-klega

VIDEO: Ondřej Klega: E-shopy si musí najít konkurenční výhodu. Jak?

Taky to slyšíte ze všech stran? To, jak se máte odlišit a že si máte najít konkurenční výhodu? My ano. Proto jsme si pozvali Ondřeje Klegu, který nám s hledáním pomohl.

Před 6 roky

libor-pospisil-web

VIDEO: Libor Pospíšil: Většinu času trávím pozorováním lidí

Znáte svého zákazníka? Možná si myslíte, že ano. Jenomže to vůbec nemusí být pravda. V tomto rozhovoru se dozvíte, jak svůj etnografický pohled na zaměstance nebo zákazníky vylepšit.

Před 6 roky

Rozhovory na cesty. Odebírejte podcast Jirky Rosteckého

Jirka Rostecký
starik-udiv-web

7 chyb ve vašich textech, kvůli kterým přicházíte o zákazníky

Jedna chyba může znamenat rozdíl mezi úspěšným prodejem a zmařenou příležitostí. Přitom není tak složité se jí vyhnout. Podívejme se společně na to, jak se zbytečným chybám vyhýbat.

Před 6 roky

muzikova-web

VIDEO: Michaela Mužíková: Body získáte texty, které čtenáře překvapí

Na svém blogu 365copytriků.cz Michaela Mužíková vydává takřka denně jeden nový trik, jak můžete vylepšit své texty. Mně se z ní povedlo vytáhnout několik triků navíc.

Před 6 roky

vetyska-velky

VIDEO: Jan Vetyška: Málokdo si uvědomuje, jaká dřina je provozovat e-shop

Plnohodnotných e-shopů, které jsou pro provozovatele primární byznys, je mezi 2 a 5 tisíci. Tvrdí to výkonný ředitel Asociace pro elektronickou komerci Jan Vetyška. V našem rozhovoru jsme si povídali o tom, zda se dnes ještě vyplatí zakládat nový e-shop, kolik jich v Česku máme a jak by své zkušenosti s e-shopy zužitkoval on.

Před 6 roky

rvacka-web

Jak porazit konkurenci?

Zeptali jsme se úspěšných byznysmenů, jak s konkurencí bojují oni. Odpovídali majitelé e-shopů, velkých firem i živnostníci. A k tomu máme několik rad, jak konkurenci porazit.

Před 6 roky

podani_rukou-web

Jak získávat a motivovat partnery v affiliate programu?

Je to noční můra mnoha provozovatelů affiliate programů. Nabídli provize za prodej zboží, ale nikdo je nechce. Nemají žádné partnery, nebo jim vydělávájí tuze málo. Co s tím a co dělají velké e-shopy?

Před 6 roky

divisova-velky

VIDEO: Magdaléna Divišová: Dívejte se na první zaměstnance jako na investici

Zjistěte, co lidi táhne do e-commerce a co udělat pro to, aby je to táhlo zrovna k vám. Co je motivuje? A proč specialisté odchází z agentur na volnou nohu? Bavili jsme se s Magdalénou Divišovou z OnlinePeople.cz.

Před 6 roky

eshop_pocitac-web

Affiliate program pro váš e-shop. Co byste měli předem promyslet?

Kasa.cz, VašeČočky.cz a MT Nábytek. E-shopy, které nám řekly, proč se rozhodly spustit vlastní affiliate program a jak k němu přistupují. Přečtěte si jejich zkušenosti.

Před 6 roky

petr-cikan

VIDEO: Petr Cikán o e-mailingu pro malé e-shopy. Jak ho dělat efektivně?

Máte malý e-shop a děláte e-mailing? Dost možná ho děláte špatně. Proto jsme si pozvali Petra, aby nám řekl, jak e-mailing dělat lépe a jak to nepokazit, když už se nám databáze pěkně rozroste.

Před 7 roky

TOP obsah

Pro předplatitele
tomas-raska-web

Krize ve firmách: Jak vznikají a jak jim předejít? | Tomáš Raška (Natland)

andrej-kiska-web

Jak získat investora a vybudovat úspěšný startup? | Andrej Kiska (Credo Ventures)

carly-kirstenova-web

Carly Kirstenová aka Carrie Kirsten: Život úspěšné influencerky, cena za úspěch, přístup firem a fanoušků

Pro předplatitele
robert-stipek-web

Jak řídit kvalitu práce v digitální agentuře? | Robert Štípek (KOFEIN)