Inzerce

Největší zdroj zkušeností o tvorbě e-shopů na českém internetu

divisova-velky

VIDEO: Magdaléna Divišová: Dívejte se na první zaměstnance jako na investici

Zjistěte, co lidi táhne do e-commerce a co udělat pro to, aby je to táhlo zrovna k vám. Co je motivuje? A proč specialisté odchází z agentur na volnou nohu? Bavili jsme se s Magdalénou Divišovou z OnlinePeople.cz.

Před 6 roky

eshop_pocitac-web

Affiliate program pro váš e-shop. Co byste měli předem promyslet?

Kasa.cz, VašeČočky.cz a MT Nábytek. E-shopy, které nám řekly, proč se rozhodly spustit vlastní affiliate program a jak k němu přistupují. Přečtěte si jejich zkušenosti.

Před 6 roky

petr-cikan

VIDEO: Petr Cikán o e-mailingu pro malé e-shopy. Jak ho dělat efektivně?

Máte malý e-shop a děláte e-mailing? Dost možná ho děláte špatně. Proto jsme si pozvali Petra, aby nám řekl, jak e-mailing dělat lépe a jak to nepokazit, když už se nám databáze pěkně rozroste.

Před 6 roky

adam-jurak

Adam Jurák: E-mailing nám dělá i 20 % obratu

Článek o tom, jak e-shop SportObchod.cz přistupuje k e-mailingu. Reálné výsledky, ukázky jednotlivých e-mailů a rady, jak s e-mailingem začít u vašeho e-shopu.

Před 6 roky

Rozhovory na cesty. Odebírejte podcast Jirky Rosteckého

Jirka Rostecký
zuzana-vesela

Zuzana Veselá: E-shopaři mají často texty až na chvostu svých priorit

„Správný copywriter nikdy nepřizná, že by existovaly nějaké více či méně důležité texty,“ říká Zuzana v rozhovoru. Jak si e-shopař může pomoct?

Před 6 roky

Jan Penkala: Je klíčové, aby e-shop posílal takové e-maily zákazníkům, které budou chtít číst

Jan Penkala je ředitelem společnosti ACOMWARE, kde má na starosti také službu inteligentní e-mailing. Pomáhal s ním například klientům, jako je Tescoma, Kytary.cz a další. – Strana 32

Před 6 roky

Stanislav Zrůst: Lidé si často myslí, že mít e-shop je velmi jednoduché. To je velký omyl

Stanislav Zrůst se začal věnovat e-commerce už v dobách, kdy se SEO i PPC kampaně dělaly ještě úplně jinak, některé služby internetové reklamy vůbec neexistovaly a vyhledávače měly zdaleka jinou pozici než dnes. – Strana 32

Před 6 roky

Martin Matějka o svém e-shopu: Chtěl jsem mít vlastní projekt, na kterém bych mohl zkoušet SEO kouzla

Martina Matějku zná většina lidí jako SEO konzultanta. Sám jsem s ním vytvořil už jeden rozhovor, ve kterém jsme si povídali o životě na volné noze. – Strana 32

Před 6 roky

Jakub Černý: Personalizace není jen o zvyšování obratu, ale také o snižování nákladů

Jakub Černý pracoval v Seznam.cz, kde měl na starosti relevanci fulltextového vyhledávání. Později si prošel velkou korporací i malou firmou, ale nakonec se rozhodl vybudovat firmu vlastní. – Strana 32

Před 6 roky

Vyplatí se dnes ještě zakládat e-shop?

V Česku máme přes 35 tisíc internetových obchodů, což z nás dělá světovou velmoc. Přesto ale stále vznikají nové e-shopy a tato průtrž nových obchodníků se ne a ne zastavit. – Strana 32

Před 7 roky

Michal Novák: Provozovatel e-shopu musí mít nápad, tah na bránu a neustále se vzdělávat

Přemýšlíte, v čem je Česká republika světovou velmocí? Nejsme jí sice v hokeji, ale v počtu internetových obchodů určitě ano. – Strana 32

Před 7 roky

Jakub Hladký: S e-shopem musíte jít za lidmi vy, nikoli oni za vámi

O e-shopech se dá bavit donekonečna. Existuje mnoho e-commerce specialistů a každý disponuje jinými zkušenostmi… – Strana 32

Před 7 roky

TOP obsah

jakub-nesetril-web

Jakub Nešetřil (Apiary): Růst startupu, obchodní model, začátky v Americe

tomas-cupr-web

Tomáš Čupr: Rozjíždění nových projektů, výběr lidí do firmy, osobní brandbuilding

michal-koubek-web

Jak spočítat náklady na vytvoření managementu firmy? | Michal Koubek

martin-rozhon-1-web

Transakční ekonomika e-shopu: Jak na ni podle Martina Rozhoně?