Inzerce

Největší zdroj zkušeností o tvorbě e-shopů na českém internetu

pavel-senkapoun-web

Pavel Šenkapoun: Jak napsat úspěšný popisek zboží?

Většina nakupuje podle ceny. Je tedy popisek zboží vůbec důležitou součástí prezentace vašeho zboží? Má cenu do něj investovat? A jakou roli vlastně ve vašem podnikání hraje?

Před 5 roky

marek-walder-web

VIDEO: Marek Walder: Jakých chyb v SEO se e-shopaři dopouštějí nejčastěji?

Jak zmáknout on-page SEO vašeho e-shopu a jak se vyhnout nejčastějším chybám?

Před 5 roky

zdenek-dvorak-web

VIDEO: Zdeněk Dvořák: Proč by měl e-shop psát blog?

Rozebrali jsme blog e-shopu MT nábytek a podívali se na to, jak jej tvoří, co je to stojí a jaký jim to přináší užitek.

Před 6 roky

uzivatelske-testovani-eshopu-web

Jiří Suchý: Jak provést uživatelské testování vašeho e-shopu?

Uživatelské testování e-shopu může odhalit spoustu chyb. Jak takové testování probíhá, kolik stojí a jak si jej může udělat začátečník, jsem se ptal Jiřího Suchého z agentury Dobrý web a ExperienceU.

Před 6 roky

Rozhovory na cesty. Odebírejte podcast Jirky Rosteckého

Jirka Rostecký
eshopista-huramobil-web

Video: Jak řeší personalizaci HuráMobil.cz

Přinášíme vám 3 nejzajímavější videa ze setkání s Petrem Hudcem z HuráMobil.cz v cyklu diskusí Eshopista.

Před 6 roky

ondrej-klega

VIDEO: Ondřej Klega: E-shopy si musí najít konkurenční výhodu. Jak?

Taky to slyšíte ze všech stran? To, jak se máte odlišit a že si máte najít konkurenční výhodu? My ano. Proto jsme si pozvali Ondřeje Klegu, který nám s hledáním pomohl.

Před 6 roky

libor-pospisil-web

VIDEO: Libor Pospíšil: Většinu času trávím pozorováním lidí

Znáte svého zákazníka? Možná si myslíte, že ano. Jenomže to vůbec nemusí být pravda. V tomto rozhovoru se dozvíte, jak svůj etnografický pohled na zaměstance nebo zákazníky vylepšit.

Před 6 roky

starik-udiv-web

7 chyb ve vašich textech, kvůli kterým přicházíte o zákazníky

Jedna chyba může znamenat rozdíl mezi úspěšným prodejem a zmařenou příležitostí. Přitom není tak složité se jí vyhnout. Podívejme se společně na to, jak se zbytečným chybám vyhýbat.

Před 6 roky

muzikova-web

VIDEO: Michaela Mužíková: Body získáte texty, které čtenáře překvapí

Na svém blogu 365copytriků.cz Michaela Mužíková vydává takřka denně jeden nový trik, jak můžete vylepšit své texty. Mně se z ní povedlo vytáhnout několik triků navíc.

Před 6 roky

vetyska-velky

VIDEO: Jan Vetyška: Málokdo si uvědomuje, jaká dřina je provozovat e-shop

Plnohodnotných e-shopů, které jsou pro provozovatele primární byznys, je mezi 2 a 5 tisíci. Tvrdí to výkonný ředitel Asociace pro elektronickou komerci Jan Vetyška. V našem rozhovoru jsme si povídali o tom, zda se dnes ještě vyplatí zakládat nový e-shop, kolik jich v Česku máme a jak by své zkušenosti s e-shopy zužitkoval on.

Před 6 roky

rvacka-web

Jak porazit konkurenci?

Zeptali jsme se úspěšných byznysmenů, jak s konkurencí bojují oni. Odpovídali majitelé e-shopů, velkých firem i živnostníci. A k tomu máme několik rad, jak konkurenci porazit.

Před 6 roky

podani_rukou-web

Jak získávat a motivovat partnery v affiliate programu?

Je to noční můra mnoha provozovatelů affiliate programů. Nabídli provize za prodej zboží, ale nikdo je nechce. Nemají žádné partnery, nebo jim vydělávájí tuze málo. Co s tím a co dělají velké e-shopy?

Před 6 roky

TOP obsah

pavel-minar-web

Procesní řízení, systém práce a růst v podnikání na volné noze | Pavel Minář

michal-koubek-web

Jak spočítat náklady na vytvoření managementu firmy? | Michal Koubek

tomas-raska-web

Krize ve firmách: Jak vznikají a jak jim předejít? | Tomáš Raška (Natland)

ondrej-fryc-web

Ondřej Fryc (Reflex Capital): Odvrácená strana spolupráce startupů a investorů