Inzerce

Inzerce

jan-lastuvka-web

Financování e-shopu, získání investora a vznik služby Lemonero | Jan Laštůvka

Najděte nové možnosti financování vašeho e-shopu. Zjistěte, podle čeho e-shopy hodnotí banky a služba Lemonero. Zlepšete svou pozici při jednání o podmínkách.

Před 1 měsícem

konstantin-margaretis-web

Budování managementu firmy | Konstantin Margaretis (Skladon)

Zjistěte, jaké chyby udělal Skladon při budování svého managementu. Jak přemýšlet nad výběrem manažerů a co nepodcenit?

Před 1 měsícem

jakub-cerny-web

Zvýšení tržeb e-shopu díky vyhledávání na webu: Jak na to? | Jakub Černý

Zjistěte, zda se vám vyplatí investovat do dokonalejšího vyhledávání na vašem webu a jaké výsledky vám to může přinést. Konkrétní návod a tipy pro váš vývoj.

Před 2 měsíci

petr-borkovec-web

Vize a strategie firmy, práce s OKR | Petr Borkovec (Partners)

Zakladatel úspěšné společnosti Partners ukazuje, jak řídí svou firmu, vytváří OKR a přemýšlí nad dlouhodobou strategií. Inspirujte se od něj pro svoje podnikání.

Před 2 měsíci

Rozhovory na cesty. Odebírejte podcast Jirky Rosteckého

Jirka Rostecký
martin-kus-web

Budování a řízení e-shopu a značky Vuch | Martin Kůs

Podívejte se do zákulisí české firmy Vuch, která provozuje stejnojmennou značku. Martin Kůs nám ukázal, jak celá firma vzniká a jak funguje její management.

Před 2 měsíci

vit-endler-web

Financování e-shopu: Crowdfunding jako nedoceněná možnost | Vít Endler (finGOOD.cz)

Pokud máte e-shop, nejspíš řešíte jeho externí financování a možná jste už došli k tomu, že to vůbec není jednoduché. Mnoho e-shopů má přístup k externímu kapitálu velmi ztížený.

Před 2 měsíci

cerny-prokes-web

Výroba hmotného produktu, tvorba e-shopu a práce s invalidy | Jan Prokeš a Jiří Černý

Tipnete si, kdo provozuje e-shop Tescomy? Družstvo invalidů ERGOTEP. To služby svých členů nabízí firmám a pomáhá jim jak s tvorbou e-shopu, tak třeba s distribucí a logistikou, backofficem a mnoha dalšími věcmi.

Před 3 měsíci

martin-mates-web

Růst firmy a budování managementu | Martin Mates (Econea.cz)

Jak zvládnout přerod z malé firmy do velké a jak se sladit mezi dvěma spoluzakladateli? O tom je rozhovor s Martinem Matesem z Econea.cz.

Před 3 měsíci

petra-roulland-web

Vlastní značky produktů: Jak je vytvořit? | Petra Roulland (Rohlík.cz)

Možná i vy uvažujete nad vytvořením vlastní značky v rámci sortimentu, který prodáváte. Taková vlastní značka pro vás může znamenat nejen odlišení se od konkurence, ale i vyšší marži. Co vytváření vlastních značek obnáší a jak k němu přistoupit? O…

Před 3 měsíci

jan-prokes-web

Jak si vybrat e-shopové řešení? | Jan Prokeš (Elasticr)

Jedním z častých dotazů, které mi posílají provozovatelé e-shopů, je výběr vhodného e-shopového řešení. Cest, jak k němu dojít, je mnoho. O tom, kterou z nich vybrat, si budu povídat s Honzou Prokešem z Elasticru. Probrali jsme všechny nejčastější možnosti…

Před 4 měsíci

vaneckovi-web

Rozjezd a marketing e-shopu Švihej.cz, podnikání sourozenců | Tomáš a Marek Vaněčkovi

Pokud se pohybujete v e-commerce, tak určitě víte, že e-shop si můžete založit takřka s čímkoliv. To byla i moje první myšlenka, která mě napadla při pohledu na e-shop Švihej.cz, který prodává švihadla. Založil ho bráchové – Tomáš a Marek…

Před 4 měsíci

petr-bena-web

Budoucnost e-commerce a role marketplaces | Petr Bena z Alza.cz

Už v několika předchozích rozhovorech jsme si povídali o budoucnosti české e-commerce a několikrát zaznělo, že bude patřit velkým on-line tržištím, známým jako marketplaces. Jak se na to dívá největší hráč české e-commerce a jaké má v tomto směru sám…

Před 4 měsíci

Doporučené články

jan-moudrik-web

Jan Moudřík: Jak Alza.cz expanduje do zahraničí?

marketa-kabatova-web

Markéta Kabátová (uLab): Budoucnost PPC reklamy, specializace marketérů, založení agentury

ondrej-preuss-web

Ondřej Preuss (Dostupný advokát): Jak se dělá advokacie na internetu?

Tvorba eshopu

13 mýtů o provozování e-shopů, kterým věří začátečníci

Inzerce