Inzerce

Inzerce

podani_rukou-web

Jak získávat a motivovat partnery v affiliate programu?

Je to noční můra mnoha provozovatelů affiliate programů. Nabídli provize za prodej zboží, ale nikdo je nechce. Nemají žádné partnery, nebo jim vydělávájí tuze málo. Co s tím a co dělají velké e-shopy?

Před 5 roky

divisova-velky

VIDEO: Magdaléna Divišová: Dívejte se na první zaměstnance jako na investici

Zjistěte, co lidi táhne do e-commerce a co udělat pro to, aby je to táhlo zrovna k vám. Co je motivuje? A proč specialisté odchází z agentur na volnou nohu? Bavili jsme se s Magdalénou Divišovou z OnlinePeople.cz.

Před 5 roky

eshop_pocitac-web

Affiliate program pro váš e-shop. Co byste měli předem promyslet?

Kasa.cz, VašeČočky.cz a MT Nábytek. E-shopy, které nám řekly, proč se rozhodly spustit vlastní affiliate program a jak k němu přistupují. Přečtěte si jejich zkušenosti.

Před 5 roky

petr-cikan

VIDEO: Petr Cikán o e-mailingu pro malé e-shopy. Jak ho dělat efektivně?

Máte malý e-shop a děláte e-mailing? Dost možná ho děláte špatně. Proto jsme si pozvali Petra, aby nám řekl, jak e-mailing dělat lépe a jak to nepokazit, když už se nám databáze pěkně rozroste.

Před 6 roky

Rozhovory na cesty. Odebírejte podcast Jirky Rosteckého

Jirka Rostecký
adam-jurak

Adam Jurák: E-mailing nám dělá i 20 % obratu

Článek o tom, jak e-shop SportObchod.cz přistupuje k e-mailingu. Reálné výsledky, ukázky jednotlivých e-mailů a rady, jak s e-mailingem začít u vašeho e-shopu.

Před 6 roky

zuzana-vesela

Zuzana Veselá: E-shopaři mají často texty až na chvostu svých priorit

„Správný copywriter nikdy nepřizná, že by existovaly nějaké více či méně důležité texty,“ říká Zuzana v rozhovoru. Jak si e-shopař může pomoct?

Před 6 roky

Jan Penkala: Je klíčové, aby e-shop posílal takové e-maily zákazníkům, které budou chtít číst

Jan Penkala je ředitelem společnosti ACOMWARE, kde má na starosti také službu inteligentní e-mailing. Pomáhal s ním například klientům, jako je Tescoma, Kytary.cz a další. Zeptal jsem se ho, co to vůbec inteligentní e-mailing je, proč e-maily personalizovat a zda…

Před 6 roky

Stanislav Zrůst: Lidé si často myslí, že mít e-shop je velmi jednoduché. To je velký omyl

Stanislav Zrůst se začal věnovat e-commerce už v dobách, kdy se SEO i PPC kampaně dělaly ještě úplně jinak, některé služby internetové reklamy vůbec neexistovaly a vyhledávače měly zdaleka jinou pozici než dnes. První úspěšný projekt i prodej jedné ze…

Před 6 roky

Martin Matějka o svém e-shopu: Chtěl jsem mít vlastní projekt, na kterém bych mohl zkoušet SEO kouzla

Martina Matějku zná většina lidí jako SEO konzultanta. Sám jsem s ním vytvořil už jeden rozhovor, ve kterém jsme si povídali o životě na volné noze. Martin ale rozhodně není jen teoretik, jak se řadě konzultantů zazlívá. Má vlastní e-shop SmallCars.cz, který…

Před 6 roky

Jakub Černý: Personalizace není jen o zvyšování obratu, ale také o snižování nákladů

Jakub Černý pracoval v Seznam.cz, kde měl na starosti relevanci fulltextového vyhledávání. Později si prošel velkou korporací i malou firmou, ale nakonec se rozhodl vybudovat firmu vlastní. Dnes vede Persoo.cz a se svým týmem vyvíjí nástroj pro personalizaci e-shopů. Se mnou…

Před 6 roky

Vyplatí se dnes ještě zakládat e-shop?

Tu statistiku určitě znáte. V Česku máme přes 35 tisíc internetových obchodů, což z nás dělá světovou velmoc. Přesto ale stále vznikají nové e-shopy a tato průtrž nových obchodníků se ne a ne zastavit. Zeptal jsem se proto několika odborníků,…

Před 6 roky

Michal Novák: Provozovatel e-shopu musí mít nápad, tah na bránu a neustále se vzdělávat

Přemýšlíte, v čem je Česká republika světovou velmocí? Nejsme jí sice v hokeji, ale v počtu internetových obchodů určitě ano. Jejich množství se navíc stále zvětšuje, a to přináší řadu otázek, na něž jsme se rozhodli zeptat pana Ing. Michala Nováka. Ten je…

Před 6 roky

Doporučené články

misak-web

VIDEO: Petr Mišák: Jak vybudovat magazín s 1,3 milionem návštěv měsíčně?

cevelova-velky

VIDEO: Magdalena Čevelová: Pochopte, kdo jste, a podle toho si nastavte marketing

petr-skondrojanis-web

Petr Skondrojanis: Rozjezd COCUMA.cz, budování firemní kultury, prezentace firmy na trhu práce

martin-wallner-web

Martin Wallner (Mixit): Ze seminární práce stamiliónový byznys

Inzerce