Inzerce

Největší zdroj zkušeností o tvorbě e-shopů na českém internetu

honza-pav-web

VIDEO: Honza Páv: Jaké jsou nejčastější chyby při budování značky?

Vedle teorie jsme probrali i praktické příklady českých i zahraničních značek.

Před 5 roky

Milan Pichlík

Affiliate katalogy: Co to je a jak na tom vydělat peníze?

Podle Milana Pichlíka v nich e-shopy nevidí skutečný potenciál. Zároveň mohou být startem pro větší podnikání. Jak s nimi tedy pracovat?

Před 5 roky

arcgroup-web

Jak oživit produktové fotky na vašem e-shopu?

Víte o tom, že stejné produktové fotografie, jaké máte na svém e-shopu, dost pravděpobně používá i většina vaší konkurence?

Před 5 roky

michal-spacek-web

VIDEO: Michal Špaček: Jak zvýšit zabezpečení vašeho webu?

Jak HTTPS souvisí s Edwardem Snowdenem a NSA? A proč by měl někdo hacknout i váš web?

Před 5 roky

Rozhovory na cesty. Odebírejte podcast Jirky Rosteckého

Jirka Rostecký
pocitac-ruka-web

Vaše reputace na internetu: Co byste o ní měli vědět?

Jak se dělá Online Reputation Management a jaké nástroje k tomu využít? To vše si rozebereme v tomto podrobném článku.

Před 5 roky

pavel-martinovsky-web

VIDEO: Pavel Martinovský: Jakých chyb v SEO se developeři e-shopů dopouštějí nejčastěji?

I webdeveloper vás může připravit o návštěvnost. Předejděte tomu.

Před 5 roky

kosik-psani-web

Jak psát popisky kategorií na vašem e-shopu?

Četli jste někdy popisek kategorie zboží v e-shopu? Jaký vliv měl na vaše nákupní rozhodnutí? Má cenu se těmto popiskům věnovat?

Před 5 roky

pocitac-emaily-web

E-mailing: Na jaké svátky a události se zaměřit?

Na která období by se měli majitelé obchodů a e-shopů zaměřit především? V tomto článku odpověděl specialista na e-mailing ze společnosti VIVmail.cz.

Před 5 roky

Stav objednávky

Stav objednávky: Jaké e-maily posílat zákazníkovi?

Marek Prokop provedl zajímavý průzkum. Ptal se v něm, jaké informace jakožto zákazníci e-shopu chtějí respondenti dostávat po objednání zboží.

Před 5 roky

Michaela Kurtaničová

Content marketing u e-shopu s neatraktivním zbožím. Jak na něj?

Ne každý prodává zrovna kosmetiku, módu nebo elektroniku, což jsou obory, o kterých se dá psát donekonečna. Když ale prodáváte něco, co tak atraktivní není, jak by měl vypadat váš content marketing?

Před 5 roky

jiri-rostecky-tomas-krydl

VIDEO: Tomáš Krýdl: Jak vytvořit e-shop bez zkušeností v online prostředí?

A jak vám v podnikání může pomoci rodina? Upřímný rozhovor o českém e-shopu.

Před 5 roky

Tvorba eshopu

Píše se e-shop, nebo eshop?

Náš magazín se zaměřuje zejména na internetové podnikatele, a proto je pro nás toto slovo velmi důležité a často jej používáme. Jak se píše správně?

Před 5 roky

TOP obsah

jitka-dvorakova-web

Jitka Dvořáková: Finanční řízení CZC.cz, zdroje růstu do budoucna, manažerské myšlení

juraj-sutoris-web

Juraj Sutoris: Krach v podnikání, pád na dno, drogová závislost

oliver-dlouhy-web

Oliver Dlouhý (Kiwi.com): Rychlý růst firmy, budování managementu, spolupráce s investory

petr-bena-web

Budoucnost e-commerce a role marketplaces | Petr Bena z Alza.cz