Podle Milana Pichlíka v nich e-shopy nevidí skutečný potenciál. Zároveň mohou být startem pro větší podnikání. Jak s nimi tedy pracovat?
Před 5 roky
Víte o tom, že stejné produktové fotografie, jaké máte na svém e-shopu, dost pravděpobně používá i většina vaší konkurence?
Před 5 roky
Jak se dělá Online Reputation Management a jaké nástroje k tomu využít? To vše si rozebereme v tomto podrobném článku.
Před 5 roky
Četli jste někdy popisek kategorie zboží v e-shopu? Jaký vliv měl na vaše nákupní rozhodnutí? Má cenu se těmto popiskům věnovat?
Před 5 roky
Na která období by se měli majitelé obchodů a e-shopů zaměřit především? V tomto článku odpověděl specialista na e-mailing ze společnosti VIVmail.cz.
Před 5 roky
Marek Prokop provedl zajímavý průzkum. Ptal se v něm, jaké informace jakožto zákazníci e-shopu chtějí respondenti dostávat po objednání zboží.
Před 5 roky
Ne každý prodává zrovna kosmetiku, módu nebo elektroniku, což jsou obory, o kterých se dá psát donekonečna. Když ale prodáváte něco, co tak atraktivní není, jak by měl vypadat váš content marketing?
Před 5 roky
Náš magazín se zaměřuje zejména na internetové podnikatele, a proto je pro nás toto slovo velmi důležité a často jej používáme. Jak se píše správně?
Před 5 roky