Inzerce

Největší zdroj zkušeností o tvorbě e-shopů na českém internetu

martin-penicka-web

Martin Pěnička: Proč byl e-shop TisknuLevne.cz 3 dny od krachu?

125 milionů roční obrat, ale jen 2-3 miliony zisk? Jak se řídí online prodejce náplní do tiskáren?

Před 5 roky

klavesnice-kuzely-web

Jak změnit e-shopové řešení a nepřijít o svoje tržby?

Jste v okovech svého dodavatele e-shopového řešení. Nejste spokojeni s jeho službami, má nulový prozákaznický přístup, všechno mu dlouho trvá, je příliš drahý a vám váš web brání v růstu.

Před 5 roky

sona-fialkova-web

Soňa Fialková: Jak se buduje e-shop SpokojenýPes.cz?

Příběh e-shopu s obratem 175,9 milionů (2015). Největší faily, nový společník i průser se skladníky.

Před 5 roky

kosiky-cerna-web

Jak naučit zákazníky nakupovat opakovaně?

Zjišťovali jste, kolik zákazníků se k vám vrací opakovaně? Vrátí se vám zákazník během následujících 3 měsíců? A jaké je to procento? Na to vám má odpovědět zákaznická analýza.

Před 5 roky

Rozhovory na cesty. Odebírejte podcast Jirky Rosteckého

Jirka Rostecký
Popisky produktů copywriting

5 přehmatů v popiscích produktů, které návštěvníky dočista znechutí

Popisek produktu v e-shopu: Pár písmenek, která však dokážou divy. Pokud se to s nimi umí. Jakým chybám se při tvorbě popisků vyhnout?

Před 5 roky

martin-bernatek-web

Martin Bernátek: Jak se buduje e-shop Ovečkárna.cz?

Jak se prodává na venkovních trzích? A je lepší makat na jednom projektu, nebo toho mít raději víc?

Před 5 roky

Martin Kůra

Martin Kůra: Jak dělat SEO v zahraničí?

Připravujete se na expanzi do zahraničí? Chodí vám dnes podstatné množství návštěv z vyhledávačů? V tomto rozhovoru s Martinem Kůrou probereme, jak dělat SEO i mimo Českou republiku.

Před 5 roky

heureka-web

Jak získat více objednávek z Heureky?

Svoje 4 faktory uvádí officiálně Heureka jako faktory, které mají vliv na pozice produktu. Dle mého názoru však mají vliv i další faktory.

Před 5 roky

jiri-vicherek-web

Jiří Vicherek: Jak dělat PR (nejen) na internetu?

Jak mohou e-shopy dělat vlastní PR? A proč většinu blogů e-shopů nikdo nečte?

Před 5 roky

Jan Vetyška

Jan Vetyška (APEK): Češi se učí kupovat kvalitu

Asociace pro elektronickou komerci (APEK) vydala před několika dny infografiku v rámci E-COMMERCE SURVEY 2016, ve které rozebírala, podle čeho se rozhodují čeští zákazníci. MladýPodnikatel.cz položil předsedovi APEK Janu Vetyškovi několik doplňujících otázek. Infografika APEK vypadá následovně: Dočtete se v…

Před 5 roky

tereza-salte-web

Tereza Salte: Jak zapojit blogery do vašeho marketingu?

A jak se pozná dobře napsaný článek, který vám přivede zákazníky?

Před 5 roky

Linkbuilding

Jan Bělohradský: Jak může malý e-shop budovat zpětné odkazy?

V tomto rozhovoru si povíme, jak může i malý e-shop budovat zpětné odkazy a posilovat svoje pozice v SEO. Svépomocí a s minimálními náklady.

Před 5 roky

TOP obsah

martin-kasa-web

Martin Kasa: Investice do startupů, nemovitostí i bitcoinů, byznys s Pilulkou, ochrana spotřebitele

michal-koubek-jaroslav-baier-web

Finanční potíže firmy: Jak je řešit? | Michal Koubek a Jaroslav Baier

jakub-nesetril-web

Jakub Nešetřil (Apiary): Růst startupu, obchodní model, začátky v Americe

jitka-dvorakova-web

Jitka Dvořáková: Finanční řízení CZC.cz, zdroje růstu do budoucna, manažerské myšlení