Inzerce

Inzerce

zuzana-vesela

Zuzana Veselá: E-shopaři mají často texty až na chvostu svých priorit

„Správný copywriter nikdy nepřizná, že by existovaly nějaké více či méně důležité texty,“ říká Zuzana v rozhovoru. Jak si e-shopař může pomoct?

Před 5 roky

Jan Penkala: Je klíčové, aby e-shop posílal takové e-maily zákazníkům, které budou chtít číst

Jan Penkala je ředitelem společnosti ACOMWARE, kde má na starosti také službu inteligentní e-mailing. Pomáhal s ním například klientům, jako je Tescoma, Kytary.cz a další. Zeptal jsem se ho, co to vůbec inteligentní e-mailing je, proč e-maily personalizovat a zda…

Před 6 roky

Stanislav Zrůst: Lidé si často myslí, že mít e-shop je velmi jednoduché. To je velký omyl

Stanislav Zrůst se začal věnovat e-commerce už v dobách, kdy se SEO i PPC kampaně dělaly ještě úplně jinak, některé služby internetové reklamy vůbec neexistovaly a vyhledávače měly zdaleka jinou pozici než dnes. První úspěšný projekt i prodej jedné ze…

Před 6 roky

Martin Matějka o svém e-shopu: Chtěl jsem mít vlastní projekt, na kterém bych mohl zkoušet SEO kouzla

Martina Matějku zná většina lidí jako SEO konzultanta. Sám jsem s ním vytvořil už jeden rozhovor, ve kterém jsme si povídali o životě na volné noze. Martin ale rozhodně není jen teoretik, jak se řadě konzultantů zazlívá. Má vlastní e-shop SmallCars.cz, který…

Před 6 roky

Rozhovory na cesty. Odebírejte podcast Jirky Rosteckého

Jirka Rostecký

Jakub Černý: Personalizace není jen o zvyšování obratu, ale také o snižování nákladů

Jakub Černý pracoval v Seznam.cz, kde měl na starosti relevanci fulltextového vyhledávání. Později si prošel velkou korporací i malou firmou, ale nakonec se rozhodl vybudovat firmu vlastní. Dnes vede Persoo.cz a se svým týmem vyvíjí nástroj pro personalizaci e-shopů. Se mnou…

Před 6 roky

Vyplatí se dnes ještě zakládat e-shop?

Tu statistiku určitě znáte. V Česku máme přes 35 tisíc internetových obchodů, což z nás dělá světovou velmoc. Přesto ale stále vznikají nové e-shopy a tato průtrž nových obchodníků se ne a ne zastavit. Zeptal jsem se proto několika odborníků,…

Před 6 roky

Michal Novák: Provozovatel e-shopu musí mít nápad, tah na bránu a neustále se vzdělávat

Přemýšlíte, v čem je Česká republika světovou velmocí? Nejsme jí sice v hokeji, ale v počtu internetových obchodů určitě ano. Jejich množství se navíc stále zvětšuje, a to přináší řadu otázek, na něž jsme se rozhodli zeptat pana Ing. Michala Nováka. Ten je…

Před 6 roky

Jakub Hladký: S e-shopem musíte jít za lidmi vy, nikoli oni za vámi

O e-shopech se dá bavit donekonečna. Existuje mnoho e-commerce specialistů a každý disponuje jinými zkušenostmi. Pro dnešní rozhovor jsme se rozhodli vybrat Jakuba Hladkého, který původně vedl rodinnou firmu s klienty, jako jsou ČSA, Austria Airlines, Swissair a dalšími, kterou po…

Před 6 roky

Inzerce

Jak se připravit na Vánoce? Ptali jsme se odborníků, co by eshopařům poradili!

Vánoce jsou za dveřmi, čímž vrcholí přípravy na možná nejnáročnější období, jež mohou provozovatelé eshopů zažít. Jelikož i náš magazín spousta takových lidí čte, rozhodli jsme se zeptat odborníků, co by jim poradili. Jak by se podle nich měli připravit…

Před 7 roky

Lukáš Mikulaško: Největší chybou provozovatele eshopu je to, že se nevzdělává a nesleduje aktuální trendy

Rozvojem informačních technologií se snížil zájem o tištěná média, mezi něž patří i knihy. Přesto na internetu existuje řada velkých obchodů, které dnes a denně knihy prodávají. Jedním z nich je slovenský eshop UpBook.sk, který provozuje Lukáš Mikulaško. V tomto…

Před 8 roky

Doporučené články

ondrej-obluk-web

Ondřej Obluk (Ogilvy): Úspěch v reklamě, propichování bublin, odkaz Davida Ogilvyho

coca-cola-web

Coca-Cola Company: Cesta od kokainu k miliardám dolarů

petr-simunek-web

Petr Šimůnek: Jak se tvoří český Forbes?

jiri-rostecky-tomas-krydl

VIDEO: Tomáš Krýdl: Jak vytvořit e-shop bez zkušeností v online prostředí?

Inzerce