Inzerce

Inzerce

radko-sekerka-web

Radko Sekerka (Mall Group): Ponákupní proces, retenční marketing, problémy s dopravci

Radko Sekerka pracuje jako šéf produktu a IT v Mall Group. V rozhovoru jsme si povídali třeba o tom, jak v Mallu zdokonalují ponákupní proces, zvyšují life-time value svých zákazníků a jak druhý největší e-shop v Česku uvažuje o své…

Před 2 roky

jan-moudrik-web

Jan Moudřík: Jak Alza.cz buduje svou síť kamenných prodejen?

Ačkoliv je Alza.cz především internetový obchod, už roky aktivně expanduje do offline prostředí. Její kamenné prodejny nebo AlzaBoxy najdete v mnoha městech a v dalších se postupně připravují. Expanzi prodejní a výdejní sítě má na starosti Jan Moudřík, který byl…

Před 3 roky

Inzerce

martin-kotek-web

Martin Kotek: Jak virtuální realita změní svět (a e-commerce s ním)?

Znáte rozdíl mezi virtuální a rozšířenou realitou? Myslíte si, že obojí se týká jen herního světa a že e-commerce ovlivní až za velmi dlouho dobu? A jak se na nové technologie můžete připravit i vy? President Asociace virtuální a rozšířené…

Před 3 roky

simona-kijonkova-web

Simona Kijonková: Byznys Zásilkovny, budoucnost logistiky, úspěch v podnikání

Samořiditelná auta a drony. Ani jedno není v Zásilkovně pouze fikcí, ale realitou, na kterou si firma připravuje. Jak bude vypadat budoucnost logistiky, jak fungují systémy Zásilkovny a jak její byznys? O tom byl rozhovor se Simonou Kijonkovou. Zásilkovna má…

Před 3 roky

Rozhovory na cesty. Odebírejte podcast Jirky Rosteckého

Jirka Rostecký

Doporučené články

lukas-prikryl-web

Lukáš Přikryl: Jak využít chatboty i ve vaší firmě?

pavel-pajkrt

VIDEO: Pavel Pajkrt vysvětluje, proč a jak si udělat analýzu klíčových slov

petr-skondrojanis-web

Petr Skondrojanis: Rozjezd COCUMA.cz, budování firemní kultury, prezentace firmy na trhu práce

martin-brablec-web

Martin Brablec: Content marketing u malých a středních e-shopů prakticky

Inzerce