Inzerce

Finance na tvorbu e-shopu

lastuvka-endler-web

Nebankovní financování firem: Jaké vznikají možnosti? | Jan Laštůvka a Vít Endler

Jaké možnosti nebankovního financování dnes trh nabízí a jak získat peníze na podnikání co nejrychleji? Poradí dva zkušení profesionálové, kteří se financováním firem zabývají.

Před 2 týdny

jan-lastuvka-web

Financování firem: Jak ho změnila pandemie? | Jan Laštůvka (Lemonero)

Zjistěte, jak pandemie koronaviru změnila financování a finanční řízení firem v Česku a jak momentálně vývoj ekonomiky vidí nejen firmy, ale i banky.

Před 2 měsíci

Inzerce

michal-koubek-jaroslav-baier-web

Finanční potíže firmy: Jak je řešit? | Michal Koubek a Jaroslav Baier

Jak se v praxi provádí restrukturalizace firmy? Zjistěte, jak to vidí zkušený odborník na finanční řízení firem a jak advokát.

Před 3 měsíci

michal-koubek-web

Aktuální stav české ekonomiky a výhled do budoucna | Michal Koubek

Bývalý finanční analytik PPF a Home Creditu hodnotí aktuální situaci v české ekonomice s ohledem zejména na e-shopy a banky. Přidává i predikce do budoucna.

Před 4 měsíci

Rozhovory na cesty. Odebírejte podcast Jirky Rosteckého

Jirka Rostecký
jan-lastuvka-web

Financování e-shopů: Průzkum mezi 150 firmami | Jan Laštůvka (Lemonero)

Jaké možnosti pro získání externího financování české e-shopy využívají? Poslechněte si výsledky průzkumu mezi 150 firmami od společnosti Lemonero.

Před 4 měsíci

vit-endler-web

Jsou e-shopy zajímavé pro investory? | Vít Endler (finGOOD.cz)

Čím mohou e-shopy zaujmout potenciální investory a jak proces investice do e-shopu probíhá? Na příkladu konkrétní investice odpovídal exředitel Mallu a šéf finGOODu.

Před 4 měsíci

jan-lastuvka-web

Financování e-shopu, získání investora a vznik služby Lemonero | Jan Laštůvka

Najděte nové možnosti financování vašeho e-shopu. Zjistěte, podle čeho e-shopy hodnotí banky a služba Lemonero. Zlepšete svou pozici při jednání o podmínkách.

Před 6 měsíci

vit-endler-web

Financování e-shopu: Crowdfunding jako nedoceněná možnost | Vít Endler (finGOOD.cz)

Pokud máte e-shop, nejspíš řešíte jeho externí financování a možná jste už došli k tomu, že to vůbec není jednoduché. Mnoho e-shopů má přístup k externímu kapitálu velmi ztížený.

Před 7 měsíci

michal-koubek-web

Michal Koubek: Aktuální možnosti externího financování firmy

Mnoho firem napříč obory momentálně shání externí financování, které jim pomůže překonat krizi související s pandemií koronaviru. S odborníkem na finanční řízení firem Michalem Koubkem jsem proto rozebral, jaké jsou aktuální možnosti a kde lze rychle získat peníze. Probrali jsme…

Před 1 rokem

vit-endler-web

Vít Endler (finGOOD.cz): Řešení krize, financování firem, situace v oborech

Mnoho firem právě v době koronavirové epidemie hledá nové možnosti vlastního financování. Společně s Vítem Endlerem z finGOOD.cz jsme rozebrali, co mohou vyzkoušet a jaká je nyní situace v různých oborech. Vít Endler v minulosti pracoval třeba jako generální manažer…

Před 1 rokem

josef-mech-web

Josef Mech: Budování e-shop SportObchod.cz, vstup investora, finanční řízení firmy

V roce 2002 spolužaložil Josef Mech e-shop SportObchod.cz, který dnes patří mezi přední prodejce sportovních potřeb na českém internetu. V rozhovoru jsme rozebírali nedávný vstup investora do firmy i její finanční řízení. Před několika měsíci vstoupila do SportObchodu.cz investorská skupina…

Před 1 rokem

michal-koubek-web

Jak si vybrat svého investora?

Můj klient – říkejme mu třeba Matěj – prodává svoji firmu. Snaží se o to už poměrně dlouho. Firma skončila poslední dva roky ve ztrátě a je zadlužená, na druhou stranu si ale tím nejhorším už prošla a má velkou šanci stát se brzy znovu ziskovou.

Před 1 rokem

TOP obsah

tomas-cupr-web

Tomáš Čupr: Rozjíždění nových projektů, výběr lidí do firmy, osobní brandbuilding

andrej-kiska-web

Jak získat investora a vybudovat úspěšný startup? | Andrej Kiska (Credo Ventures)

carly-kirstenova-web

Carly Kirstenová aka Carrie Kirsten: Život úspěšné influencerky, cena za úspěch, přístup firem a fanoušků

jaromir-ranek-web

B2B v e-commerce podle Alza.cz | Jaromír Řánek