Více než 1300 videorozhovorů a podcastů o byznysu

Inzerce

Inzerce

VIDEO: Endis Wágnerová: Jak se pořádá Plzeňský Barcamp?

Získat premium obsah

Přidejte se
mezi předplatitele

Poslouchejte
neomezeně
Rozhovory
více do hloubky
Exkluzivní
hosté
Audio podcast
na cesty
VYBRAT TARIF

Kolik taková konference stojí? Proč na ni lidé chodí a jak moc přednášky ovlivňuje self-promo? I na to jsem se ptal Endis Wágnerové, spoluorganizátorky Plzeňského Barcampu.

Endis je zajímavá hlavně v tom, že nepomáhá pořádat jen Plzeňský Barcamp. Spolupodílí se i na barcampu v Českých Budějovicích, E-shop summitu, E-shop víkendu a novém Punkcampu. S jistotou tedy mohu říci, že zasahuje do organizace poměrně velkého množství oborových konferencí a že řada z našich čtenářů a diváků některou z nich určitě navštívila.

To byl jeden z důvodů, proč jsem Endis do rozhovoru pozval. Mladý podnikatel je navíc mediálním partnerem Plzeňského Barcampu, který je pro všechny zcela zdarma a který se pořádá 16. dubna 2016.

Co se dozvíte?

  • Jaká jsou největší negativa barcampového formátu?
  • Jak probíhá oslovování sponzorů a následné vyjednávání?
  • Co všechno organizace podobných konferencí obnáší?
  • Proč vůbec Endis konference pořádá a jak to zvládá při práci?
  • Co všechno ovlivňuje kvalitu přednášek a jak moc jsou poznamenány self-promem?
  • Co by Endis doporučila přednášejícím, ale i účastníkům konferencí?

Rozhovor jsme natáčeli přímo v prostorách Vědeckotechnického parku, kde se Plzeňský Barcamp odehraje. Najdete jej i na iTunes a ve formě MP3.

Inzerce

Použitá melodie: Steve Combs – Zero (CC BY 4.0)

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

Autor: Jiří Rostecký

Jirka ve svých 18 letech založil MladýPodnikatel.cz. Posledních 8 let na něj zpovídá úspěšné osobnosti ze světa byznysu a vydává s nimi videorozhovory a podcasty, kterých má za sebou už více než 1 300. Jeho posláním je vzdělávat české a slovenské podnikatele, živnostníky, majitele firem a jejich zaměstnance. Pořádá také off-line akce, přednáší na vysokých školách a pomáhá s podnikáním ostatním v rámci konzultací. Časopis Forbes ho zařadil do žebříčku 30 pod 30 a získal řadu dalších ocenění a nominací.

Komentáře

Miroslav Hora

Před 8 roky

Úplně už si nepamatuji oč tu šlo, ale bylo to humorné :) – zvláště jednání se sponzory, prostě se ukecají. Na druhé straně, když je to tak hodně postavené na kontaktech, co dělá nediskutované marketingové oddělení :DD?

K videím, někdy by se hodila zvášená rychlost přehrávání

Odpovědět »

Jakub Bouček Sledovat @jakubboucek

Před 8 roky

To je super rozhovor! Denisa je uvolněná, někdy až bolestně upřímná, bavím se u toho. Dík!

Odpovědět »

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

Vybraná témata

Nenechte si ujít

Premium
martin-komarek-web

Sklad pro rychle rostoucí e-shop. Jak ho buduje Grizly.cz? | Martin Komárek

marek-odehnal-web

Jak investuje největší hedge fond světa? | Marek Odehnal

katka-luskova-web

Z korporátu na volnou nohu. Jak rozjet úspěšný byznys? | Jiří Rostecký & Katka Lusková

Premium
gabriela-teissing-web

Expanze do zahraničí za 100 milionů. Jak Creative Dock dobývá svět? | Gabriela Teissing

jiri-jemelka-web

Do čeho ve firmě investovat peníze? | Jiří Jemelka (JPF)

jiri-rostecky-web

Jiří Rostecký: Jak růst na volné noze? | Marián Kamenišťák

Premium
marcel-klaus-web

1,5 miliardy ročně. Jak Marcel Klaus vybudoval největšího výrobce dřevěných palet v Česku?

kovar-gabco-web

Fulfillment: Je pro každého? A co firmy se specifickými produkty? | Max Kovář a Roman Gabčo (Skladon)