Inzerce

Inzerce

VIDEO: Endis Wágnerová: Jak se pořádá Plzeňský Barcamp?

Kolik taková konference stojí? Proč na ni lidé chodí a jak moc přednášky ovlivňuje self-promo? I na to jsem se ptal Endis Wágnerové, spoluorganizátorky Plzeňského Barcampu.

Endis je zajímavá hlavně v tom, že nepomáhá pořádat jen Plzeňský Barcamp. Spolupodílí se i na barcampu v Českých Budějovicích, E-shop summitu, E-shop víkendu a novém Punkcampu. S jistotou tedy mohu říci, že zasahuje do organizace poměrně velkého množství oborových konferencí a že řada z našich čtenářů a diváků některou z nich určitě navštívila.

To byl jeden z důvodů, proč jsem Endis do rozhovoru pozval. Mladý podnikatel je navíc mediálním partnerem Plzeňského Barcampu, který je pro všechny zcela zdarma a který se pořádá 16. dubna 2016.

Co se dozvíte?

  • Jaká jsou největší negativa barcampového formátu?
  • Jak probíhá oslovování sponzorů a následné vyjednávání?
  • Co všechno organizace podobných konferencí obnáší?
  • Proč vůbec Endis konference pořádá a jak to zvládá při práci?
  • Co všechno ovlivňuje kvalitu přednášek a jak moc jsou poznamenány self-promem?
  • Co by Endis doporučila přednášejícím, ale i účastníkům konferencí?

Rozhovor jsme natáčeli přímo v prostorách Vědeckotechnického parku, kde se Plzeňský Barcamp odehraje. Najdete jej i na iTunes a ve formě MP3.

Použitá melodie: Steve Combs – Zero (CC BY 4.0)

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirkovi je 27 let a je zakladatelem MladýPodnikatel.cz. Podnikat začal ještě na střední škole, ale jeho první firma mu vůbec nevyšla. Po ní se začal naplno věnovat natáčení rozhovorů a podcastů, kterých má za sebou už bezmála 7 stovek. Ročně pořádá desítky akcí pro podnikatele a často přednáší na vysokých školách. Časopis Forbes ho umístil do českého výběru 30pod30, několikrát byl nominován na Osobnost digitálního marketingu WebTOP100 a opakovaně se umísťuje i v Křišťálové Lupě. Píše blog a sledovat ho můžete třeba na Facebooku.

Nenechte si ujít

jan-puncochar-web

Jan Punčochář: Řízení restaurace, otevírání nového podniku, marketing v gastro byznysu

tomas-vala-web

Tomáš Vala: Jak zvládá pandemii SIKO, investice do technologií, krizové plány

richard-galovic-web

Richard Galovič: Jak se podniká s historickou značkou Favorit?

Právě vyšlo

pavel-roder-web

Jak mohou startupy získat velké klienty? | Pavel Röder (OMG Nest)

vit-endler-web

Financování e-shopu: Crowdfunding jako nedoceněná možnost | Vít Endler (finGOOD.cz)

marek-lecian-web

Zvyšování odbornosti u specialistů na volné noze | Marek Lecián

Nejoblíbenější

andrej-kiska-web

Jak získat investora a vybudovat úspěšný startup? | Andrej Kiska (Credo Ventures)

petr-bena-web

Budoucnost e-commerce a role marketplaces | Petr Bena z Alza.cz

margareta-krizova-web

Margareta Křížová: Rozjezd podnikání, ženy a kariéra, podnikání ve vyšším věku

Komentáře

Miroslav Hora

Před 4 roky

Úplně už si nepamatuji oč tu šlo, ale bylo to humorné :) – zvláště jednání se sponzory, prostě se ukecají. Na druhé straně, když je to tak hodně postavené na kontaktech, co dělá nediskutované marketingové oddělení :DD?

K videím, někdy by se hodila zvášená rychlost přehrávání

Odpovědět »

Jakub Bouček Sledovat @jakubboucek

Před 4 roky

To je super rozhovor! Denisa je uvolněná, někdy až bolestně upřímná, bavím se u toho. Dík!

Odpovědět »

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

Doporučené články

Obsahový stratég a copywriter

Jaký je rozdíl mezi copywriterem a obsahovým stratégem?

juraj-sutoris-web

Juraj Sutoris: Krach v podnikání, pád na dno, drogová závislost

petr-skondrojanis-web

Petr Skondrojanis: Proč je firemní kultura strategickou součástí byznysu a jak ji budovat?

ondrej-prokop-web

Ondřej Prokop (Fresh): 10 let budování internetové agentury, vývoj vlastního CMS, soft-skills podnikatele

Inzerce